Jump to content

Skrzynia 6 biegów zamiast 5 do 1.8T FWD


buulee
 Share

Recommended Posts

 

 

Witam . Pewnie sporo ludzi o tym myśli , a że jestem świeżo po takiej właśnie modyfikacji postanowiłem się podzielić zgromadzoną wiedzą na ten temat.

Napisze co i jak póki pamiętam.

Wszystko w temacie dotyczy ośki - nie quattro.

Zakres modyfikacji jest naprawdę mały – ale pod warunkiem że mamy model z końca 2006 roku – bez czujnika prędkości w skrzyni.

 

Bardzo łatwo to sprawdzić – trzeba spojrzeć na skrzynie biegów spod maski, mniej więcej pod zbiorniczkiem od płynu chłodniczego widać flanszę lewej półosi.

Starsze wersje mają tam czujnik z kostką – sterczy prosto do góry.

Nowsze wersje mają plastikowy korek i nie ma kostki z kablami.

W wersji z czujnikiem po przeróbce gdy nie ma  miejsca na czujnik w 6-ścio biegowej skrzyni, pojawia się problem gdyż czujnik prędkości ze skrzyni daje sygnał do ecu silnika i nie będzie działał np.tempomat. Da się to obejść podając sygnał z zegarów jednak nie wiem dokładnie jak to zrobić  - może ktoś wie to dopisze.

Dla posiadaczy nowszej wersji przeróbka jest banalna pod względem elektrycznym i mechanicznym. Tą wersję opisze gdyż mam auto z 2007roku.

Najpierw napisze co pasuje :

Półosie ,

Rozrusznik,

Koło dwumasowe i sprzęgło

Aluminiowy trawers pod skrzynią biegów

 

Teraz co nam potrzeba do przeróbki – czyli co nie pasuje od skrzyni  5b:

Wybierak (lewarek) – pasuje od B7 TFSI i benzyna 6cyl – musi być  6 biegów

Numer 8E0711055L 8E0711055P   cena używki 80-200zł

Łapa skrzyni – sama część z gumą pasuje – nie pasuje natomiast aluminiowy odlew przykręcany do skrzyni i do poduszki.

Ta część pasuje od wszystkich manualnych skrzyń 2.0 TFSI 1.9/2.0 TDI  6 biegów

Numer 8E0399105HM  , sprzedawcy używek cenią ją mocno bo podobno pęka nawet przy małym dzwonie no i idzie do każdej przekładnika 6b.

Sprzedawcy podają często numer samego odlewu który nie występuje w etka 8E0399115P  ceny 280-350zł za używkę  -  nowa w Aso 370zł po rabacie.

Łapa sprzęgła - ta od 6 biegów ma inny kształt - numer 01X141719B  - najlepiej kupić ze skrzynią.

Gałka biegów – do wyboru jak kto woli – ja kupiłem sam kapselek 6 biegów za 20zł

Olej -  w razie jakby skrzynia była sucha - Shell Spirax S4 G 75W-90 VW 501.50.  cena ok. 30zł/litr

Kostka do czujnika wstecznego – typowa 2 pinowa VW  średniej wielkości, plus 20cm przewodu. Trzeba uciąć starą kostkę przy budzie , przedłużyć dolutowując 20cm przewodu i dołożyć kostkę pasującą do czujnika w skrzyni 6b - cena 20zł używka

Jedna śruba mocująca skrzynię 6b do bloku jest dłuższa  - taka akurat poniewiera się w każdym warsztacie :)  numer N90524203

No i Skrzynia :)    - mamy do wyboru w zasadzie dwa typy skrzyń 6b do benzyny  :

 

GVC 6 biegowa stosowana np. w A6 C6  2.0 TFSI lub A4  3.0 ma praktycznie takie same przełożenia 1-5 i dłuższą 6   ceny od 480 – 1200zł używka.

Wybrałem właśnie tą ze względu na fajną dynamikę na 6 tym biegu.

GVD 6 biegowa stosowana w A4 B7  2.0 TFSI  - ma praktycznie takie same przełożenia 1-5 i ta ma naprawdę dłuuugi 6 bieg.

W moim odczuciu daje rade w 2.0TFSI  i w mocnym 1.8T . w seryjnym znacznie zamula silnik na 6 biegu.  Ceny j.w.

 

Przełożenia :

6 biegów GVD                          6 biegów GVC          5 biegów ( całkowite)

 

1 - 3.778 (13.98)                     3.667 (13.75)                       3.667 (13.75)

2 - 2.176 (8.05)                       2.053 (7.7)                           2.053 (7.7)

3 - 1.429 (5.29)                      1.423 (5.34)                        1.37 (5.14)

4 - 1.092 (4.04)                      1.065 (3.99)                         1.032 (3.87)

5 - 0.838 (3.1)                        0.853 (3.2)                            0.8 (3)

6-                                            0.73 (2.74)                           0.658 (2.47)

 

R-    3.444                                3.4                                        3.4

Główne -    3.7                       3.75                                      3.75

 

 Ogólnie polecam tą modyfikacje jak ktoś lata sporo w trasie

Wybrałem skrzynie GVC – teraz przy

3000obr mam nie 120km/h a 140km/h

4000obr było 155km/h jest 180km/h (licznikowe)

Jest sporo ciszej i od 140km/h przyspiesza na 6 biegu całkiem żwawo – silnik jeszcze seria BFB

 

Całkowity koszt wyniósł mnie około 1100zł bez robocizny.

Nie opisuje jak się wyjmuje skrzynię – kto się sam decyduje na taką robotę ma o tym pojęcie a jak nie ma  to niech da wszystkie graty mechanikowi :)

 

 

 

 

Edited by buulee
Link to comment
Share on other sites

Nie ma co sprawdzać, od 2002 prędkość jest z ABS. Wymiana skrzyni dobra na trasę. Można pójść dalej i wsadzić skrzynie z diesla, ale to już bardziej dla taksówkarzy [emoji12]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Jest gdzies opisane jak obejść problem z czujnikiem?
Mam AVJ z 2001 ośka, przynajmniej raz w miesiącu robię dosyć długie trasy na S8, dodatkowo na drugim biegu zaczyna wyć skrzynia więc pewnie niedługo wyzionie ducha. Będzie dobra okazja wymienić na 6 biegów.

Link to comment
Share on other sites

Też się zabieram za tą modyfikację, moja buda to A4 B6 1.8T BEX skrzynia 6biegów HES i napęd na przednią oś. Mam już skrzynie z 2.0tfsi GVD ,wybierak i łapę skrzyni z tej skrzyni. Może ktoś wię czy łapa sprzęgła też musi być z tej skrzyni czy jak mam teraz 6biegów to łapa bedzie taka sama ?

Link to comment
Share on other sites

Witam . kilka dni temu zrobiłem podaną modyfikację i stwierdzam że błędem było zwlekanie z wymianą skrzyni czyli mod rewelacja. Zmiana z 5 na 6 GVD , wszystko pasuje jak kolega wyżej opisał, ciszej w aucie bez problemu przyspiesza na 6 biegu ,jeszcze czeka mnie test na trasie jak to wyjdzie ze spalaniem . Generalnie polecam modyfikację . Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam, czy cięgna pasują tylko o nr 8e0711055  czy mogą być obojętnie jakie z 2.0tfsi? 

Link to comment
Share on other sites

Witam.Mam a4 b6 2.0 benz. 2001r. silnik ALT, skrzynia 5 biegowa manual. Chciałbym włożyć skrzynię 6 biegową manual , czy da sie to zrobić, jaką skrzynie polecacie, co nalezy dokupić, jaki koszt, czy to opłacalne ?

Link to comment
Share on other sites

No koledzy, podobno forum jest dla tych co chcą modzić ale jakoś nikt nie chce odpowiedzieć na moje pytanie?

Link to comment
Share on other sites

Właśnie taki ciekawy pomysł skłonił mnie do pojawienia się na forum. Chociaż czytałem je od dawna. 

Lubię swoje auto i trochę mnie męczy 3 tys obrotów przy 120km/h. W Drugim aucie, również benzynowym przy 3 tys mam 150km/h 

Ceny skrzyń GVC zaczynają się aktualnie od 200 paru złotych. Ale wiadomo, że będę szukał skrzyni chociaż z gwarancją rozruchową i łapą sprzęgła. 

Proszę o potwierdzenie od kolegów, którzy mają to za sobą tego, czy jeśli kupię skrzynię z łapą, znajdę nawet nową poduszkę z łapą skrzyni oraz wybierak z lewarkiem zmiany biegów to będę miał komplet do takiego swapa ? Czy różni się czymś sam lewarek w wersji s line od zwykłego? Czy jakieś niespodzianki mogą mnie spotkać ? :)  Auto prawie bliźniacze do autora tematu. A4 B7 z końcówki 2006 roku. 

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za odpowiedź :) 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.05.2020 o 21:05, rysuchom napisał:

Witam.Mam a4 b6 2.0 benz. 2001r. silnik ALT, skrzynia 5 biegowa manual. Chciałbym włożyć skrzynię 6 biegową manual , czy da sie to zrobić, jaką skrzynie polecacie, co nalezy dokupić, jaki koszt, czy to opłacalne ?

Masz wszystko w pierwszym poście. Zorientuj się czy masz prędkość po canie czy idzie ze szkrzyni. Jeśli idzie ze skrzyni to już masz problem. Wydaje mi się, że ALT z 1.8T są bliźniaczą konstrukcją i skrzynia podejdzie. Myślę, że spróbuje to u siebie ogarnąć bo skrzynia zaczyna klękać.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 16.07.2020 o 10:57, Georg_BP napisał:

Właśnie taki ciekawy pomysł skłonił mnie do pojawienia się na forum. Chociaż czytałem je od dawna. 

Lubię swoje auto i trochę mnie męczy 3 tys obrotów przy 120km/h. W Drugim aucie, również benzynowym przy 3 tys mam 150km/h 

Ceny skrzyń GVC zaczynają się aktualnie od 200 paru złotych. Ale wiadomo, że będę szukał skrzyni chociaż z gwarancją rozruchową i łapą sprzęgła. 

Proszę o potwierdzenie od kolegów, którzy mają to za sobą tego, czy jeśli kupię skrzynię z łapą, znajdę nawet nową poduszkę z łapą skrzyni oraz wybierak z lewarkiem zmiany biegów to będę miał komplet do takiego swapa ? Czy różni się czymś sam lewarek w wersji s line od zwykłego? Czy jakieś niespodzianki mogą mnie spotkać ? :)  Auto prawie bliźniacze do autora tematu. A4 B7 z końcówki 2006 roku. 

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za odpowiedź :) 

Niespodzianki zawsze są, przy takiej wymianie warto sprawdzić wszystkie części, które robią się łatwiej dostępne, a wtedy można dużo rzeczy znaleźć do wymianki :D

 

Do kompletu jeszcze olej do skrzyni :D

Link to comment
Share on other sites

Również jestem po swapie na skrzynie GVC w 1.8T BEX, dla osób które planują wymiane skrzyni ważne jest to żeby skrzynie kupić razem z łapą sprzęgła i cięgnami wybieraka, te elementy są ciężko dostępne do kupienia osobno a bez nich swapa nie zrobimy ;) Oczywiście da się coś tam pokombinować z samymi cięgnami, ale to już indywidualna kwestia.

Link to comment
Share on other sites

Skrzynia u mnie już przerzucona. Wybieraki ( cięgna ) potrzebne są od skrzyni 6. Są zdecydowanie inne. Dźwignię zmiany biegów zostawiłem w kabinie tą samą. Kupiłem tylko inny dekielek. Skrzynia przyszła już z łapą sprzęgła i poduszką. Jeździ się dużo lepiej. Auto wyraźnie mniej pali. Na autobahnie z prędkościami około 200km/h auto spala średnio 8,8 /100. W mieście różnicy wielkiej nie ma.

Niestety po miesiącu skrzynia GVC zaczęła wyć na drugim biegu. Czeka mnie kolejne rozbieranie :( 

Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Georg_BP napisał:

Skrzynia u mnie już przerzucona. Wybieraki ( cięgna ) potrzebne są od skrzyni 6. Są zdecydowanie inne. Dźwignię zmiany biegów zostawiłem w kabinie tą samą. Kupiłem tylko inny dekielek. Skrzynia przyszła już z łapą sprzęgła i poduszką. Jeździ się dużo lepiej. Auto wyraźnie mniej pali. Na autobahnie z prędkościami około 200km/h auto spala średnio 8,8 /100. W mieście różnicy wielkiej nie ma.

Niestety po miesiącu skrzynia GVC zaczęła wyć na drugim biegu. Czeka mnie kolejne rozbieranie :( 

Może teraz warto zastanowić się nad wrzuceniem quattro? Trochę wiecej roboty i troche większe koszty ale w zamian dostajesz całkiem inne auto :P

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.10.2020 o 22:14, Robzy napisał:

Może teraz warto zastanowić się nad wrzuceniem quattro? Trochę wiecej roboty i troche większe koszty ale w zamian dostajesz całkiem inne auto :P

I takie rzeczy chodziły mi po głowie. Ale auto służy mi poniekąd do pracy oraz na dojazdy i bardzo trudno jest mi je unieruchomić na kilka dni. 

Wracając do poprzedniego wątku wymiany skrzyni biegów. Skrzynia została rozebrana. Wymiany wymagają łożyska na 1 i 2 biegu. Do skrzyni biegów GVC bardzo trudno o jakieś części. O ile to główne łożysko na wałku jest dostępne za około 150zł to łożysk igiełkowych praktycznie nie ma wcale. Po długich przebojach udało się je zamówić w Niemczech. koszt dwóch to 38 euro. Czas oczekiwania 4-5 dni roboczych. 

Zamiana w aucie ogólnie na +. Jeździ się lepiej ze skrzynią 6 biegową. Ale warto kupić skrzynię z auta jeżdżącego i samemu ją sprawdzić. Koszt naprawy skrzyni biegów GVC jest większy niż zakup skrzyni używanej. 

Nie wiem też skąd na allegro jest tak bogata oferta regenerowanych skrzyń biegów. Aż się boję pomyśleć jak wygląda taka regeneracja skoro tak ubogi jest dostęp do części zamiennych.  

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.10.2020 o 08:25, GeorgBP napisał:

I takie rzeczy chodziły mi po głowie. Ale auto służy mi poniekąd do pracy oraz na dojazdy i bardzo trudno jest mi je unieruchomić na kilka dni. 

Wracając do poprzedniego wątku wymiany skrzyni biegów. Skrzynia została rozebrana. Wymiany wymagają łożyska na 1 i 2 biegu. Do skrzyni biegów GVC bardzo trudno o jakieś części. O ile to główne łożysko na wałku jest dostępne za około 150zł to łożysk igiełkowych praktycznie nie ma wcale. Po długich przebojach udało się je zamówić w Niemczech. koszt dwóch to 38 euro. Czas oczekiwania 4-5 dni roboczych. 

Zamiana w aucie ogólnie na +. Jeździ się lepiej ze skrzynią 6 biegową. Ale warto kupić skrzynię z auta jeżdżącego i samemu ją sprawdzić. Koszt naprawy skrzyni biegów GVC jest większy niż zakup skrzyni używanej. 

Nie wiem też skąd na allegro jest tak bogata oferta regenerowanych skrzyń biegów. Aż się boję pomyśleć jak wygląda taka regeneracja skoro tak ubogi jest dostęp do części zamiennych.  

Dlaczego naprawiałeś zamiast wrzucić następną używke? Byłoby taniej ;) Co do tych skrzyń "regenerowanych" to podobno są tylko myte dokładnie i wymieniane tylko te uszkodzone łożyska, więc nie warto ich kupować.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 16.10.2020 o 12:20, Robzy napisał:

Dlaczego naprawiałeś zamiast wrzucić następną używke? Byłoby taniej ;) Co do tych skrzyń "regenerowanych" to podobno są tylko myte dokładnie i wymieniane tylko te uszkodzone łożyska, więc nie warto ich kupować.

Już raz kupiłem używkę :) To wcale nie taka lekka praca wyciąganie skrzyni :). Łożyska 1 i 2 biegu to są łożyska igiełkowe, pracujące na wałku. Jeszcze nie jest powiedziane, że ta naprawa przyniesie efekt. Być może uszkodzony jest sam wałek. Chociaż wizualnie wygląda na idealny. A łożysko rzeczywiście w ręku dziwnie pracowało. Części dziś dotarły. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Link to comment
Share on other sites

Teraz pytanie do wszystkich, którzy mają skrzynię GVC. Czy nie odczuwacie, że jazda stała się głośniejsza w porównaniu do skrzyni 5 biegowej ? Bo może ja wymyślam. Naprawa skrzyni nie przyniosła skutku. Skrzynia GVC jest nienaprawialna :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Panowie, a jak wygląda sprawa wysprzęglika? Czy do innej łapy wymagana jest jego wymiana ?

A4 B6 BEX 2004r.

Edited by zeflik
Link to comment
Share on other sites

Witam. Czy ktoś posiada na sprzedaż wybierak  o numerach 8E0711055L lub 8E0711055P? Planuje przekladke skrzyni w swoim audi a4 b6 avj na skrzynie GVD i nigdzie nie mogę znaleźć takiego wybieraka 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 25.02.2017 o 17:44, buulee napisał:

 

 

Witam . Pewnie sporo ludzi o tym myśli , a że jestem świeżo po takiej właśnie modyfikacji postanowiłem się podzielić zgromadzoną wiedzą na ten temat.

Napisze co i jak póki pamiętam.

Wszystko w temacie dotyczy ośki - nie quattro.

Zakres modyfikacji jest naprawdę mały – ale pod warunkiem że mamy model z końca 2006 roku – bez czujnika prędkości w skrzyni.

 

Bardzo łatwo to sprawdzić – trzeba spojrzeć na skrzynie biegów spod maski, mniej więcej pod zbiorniczkiem od płynu chłodniczego widać flanszę lewej półosi.

Starsze wersje mają tam czujnik z kostką – sterczy prosto do góry.

Nowsze wersje mają plastikowy korek i nie ma kostki z kablami.

W wersji z czujnikiem po przeróbce gdy nie ma  miejsca na czujnik w 6-ścio biegowej skrzyni, pojawia się problem gdyż czujnik prędkości ze skrzyni daje sygnał do ecu silnika i nie będzie działał np.tempomat. Da się to obejść podając sygnał z zegarów jednak nie wiem dokładnie jak to zrobić  - może ktoś wie to dopisze.

Dla posiadaczy nowszej wersji przeróbka jest banalna pod względem elektrycznym i mechanicznym. Tą wersję opisze gdyż mam auto z 2007roku.

Najpierw napisze co pasuje :

Półosie ,

Rozrusznik,

Koło dwumasowe i sprzęgło

Aluminiowy trawers pod skrzynią biegów

 

Teraz co nam potrzeba do przeróbki – czyli co nie pasuje od skrzyni  5b:

Wybierak (lewarek) – pasuje od B7 TFSI i benzyna 6cyl – musi być  6 biegów

Numer 8E0711055L 8E0711055P   cena używki 80-200zł

Łapa skrzyni – sama część z gumą pasuje – nie pasuje natomiast aluminiowy odlew przykręcany do skrzyni i do poduszki.

Ta część pasuje od wszystkich manualnych skrzyń 2.0 TFSI 1.9/2.0 TDI  6 biegów

ad

Numer 8E0399105HM  , sprzedawcy używek cenią ją mocno bo podobno pęka nawet przy małym dzwonie no i idzie do każdej przekładnika 6b.

Sprzedawcy podają często numer samego odlewu który nie występuje w etka 8E0399115P  ceny 280-350zł za używkę  -  nowa w Aso 370zł po rabacie.

Łapa sprzęgła - ta od 6 biegów ma inny kształt - numer 01X141719B  - najlepiej kupić ze skrzynią.

Gałka biegów – do wyboru jak kto woli – ja kupiłem sam kapselek 6 biegów za 20zł

Olej -  w razie jakby skrzynia była sucha - Shell Spirax S4 G 75W-90 VW 501.50.  cena ok. 30zł/litr

Kostka do czujnika wstecznego – typowa 2 pinowa VW  średniej wielkości, plus 20cm przewodu. Trzeba uciąć starą kostkę przy budzie , przedłużyć dolutowując 20cm przewodu i dołożyć kostkę pasującą do czujnika w skrzyni 6b - cena 20zł używka

Jedna śruba mocująca skrzynię 6b do bloku jest dłuższa  - taka akurat poniewiera się w każdym warsztacie :)  numer N90524203

No i Skrzynia :)    - mamy do wyboru w zasadzie dwa typy skrzyń 6b do benzyny  :

 

GVC 6 biegowa stosowana np. w A6 C6  2.0 TFSI lub A4  3.0 ma praktycznie takie same przełożenia 1-5 i dłuższą 6   ceny od 480 – 1200zł używka.

Wybrałem właśnie tą ze względu na fajną dynamikę na 6 tym biegu.

GVD 6 biegowa stosowana w A4 B7  2.0 TFSI  - ma praktycznie takie same przełożenia 1-5 i ta ma naprawdę dłuuugi 6 bieg.

W moim odczuciu daje rade w 2.0TFSI  i w mocnym 1.8T . w seryjnym znacznie zamula silnik na 6 biegu.  Ceny j.w.

 

Przełożenia :

6 biegów GVD                          6 biegów GVC          5 biegów ( całkowite)

 

1 - 3.778 (13.98)                     3.667 (13.75)                       3.667 (13.75)

2 - 2.176 (8.05)                       2.053 (7.7)                           2.053 (7.7)

3 - 1.429 (5.29)                      1.423 (5.34)                        1.37 (5.14)

4 - 1.092 (4.04)                      1.065 (3.99)                         1.032 (3.87)

5 - 0.838 (3.1)                        0.853 (3.2)                            0.8 (3)

6-                                            0.73 (2.74)                           0.658 (2.47)

 

R-    3.444                                3.4                                        3.4

Główne -    3.7                       3.75                                      3.75

 

 Ogólnie polecam tą modyfikacje jak ktoś lata sporo w trasie

Wybrałem skrzynie GVC – teraz przy

3000obr mam nie 120km/h a 140km/h

4000obr było 155km/h jest 180km/h (licznikowe)

Jest sporo ciszej i od 140km/h przyspiesza na 6 biegu całkiem żwawo – silnik jeszcze seria BFB

 

Całkowity koszt wyniósł mnie około 1100zł bez robocizny.

Nie opisuje jak się wyjmuje skrzynię – kto się sam decyduje na taką robotę ma o tym pojęcie a jak nie ma  to niech da wszystkie graty mechanikowi :)

 

 

 

 

Siema mam pytanie czy do silnika 1.8 turbo bfb jest możliwość założenia sprzęgła silnika 2 l TFSI 200 koni i skrzynia jest gvc

Link to comment
Share on other sites

Cześć. Zabieram się za swapa w moim 1.8T BFB ośka. Pytanie o sprzęgło - czy na pewno pasuje? Chce założyć skrzynie GVD, a z tego co widzę w 2.0TFSI sprzęgło miało tarcze 240mm, a w BFB jest niby 230mm. Ktoś może potwierdzić? 

Link to comment
Share on other sites

Czy tylko te wybieraki o tych numerach co w pierwszym poście pasują? 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.06.2021 o 13:31, Matel napisał:

Cześć. Zabieram się za swapa w moim 1.8T BFB ośka. Pytanie o sprzęgło - czy na pewno pasuje? Chce założyć skrzynie GVD, a z tego co widzę w 2.0TFSI sprzęgło miało tarcze 240mm, a w BFB jest niby 230mm. Ktoś może potwierdzić? 

Czy udało Ci się wszsytko wymienić? 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.08.2021 o 15:49, krzychupower napisał:

Czy udało Ci się wszsytko wymienić? 

Niestety od 1.5 miesiąca skrzynia leży w garażu i nie mam kiedy się za to zabrać.

Link to comment
Share on other sites

Jakby Ktoś potrzebował, to mam wybierak do tych skrzyń. Więcej PW

Edited by szpakuziom
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...