Skocz do zawartości

Kamil4b7

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil4b7

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamil4b7

1

Reputacja

  1. No właśnie nie bo wtryski są nowe i po ich założeniu jest tak a jakie logi można zrobić żeby sprawdzić czy coś?
  2. Dzień dobry mam problem z a4 b7 1.8t bfb z Lpg Otorz: Przy szybkim ruszeniu np.ze skrzyżowania jak auto wkręca się w obroty i nagle przerywa szarpie i rzucą całą budą ale na bezynie tego nie ma o co może chodzić? Przy normalnej jedzie jest ok jakie logi dynamiczne zrobić żeby sprawdzić co jest grane ? Dziękuję za szybką pomoc i wszystkim wesołych świąt 💪 Objawy ,,check engin,, od czasu do czasu także mruga. i gaśnie błedy wypadanie zaplony cylindrów
  3. Witam mam bład Wcześniej zdjąłem wioskę z drzwi i była izolacja tak jak na foto wszystko zaizolowane a blad po jakiś 2 h powrócił o co chodzi ?
  4. Jeszcze mam takie coś to drzwi pasażera przednie co może być?
  5. Witam mam problem otórz: Jak jadę i kończę jazdę wychodzę zamykam i chce zamknąć zamek pilot nie reaguję jest zakodowany i jak znów zakoduję działa a za chwilę nie mam dwa błedy:
  6. Ładowałem go Ok 5 h podłączyć go na 12 h?
  7. Zapomniałem dodać że alternator był regenerowany max 3 tygodnie temu czyli to jest normalne ładowanie ? Błędu nie ma będę sprawdzał co jakiś czas czy blad nie powraca a może aku mam za dużej pojemności i nie doładowuje go ?
  8. Miałem właśnie dobierać się do mierzenia napięcia w sterowniku ale podłączyłem vcds I nie mam tego błędu? Przejechałem Ok 130 km i nic cisza nie ma błędu wczoraj ładowałem aku do full i po tym nie ma błędu? Czyli jest wszystko ok była to wina nie naładowanego na full aku ? Zmierzyłem naładowanie aku i wyszło tak: przy wyłączonym silniku i wszystkie odbiorniki prądu wyłączone. Na wyłączonym silniku: 12,36 Na włączonym silniku: 13,88 Silnik w pełni nagarzany temperatura na dworze Ok 8 stopni wszystko jest ok ? Nie powinno ładować powyżej 14v ? Pomiary na wolnym obrotach
  9. Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ?
  10. Ok czyli jutro ładuje prostownikiem na full
  11. Jeszcze mam pytanie bo jak pisałem wcześniej padł mi alternator I od tego momentu to się zaczęło wymiana alternatora pomogła ładowanie wróciło ale aku nie było ładowane prostownikiem czy może być ze tu też jest problem można spróbować naładować aku prostownikiem czy dać sobie spokój?
  12. Może uda mi się zrobić to w niedzielę zrobić to bez włączonego silnika ?
  13. Czyli wypiąć mam wtyczkę z komputera i we wtyczce czerwony z miernika do pinu ? A czarny do masy ? A jak liczyć te piny ?
  14. Zapomniałem dodać że też mam objawy jak by wypadał zapłon mi bo czasem na wolnych obrotach jest skakanie obrotów pewnie to ma coś wspólnego z tym zasilaniem zapomniałem napisać że to jest a4 b7 1.8t bfb bo temat jest do b6 ale pewnie to samo jak rozbiorę dam znać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...