Skocz do zawartości

hertz

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hertz

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hertz

5

Reputacja

  1. hertz

    Tarcze hamulcowe 338mm

    Też jestem przed zakupem, klocki będą Ferodo, a tarcze wstępnie wybrałem Zimmermann (gładkie 338mm), czy może lepiej właśnie Textar lub jeszcze coś innego?
  2. Ostatnio również zauważyłem pojedyncze stuknięcie przy mało dynamicznej jeździe ok.35-40km/h (3 bieg S-tronic), nie jest to regularne, ale dość często słyszalne i tylko przy tych parametrach jazdy, natomiast przy dynamicznym przyspieszaniu tego nie ma lub zwyczajnie nie słychać... Nie jest to też test ABS - wydaje inny dźwięk. Według Was to normalne, czy należy gdzieś szukać przyczyny np.w dwumasie, skrzyni...? A4 2017 2.0TFSI CYRB+0CL
  3. Do klocków Ferrodo FDB4616 tarcze również Ferodo DDF2597C-1, czy lepiej Zimmermann 100. 3378. 20 (gładkie)?
  4. Przepraszam, że męczę ale jestem laikiem w tych tematach... rozumiem, że jak zdejmę tapicerkę to po kolorach zlokalizuje odpowiednie przewody pytanie tylko jak mogę je sprawdzić?
  5. Ok, a orientujesz się może, czy można dostać samą wtyczkę do wymiany?
  6. Właśnie sprawdziłem i na wtyczce nie ma zasilania, podpowiesz jak zweryfikować wiązkę?
  7. Proszę o pomoc w temacie wymiany modułu LED zewnętrznego podświetlenia klamki. W jednych drzwiach podświetlenie zaczęło początkowo migać, rozebrałem klamkę psiknąłem styki złącza kontaktem bo było widać nalot, ale to nie pomogło, oświetlenie nadal migało. Po kilku dniach przestało świecić zupełnie. Zamówiłem nowy moduł LED 8W0947133, wymieniłem go, ale nadal nie świeci ?.
  8. Tak jak pisałem, dla mnie nie robi różnicy wcześniejsze śr.11,9l (z ok.60kkm), a aktualne 11,6l z ostatnich ok.8kkm, trudno to porównać ze względu na rozbieżność w ilości przejechanych kilometrów, choć pewnie styl jazdy też się trochę zmienił bo auto jest teraz bardziej elastyczne. Ale podsumowując, nie po to robiłem soft, żeby sobie zawracać głowę spalaniem...
  9. Chcę tylko zastosować prawidłowy
  10. Czy ATE DOT4 będzie odpowiedni, czy musi być ESP DOT4 SL.6? Na korku jest tylko DOT4
  11. Jak dla mnie bez zmian, może delikatnie mniej.
  12. Cyka na 100% zawór odcinający turbo (06H145710C). Wymieniłem na nowy, niestety to nie pomogło.... prawdopodobnie jest to związane ze zmianą paramentów ECU - muszę udać się do tunera. Na tę chwilę włączenie zapłonu powoduje przerwanie cykania i problem nie wraca do ponownego rozruchu silnika, wtedy następuje "reset" i znowu cyka...
  13. Udało się ustalić że to zawór odcinający turbo (06H145710C) Czy możliwe że ma to związek ze zmianą oprogramowania ECU, czy to raczej zbieg okoliczności?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...