Jump to content

galabaku

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About galabaku

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Panowie, Przymierzam się do przeróbki. Patrząc na ilość pracy i problemów, które mogą się pojawić zdecydowałem się tylko na Stage 1 (może kiedyś pokuszę się na stage 2). Wymiany chce dokonać poprzez przełożenie pinów ze starej wtyczki do nowej. Oprócz kabli ze starej wtyczki, czyli zasilania, sygnału z radia, wyjścia głośników z tylu i subwoofera, chce zmostkować pin 6 i 24 żeby wyłączyć audiopilota i pozbyć się piknięć. Czy to wszystko czy coś jeszcze trzeba zmieniać w instalacji? Czy wymieniać też głośniki średniotonowe w drzwiach z przodu. Wiem, że mają inną impedancję,
  2. Dziś też dokonałem wymiany stabilizatora z tyłu. Zawieszenie ori be i był stabi 18 mm. Udało mi się dorwać używkę od S-ki z grubością 20 mm. Chciałem od RSa 22 mm, ale nie znalazłem :p Swoją drogą nieźle trzeba się naszukac za tą częścią. Mi się udało na facebookowych giełdach. W każdym razie różnica między stabilizatorami wydawałoby się nieduża jednak na drodze jest bardzo odczuwalna. Podpisuje się pod opiniami wyżej. Auto w zakrętach lepiej się trzyma i ogólnie jest sztywniejsze.
  3. Ogólnie pytałem bardziej z ciekawości 😅 W Polsce obecnie mamy taki klimat że temp. poniżej 10 stopni to rzadkość więc jak się przez te parę dni w roku pojeździ na PB to nic się nie stanie
  4. Miałem dziś rano w trasie ten sam problem. Temperatura od -15 do -10 stopni. Wcześniej wszystko dobrze działało. Filtry wymieniane nie tak dawno, także podejrzewam, podobnie podobnie jak koledzy, że to wyłącznie kwestia temperatury i zbyt małego ciśnienia gazu. p.s. również tankowane było na orlenie Co do tego dobijania powietrza kompresorem to do jakiego ciśnienia ładujecie i jak to robicie? Jakaś specjalna przejściówka?
  5. Mały update do tematu. Ostatnio napadało sporo śniegu i byłem w stanie przeprowadzić trochę więcej testów. Na zaśnieżonej drodze wyszło, że ABS się załącza. Również wydaje mi się, że działa ESP chociaż nie wyświetla się nic na desce. Możliwe więc, że tak jak pisali koledzy problem wynika z nieodpowiedniego interfejsu diagnostycznego. Jak uda mi się "dorwać" lepszy sprzęt to porobię testy i dam znać - może komuś przydadzą się te informacje
  6. Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda do Wejherowa mam trochę daleko bo godzinę drogi a fajnie też byłoby sprawdzić to w najbliższym czasie. Jeśli jednak nie znajdę nikogo innego to z pewnością pozawracam wam gitarę W każdym razie temat zostaje dalej otwarty.
  7. Hej, Potrzebuje kogoś z kablem jak w tytule i pełnym VCDS w Gdańsku lub okolicach. Mam problem z ABS i nie jestem w stanie się połączyć za pomocą mojego kabelka (zwykły KKL). Trzeba by się jedynie spróbować połączyć (o ile się da) i sprawdzić błędy oraz kodowanie. Będę wdzięczny za przysługę - chętnie odwdzięczę się jakąś flaszeczką
  8. Ok, spróbuje znaleźć kogoś z takim sprzętem. Także jeśli ma ktoś namiar na kogoś w Gdańsku i okolicach to będę wdzięczny za podesłanie kontaktu
  9. Czyli jest opcja, że sterownik jest sprawny, ale po prostu bez porządnego sprzętu nie da się z nim połączyć?
  10. Dzięki za odpowiedzi. Próbowałem połączyć się za pomocą innego programu ze sterownikiem, ale również bez skutku. Jednak z tego co pamiętam nawet mechanik za pomocą interfejsu diagnostycznego nie był w stanie się połączyć. Zaglądnąłem przydatne informację. Próbowałeś już demontować ten sterownik? Wcześniej chciałem się za to zabrać ale jak zobaczyłem jak to wygląda to pojawiły się u mnie podobne wątpliwości jak u Ciebie...
  11. Jaką wersję albo program polecasz żeby działało? Rozumiem, że trzeba oddać sterownik ABS na sprawdzenie? Coś jak tutaj?
  12. Witam, Mam problem z ABS - przez VCDS nie jestem w stanie się z nim połączyć. Wyskakuje komunikat: No Response from Controller! Do tego nie działa przycisk ESP na kokpicie. Przy mocnym naciśnięciu nie czuć żeby pedał odskakiwał więc chyba ABS nie działa. Na desce nie wyświetla się znaczek ABSu ani ESP, ale kiedy odłączyłem wiązkę ze sterownika to się palił. Proszę o pomoc jak się uporać z tym tematem. W aucie był wymieniany silnik więc za pewne jest coś namieszane. Jeden mechanik powiedział że to problem ze sterownikiem silnika, tuner powiedział, że to raczej wina sterown
  13. Nie wiem. Gdy mi rozwalił się ezektor (pękł) to miałem podobne objawy do @radziuxd Twardy byłby raczej gdyby poszedł wzmacniacz siły hamowania. Myślę, że nie zaszkodzi sprawdzić tamtych okolic bo to tylko chwila
  14. Sprawdź przewody podciśnienia oraz ezektor wraz z zaworami zwrotnymi czy nie ma tam żadnych pęknięć i czy nic w tych okolicach nie syczy.
×
×
  • Create New...