Jump to content

Shhaddoww

Pasjonat
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

2 Followers

About Shhaddoww

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A która to kontrolka od katalizatora? Nigdy nie widziałem kontrolki od kata.
  2. Bo tak ma być. To jest blokada możliwości otwierania klapy. Samochód masz otwarty i klapa sie otwiera, przekręcasz kluczyć w zamku klapy w polożenie blokady (mikrostyk zwiera styki) i pomimo że zamki w całym samochdzie są otwarte to klapy nie otworzysz.
  3. Wtyczka ta odpowiada za blokadę otwierania klapy bagażnika. Ja ustawisz zamek o odpowiedniej pozycji to klapy nie otworzysz z zewnątrz. A może poprostu kręciłeś kluczykiem w zamku klapy i źle ustawiłeś zamek.
  4. To kabelek od wykładki. Pewnie są zacięte miktostyki od wkładki w klapie. Czyszczenie i pewnie będzie działać
  5. Lej specola golda 5w40. Bardzo dobry olej.
  6. Brakuje przepływu. Widać to na lambdzie że korekta leci na "+" Albo nieszczenosc pomiedzy przeplywka a turbo albo przeplywka do wymiany
  7. Kolego tam nie ma nic skomplikowanego, zdejmij boczek i zobaczysz co sie zepsuło. Bardzo możliwe że linka spadła lub się urwała.
  8. Po pierwsze przepływka pokazuje za mało przepływu , przepływ wskazuje na około 165km Turbo puźno wstaje. Mocno cofa zapłony, świece pewnie do wymiany Zacznij od sprawdzenia szczelności za przepływką i DV-ki.
  9. W tym gdzie ja wymieniałem był zamontowany na podszybiu jak na zdjęciu z linka http://www.audi-tech-team.eu/a4-b5-18t-uklad-klimatyzacji-rysunek-vt5194.htm Może w puźniejszychbwersach przenieśli go.
  10. Czujnik jest na podszybiu przy filtrze kabinowym. Przyłącze fabrycznie jest zabezpieczone zaworkiem jak w kołach. Możesz bezstresowo go wykręcać.
  11. Podłącz kompa sprawdź błędy, korekty i dopiero potem wymieniaj. Może nie ma potrzeby wymiany cewek bo np tylko źle jest wyregulowane lpg. Wymiana swiec i cewek to rzecz którą jesteś w stanie zrobić sam w 20 minut na parkingu.
  12. Sprawdź też dokładnie z jakiego powodu jest check. Na jakich elementach jest lpg. Ciekawe jak długo ktoś jeździł z tym checkiem bo to może nieć duży wpływ na zużycie silnika i jego podzespołów.
  13. Sprawdź bezpieczniki, przekaźniki, te przy ecu też
  14. Shhaddoww

    Cykanie 1.8 T

    To mi wygląda na dźwięk z fazatora, łańcuch już może być rozciągnięty lub sam napinacz się kończy
×
×
  • Create New...