Skocz do zawartości

Qnie

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qnie

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bełchatów

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Qnie

0

Reputacja

  1. Mam pytanie odnośnie wrzucenia tarcz 320mm do Passata B7, powiedz mi czy różnice na średnicy otworu centrujacego muszę uzupelnić jakimś pierścieniem centrujacym czy nie ma to znaczenia? AUDI 68mm - Passat 65mm.
  2. Qnie

    okopcone koncówki wydechu

    CFFB jest na CR....Panie
  3. Qnie

    okopcone koncówki wydechu

    U mnie w Passacie B7 CFFB końcówki są cały czas okopcone. Auto nie ma DPFa a od pół roku szukam przyczyny kopcenia na czarno podczas mocnego przyspieszania - za autem robi się niezła "zadyma". Od 2 lat mam chipa i brak objawów odnośnie konczenia sie turbo czy wtrysków...auto ciągnie aż do czerwonego pola.
  4. W VW byłem na akcji serwisowej: 23R7-sterownik silnika NOx EA189 Róznic w dynamice auta czy spalaniu nie stwierdziłem.
  5. Ja dostałem zaproszenie na akcje serwisowa na piątek 17.06. Pytanie tylko czy auto będzie jezdziło i paliło tak samo jak teraz...?
  6. Średnica większa i grubość... Wszystko w temacie Powiedz mi jeszcze czy dystans między jarzmo a zwrotnice dostanę bez problemu? I ile taka przyjemnosc kosztuje?
  7. Dev mam jeszcze pytanie odnośnie przejścia na tarcze 320mm. Powiedz mi czy duża będzie różnica w hamowaniu między tym co mam obecnie 312mm, a tarczą 320mm. Widziałem że klocek hamulcowy pod tarczę 312 jak i 320 ma praktycznie takie same wymiary, więc pytanie jest czy lepiej zakładać 320 czy lepiej pod to co mam kupić dobrą tarczę i klocek FDS?
  8. Tak luzowałem i po założeniu paska delikatnie przekreciłem kołem zeby dolna blokada weszła idealnie, czy sychronizacje wałka rozrzadu da sie sprawdzic VAGiem Jeżeli zrobiłeś to tak jak na tym filmiku to nic więcej nie trzeba robić.
  9. Robił juz ktos aktualizacje softu w serwisie??? Interesuje mnie kwestia osiągow silnika po takiej akcji serwisowej? Osiągi zostana na takim samym poziomie czy spadną? :> Mam na myśli auta bez wgranego wirusa...
  10. Ja również polecam zakupy w Pro Choice!!! )) Super kontakt z Marcinem i mega szybka dostawa towaru z najwyższej połki )) Ps. Dzieciaki są bardzo zadowolone z balonów Motul
  11. A same DSy poprawią hamowanie? Od czego musiałbym mieć zaciski pod 320? Podasz mi orientacyjne koszty takiego zestawu?
  12. Aha, a to mnie nie pocieszyłeś. A co można wrzucić P&P pod ori felgę? A może zostawić co jest i założyć nowy zestaw z klockami Ferodo DS? Poprawi to jakość hamowania?
  13. Witam, Chciałbym do swojego Passata B7 założyć większe hamulce na przód. Myślałem nad zestawem pod tarczę 320mm tylko nie wiem czy taki zestaw założę pod ORI felgę 16' i od czego miałby to być zestaw Audi A6 C5? a może od C6? Znalazłem takie zaciski: http://allegro.pl/hamulce-tarcze-zaciski-audi-a6-c6-3-0-tdi-320mm-i5924783774.html A felgę mam taką: http://allegro.pl/felga-vw-passat-b7-3aa-et45-7-0jx16-passat-b7-16-i5877205197.html
  14. Biore pod uwage zmiane zwrotnic żebe zalozyc zestaw 288. Pytanie tylko czy faktycznie bedzie różnica do tego co już mam. Gdybym zostal przy zestawie 280x22 to co byś polecił zalozyc żeby to lepiej hamowało?
  15. devastation potrzebuje zmienic u siebie ori hamulce na coś bardziej wydajnego. Obecnie mam zestaw: przód 280x22 tarcza Zimmermann+klocek Textar; tył: 232x9 tarcza i klocek BOSCH. Powiedz mi czy między tarczą 280 a 288 będzie duża różnica przy hamowaniu?? Felge mam 15 ET38. Auto to GOLF IV VARIANT AJM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...