Jump to content

krzychupower

Pasjonat
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About krzychupower

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Wiśniewski

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szykuje się do wymiany zawieszenia w A4 b7 Avant. Miałem już obniżone auto (Mondeo mk3 kombi) 35/30 i raczej nie mogę się przekonać aby robić to samo w Audi. Jednak chciałbym wymienić amortyzatory, stabilizator i wrzucić poliuretanowe tuleje te czerwone do trochę lepszego usztywniona. Jednakże w głowie siedzi mi też zawieszenie gwintowane. Patrzyłem na ofertę eibacha. Wydaje mi się że opcja obniżenia auta do 20 mm byłaby jeszcze ok. I mam pytanie jakie macie co do tego swoje propozycje i uwagi. Co może warto byłoby jeszcze zmienić?
  2. www.performance.k64.pl TUNING PERFORMANCE CUSTOM k64.pl - turbiny gt35 repliki , zawory wastegate blow off , mbc www.garage.pl PERFORMANCE.K64.PL
  3. Zapytam się, które turbo lepiej wybrać k064 od tfsi wraz z kolektorem od sidmotorspots czy dokupić kolektor z turboworks i Turbo GT28 Dual Ball Bearling.
  4. Myślę, że za ok 3-4 tygodnie będzie wszystko gotowe. Napewno pochwalę się co udał się zrobić. Jeszcze tylko pytanie odnośnie opon. Jakie na lato i zimie przy takich mocach?
  5. Rozważam jednak moc na ok 300hp. Silnik i tak wzmocni więc czemu by nie skorzystać z tego i dać mu więcej mocy.
  6. A co ze skrzynia biegów . Wytrzymuje czy zmienialiscie na inne?
  7. Nie nie. Bo z planowych 250hp będę mierzyć na 350+. Na razie zrobię jak kolega wyżej pisał. Sprawdzę jego stan i będę bardziej wiedzieć jak działać.
  8. Czyli nie ma też sensu wrzucać k04-64 i robić aż takiego remontu silnika (a coś można byłoby w nim zrobić żeby mieć spokój czy póki nic się nie dzieje zostawić temat?) Trochę będzie zaoszczedzonych z tego pieniędzy.
  9. Już wyczerpalem limit gumowych drzew i jak warunki nie pozwalają to jeżdżę ostrożnie. W sumie to silnik chciałem właśnie zrobić na samym początku. I później cała resztę. Może i racja żeby nie robić powyżej 250hp. A zaoszczędzone PLN wydać na wizualna poprawę.
  10. Quattro nie. Silnik chciałem zrobić alby już jeździć nim przez długie lata i być pewnym co mam w środku. Auto ma 213 tys raczej oryginalnego przebiegu. Auto nie będzie zarzynane bo ten okres już mam długo za sobą .
  11. Na początku myślałem max 250hp ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i myślę że po modyfikacji zrobię pod bezpieczny max silnika. Na pewno nie będę go obniżać. Miałem już niższe auto i jeździło się super ale na dobrej drodze a takich u mnie jak na lekarstwo
  12. Dzięki za rady. Heble już zamówione to na razie będę jeździć na nich. Turbo prawdopodobnie wrzucę na początku przyszłego roku (chyba że starczy hajsu na teraz). Słyszałem że można dostać sprzęgła na zamówienie - macie może jakieś namiary. Jeśli znacie też dobry warsztat który zająłby się silnikiem między Trojmiastem a Elblagiem będę wdzięczny. Soft będę robić w tune-UP Trójmiasto
  13. Planowana modyfikacja dla A4 B7 1.8T : - sztywny dolot od baq-garage - wydech turbo back od baq-garage - fimic będzie mniejszy niż 550 żeby za duzo nie dłubać - turbo Turbo K04-064 2.0TFSI (z kolektorem S3) lub JRSPEC GTX2871R+ BB - wtryski BOSCH 525CC - sprzęgło to w zależności od stanu orginalnego - skrzynia biegów (wymiana zużytych podzespołów) - silnik: KUTE KORBOWODY PRISM 4 CYL (https://fmic.pl/tuning-mechaniczny-silnika/464-kute-korbowody-prism-4-cyl.html) - kute tłoki w zależności od budżetu - wzmocnione panewki - wałek rozrządu w zależności od jego stanu zdrowia (regeneracja) - pompa paliwa wydajniejsza prawdopodobnie bosch - Hamulce 320/288 Chętnie poczytam waszych propozycji/zmian tej modyfikacji
  14. Potrzebuję zacisków, osolon i klocków plus to co jeszcze potrzeba do tarcz 320 w a4b7
×
×
  • Create New...