Jump to content

b.i.a.l.y

Pasjonat
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About b.i.a.l.y

Informacje

  • First name
    Jarosław
  • Location
    Lubuskie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Time Left: 23 days and 18 hours

    • Kupię
    • Używany

    Poszukuję foteli do b7 avant w wesji ze zdjęcia.

    1,234.00 PLN

  2. Zobacz ogłoszenie Kupię fotele do a4 b7 Poszukuję foteli do b7 avant w wesji ze zdjęcia. Użytkownik b.i.a.l.y Data 12.05.2021 Cena 1 234 zł Kategoria A4 B6/B7  
  3. Udało mi się z kilkoma problemami uporać, może komuś w przyszłości się przyda. Odnośnie wysokich korekt długoterminowych (+10) za to odpowiadała nieszczelność na kolektorze wydechowym. Obecnie oscylują w granicy +1 do +3. Buczenie po wymianie filtra paliwa (na oryginalny z ASO). Temat poruszany na forum wielokrotnie, przestudiowałem wszystkie. Jednym pomagała wymiana pompy, innym filtra, jeszcze innym poprawa drgających przewodów idących z baku do filtra. Po podniesieniu samochodu na podnośniku u mnie ewidentnie buczał filtr, a drgania były wyczuwalne na przewodzie powrotnym. Pompa
  4. Ciężko jednoznacznie określić czy pompa czy filtr, chyba jedno i drugie. Pytanie dlaczego buczy po zapaleniu świateł? Jak już się przejadę i zatrzymam to nie ważne czy światła zapalone czy nie cały czas buczy. Przy hamowaniu buczenie znika.
  5. Wymieniłem filtr paliwa oryginalny z ASO. Po wymianie ciśnienie po odpaleniu 4 bar (nie jak wcześniej 5 bar). Niby wszystko ładnie i pięknie ale teraz buczy jak cholera. Odpalę jest cicho a wystarczy, że zapalę światła i zaczyna się buczenie. Włączając światła drogowe nasila się bardziej. Macie jakieś pomysły?
  6. Proszę, robione na Pb po skasowaniu błędów [002 ; 033] dynamiczny http://vaglogi.pl/log-002_033_jIvLxA.html [002 ; 033] statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_QZaSI.html
  7. Mam znów wykasować błędy i sprawdzić korekty?
  8. Wykasowałem błędy i śmigam tylko na Pb od dwóch dni. Dzisiaj po powrocie z pracy sprawdziłem korekty długoterminowe i mam +10
  9. Dzięki, na taka odpowiedź liczyłem?. Jutro zamówię te wkładki uszczelniające na listwę oryginalne (sprawdziłem na stronie benepol 18.31 zł/szt.), ale oringi to faktycznie w serwisie życzą sobie ponad 14 zł/szt. to trochę pomyłka. Mam cichą nadzieję, że to jest powodem wysokich korekt, zresztą dam znać co z tego wyjdzie. Na chwilę obecną dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i pomoc?
  10. Rozchodzi się o to, że jak takie przeładowanie nie niesie ze sobą jakichś negatywnych skutków to chętnie bym tak zostawił, bo auto nieźle się zbiera ?
  11. Dzięki. 100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję ?. Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba prz
  12. Kurczę a znasz może numer OE tych wkładek? Po wymianie turbiny wykasowałem błędy i zrobiłem z ciekawości log [002 ; 033] na Pb tylko za wcześnie przerwałem. http://vaglogi.pl/log-002_033_k34G44.html W porównaniu do pierwszych logów jest znacząca poprawa. Jest to możliwe, ze przez LPG tak wszystko kuleje?
  13. n75 przepuszcza więc pewnie dlatego przeładowuje. Przeładowuje w zakresie 2300-3500 obrotów. Jest to jakiś duży problem? bo w miarę przyjemnie się teraz auto zbiera. Oprócz o-ringów jest tam jeszcze jakieś uszczelnienie? O-ringi znalazłem i to groszowa sprawa, ale na schemacie nie ma nic więcej. I mam jeszcze pytanie o korekty. Jak się kasuje korekty długoterminowe? Kanał od korekt to 032 i 033?
  14. Winna była turbina. Wymieniona na regenerowaną z nowym korpusem strony gorącej i teraz czuć, że auto jedzie od ok. 2100 obrotów. Przed zamontowaniem sprawdziłem i w regenerowanej WG zaczynał się otwierać przy ok. 0,5 bara. Tak teraz wstaje turbina log [115 ; 118] http://vaglogi.pl/log-115_118_001_j7g76.html. Pozostało mi jeszcze ogarnąć ubogą mieszankę. W związku z tym mam do Was pytanie. Czy winą może być jakaś nieszczelność na wtrysku? Gniazdo wokół jednego wtryskiwacza jest jakby mokre.
×
×
  • Create New...