r7adek

Pasjonat
  • Zawartość

    470
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O r7adek

  • Urodziny 28.02.1981

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Lokalizacja
    Bieszczady

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

445 wyświetleń profilu
  1. r7adek

    To gdzie powinien być podpięty plus ? do jakiej kostki ?
  2. Panel 8E0 820 043 AF – jest z b6 czy b7 ?
  3. r7adek

    Faktycznie lusterka z b8 pasują do b6 bez rzeźby ?
  4. r7adek

    Potwierdzam co napisał Dev, jest lipa. W trakcie zmiany miałem okazję jeździć tak kilka dni zanim zmieniłem przód.
  5. r7adek

    Czy dobrze mi się wydaje, ze po zmianie hamulców na 320/288 koła w moim audi bardziej schowały się do środka ? Przedtem były na równi z nadkolem, hmm, czyżby trzeba było teraz dystanse ?
  6. r7adek

    Dzięki.
  7. r7adek

    Witam, potrzebuję nr odpowietrzników do zacisków przód 320 mm i tył 288.
  8. r7adek

    Potrzebuję pomocy w doborze klocków, robię swap na 320/288 i z zestawu który mam klocki są już słabe, chcę je wymienić na nowe ale nie mogę odczytać ich numerów. Mógłby mi ktoś podać o jakich oznaczeniach szukać.
  9. r7adek

    Przy swapie 312/255 na 320/288 przewody zostają te same czy też trzeba zmienić?
  10. r7adek

    Podpinam się, żeby nie zakładać nowego. W rejonie Sanoka lub Przemyśla jest ktoś godny polecenia ?
  11. r7adek

    Uciekło mi po jednym zerze.
  12. r7adek

    Jeśli o ten film chodzi to oglądałem - też dobry.
  13. r7adek

    Polecam : Contratiempo - kino hiszpańskie coraz lepsze.
  14. r7adek

    Poczytaj tu: może coś znajdziesz. U mnie na początku też jak odpinałem bezpieczniki wszystko było ok, jednak nie dawało mi to spokoju i znalazłem przyczynę tylko jeszcze nie rozwiązałem problemu. Przede wszystkim musi wpiąć amperomierz szeregowo, zablokować zamki tak jakby samochód był zamknięty jednocześnie mieć dostęp do skrzynki bezpieczników, poczekać jak auto przejdzie w stan uśpienia i wtedy wyciągać po kolei bezpieczniki i obserwować spadek napięcia. U mnie na początku wyszło, że zamek drzwi kierowcy - wymieniłem, po kilku dniach z powrotem to samo. Sprawdziłem kolejny raz i wyszło, że po wyjęciu bezpiecznika od klimatyzacji pobór spadł do 0,1. Jak pisałem problemu nie rozwiązałem, bezpiecznik mam cały czas wyciągnięty a wszystko działa - klimatyzacja musi pobierać mi jakimś cudem prąd na postoju. Z wpiętym tym bezpiecznikiem pokazywało mi pobór 0,6 niby jest to dopuszczalne ale u mnie po dwóch dniach postoju auta nie szło odpalić.
  15. r7adek

    Tylko, że do tej pory nic się nie działo. Klimatronik był zmieniany ale numerem dobrany z b6. Jeszcze będę patrzył czy czasem prąd nie jest pobierany we wtyczce klimatronika.