Jump to content

AudiOOOOl

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About AudiOOOOl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do zdemontowania tapicerki słupka A należy zdemontować przede wszystkim uchwyt (2 śruba torx). Kolejna śruba jest pod zaślepką AIRBAG oraz pod małą okrągłą zaślepką od mocowania słonecznika
  2. Przednie fotele bez problemu podejdą. Tylną kanapę trzeba dostosować do B7. Był na ten temat wątek na forum
  3. Jeśli masz większy budżet i chcesz zainwestować w porządne amortyzatory to rozważ np. Bilstein B6 lub B8 ze skróconym tłoczyskiem. Ten pierwszy jest również dostępny z 10 stopniową regulacją twardości
  4. Przy okazji dwóch wizyt obiecałem Karoli podzielić się opinią na forum, więc nadrabiam zaległości. 1. Silnik 1.9 TDI AWX Auto z tym silnikiem eksploatowane od 2007 i przebiegu ok. 100 tys. Do tej pory sprawuje się rewelacyjnie. Przy przebiegu ok. 230-240 tys. pojawiły się drgania na biegu jałowym. Długo szukałem specjalisty, który postawi trafną diagnozę i kompleksowo usunie problem. Auto trafiło do warsztatu ELEKROCAR. Usterka została szybko zdiagnozowana i naprawiona. Problem ustał na dobre. Przy okazji prac przy silniku zostały zregenerowane przednie zaciski+wymiana tarcz i klocków. Na kolejnej wizycie wymiana termostatu+pełen serwis olejowy. Dodatkowo usunięty błąd elektroniczny na liczniku. Wszystkie prace wykonane profesjonalnie z dużą dbałością oraz z wykorzystaniem najlepszych jakościowo części. Pełna Gwarancja na wykonane prace. Ocena 10/10 2. Silnik 2.0 TDI CAHA Wymiana kompletnego rozrządu+płynu chłodniczego. Przy okazji przegląd zawieszania, układu wydechowego oraz hamulcowego. Pełen profesjonalizm w czasie wymiany i użycie najlepszych jakościowo części. Pełna gwarancja na wykonane prace. Ocena 10/10 Zastanawiam się skąd pojawiają się krytyczne opinie odnośnie zapisów. Osobiście nie miałem z tym najmniejszego problemu. Karol sam wykonuje wszystkie naprawy i wymiany. Z tego względu występuje deficyt czasu w ciągu dnia oraz może zdarzyć się dłuższy czas oczekiwania na wizytę. Warto zapisywać się z wyprzedzeniem, ponieważ wszystkich na raz nie jest w stanie przyjąć-szczególnie, że niektóre naprawy są bardzo pracochłonne. Jeśli chodzi o rozmowy telefoniczne, to zamiast snuć "historie życia" lepiej skupić się na konkretach. Fachowej diagnozy nie postawi się przez słuchawkę. Najlepiej ustalić termin i oddać auto w ręce profesjonalisty, który nie zna się tylko na wymianach eksploatacyjnych, ale potrafi szybko i trafnie diagnozować oraz rozwiązywać problemy elektro-mechaniczne, specjalizując się wyłącznie w grupie VAG. Zawsze była pełna satysfakcja po wizycie. Osobiście polecam Pozdrawiam Piotr
  5. Witam. Cytuje moja wiadomosc, ktora zamiescilem w watku MARCIN607 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-73/all-b6-czarne-1-8t-quattro-bitch-led-sportec-s-line-itp-135688/ , a ktora z oczywistych wzgledow zostala usunieta przez moderatorow. Nawet nie sadzilem, ze znajduje sie tutaj taki temat zakladajac, ze wszyscy klubowicze forum a4 potrafia sie dogadac i rzetelnie wywiazywac w transakcjach oraz innych sprawach "Witam. W tym watku nie bede sie podniecal autem kolegi, nabijac w ten sposb posty. Zamieszam informacje dla innych uzytkownikow tego forum, odnosnie podejscia klubowicza do tematu sprzedazy oraz meskiej umowy. Jak dla mnie takie zachowanie pasuje bardziej do kobiet, ktore czesto zmieniaja decyzje. Chodzi doklanie o ten watek-> http://a4-klub.pl/kosz-31/tunel-2-din-usa-b6-b7-300808/ . Na ten tunel trafilem na aukcji, wiec chcialem go zakupic, a nie dokonywac zamiany. Zadzwonilem do MARCIN607 i dogadalem sie, ze transakcji dokonamy poza allegro itd. Odbior mial byc osobity, poniewaz zalezlo mi na tym, aby nic sie nie uszkodzilo i abym pozniej nie szukal winnych decydujac sie na wysylke poczta lub kurierem. Jedyna kwestia pozostalo tylko ustalenie terminu. Forumowicz wspomnial, ze bedzie prawdopodobnie w stolicy i moze mi go nawet podrzucic. Przekazlem, ze jesli sie to nie uda, to jade do niego i zabieram tunel. Z racji planowanego wyjazdu do Krk, zaczynam dzwonic i pisac, zeby umowic sie na weekend. Zwyczajnie nie odbiera i nie odpisuje. W miedzy czasie dostaje od niego sms: "Witam. Przepraszam za brak kontaktu ale jwstem po 12h w pracy ostatnio. Nie mam na ta chwile totalnie czasu na zajmowanie sie tematem tunelu. Jak bede mial wiecej czasu odezwe sie." (wiadomość z 13.11) Mysle, okey. Wiadomo jak jest w pracy. Jednak po tym sms znowu zero odzewu!!! Oczywiscie dalej dzwonie, nawet wysylam priv na forum. W koncu dzwonie z innego numeru. Pytam sie co jest grane, a gosc mi odpowiada, ze: "nie aktualne" i bezczelnie sie rozlacza!!!!!! Ta sytuacja swiadczy o podejsciu niektorych osob do kwestii slownosci itd. Zdaje sobie sprawy, ze nie zakonczylem aukcji, ale dogadalismy sie jako uzytkownicy forum. Jezeli komus innemu sprzedales to co chcialem kupic i bylem pierwszy, to wypadaloby cokolwiek baknac i powiedziec o co kaman, a nie zachowywac sie jak nastolatek!!!! Powyzsze info zamieszczam tutaj, a nie w watku dotyczascym zamiany tunlu, zeby reszta uzytknikow miala swiadomosc jak koles pochodzi do sprawy. Zegnam ozieble i nie chce miec wiecej stycznosci z tym forumowiczem!!!!!!"
  6. Witam, Wczoraj podlaczylem rns-e 2011 z a3 (led). Wszystko dziala ale po wylaczeniu sprzetu caly czas jest slyszalny szum w glosnikach. Nie wiem czym to moze byc spowodowane. Fabrycznie mialem u siebie bns 5.0 z oryginalna wiazka. Czy chodzi o roznice w rozmieszczeniu pinow w kostce? Mozna to wylaczyc, przekodowac lub tp? Wszelkie porady mile widziane. Pisalem w tej sprawie m.in. do kolegi RS, ktory napisal: Odp: RNS wyglada na to ze musisz przejrzec kodowanie i ewentualnie zakodowac FIS, a szum jest normalny, bo sterownik jeszcze chodzi jakis czas. Jezeli przytrzymasz guzik wylaczania jakies 30s. to wylaczys wszystko i nie powinno syczec, ale pozniej zeby wlaczyc czasami sa cyrki, ale zawsze sie jakos udaje. Czasami wystarczy krotko wcisnac, a czasami dluzej przytrzymac. Przy okazji tego watku dodam, ze potrzebuje przedni panel do RNS-e z A4. Czy ktos ma jakies dojscia do takich elementow navi? Na allegro praktycznie nic nie ma wiec bede wdzieczy za kazdy cynk Pozdrawiam
  7. Witam Posiadam moduł nr 8E0 959 433 J. Fabrycznie przod elektryka, tyl korba, bez oswietlenia. Przy zmianie fabrycznych foteli na Recaro zamontowalem rowniez boczki z pakietem oswietlenia. Po podlaczeniu wszystko dziala. Bralem pod uwage zmiane MK ale potwierdzam ze modul obsluje ten pakiet:)
  8. Witam Podpinam sie do watku z moim bardzo podobnym przypadkiem. Dzisiaj pojawil sie problem z oswietleniem bagaznika w nadwoziu sedan. Zauwazylem ze FIS pokazuje zamknieta klape kiedy jest fizycznie otwarta. Takze komp nie dostaje informacji ze faktycznie jest otwarta. Pierwsze co zrobilem podjechalem do kolegi i wzialem od niego praktycznie nowy zamek klapy z passata CC (identyczny nr czesci). Problem nie ustapil wiec podejrzewam przewody ktory szczerze mowiac nie spr. Musialbym zdjac tapicerke klapy. Z takim problemem spotkalem sie pierwszy raz i pozornie blacha sprawa a musialem wieczorem wyciagac wszystko z bagaznika (zakupy itd) przy uzyciu zewnetrznego oswietlenia Prosze o wszelkie sugestie i pomoc z zaistnialym problemem. Z gory dzieki p.s. Moim zdaniem rozwiaznie podswietlenia kufra z B6 sedan jest zdecydowanie lepsze. Fabrycznie jest gorne podswietlenie i progowe wiec nawet w momencie spalenia jednej z zarowek druga lampka zawsze da jakies swiatlo
  9. Witam wszystkich klubowiczow oraz moderatorow:hi: Goraco pozdrawiam
×
×
  • Create New...