rafiki5

Pasjonat
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O rafiki5

    Informacje

    • Imię
      Rafał
    • Lokalizacja
      Zawidów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    400 wyświetleń profilu
    1. rafiki5

      Rozumiem że moja przerobić na hybryde? Tylko ma to sens jeżeli nie chce już zwiększać mocy? Czy przypadkiem niemusiałbym odwiedzać tunera żeby ją ponownie wystroił pod to co mam?
    2. rafiki5

      Nic jeszcze nie ruszalem. Raz na 3 miesiące muszę dolać około 200ml płynu, także jeszcze tragedii niema dlatego nie chciałem tego ruszać. Ale wiadomo będę musiał się za to zabrać
    3. Chyba źle mnie zrozumiałeś, planuje kupić opcjonalnie turbo z bex świeżo po regeneracji, nie chce brać używki z małym przebiegiem bo niewiadomo jak ktoś o nią dbał. Tylko czy w jakimś stopniu będzie ono bardziej trwalsze niż z bfb? Jest montowane w wersji 190km więc wydaje mi się że coś w tym jest.
    4. To wiadome. Jestem umówiony na jutro i będzie wszystko jasne. Więc jak to z tymi turbawkami jest panowie?
    5. Witam, Prawdopodobnie pada mi turbo w moim 1.8t bfb. Auto jest zrobione na 200KM. I teraz pytanie, czy regenerowac stara turbine czy może lepsza opcja jest turbo z Bexa? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo z Bexa będzie w jakimś stopniu bardziej wytrwałe od ori turbo w BFB po chipie?
    6. rafiki5

      Jeszcze raz szczęśliwego nowego wszystkim A teraz do rzeczy. Prawdopodobnie pada mi turbawka w moim 1.8t bfb po chipie na 200KM- czuć przepalony olej z wydechu. Jeżeli okaże się że to turbo to co lepiej wybrać? Oddać ori turbo do regeneracji czy może szukać od BEX-a? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo od BEXA będzie lepiej znosić tę moc i na dłużej posłuży niż dotychczasowa ori? Lubię mu często depnac z tąd moje pytanie. Jak to jest z tymi turbawkami?
    7. rafiki5

      Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany?
    8. Mam dokładnie ten moduł u siebie od około roku czasu. Spisuje się świetnie. Mam podłączone dodatkowo pozycje przód i zalanczaja się razem z halogenami. Wygląda to dobrze
    9. rafiki5

      W którym kanale mogę zmniejszyć/zwiększyć natężenie świecenia drl? Wiem, że gdzieś już ten temat był poruszany ale od godziny nie mogę nic znalesc
    10. rafiki5

      A więc tak to u mnie wygląda, chyba o to chodziło
    11. rafiki5

      Możesz coś więcej napisać? Ne modułu sprawdzałem vcdsem w kanale 46 ale dalej niewiem czy to high czy low
    12. rafiki5

      Witam, Chce zrobić moda ze składanymi lusterkami w b7. I teraz pytanie czy moduł komfortu z końcówką CF to wersja low czy high? Nigdzie nie mogę znaleźć info na temat tego modułu. Nawet w temacie utworzonym przez Bart-sa o rodzajach modułów nie znalazłem tam mojego z końcówką CF.
    13. rafiki5

      Z ciekawości zapytam, czy problem rozwiązany? Mam podobnie i u mnie, ale myślałem że to po wywaleniu kata i wstawieniu DP tak się dźwięk zmienił przy bucie bo lepszy przepływ i tak ma być. Sprawdzales te śruby na kolektorze?
    14. rafiki5

      Czy te ledy nadal świeca? Nie wywala błędu przepalonej żarówki? Jak z jakością święcenia porównując ze standardowymi żarówkami?
    15. rafiki5

      Udało się jakieś upolować? Też chcę wrzucić jakieś żarówki z białym światłem w halogeny.