Skocz do zawartości

rafiki5

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafiki5

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Zawidów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1393 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rafiki5

5

Reputacja

  1. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
  2. Czy sonda lambda z 2.0tfsi podejdzie do 1.8t? Potrzebuje na podmiankę w celu sprawdzenia i mam właśnie opcje z 2.0tfsi
  3. Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  4. rafiki5

    B7 Crew

    Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  5. Planuje wymienić amory w a4 b7 Avant i przejść z 1BA na 1BE + springi eibach -30mm. Wybór padł na Sachs, przód z tego co widziałem każdy poleca o nr-ach 558 297, a z tyłem jest różnie jedni wrzucają 312 784 lub 313 268. Czym te tylnie amory się różnią? Które będą najbliżej zbliżone do 1BE? Druga sprawa według katalogu te amorki są przeznaczone do A4 b6 i b7 ale w wersji cabrio. Ciężka sprawa..
  6. Mam identyczny dźwięk przy dodawaniu gazu jak pokazałeś na filmiku. Przedni rozrząd wymieniany z 30 tys temu ale nie wiem kiedy dokładnie ten zgrzyt się pojawił, dopiero niedawno zacząłem się dokładnie wsłuchiwać w pracę silnika gdy zaczął głośniej pracować na postoju, ( klepie jak diesel z tyłu silnika) prawdopodobnie napinacz kwalifikuje się do wymiany. Dzisiaj po odpięciu kostki z napinacza zgrzyt podczas jazdy zniknął. Także w moim przypadku winowajcą zgrzytu jest właśnie napinacz
  7. Co wybrałeś końcowo? I Na jakie amorki się zdecydowałeś, jak wrażenia?
  8. Również jestem ciekaw zmiany. Co ostatecznie wybrałeś i jak wrażenia?
  9. rafiki5

    B7 Crew

    Ja dziękuję za takie niespodzianki 😅 Mam nadzieję że okaże się że to jakaś stara sprawa, bądź znaleziona w ostatnim momencie i nie będzie drogo 😬 dziennie auto przejeżdżało 100km bez żadnych oznak do samego końca
  10. Jutro będzie ściągana więc może się coś wyjaśni.
  11. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Może ktoś jest6w stanie coś podpowiedzieć w założonym przezemnie temacie?
  12. Witam, Podczas wymiany oleju przez warsztat znaleziono w środku misy olejowej urwaną śrubę sześciokątną M10. Wyciągnięto ją przez otwór czujnika oleju bo przez zawór spustowy by nie przeszła. Teraz pytanie co ta śruba tam robiła i z kąd pochodzi?? Warsztat niema pojęcia, bez zdjęcia michy się nie obędzie. Posiadam auto od 7 lat, przy głowicy nic nie robiłem, silnika nie ruszałem. Auto do samego końca jeździło bez zarzutu bez żadnych niepokojących odgłosów
  13. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Jest sens zakładać przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Jest spora różnica w hamowaniu względem elastycznych? Mam zrobiony swap hebli na 320/288mm, auto po programie, jeżdżę raczej w miarę spokojnie. Z tyłu są do wymiany na już i wymienię odrazu też z przodu. Jakiej firmy są godne polecenia te wzmacniane?
  14. rafiki5

    B7 Crew

    Siemka, Ktoś z forum zajmuje się sprzedażą sportowych katalizatorów do a4 b7 1.8t? Pamiętam, że był kiedyś taki temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...