Skocz do zawartości

przemouk84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemouk84

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemouk84

1

Reputacja

  1. Kolego sporo się natrudziłeś aby opisać tę przypadłość, jednak sprawa nie jest taka prosta jak ją przedstawiasz. Myślę, że każdy z klubowiczów jeśli miał tą przypadłość a przy okazji ma troszkę zdolności manualnych, próbował najpierw naprawić ten włącznik właśnie w sposób, który ty opisałeś, gdyż logicznie myśląc nie ma innego sposobu na naprawę lub od razu kupił nowy i wymienił. Ja również przerabiałem ten temat u siebie i próbowałem reanimować stary włącznik Stopu. Jednak uważam, iż jest to "skórka za wyprawkę", gdyż na odpowiednie wyregulowanie szczeliny pomiędzy blaszkami ( jeśli zbyt blisko stop pali się cały czas - jeśli zbyt daleko styk jest słaby i światło nie zapala się. - w obu przypadkach wywali ci błędy) poświęciłem około 2 godzin. Po tym czasie wszystko było super jednak tylko przez jedną dobę. Po dniu problem powrócił więc stwierdziłem, że jeśli po 2 godzinnej operacji problem wrócił to prawdopodobnie co dzień będę go regulował i od razu kupiłem drugi w serwisie. Wymieniłem w 10min, zapłaciłem 40 PLNów i mam problem z głowy. Uważam też, że nie ma co oszczędzać na takich rzeczach, gdyż jeżeli podczas jazdy w trasie lub na mieście, będziesz hamował a światło STOP nie zasygnalizuje tego kierowcy jadącemu za Tobą i ten zbyt późno zareaguje i wjedzie ci w tyłeczek, to jeżeli zezna policji, że nie zapalił Ci się STOP jak hamowałeś to masz mokro i wina będzie twoja. Więc każdy niech się zastanowi czy warto.... pozdrawiam
  2. Kolego listwa wychodzi na zewnątrz. Jeśli masz zamontowaną ramkę tablicy rejestracyjnej to też będziesz musiał ją zdemontować żeby wyszła bez problemu. Mnie dzisiaj też dopadła klapa.Otworzyłem,wyjąłem co miałem wyjąć po około 3 min. chciałem zamknąć i zero reakcji. Fis pokazuje otwartą klapę,zamka wogóle jakby nie było podgrzewałem suszarką i nic a nie chce mi sie w taki mróz klapy demontować [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 17:16_________________________________________________ czy po wykręceniu tych 2 śrub od listwy otwierania listwa wychodzi na zewnątrz czy do środka?
  3. Panowie ja dodam od siebie, że po włożeniu gąbek w rowek tej klapki pod subem i zaklejeniu częściowo miałem notoryczny problem z parowaniem wszystkich tylnych szybek w avancie w zimowej porze. Nie mogłem skojarzyć dlaczego tak się dzieje (kratkie robiłem ja było ciepło). przypadkiem natknąłem się na przyczynę rezając Hak w moim autku i jak miałem ściągnięty zderzaczek dopiero dostrzegłem, ze ta gąbka którą poutykałem w kratkach powoduje, że ori klapka zamykająca kratkę na postoju jest non stop otwarta i przez to do auta dostawało się dużo wilgoci przez co zawsze miałem zawsze zaparowane z tyłu szybki. Powywalałem te gąbki które wcześniej poutykałem i zakleiłem od środku 3/4 powierzchni kratki na środku. Od tej pory szybki mi nie parują (chyba że się postaram ) i pierdzieć również nie pierdzi przy basiku. Tak więc jak komuś mocniej niż zwykle parują szyby z tłu w avancie, a wcześniej dłubał przy kratkach to macie przyczynę. Pozdrawiam
  4. Szkoda kolego że u Ciebie ta operacja nie wyszła. U mnie działa to do dzisiaj i od tamtej pory ani raz się nie zawiesił. Ja poprostu podgrzewając tę żywicę usunąłem jej znaczną część poczym poprastu rozgrzaną lutownicą przetopiłem luty w miejscu styków tego mikro włącznika i zadzaiałało. Powodzenia kolego w naprawie. Cieszę się że kilku osobom ten wątek przynajmniej ulatwi rozwiązanie problemu z zamkiem w tylnej klapie. Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 22:56_________________________________________________ Nie mam wiedzy kolego czy ten sam włącznik odpowiada za podświetlanie tylnej klapy i wyświetlanie otwarcie klapy na FISie. Poprostu nie było problemu więc nie ma też rozwiązania - przynajmniej u mnie. Ale logicznie w twoim przypadku obstawiłbym tylko dwie rzeczy: 1. Zdjąć osłony bagażnika i posprawdzać wszystkie połączenia wtyczek a przy okazji spradzić czy którys kabelek nie jest przerwany i np nie styka się z masą 2. Jeśli nie znajdziesz usterki pod poszyciem klapy sprawdź kable w gumowej osłonie z dachu do tylnej klapy Moim zdaniem gdzieś musi występować zwarcie Pozdrawiam. Daj znać jak znajdziesz rozwiązanie
  5. Witam wszystkich zainteresowanych. Przeszukałem całe forum. Wielu boryka się z tym problemem ale po za wizytą w ASO nikt tego nie pokonał a przynajmniej się tym nie pochwalił, więc zakładam ten wątek żeby inni też skorzystali Rozwiązany przeze mnie problem dotyczy zaciętego przycisku do otwierania klapy, bagażnika w moim przypadku w A4 B6 avant (nie wiem jak jest w sedanie ale podejżewam że tak samo). Problem przedstawiał się tak : - przycisk reagował cały czas, po pewnym czasie z niewyjaśnionych przyczyn przestał, po pewnym czasie znowu zaczął działać, aż stanął na dobre - możliwość otwierania tylko z pozycji pilota (centralny) lub kluczyka ( wkładnka w klapie jeśli ktoś taką posiada - moje b6 takiej nie posiada więc korzystanie z kufra było bardzo irytujące - gaszenie silnika później otwieranie. Rozwiązanie bardzo proste : - poprawienie lutów przy mikrowłączniku od otwierania klapy Niektórzy pisali o szukaniu przerwanych przewodów w zawiasach klapy - zonk :Kupa roboty psu w d... W sumie , żeby nie błędne spostrzeżenia to roboty na jakieś 1:30h A więc zaczynamy od zdemontowania tapicerki klapy Aby ją ściągnąć należy najpierw wykręcić cztery wkręty znajdujące się po jednym w uchwytach do zamykania i dwa w schowku na trójkąt ostrzegawczy następnie pokolei ciągniemy i wyjmujemy z zatzasków. Następnie zdejmujemy 2 metalowe puszki, dzięki którym cały mechanizm otwierania klapy bagażnika i podświetlenia tablicy jest zamocowany do klapy Puszki znajdują się po prawej i lewej stronie nad mechanizmem wycieraczek Każda puszka przykręcona jest dwoma śrubkami na kluczyk 10 Aby wyciągnąć mechanizm na zewnątrz konieczne jest zdemontowanie ramki tablicy rejestracyjnej ! Następnie wykręcamy z mechanizmu dwa wkręty torx , wysuwamy zaczepy z gniazd na żarówki do podświetlania tablicy i mamy listwę z mikro włącznikiem w ręku A oto cały winowajca Jedna strona mikro włącznika zalana jest czymś w rodzaju żywicy. Musiałem najpierw ją usunąć. Do tego celu użyłem małej lutownicy ze szpiczastym grotem oraz odsysacza do cyny. Kiedy był już w miarę dostęp do styków, przetopiłem luty widoczne na zdjęciu dociskając je w głąb listwy w której jest osadzony mikro włącznik. Wszystko zaczęło działać ponownie . Udało się naprawić usterkę bez żadnego wkładu finansowego a to nie sztuka He He. Problem uważam za rozwiązany więc jeśli komuś nagle przestał działać przycisk otwierający klapę a jedyna możliwość otwarcia to środkowy przycisk na pilocie, to ten wątek na pewno rozwiąże jego problem. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :>
  6. Witam. Ja również jakiś czas temu borykałem się z wyskakującym nagle ESP i ABS. Oczywiście dzięki forum szybko zlokalizowałem usterkę. Nabyłem nowy automat (zielony - ponieważ tych co były już nie produkują) w ASO za 45 PLNów. Wcześniej próbowałem reanimować stary i udało się ale tylko na 2 dni . Z wymianą nie było większych problemów, wypięcie wtyczki, obrót wlewo automatu i mam go w ręku. Montaż w odwrotnej kolejności jednak w końcowej fazie przekręcania automatu by wskoczył na swoje miejsce musiałem użyć sporej siły po czym wskoczył i działa wszystko jak powinno. Moje spostrzeżenia są takie: - aby automat prawidłowo działał jeśli po wymianie pali się dalej ESP i ABS dokręć mocniej automat w prawo - napewno nie wskoczył na swoje miejsce - nie wysówać samemu bolca z nowego automatu gdyż po zamontowaniu i tak wróci na swoją pozycję. Bolec fabrycznie jest ustawiony na właściwą odległość. Automat jest tak skonstruowany, że jak się go instaluje w swoim gnieździe to przekręcając go w prawo automatycznie wysówa bolec do pedału i jednocześnie go blokuje żeby nie zmieniał swojego położenia. I wszystko ...
  7. Witam wszystkich. Właśnie stałem się posiadaczem fajnega A4 i mam nadzieję, że to forum pomoże mi w użytkowaniu mojego nowego nabytku. :> [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...