Skocz do zawartości

rafiki5

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O rafiki5

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Lokalizacja
    Zawidów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

426 wyświetleń profilu
  1. rafiki5

    B7 Crew

    Jaka żywotność tych żarówek? Jak długo je macie już u siebie?
  2. Dzięki wielkie za pomoc, to ułatwi bardzo zakup
  3. Witam, Jak rozpoznać kolor lusterka wstecznego jaki siedzi w aucie? Z racji wymiany szyby chce wymienić u siebie lustro pod czujniki. Z tego co mi się wydaje posiadam obecnie lustro koloru beżowego ale nie jestem pewien, bo na aukcjach internetowych kolor szary z beżowym jest prawie że identyczny... a nr seryjny lustra jest taki sam dla wszystkich odcieni. Jak to jest z tymi lustrami panowie?
  4. rafiki5

    B7 Crew

    Zamierzam sprawdzić w moim BFB ciśnienie oleju i paliwa. Czy da rady to zrobić tym samym manometrem? Załóżmy takim z aukcji: https://allegro.pl/oferta/tester-manometr-pomiaru-mierzenia-cisnienia-oleju-7523535643
  5. rafiki5

    B7 Crew

    Rozumiem że moja przerobić na hybryde? Tylko ma to sens jeżeli nie chce już zwiększać mocy? Czy przypadkiem niemusiałbym odwiedzać tunera żeby ją ponownie wystroił pod to co mam?
  6. Nic jeszcze nie ruszalem. Raz na 3 miesiące muszę dolać około 200ml płynu, także jeszcze tragedii niema dlatego nie chciałem tego ruszać. Ale wiadomo będę musiał się za to zabrać
  7. Chyba źle mnie zrozumiałeś, planuje kupić opcjonalnie turbo z bex świeżo po regeneracji, nie chce brać używki z małym przebiegiem bo niewiadomo jak ktoś o nią dbał. Tylko czy w jakimś stopniu będzie ono bardziej trwalsze niż z bfb? Jest montowane w wersji 190km więc wydaje mi się że coś w tym jest.
  8. To wiadome. Jestem umówiony na jutro i będzie wszystko jasne. Więc jak to z tymi turbawkami jest panowie?
  9. Witam, Prawdopodobnie pada mi turbo w moim 1.8t bfb. Auto jest zrobione na 200KM. I teraz pytanie, czy regenerowac stara turbine czy może lepsza opcja jest turbo z Bexa? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo z Bexa będzie w jakimś stopniu bardziej wytrwałe od ori turbo w BFB po chipie?
  10. rafiki5

    B7 Crew

    Jeszcze raz szczęśliwego nowego wszystkim A teraz do rzeczy. Prawdopodobnie pada mi turbawka w moim 1.8t bfb po chipie na 200KM- czuć przepalony olej z wydechu. Jeżeli okaże się że to turbo to co lepiej wybrać? Oddać ori turbo do regeneracji czy może szukać od BEX-a? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo od BEXA będzie lepiej znosić tę moc i na dłużej posłuży niż dotychczasowa ori? Lubię mu często depnac z tąd moje pytanie. Jak to jest z tymi turbawkami?
  11. Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany?
  12. Mam dokładnie ten moduł u siebie od około roku czasu. Spisuje się świetnie. Mam podłączone dodatkowo pozycje przód i zalanczaja się razem z halogenami. Wygląda to dobrze
  13. rafiki5

    B7 Crew

    W którym kanale mogę zmniejszyć/zwiększyć natężenie świecenia drl? Wiem, że gdzieś już ten temat był poruszany ale od godziny nie mogę nic znalesc
  14. rafiki5

    B7 Crew

    A więc tak to u mnie wygląda, chyba o to chodziło
  15. rafiki5

    B7 Crew

    Możesz coś więcej napisać? Ne modułu sprawdzałem vcdsem w kanale 46 ale dalej niewiem czy to high czy low
×
×
  • Dodaj nową pozycję...