Skocz do zawartości

Siwy081991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Siwy081991

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Siwy081991

0

Reputacja

  1. Witam. Mam mały problem z moją b7 2.0 tdi BPW. Rano po odpaleniu auto jest strasznie słabe. Podczas próby ruszania muszę przyciągnąć na sprzęgle bo auto nie ma mocy ruszyc. Po rozgrzaniu problem w miarę ustępuję. Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Może zła synchronizacja rozrządu? Za pomoc z góry dziękuję.
  2. Ok. Dzięki za poradę. Spróbuję podmienić pokrywę zaworów. Może zeczywiście problem leży po stronie odmy. Prowizorycznie jak ja sprawdzałem dmuchając w nią to wydawała się drożna.
  3. Mam takie małe pytanie. Wyciągałem turbo ponieważ daje ja do sprawdzenia i ściągałem ją z całym kolektorem dolotowym, ponieważ bez kanału było mi łatwiej. Zauważyłem coś dziwnego podczas odkręcania 2 srob od kolektora dolotowego były ona mocno zaokejone tak jak by w gwincie głowicy był olej. Czy jest to normalne zjawisko? Czy może wina za duże ubytki oleju jest walnięta głowica? Proszę o poradę. Dodaje zdjęcia tego miejsca oraz kolektora w środku.
  4. Problem w tym że oleju nigdy nie przybywało. Wymieniałem także profilaktycznie uszczelniacze na pompowtryskach. Obstawiałem na początku pierścienie ale wydaje mi się że wtedy poziom oleju ubywał by systematycznie. Ale tak nie jest. Przypadek jest dość dziwny bo okej przez pewien okres czasu jest cały czas full stan i nagle z dnia na dzień z fulla robi się minimum. Może turbo jest winowajcą było one regenerowane jakiś rok temu. W IC nie ma oznak dużej ilości oleju. Być może że strona gorąca czasami zassie.
  5. Olej zawsze sprawdzam w tych samych warunkach auto stoi w garażu na równym podłożu na zimnym motorze przeważnie z rana. Auto delikatnie się poci z pod uszczelki pod pokrywą. Ostatnio miałem przypadek trasa około 300km. Przed wyjazdem sprawdzałem i był full stan. Po powrocie odczekałem do następnego dnia i z rana sprawdzałem poziom oleju i już był na minimum. Zdążą się że będę jeździł pewien czas i oleju nie u będzie aż czasami trafi się taki dzień ze po niedługiej trasie oleju ubywa. Dodam że czasami auto robi się mułowate i puszcza bąka z różnych kolorach tęczy można tak nazwać i w tedy dochodzi do dużego ubytku oleju.
  6. Witam. Mam małe pytanie może ktoś miał podobny przypadek. Moja audiola 2.0 tdi bpw boryka się od pewnego czasu z pewnym problemem, który jest dla mnie dosyć dziwny. Rano jak odpale samochód przykapca na niebiesko i czuj jak by olej, podczas ruszana puści dość obfitego niebieskiego bąka. Potem po rozgrzaniu nie kopci. Przejdę do sedna. Codziennie prawie sprawdzam poziom oleju. Tutaj zaczyna się właśnie dziwna rzecz bo mam taką sytuację że auto ma full stan przez jakiś czas oleju nie ubywa, aż nagle z fulla robi się minimum nie zależnie czy to będzie dłuższą trasa czy też nie. Dodam za na początku wymieniłem uszczelniacze zaworowe. Sprawdzałem odmę. Oraz czy nie ma oleju w IC. Nie wiem do końca za co można się na początku zabrać turbo, pierścienie? Proszę o poradę. Z góry za każdą pomoc dziękuję.
  7. Witam. Mam pewien problem z moim złączem diagnostycznym. Mianowicie zakupiłem sobie kabelek z programem vag can pro 5.5.1 tak do sprawdzenie tego i owego. Jednak po instalacji jak chce się podłączyć z moją B7 to program niby się łączy ale nic nie chce pokazać. Sprawdzałem na seat Cordoba 1.9 tdi, Touran 1.9 tdi oraz na Audi a4 b8 2.0 tdi CR i z tamtymi autami nie mam żadnego problemu. Ściągnąłem osłonę żeby dostać się do wiązki gniazda i patrząc po schemacie wszystko połączone jak powinno. Sprawdzałem także zasilanie na 1 i 16 pinie i jest normalnie 12v w jednym co idzie bezpośrednio z aku oraz 12v w drugim co daje napięcie dopiero po przekręceniu zapłonu. Ktoś ma pomysł co bym mógł Jeszce sprawdzić. Dodam że mój motor to 2.0 tdi BPW. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Witam. Mam wielki problem. Mianowicie moje autko pali duże ilości oleju jakieś 4litry na 10tys km. Rano jak odpale autko to puszcza niebieski dym zwłaszcza podczas ruszania. Spaliny specyficznie śmierdzą jak by spalony olej i niedopalona ropa. Po rozgrzaniu dym ustaje. Dodam że auto nie ma żadnego problemu z odpalaniem oraz mocą. Jest też strasznie zaolejony blok silnika od strony kolektora. Sprawdzałem turbo w intercoolerze praktycznie zero oleju. Dodam że turbo też zostało wymienione. Na początku myślałem że olej puszcza odma ale jest ona drożna i na próbę podłączyłem ja do butelki i po miesiącu testów, w butelce zgromadziły się niewielkie ilości oleju. Sprawdzałem też uszczelkę pod pokrywa zaworów jest tam delikatne zapocenie nie widać tam żadnych wielkich wycieków. Na kanale wygląda to tak jak by olej lał się z uszczelki pod głowicą. Dodam że płynu delikatnie też ubywa. Nie wiem czy winowajcą mogą być pierścienie, uszczelniacze zaworowe, czy też może tak duże ilości mi wyciekają. Proszę o poradę co mogło by być przyczyną tak dużego ubytku oleju. Dodam jeszcze że na łączeniu bloku ze skrzynią na dolnej części są czarne plamy tak jak by z oleju.
  9. Witam. Dla zainteresowanych. Moim problemem był luz na piascie łożyska na przednim lewym kole. Po wymianie łożyska oraz ponownym ustawieniu geometrii problem znikną. Pozdrawiam.
  10. Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy w Audi a4 B7 2.0 tdi BPW 8v mogę zmienić cały komplet pompowtryskiwaczy z oryginalnych z końcówką BJ na wydajniejsze bodajże z silnika 1.9 tdi ARL z końcówką AL?
  11. Mam małe pytanie czy luzy na łożysk przedniej piasty mogą powodować ściąganie auta oraz tak zwane myszkowanie podczas jazdy?
  12. Ok. Dzięki za pomoc. Wymienię tylne wahacze poprzeczne oraz łączniki stabilizatora i zobaczę czy będzie lepiej.
  13. Przy wiatrach to owszem może ściągać. Ale u mnie to wystarczy lewy podmuch. Chyba że może wina leży po stronie tyłu? Proszę o poradę. Ostatnio podczas przejazdu po kostce po lewej stronie słychać jakieś dziwne trzepanie. Zapomniałem napisać że podczas wymiany przedniego zawieszenia nie wymieniłem tylko drążków kierowniczych, ponieważ podczas diagnozy zawieszenia na stacji, stwierdzono że nie mają luzu.
  14. Witam. Od pewnego czasu mam problem z prowadzeniem mojej B7. Auto strasznie niepewnie się prowadzi. Podczas lekkich wiatrów bocznych auto mi ściąga i muszę kontrować kierownicą,oraz czasami "myszkuje" po drodze, ogólnie wrażenie jest takie ja by winowajcą był przód. Opiszę ogólnie co już zrobiłem i może ktoś wpadnie na pomysł co mógł bym jeszcze sprawdzić. -diagnoza zawieszenia na 3 stacjach diagnostycznych (niby wszystko ok ) -zamiana kół na inne żeby sprawdzić czy wina nie leży po stronie opon -wymiana całego przedniego zaiweszenia -wymiana przednich amortyzatorów oraz poduszek -ustawienie geometrii Dodam że po ustawieniu geometrii jakieś 3 dni jezdziło się nawet fajnie. Podczas ustawiania geometrii tylne prawe koło było strasznie przekoszone ale zostało to ustawione. Proszę o pomoc, ponieważ już nie mam pojęcia co może być przyczyną. Z góry dziękuję. P.S. Jest to mój pierwszy post więc mam nadzieję że założyłem go w odpowiednim dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...