Skocz do zawartości

Piter97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piter97

Informacje

  • Imię
    piotrek
  • Miasto
    praszka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piter97

1

Reputacja

  1. Witam, czy cięgna pasują tylko o nr 8e0711055 czy mogą być obojętnie jakie z 2.0tfsi?
  2. Post do usunięcia sprawcą okazał się gaz
  3. Pacjent a4 b6 1.8t bex + lpg Witam tak jak w temacie. jak autko trochę postoi ciężko zapala jak postoi 8h odpali szybciej jak na przykład przez noc już trzeba sporo dłużnej kręcić Stało się to po wymianie filtra paliwa wiec założyłem z powrotem stary oryginalny ale nic to nie pomogło (nowy jest z aso) pompa paliwa tez sprawdzona jeszcze dzisiaj na noc zakręcę gaz bo podobno możne się dostawać do kolektora przez nieszczelność ktoś wie gdzie szukać jeszcze przyczyny albo miał podobny przypadek ?
  4. Witam mam pytanko na 320mm zaciski razem z jarzmami od a6 c6 podejdą do a4 b6 czy kupić od c5? np. takie od c6 https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-zacisk-hamulcowy-przod-r-2-7-3-0-tdi-7601556132 tarcze i klocki od b7? jakiej firmy? co polecacie na tył jak będzie zestaw 320 z przodu ?
  5. dv sprawne nie puszcza powierza sprężynka chodzi jak wcisnę sprężynkę i przytkam podciśnienie to sprężynka trochę się wraca ale przepływ powietrza jest sprawdzałem zaworki zwrotne i zaworek 07C133529A puszcza powietrze w obie strony grzybek przy odmie tez sprawdzilem i jest ok gdzie mogę jeszcze poszukać przyczyny bo wątpię ze ten zaworek był przyczyna nieszczelności
  6. Dzięki panowie za podpowiedzi zacznę od nieszczelności własnie widziałem ze turbo słabo ląduje 115+118 tez na pb zrobić?
  7. PB Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_8rw6x.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9e57L.html LPG Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_q8V0Fch.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_nm20P7.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_5q951.html statyczne PB: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_2ez1kE.html lpg: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_dRW0RH.html
  8. Witam czy możne ktoś zerknąć na logi? logi zrobione na 3 biegu pierwszy raz robiłem jak coś nie tak to poprawie dynamiczne: PB Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_8rw6x.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_9e57L.html LPG Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_q8V0Fch.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_nm20P7.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_5q951.html statyczne PB: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_2ez1kE.html lpg: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_dRW0RH.html
  9. Witam tez właśnie jestem ciekawy czy jest jakieś wejście wolne, myślałem ewentualnie nad trójnikiem i wkręcić go w miejsce oryginalnego czujnika i by miejsce było
  10. Mam obd na BT ale tam chyba nie da się zrobić logów. Dzisiaj będę wjeżdżał na warsztat to podłącze pod kompa Wtryski gazu aeb+ sterownik lpg tech założone tydzień temu reduktory. x2 tomasetto at09 nie zmieniałem bo trzymają ciśnienie błąd kata nie wyskakuje od czasu jego skasowania (około 4tys km) jedyne błędy które się pojawiają to P0304 przy przyspieszaniu na zimnym na gazie po przełączeniu na benzynie check gaśnie i P0171 na wolnych obrotach na lpg
  11. Wtryskiwacze sa nowe niedawno zakładane wiec to raczej nie to strojenie tez jest nowe+nowy sterownik a dalej to samo gdy auto osiagnie temp. 90 to juz jest wszystko ok Na starych wtryskiwaczach było tak samo A teraz mi sie przypomniało 1 sonda miała błąd od grzałki lecz teraz go nie widzę możne to być przyczyna? Takie błedy miał zaraz po kupnie
  12. a4 b6 1.8t bex 2003r + lpg Witam mam taki problem gdy silnik nie jest dobrze zagrzany ma wypadanie zapłonu na 4 cyl. check wtedy miga dzieje się to przy przyspieszaniu 100 km+ na benzynie autko chodzi idealnie Błędy które się pojawiają to P0304 cylinder 4 Misfire Detected Następny problem to zapalający sie check na wolnych obrotach gdy auto stoi tak około 5min P0171 system too lean (bank1) Wcześniej tez miał wypadanie zapłonu na 2 cyl. lecz po wymianie cewek i świec na 2 cylindrze już ok, wymieniłem jeszcze wtryskiwacze gazu ale nic to nie dało stare były z valtek Co możne być przyczyna? nieszczelność w układnie dolotowym? odma? czy możne coś innego?
  13. Problem rozwiązany należny odczepić linkę przekręcić wkładkę zamka i wychodzi W moim przypadku padł silniczek
  14. Witam mam u siebie problem z wyjęciem zamka(wkładki) w plastiku gdzie jest mikro styk przez to nie mogę tego wyciągnąć porozkręcałem wszystko a ten zamek dalej nie chce mi wyjść wie ktoś jak go wyciągnąć(sedan)?
  15. Piter97

    Jaki olej do 1.8T?

    >Jak często będziesz wymieniał olej ? max 10tys. Widziałem w tym temacie nie pamiętam jaka str. ze powinno się wymieniać w tym silniku co 7,5tys >Jak półka cenowa ? pólka cenowa nie ma znaczenia ale raczej wybrał bym coś z motula ponieważ wiem na 100% ze to dobry olej a nie to co np. castrol
×
×
  • Dodaj nową pozycję...