Jump to content

hervi89

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About hervi89

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Lubień Kujawski

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

154 profile views
  1. Z pewnością nowy oryginał, nie warto oszczędzać.
  2. Tak jak napisałem kilka dni temu, wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy, po ok. 500 km od tamtej pory jak ręką odjął, jest normalnie, 0 wycieków. Stary zbiorniczek oglądałem natomiast z wielu stron, szczególnie ten kanał spustowy i uszkodzenia zwyczajnie gołym okiem nie widać, niedługo pokuszę się z ciekawości jakąś próbą ciśnieniową Podsumowując @Tomek Dysiek wymieniaj ten cholerny zbiorniczek
  3. Ja właśnie dziś wymieniłem zbiorniczek i zobaczymy, W starym pęknięcia niby nie widać, ale wystarczy jakieś małe, nie widoczne i będzie pod ciśnieniem spierniczać. Mocno zastanawiające jest to, że auto stało ponad tydzień a spust pod zbiorniczkiem i tak był mokry. Dam znać czy pomogło jutro po trasie.
  4. hervi89

    Jaki olej do 1.8 T

    A co powiecie o tym: sklep: https://sklep.pmo-oils.com/pl_PL/ Wiadomo reklama, więc chwalą, ale... Jest w tym choć trochę prawdy? Ktoś coś o tych olejach wie więcej? Warty uwagi czy raczej pozostają te oleje z poprzednich postów?
  5. Diesel to ekonomiczny silnik stworzony na długie trasy
  6. hervi89

    Tuning AFN a

    Wszystko zależy w jakim odstępie czasu będzie to jeszcze robione, bo można i rok i dwa zmieniać osprzęt a bez chipa i tak nie będzie efektu jaki powinien być po wymianie danej/ych części. Kolega w następnych postach odniósł się jeszcze do 1.8t, które ewentualnie by zamienił z tdi z pierwszego posta, ot to, temat wirusa
  7. hervi89

    Tuning AFN a

    Lepiej zacząć od wirusa a potem co upgrade części, korekta softu. Nie musisz wszystkiego na raz robić, ale każdy kolejny etap pociąga do następnego, można nie skończyć
  8. jop, cały element najlepiej w takim przypadku jak teraz
  9. hervi89

    Kamera cofania

    Próbowałem znaleźć coś na temat wymagań od kamery, nawet na allegro jest zestaw radio + kamera tutaj, ale też niema nic o samej kamerze, to samo na stronie producenta, przede wszystkim chodzi o system NTSC lub PAL, chyba, że to radio potrafi w obu systemach pracować, ale to już niech ktoś mądrzejszy się wypowie
  10. Mam to samo... tyle, że właśnie węże nie są twarde i raczej przy normalnej jeździe też jest ten efekt, ale słabszy. Uszczelka sprawdzana u mechanika przyrządem (płyn w nim się znajdujący nie zmienił koloru), więc podobno to nie ona. Z tego co czytałem straszą pękniętą głowicą. Coś jeszcze zostało do sprawdzenia? Albo jak znaleźć inną przyczynę? Od której strony? Podejdę z ziemi czy kanał potrzebny?
  11. hervi89

    Kamera cofania

    A co będzie "odbierać" obraz?
  12. Zależy tak na prawdę, które oświetlenie masz na myśli, jeśli wewnątrz to niema tu dużego znaczenia, gorzej zewnętrzne, te które komp skanuje... w B7 ciężko kupić bez problemów ledy żeby komp nie wskazywał błędu żarówki nawet z CAN-BUS-em, polecam Ci każdą żarówkę przeszukać na forum, koledzy wielokrotnie wstawiali linki do tych sprawdzonych i działających dobrze bez błędów (często montując odpowiednie rezystory).
  13. motyw podobny do tego: https://allegro.pl/oferta/automatyczne-otwieranie-klapy-bagaznika-audi-a4-b7-7425029616?item=7425029616 tyle, że do sedana niedostępne
  14. Hej. Ze względu na to, że na dniach będę wymieniał olej oraz dołożyłem wskaznik temp oleju, chcę zamontować od razu czujnik temp oleju. Pytanie czy znajdę w tej oryginalnej podstawie filtra oleju miejsce do zamontowania czy muszę zamówić dodatkowy adapter na czujnik.
  15. To się dzieje tylko czasami i tak jak napisałem wcześniej wygląda jakby puścił bąka (puf i już po), podczas nawet mocnego przyspieszania nie kopci
×
×
  • Create New...