Skocz do zawartości

jarek0495

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarek0495

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jarek0495

0

Reputacja

  1. Załączam to co wyszło po skanowaniu SKAN.pdf
  2. Centralna jednostka elektroniki: 01493 Kierunkowskaz, przedni lewy | -0 -stały 01501 Kierunkowskaz, tylny lewy | -0 -stały Pojawiło się coś jeszcze pewnie niezwiązane z tematem ale podaje. Hamulce: 01826 Czujnik kąta skrętu kierownicy, napięcie zacisku +30 | -0 -stały Układ zamykający: 01134 Syrena alarmu | -0 -stały 01333 Moduł tylnych lewych drzwi | -0 -stały To wszystko co wyszło na skanie. Co do tego ostatniego błędu tylnych lewych drzwi to nie wiem ocb
  3. Cześć, Audi A4B6 2004 1.8T BEX. Początkowo pojawił się problem z niedziałającą postojówką w lewej przedniej lapie. Później przestały działać kierunkowskazy lewe z przodu i z tyłu. Zabrałem się do wymiany żarówek, ale okazało się, że to nie jest w tym problem, bo na nowych żarówkach również nie działają kierunkowskazy. Sprawdziłem i do kostek w lampach przednich i tylnych z lewej strony nie dociera prąd na odpalenie kierunkowskazów. Co ciekawe kierunkowskaz lewy przy drzwiach działa, nie działają jedynie w lampach. Następnie po wymianie żarówki światła postojowego w przedniej lewej lampie po jakimś czasie znowu przestała ona działać, tzn. świeci ale bardzo słabo, prawie wcale, a żarówka jest nowa. W tylnej lewej lampie są dwie żarówki od świateł pozycyjnych i jedna raz działa a raz nie (ta mniejsza). Podsumowując wszystkie problemy kierunkowskazów i świateł pozycyjnych dotyczą jedynie LEWEJ strony. Aktualnie przy odpaleniu zapłonu mam komunikaty: -Blinker Hinten Links -Blinker Vorne Links -Rucklicht Links Wszystkie żarówki są w porządku, problem leży w elektryce. Może ktoś z was spotkał się już z takim problemem i zna rozwiązanie? Czytałem podobne wpisy gdzie moduł MCE był do wymiany, widziałem tematy gdzie przekaźnik kierunkowskazów nawalał. Nie chce strzelać w ciemno więc proszę o sugestię co w moim przypadku jest najbardziej prawdopodobne.
  4. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Wróciłem tu po dłuższej przerwie i zauważyłem, że nie podałem rozwiązania problemu. Problemem okazał się FILTR PALIWA, niby błahostka, ale nie do końca, bo to była jedna z pierwszych rzeczy które wymieniłem. Nikt nie zwrócił uwagi na to, że nowy filtr paliwa też nawala i dlatego problem dalej był. Metodą prób i błędów wymieniłem później kilka części które okazały się być ok, straciłem niepotrzebnie pieniądze, gdy znalazłem się w martwym punkcie pomyślałem o ponownym zakupie filtra paliwa i po wymianie wszystko działało jak trzeba. Także, uważajcie co kupujecie. Pozdrawiam
  5. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Mechanik mówił, że zwracał na to uwagę i wszystko było wporządku z temperaturą. Aktualnie auto stoi, za parę dni oddam go na diagnostykę. Zregenerowałem rozrusznik. Aktualnie jest taka sytuacja, że auto odpali, chodzi trochę nierówno na wolnych obrotach ale da się jechać, jednak nadal w trakcie jazdy jest blokada przy 3 tys. obrotów, strzały z tłumika i znacznie zwiększone spalanie (przynajmniej tak pokazuje). Czasami się odpali na 3 baniakach czasami na wszystkich . Możliwe, że to może być czujnik położenia wału mimo, że nie pokazuje żadnych błędów?
  6. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Właśnie nie ma żadnych błędów...
  7. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Filtr wymieniany regularnie. Ciśnienie oleju nie było sprawdzane.
  8. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Komplet świec wymieniony parę miesięcy temu, cewki są ok. Świadczy o tym sam fakt, że na gazie jeździ jak trzeba. Problem jest w benzynie. Zregeneruje rozrusznik i dam auto na pełną diagnostykę, może coś wyjdzie. A jakby ktoś miał jakieś sugestie co może być przyczyną, lub miał kiedy taki problem to właśnie dlatego tutaj jestem. Zawsze warto zapytać obeznanych i bardziej doświadczonych. Jakiś czas temu miałem problem, bo uszkodzony czujnik temperatury zalewał mi silnik, oczywiście wyskakiwał błąd. Po wymianie wszystko ok. Czy może być tak, że nie pokazuje błędu czujnika a on zalewa dalej sinik?
  9. jarek0495

    1.8T BEX, nie odpala

    Cześć, Mam pytanie, może ktoś spotkał się już z takim problemem, lub celnie wstrzeli się z diagnozą. Moje 1.8T w pewnym momencie przestało odpalać. Mam sekwencje, problem polegał na tym, że na zimnym silniku mogłem kręcić i kręcić i za nic nie chciał odpalić. Wymieniłem pompę paliwa, ale nic to nie dało. Auto mogłem odpalić jedynie na plaku, a później utrzymując obroty auto się przełączało na gaz i mogłem jeździć. Gdy silnik był nagrzany, czasami udało się odpalić bez plaka, czasami nie. Ciekawe jest to, że w trakcie jazdy gdy wyłączyłem gaz i chciałem jechać na benzynie, to jechał, ale maksimum jego możliwości to było 3K obrotów i pojawiała się blokada, strzały z tłumika. Zaobserwowałem znacznie zwiększone spalanie jadąc na benzynie, po przełączeniu na gaz, spalanie było ok, można było cisnąć do odciny. Ustaliliśmy z mechanikiem, że najwyższy czas na wymianę wtrysków. Kupiłem za tysiaka nowe. Po wymianie dalej ten sam problem (mogę sprzedać używane wtryski do 1.8T BEX). Auto nie zgłasza żadnych błędów. Pompa daje paliwo do wtryskiwaczy, filtr paliwa wymieniony, czujnik położenia wału wymieniony ok. 6m temu (dawał zupełnie inne objawy), ECU czyste, napięcie na wtryskiwaczach jest. Mechanicy wpadli na pomysł, aby zweryfikować czy winowajcą nie jest instalacja gazowa, bo może zalewa silnik na starcie i stąd te problemy, odłączyliśmy całkowicie gaz od auta i okazało się, że to nie to. Mam w dosyć słabej kondycji rozrusznik, to uznali, że należy go wymienić, zanim zaczniemy cokolwiek robić z tym autem. Hipoteza jest taka, że może ten uszkodzony rozrusznik, może pobierać zbyt dużo prądu, którego następnie może nie wystarczyć na otwarcie wszystkich wtryskiwaczy przy odpalaniu. Wydaje się być trochę naciągane, ale trzeba go wymienić. Zabrałem więc auto i wracając do domu ok. 100km, pojawił się nowy problem. Auto nie chodzi na jednym baniaku. Dojechałem więc do domu i zamierzam wymienić ten rozrusznik. Czy macie jakieś pomysły o co może chodzić mojej ślicznotce?
  10. Cześć Panowie, chce dać skrzynie do regeneracji, łożyska padają, chodzi bardzo głośno, dostałem ofertę 2300zł za całość roboty + kupuję solo tarczę sprzęgła. Trochę drogo, ale zostawiam auto i odbieram gotowe. Pytanie czy można gdzieś jakoś taniej zregenerować skrzynie? Czy może lepiej się opłaca kupić używana. Dajcie znać co o tym myślicie, AUDI a4b6 1.8t BEX, 6 biegowa.
  11. Gdzie znajdę odpowiednie zaciski do 320mm i w jakiej cenie są?
  12. W takim razie spróbujemy Otto + ferodo czy cały zestaw z ATE lepiej?
  13. Dodam jeszcze, że felgi 18''. Na naklejce jest 1 KP, 1 LT. Zamierzam wymienić przód i tył. Myślisz, że będzie pasować? Jaka różnica jest pomiędzy 312 a 320?
  14. Cześć wszystkim, zamierzam wymienić klocki i tarcze. Mam dylemat co wybrać : 1. Tarcze ZIMMERMANN SPORT i klocki Ferodo (fdb 1717 i fdb 1083) Tarcze ZIMMERMANN SPORT Przód - AUDI A4 B6 312mm 7497429601 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 297 zł - Tarcze ZIMMERMANN SPORT Przód - AUDI A4 B6 312mm (7497429601). Allegro.pl - Radość zakupów i... 2. Tarcze i klocki ATE : ATE POWER DISC TARCZE PRZÓD AUDI A4 B6 B7 A6 C5 7040037651 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 215 zł - ATE POWER DISC TARCZE PRZÓD AUDI A4 B6 B7 A6 C5 (7040037651). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo... Proszę o radę, który zestaw lepszy pod względem hamowania i wytrzymałości. Jeżeli macie jakieś inne opcję, dajcie znac Moje auto to a4b6, 1.8t BEX, 230 KM, niestety ośka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...