Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Błąd: 18010


WinterOOOO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czym może być spowodowany taki błąd: 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie. Może tu być wina słabego aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po odpięciu aku takie coś może też wyskoczyć. Usuń go i zobacz czy powraca....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po odpięciu aku takie coś może też wyskoczyć. Usuń go i zobacz czy powraca....

Powraca, ładowałem aku całą noc bo się okazało że był trochę słaby, jutro jadę po nowy aku, mam nadzieję, że pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak usuniesz błąd to nie odłączasz aku?? Tylko po jakimś czasie wraca błąd tak???? Nie masz taty, brata, siostry aku żeby zobaczyć????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak usuniesz błąd to nie odłączasz aku?? Tylko po jakimś czasie wraca błąd tak???? Nie masz taty, brata, siostry aku żeby zobaczyć????

A po co mi "tata, brat, siostra" żeby aku sprawdzić? błąd po skasowaniu powraca jak odpalam autko, także wdaje mi się że to aku bo jak go podłączyłem do ładowania to wskazówka prądu ładowania poszła do oporu. Jutro jadę po nowe aku więc napisze co i jak. Najważniejsze że po ładowaniu aku nie zapalają się kontrolki ABS i ESP przy hamowaniu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tata, siostra, brat tylko akumulator z auta członka rodziny. Wykluczysz wtedy aku bo może rzeczywiście to wina alternatora.... MAsz u sibie wskaźnik ładowania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówka prądu ładowania poszła do oporu

Tak napisał więc pomyślałem, że ma wskaźnik dodatkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie otorz: 

2 tygodnie temu padł mi alternator i poszedł do regeneracji i założyłem po regeneracji i jest ok ładuję ale mam taki błąd o co chodzi ? Nie kasuję się powraca pomoże ktoś ? 

20230324_160139.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym sterowniku jest ten błąd?

Podłącz auto pod vcds, wykonaj pełny autoscan i go tu wrzuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator jest pół roczny pytanie czy jak przed padnięciem alternatora po wymianie nie był aku ładowany może trzeba go naładować prostownikiem. ? Zaraz pójdę zrobię skan vcds ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik silnika jako jedyny melduje za niskie napięcia zasilania z zacisku 30, czyli do sterownika silnika dochodzi za niskie napięcie zasilania (stałe 12V). Powodem może być skorodowany przewód zasilania, zaśniedziałe styki przekaźnika lub bezpiecznika sterownika silnika. 

Musisz zmierzyć jakie dochodzi napięcie zasilanie do sterownika silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Sterownik silnika jako jedyny melduje za niskie napięcia zasilania z zacisku 30, czyli do sterownika silnika dochodzi za niskie napięcie zasilania (stałe 12V). Powodem może być skorodowany przewód zasilania, zaśniedziałe styki przekaźnika lub bezpiecznika sterownika silnika. 

Musisz zmierzyć jakie dochodzi napięcie zasilanie do sterownika silnika. 

Przeczyszczę jutro klemy na aku. A gdzie jest ten przekaźnik? I bezpiecznik .?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyszczenie klem na aku nic tu nie da bo to tylko sterownik silnika dostaje za niskie napięcie zasilania. Zmierz jakie napięcie dochodzi do sterownika silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...