Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Błąd: 18010


WinterOOOO

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kamil4b7 napisał(a):

Mam jeszcze jedno pytanie: czy po odłączeniu kostki od komputera i zrobienia pomiarów miernikie później auto mi odpali ? Nie będzie trzeba nic kodować? I czy do dostania się do ecu muszę ściągać całe nadszybie ?

Normalnie odpali, nic nie trzeba kodować. Musisz trochę rozebrać w podszybiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem właśnie dobierać się do mierzenia napięcia w sterowniku ale podłączyłem vcds I nie mam tego błędu? Przejechałem Ok 130 km i nic cisza nie ma błędu  wczoraj ładowałem aku do full i po tym nie ma błędu? Czyli jest wszystko ok była to wina nie naładowanego na full aku ? Zmierzyłem naładowanie aku i wyszło tak: przy wyłączonym silniku i wszystkie odbiorniki prądu wyłączone.

Na wyłączonym silniku: 12,36 

Na włączonym silniku: 13,88 

Silnik w pełni nagarzany temperatura na dworze Ok 8 stopni wszystko jest ok ? Nie powinno ładować powyżej 14v ? Pomiary na wolnym obrotach 

20230326_115702.thumb.jpg.eb5cfa15d58f994ded28102a39ab6c14.jpg

 

20230326_115611.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie ładowania między 13,8 - 14,2 V dla tego modelu jest normalne.

Podłącz co jakiś czas vcds i sprawdź czy błąd powraca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał(a):

Napięcie ładowania między 13,8 - 14,2 V dla tego modelu jest normalne.

Podłącz co jakiś czas vcds i sprawdź czy błąd powraca.

 

Zapomniałem dodać że alternator był regenerowany max 3 tygodnie temu czyli to jest normalne ładowanie ? Błędu nie ma będę sprawdzał co jakiś czas czy blad nie powraca a może aku mam za dużej pojemności i nie doładowuje go ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie jest w przedziale, tak jak pisałem wyżej, powinno być między 13,8 - 14,2 V.

 

Jeżeli po ładowaniu akumulatora aku ma napięcie tylko 12,36 V to albo za krótko ładowałeś albo akumulator masz do wymiany. 12,36V to naładowanie rzędu 60%.

W pełni naładowany aku powinien mieć napięcie 12,65 - 12,7 V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj naładować go do pełna. Zmierz napięcie 2 godz. po ładowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Spróbuj naładować go do pełna. Zmierz napięcie 2 godz. po ładowaniu.

Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem do kolegi, otóż wyskakuje mi błąd tego zacisku 30 niskie napięcie

Przypomnę że kasuje błąd i cały czas to samo 

Aku nowe 

Alternator regenerowany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...