Skocz do zawartości

WinterOOOO

Pasjonat
  • Postów

    359
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WinterOOOO

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    POLSKA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WinterOOOO

1

Reputacja

  1. Witam. Pozwolę sobie odgrzać kotleta Panowie problem mam ten sam, mianowicie "OIL SENSOR" i w związku z tym mam małe pytanie. Mój numer tego czujnika to 1J0907660B dzisiaj dostałem używkę tylko że zamiast "B" jest "C". Według VIN-u ma być "B". Czujnik z literka "C" będzie poprawnie pracował czy lepiej nie ryzykować?
  2. Wiem ale po obejrzeniu filmów na YT spróbowałem zdemontować szkło bez odkręcania tej dolnej osłonki. W lusterku ze szrotu poszło sprawnie bez żadnych problemów a w tym z samochodu ledwo co włożyłem palce i ''pstryk'' lusterko do wymiany.
  3. Witam. Silnik wymieniony, jednakże nie obyło się bez strat. Lusterko nie wytrzymało napięcia . Podekscytowany łatwością demontażu z jakim poszedł wkład z lusterka zakupionego na szrocie, zbyt drastycznie zabrałem się za demontaż lusterka w samochodzie. Dla tych którzy będą wykonywali podobny zabieg, proponuje dodatkowo odkręcić czarną zaślepkę znajdującą się u dołu lusterka i próbować wypchnąć lusterko.
  4. W ostatnim pytaniu chodzi mi o wymianę całego mechanizmu ( gdyby wymiana samego silnika była skomplikowana lub niemożliwa ). Silnik podłączony jest na wtyk czy trzeba będzie lutować?
  5. Witam Forumowiczów. Dzisiaj stała się rzecz straszna, mianowicie padł silnik sterujący lusterkiem ( VAG to potwierdza ) i w związku z zaistniałą sytuacją mam do szanownego grona kilka pytań: - Ktoś już wymieniał lub wie jak wymienić ten silnik? czy nie lepiej i prościej wymienić cały środek? - Lusterko ( mechanizm ) od angola będzie pasował? - Lusterka w samochodzie mam składane elektrycznie i tu kolejna zagwozdka, jeśli zdecyduję się wymienić cały mechanizm to czy będzie to musiał być mechanizm od lusterek składanych elektrycznie. Z góry dzięki za podjęcie tematu
  6. Skoro masz takie spalanie to daj sobie z tym spokój myślałem że masz z 0.5L -0.8L na 1000 km. Oleju w Twoim przypadku też bym nie zmieniał, zalej go X-cess 5W-40. Każdy z moich znajomych posiadający 1.8T ( Przeważnie vw ) wozi ze sobą bańkę z oliwą w bagażniku. Jak dobrze pogonisz 1.8T to nawet 0.5 L łyknie ale co frajda z jazdy to frajda
  7. Ok zgadza się ale trzeba też wziąć pod uwagę, że olej w pełni syntetyczny jest lepszy do klawiatury niż półsyntetyk. A co do remontu całego silnika - tak naprawdę nie wiadomo co jest przyczyną tego nadmiernego poboru oleju więc jaki tu sens pakować tyle kasy? Staszek_kolasa ile łyka ci oliwy ten 2.7 na 1000km?
  8. Dlaczego uważasz, że przejscie na półsyntetyk w przypadku gdy samochód bierze olej to zły pomysł? Jakie masz argumenty na to? Ja swoje Audi zalałem Motulem 5W40, przejechałem już prawie 8tyś. km i przez ten czas dolałem koło 1,5 litra oleju, więc stwierdziłem, że przejdę na 10W40. Bo już kilku znajomych którzy zmienili na półsyntetyk dalej dolewa olej? Na początku było ok oleju nie ubywało a po jakimś czasie znowu zaczęło brać oliwę. Skoro przejście z syntetyku na półsyntetyk ma zmniejszyć łaknienie oleju to czemu od razu nie zalać go mineralnym no to może i jest logiczne, ale weź pod uwagę że nie każdy silnik da radę na mineralnym Akuratnie to z mineralnym to był żart i w żadnym wypadku nie należy tego brać na poważnie Chodzi mi po prostu o to że problem w łykaniu oleju czasami leży głębiej i nie zawsze zmiana na gęściejszy olej jest dobrym rozwiązaniem.
  9. Dlaczego uważasz, że przejscie na półsyntetyk w przypadku gdy samochód bierze olej to zły pomysł? Jakie masz argumenty na to? Ja swoje Audi zalałem Motulem 5W40, przejechałem już prawie 8tyś. km i przez ten czas dolałem koło 1,5 litra oleju, więc stwierdziłem, że przejdę na 10W40. Bo już kilku znajomych którzy zmienili na półsyntetyk dalej dolewa olej? Na początku było ok oleju nie ubywało a po jakimś czasie znowu zaczęło brać oliwę. Skoro przejście z syntetyku na półsyntetyk ma zmniejszyć łaknienie oleju to czemu od razu nie zalać go mineralnym
  10. A tak z ciekawości, ile tego oleju ubywało? Mi też "znawcy" tematu olejowego doradzali abym zmienił olej na półsyntetyk, jednak na forum znalazło się kilku ludzi, którzy skutecznie wybili mi ten pomysł z głowy raz na zawsze BTW - ostatnio do znajomego przyjechał koleś Passatem z V i mówi, że po wymianie oleju coś silnik dziwnie pracuje - okazało się, że zalał go minerałem bo usłyszał, że powyżej 200 tyś taki się już powinno lać Aaa i chyba pomyliłeś działy
  11. Nic nie łamać, tylko wsuwka do włosów, odcinasz końcówkę tak żeby zostało z 2,5 - 3 cm, lekko zaginasz końce do środka ( minimalnie ) i wkładasz w starą wtyczkę - piny powinny same wyjść.
  12. WinterOOOO

    Nagar w FSI

    Nie kolego nic nie czyściłem siadam i jadę, to jest moje odczucie ale wolałbym raz w roku przy piwku wyczyścić nagar niż cały czas dolewać olej (dobrze ze jest sensor który da znać, że oliwa potrzebna) Jak kupisz dojechany motor po okazyjnej cenie ( niezależnie jaki 1.6, 1.8T. 2.0 2.0Fsi ... ) to też będziesz oliwę dolewał
  13. A jest sens teraz go sprzedawać?? Weź pod uwagę że kolejny nabytek może mieć o wiele większe problemy niż jego poprzednik. Moim zdaniem nie ma co się napalać na sprzedaż, jak już masz auto to zobacz spokojnie, fachowym okiem w jakim stanie są pozostałe elementy i wtedy podejmij odpowiednią decyzję.
  14. A czemu aż taki drastyczny wybór?Kolego może lepiej zdiagnozuj problem - nie chodzi mi tu o informacje które są zamieszczone na forum tylko o fachowe oko ogarniętego mechanika.
  15. Witam. Koledzy mam pytanie, mianowicie: orientuje się Ktoś jaki byłby koszt nowego komputera do A4B7 2.0ALT? Chodzi mi tu o całokształt, nowy komp i robocizna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...