Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szara A4 1.8T / Stage II / S-Line / Quattro Swapped


hervi89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Podstawowe dane:

 

Audi A4 B7 Sedan 2006 r.
1.8T BFB manual FWD / QUATTRO - 17.11.2019r.
Przebieg 180 tys
Moc: 262KM/374NM - 22.12.2019 r.

Wyposażenie:
- ESP,
- ABS,
- bixenon,
- DRL + CLH,
- Pełen Fis
- Tempomat,
- ISOFIX,
- Podgrzewane fotele skóra,
- Elektrycznie regulowany odcinek lędźwiowy,
- Skórzana kierownica multifunkcja,
- Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne,
- Czujnik zmierzchu i deszczu,
- RNS-E + zmieniarka CD
- PDC
- itd...

Dotychczasowe modyfikacje:
- Przyciemnione szyby,
- Oświetlenie białe led,
- TV Free,
- Kamera cofania,
- Wywalona "pomarańcz" z reflektorów,
- Spryskiwacze mgłowe,
- DP,
- TIP,
- Filtr powietrza K&N,
- Turbo Hybryda KONECK (każdy popełnia błędy),
- Fmic,
- Chłodnica oleju,
- Klapa tylna S-Line - 02.03.2019 r.
- Przyciemnione tylne reflektory - 02.03.2019 r.
- Dokładka Cupra - 25.03.2019 r.
- Reflektory przednie środek w czerń - 25.03.2019 r.
- Heble 320/288 - 12.05.2019 r.
- Wtryski 525cc - 28.06.2019 r.
- Full Pakiet S-line exterieur - 27.07.2019 r.
- Turbo k03 hybryda by Geremi - 01.08.2019 r.
- Tłumiki tylne Ulter Sport - 06.08.2019 r.
- Quattro SWAP - 17.11.2019 r.
- Vfiz - 17.11.2019 r.
- Kierownica Multifunkcja Audi TT S-line - 17.11.2019 r.
- Sprężyny Eibach Pro Kit - 17.11.2019 r.
- Wygłuszenie tylnej części auta - 03.12.2019 r.
- DV Forge 007 - 19.12.2019 r.
- Finalne strojenie przez @Łukasz13 - 262KM/374NM - 22.12.2019 r.

Plany:
- Wygłuszenie drzwi,
- Modyfikacja Car Audio,
- Elektrycznie składane lusterka.

**// Rok 2018 \\**

20170908_165230.jpg20171011_162143.jpg20180513_101715.jpg20180518_185919.jpg20180728_200606.jpg20180905_100949.jpg20171011_164655.jpg20180421_184834.jpg20181118_162130.jpg

 

**// Rok 2019 \\**

20190611_125858.jpg20190611_160812.jpg20190611_160902.jpg20190611_160932.jpg20190726_174510.jpg20190727_113924.jpg

 

20191211_143853.jpg

C.D.N.

 

Edytowane przez hervi89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super sedanik?

Powodzenia w modach i bezawaryjności życzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz sposób na wymianę żarówek w halogenach? Z tego co się orientuję to trzeba zrzucić cały zderzak jeżeli nie jest s-line bo kratki są zespolone ze zderzakiem. Nie wydaje mi się byś do foty zrzucal cały zderzak i wymieniał 1 żarówkę ?? 

Zawiecha to 1BA? Dość wysoko trochę stoi

Mody idą w dobrym kierunku, oby tak dalej ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, spenchjdx1 napisał:

Jaka moc obecnie? 

Powodzenia w modzeniu ;) 

Ostatnio było pod 200 km, ale to było przy samym DP, potem doszła reszta, w ciągu 2-3 miesięcy ogarnę przelot, wtryski i korektę softu i zobaczymy efekt ?

17 godzin temu, rafiki5 napisał:

Jaki masz sposób na wymianę żarówek w halogenach? Z tego co się orientuję to trzeba zrzucić cały zderzak jeżeli nie jest s-line bo kratki są zespolone ze zderzakiem. Nie wydaje mi się byś do foty zrzucal cały zderzak i wymieniał 1 żarówkę ?? 

Zawiecha to 1BA? Dość wysoko trochę stoi

Mody idą w dobrym kierunku, oby tak dalej ?

 

 

 

Niestety sposobu Ci nie zdradzę ? Ponieważ zderzak jednak zdejmowałem bo wymieniałem też palniki ksenon na 6k więc reflektory też demontowalem, a zdjęcie było robione przy tylko nałożonym zderzaku na pas w między czasie aby porównać efekt. Niewiem, ale wydaje mi się że jest jakaś szansa zmienić żarówki od spodu/tyłu, akurat żarówki fajne bo przekręca się tylko i wyjmuje z halogena, nawet jeśli jest osłona silnika to mniej czasu zejdzie z nią niż ze zderzakiem, za dnia sprawdzę bo obecnie mam chwilowo osłonę zdjętą.

Zawiecha w tej chwili niemam jak sprawdzić, ale 100% seria i niestety właśnie za wysoko ? Niedługo trochę optycznie obniżę przód chociaż. 

edit. Spokojnie można od tyłu zmienić żarówkę, pod warunkiem zdjęcia osłony silnika.

20190228_171939.jpg

Edytowane przez hervi89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, hervi89 napisał:

Ostatnio było pod 200 km, ale to było przy samym DP, potem doszła reszta, w ciągu 2-3 miesięcy ogarnę przelot, wtryski i korektę softu i zobaczymy efekt ?

Niestety sposobu Ci nie zdradzę ? Ponieważ zderzak jednak zdejmowałem bo wymieniałem też palniki ksenon na 6k więc reflektory też demontowalem, a zdjęcie było robione przy tylko nałożonym zderzaku na pas w między czasie aby porównać efekt. Niewiem, ale wydaje mi się że jest jakaś szansa zmienić żarówki od spodu/tyłu, akurat żarówki fajne bo przekręca się tylko i wyjmuje z halogena, nawet jeśli jest osłona silnika to mniej czasu zejdzie z nią niż ze zderzakiem, za dnia sprawdzę bo obecnie mam chwilowo osłonę zdjętą.

Zawiecha w tej chwili niemam jak sprawdzić, ale 100% seria i niestety właśnie za wysoko ? Niedługo trochę optycznie obniżę przód chociaż. 

edit. Spokojnie można od tyłu zmienić żarówkę, pod warunkiem zdjęcia osłony silnika.

20190228_171939.jpg

Super! Dzięki za szybką fotorelacje ?

Będzie trza spróbować z kanału tam dojść. Co to za żarówki siedzą w halogenach i jakie masz zarniki xenon? Mocno dają białym światłem chyba, że to tak na zdjęciu wyszło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, rafiki5 napisał:

Super! Dzięki za szybką fotorelacje ?

Będzie trza spróbować z kanału tam dojść. Co to za żarówki siedzą w halogenach i jakie masz zarniki xenon? Mocno dają białym światłem chyba, że to tak na zdjęciu wyszło. 

Mi się udało podejść z ziemi jak stoi, także z kanału będzie idealnie :)

A żarówki, hid-y, założyłem bo z halogenów jako takich nie korzystam praktycznie jeśli w ogóle, zależało mi wyłącznie na CLH, ale to był błąd bo już jeden się spierniczył i czasem się załącza czasem nie, więc teraz przy zmianie zderzaka jakieś ledy wpadną, aby tylko biało było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do żarówki halo masz, bo zamontowałeś FMIC, z SMIC nie da rady jej wymienić bez ściągnięcia zderzaka ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głupi ja? zupełnie zapomniałem o tym tunelu powietrza do smic-a... wybacz @rafiki5 za wprowadzenie w błąd ?@Marcinx52 100% racji

Edytowane przez hervi89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostawa... ?

20190301_125152.jpg

20190301_125211.jpg

Edytowane przez hervi89
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S-line idzie do przodu:oklasky: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa już siedzi a i przy okazji lampki przyciemnione... może być? ?

20190303_142900.jpg

20190303_153959.jpg


Tył auta powiedziałbym, że jakieś 70% completed :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampki i klapa Super???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie siadło:)

duża jest różnica w wysokości tej jakby lotki  klapy s line a klapy zwykłej, która jest płaska??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adam87 napisał:

Lampki i klapa Super???

Dzia ?

Godzinę temu, Misieqq7 napisał:

ładnie siadło:)

duża jest różnica w wysokości tej jakby lotki  klapy s line a klapy zwykłej, która jest płaska??

Wydaje mi się, że w granicach 1,5-2cm max

edit: zmierzyłem jakby od zagięcia na rejestracje w górę odległość, to zwykła klapa ok. 16 cm natomiast s-line ok. 17 cm, więc różnica to tylko tak naprawdę 1 cm

Edytowane przez hervi89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, hervi89 napisał:

Klapa już siedzi a i przy okazji lampki przyciemnione... może być? ?

20190303_142900.jpg

20190303_153959.jpg


Tył auta powiedziałbym, że jakieś 70% completed :P

Lampki ladnie wyszly ?

Mogl bys podrzucic linka do folii? Bede wdzieczny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gremlin0209 napisał:

Lampki ladnie wyszly ?

Mogl bys podrzucic linka do folii? Bede wdzieczny ?

Akurat tutaj zastosowałem 2 warstwy sprayu dokładnie tego: Lakier Spray do przyciemniania LAMP MOTIP 150 6KOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adran_ napisał:

A wyjmowales lampy tak jak tam pisze ?

Tak, akurat obie pary banalnie jest wyjąć, każda jest tak naprawdę zabezpieczona jedną śrubą. Poza tym o wiele wygodniej polakierować kiedy są wyjęte niż na aucie i łatwiej zabezpieczyć jest to czego się nie lakieruje. Polecam zdjąć czy to przy sprayu czy folii :)

20190301_214831.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...