Skocz do zawartości

luk_byd

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk_byd

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CSWB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk_byd

1

Reputacja

  1. Ok, a czy musi być to zrobione na raz, czy wznawia się od miejsca w którym skończyło się wgrywać ?
  2. Podziękował ! Czy mapa musi wgrać się na raz, czy jeśli zgaszę zapłon, to z automatu (czy muszę ręcznie wymusić) będzie kontynuowana?
  3. luk_byd

    Bagnet oleju 3.0 tdi 217km

    Było pytanie: "Ale czy jest gdzieś jakiś serwisowy otwór do sprawdzenia oleju ?" I ten 'trzpień zamykający' zamyka ten otwór. Jeśli masz bagnet (ktory mozna dokupic) - mozna go tam włozyc i sprawdzac olej.
  4. luk_byd

    Bagnet oleju 3.0 tdi 217km

    Nie prawda. Jest takie coś. I nawet można dokupić i wsadzić tam bagnet. J.w. na ilustracji
  5. luk_byd

    3.0 TDI V6 272KM

    To zalezy na co patrzysz. Kultura pracy jest inna - lepsza. Elastycznosć - też jest lepsza. To że ma 400NM - czyli tyle co 2.0TDI - nie wiele to znaczy, ale zakres obrotów w jakim ma te 400NM to już przepaść (moim zdaniem). Zawsze zostaje furtka w postaci chiptuningu - wtedy jest wynik, nieosiągalny dla 2.0TDI. Mi na jeździe próbnej 2.0TDI spalał nieco wiecej niż 3.0TDI podczas regularnego, codziennego użytku. Nie przypasowało mi Audi, ale akurat na spalanie 3.0TDI jak i jego kulture pracy, nie moge nic złego powiedzieć.
  6. luk_byd

    3.0 TDI V6 272KM

    Gdzie sprawdzić jaki mam numer silnika i jaki zakres numerów miał problemy ? Tak jak wyżej czyli 175973 ? To jest do któregoś msc/roku ? I dotyczy 218ps czy tego mocniejszego też? Chyba silniki sa identyczne ?
  7. To mnie bawi. Tuner przesuwa limitery momentu obrotowego, zwiększa ciśnienie, zwiększa dawkę paliwa a użytkownik piszę że mniej pali (nie konkretnie ta sytuacja, choć jest sugerowane że moze nieznacznie mniej). Skoro pali mniej, zmienił się styl jazdy.
  8. Konkurencją dla A4 B9 jest BMW F30. W F30 Harman Kardon gra po prostu lepiej. Moim zdaniem - dwukrotnie lepiej. Jesli ten sam Bang jest w A6, to Bang w F10 - gra jeszcze lepiej niz Harman. W G30 Harman gra trochę gorzej (mimo ze bebechy sa te same, sprawe zalatwia kodowanie i drobne wygluszenia), ale Bowers gra jeszcze lepiej. To nie jedyna przewaga BMW nad Audi. A4 B9 jezdze na codzien do pracy, ale żona ma F11 po liftingu, mam jeszcze inne BMW z w.w. systemami Audio i jest róźnica odczuwalna od 1 sekundy. A tak jak ktoś pisał wyżej. To czy spełnia oczekiwanie, to inna para kaloszy, bo zadne Audio w samochodzie (fabryczne) moze nie spełniać. Samochód też nie jest przestrzenia do słuchania muzyki (idealna) ze względu na kształty i przeszkody od których odbija się dźwięk. Ja preferuje fabryczne wzmacniacze, z racji obsługi dźwięku przestrzennego, DTS i te sprawy. Mam dość dużo albumów czy koncertów w takim formatem audio. Głośniki w A4 bym chętnie zmienił i na pewno byłaby poprawa, choć kto nie wsiada, mówi WOW. Ale sa to ludzie, którzy jeżdzą Oplami, VW i innymi takimi. Burmester w Mercedesie (nie mam, ale jezdzilem takim) tez gra lepiej - mowa o ostaniej E klasie.
  9. Nie uszkodzi U mnie mam 2x 4Ohm Koncowa mocy obsluzy do 2Ohm
  10. Największy zawód w B&O dla mnie to: Brak środka i rezonujący głosnik w desce rozdzielczej. Głośniki owszem są tandetne do kwadratu, ale oceniam efekt końcowy a nie środki. W BMW tez z generacji na generacje montuja gorsze bebechy. iPhone, Tesla - to tez śmieci, ale mają genialny soft, który wszystko ratuje - nie chodzi o iOS, tylko o soft od aparatu czy w Tesli soft od kamer.
  11. Coś nie tak? Im wyższa impedancja tym lepsza jakość w dużym uproszczeniu chyba, z tym że stawia wyższe wymagania dla końcówki mocy. Ten sub o który było pytanie, ma 4OHm - więc teoretycznie powinien grać 'dwa razy głośniej'. Wydaje mi się że głośność jest taka sama/podobna, ale... na stockowym bas był miękciejszy itp. W BMW w wyższych opcjach nagłośnienia też suby mają 7-8Ohm. Te niższe mają 2-4, przez co końcówka mocy może być słabsza. Wniosek jest błędny. Wzmacniacz moim zdaniem nie jest zły, tylko po prostu sub w B&O jest lepszy niż ten o który pytał autor. Ten sub polepsza grania ale w ASS. Końcówka mocy w wzmaku B&O targnie nawet 2Ohm. Ale rzeczywiscie kwestia EQ w DSP. To jest największy ból że nie ma equalizera w MMI, wtedy dużo osób by sobie ustawiło po swojemu. Tak czy siak, B&O w Audi, jak całe Audi to dno przy moich poprzednich autach.
  12. YouTube ma mozliwosc generowania napisów w róźnych językach via translator. Tak więc żaden język straszny, byle ktoś wyraźnie gadał
  13. B9 S4 B&O speaker data - Arkusze Google Może coś pomoże komuś.
  14. Okej. A wiesz jaka końcówka mocy siedzi w tym wzmaku i napędza suba? Bo byś się zdziwił, gdybyś wiedział. No ale
  15. Lewy dekor - to ten gdzie jest cupholder itp, Prawy dekor - srebrna listwa (w moim przypadku) z potencjometrem glosnosci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...