b.i.a.l.y

Pasjonat
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O b.i.a.l.y

    Informacje

    • Imię
      Jarosław
    • Lokalizacja
      Lubuskie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. b.i.a.l.y

      Ciężko jednoznacznie określić czy pompa czy filtr, chyba jedno i drugie. Pytanie dlaczego buczy po zapaleniu świateł? Jak już się przejadę i zatrzymam to nie ważne czy światła zapalone czy nie cały czas buczy. Przy hamowaniu buczenie znika.
    2. b.i.a.l.y

      Wymieniłem filtr paliwa oryginalny z ASO. Po wymianie ciśnienie po odpaleniu 4 bar (nie jak wcześniej 5 bar). Niby wszystko ładnie i pięknie ale teraz buczy jak cholera. Odpalę jest cicho a wystarczy, że zapalę światła i zaczyna się buczenie. Włączając światła drogowe nasila się bardziej. Macie jakieś pomysły?
    3. b.i.a.l.y

      Proszę, robione na Pb po skasowaniu błędów [002 ; 033] dynamiczny http://vaglogi.pl/log-002_033_jIvLxA.html [002 ; 033] statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_QZaSI.html
    4. b.i.a.l.y

      Mam znów wykasować błędy i sprawdzić korekty?
    5. b.i.a.l.y

      Wykasowałem błędy i śmigam tylko na Pb od dwóch dni. Dzisiaj po powrocie z pracy sprawdziłem korekty długoterminowe i mam +10
    6. b.i.a.l.y

      Dzięki, na taka odpowiedź liczyłem. Jutro zamówię te wkładki uszczelniające na listwę oryginalne (sprawdziłem na stronie benepol 18.31 zł/szt.), ale oringi to faktycznie w serwisie życzą sobie ponad 14 zł/szt. to trochę pomyłka. Mam cichą nadzieję, że to jest powodem wysokich korekt, zresztą dam znać co z tego wyjdzie. Na chwilę obecną dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i pomoc
    7. b.i.a.l.y

      Rozchodzi się o to, że jak takie przeładowanie nie niesie ze sobą jakichś negatywnych skutków to chętnie bym tak zostawił, bo auto nieźle się zbiera
    8. b.i.a.l.y

      Dzięki. 100zł za wkładki i oringi jeszcze przeboleję . Trochę kasy już poszło (rozrząd, turbina, dv, ezektor, parę pierdół od odmy, o tyle dobrze, że wszystko wymieniłem sam to chociaż zaoszczędziłem na mechanikach) a nie przewidywałem takich wydatków zaraz po zakupie samochodu. I co z tym przeładowaniem? Niesie to jakieś konsekwencje? Z chęcią bym tak zostawił bo nieźle się zbiera. Jak doprowadzę silnik do ładu i odbiję się trochę finansowo to chciałbym zrobić go na okolice 190 może 200KM i przy tej mocy to niby trzeba zmienić wtryski i intercooler więc trochę kasy też trzeba przygotować.
    9. b.i.a.l.y

      Pamiętasz ile kosztowały?
    10. b.i.a.l.y

      Kurczę a znasz może numer OE tych wkładek? Po wymianie turbiny wykasowałem błędy i zrobiłem z ciekawości log [002 ; 033] na Pb tylko za wcześnie przerwałem. http://vaglogi.pl/log-002_033_k34G44.html W porównaniu do pierwszych logów jest znacząca poprawa. Jest to możliwe, ze przez LPG tak wszystko kuleje?
    11. b.i.a.l.y

      n75 przepuszcza więc pewnie dlatego przeładowuje. Przeładowuje w zakresie 2300-3500 obrotów. Jest to jakiś duży problem? bo w miarę przyjemnie się teraz auto zbiera. Oprócz o-ringów jest tam jeszcze jakieś uszczelnienie? O-ringi znalazłem i to groszowa sprawa, ale na schemacie nie ma nic więcej. I mam jeszcze pytanie o korekty. Jak się kasuje korekty długoterminowe? Kanał od korekt to 032 i 033?
    12. b.i.a.l.y

      Winna była turbina. Wymieniona na regenerowaną z nowym korpusem strony gorącej i teraz czuć, że auto jedzie od ok. 2100 obrotów. Przed zamontowaniem sprawdziłem i w regenerowanej WG zaczynał się otwierać przy ok. 0,5 bara. Tak teraz wstaje turbina log [115 ; 118] http://vaglogi.pl/log-115_118_001_j7g76.html. Pozostało mi jeszcze ogarnąć ubogą mieszankę. W związku z tym mam do Was pytanie. Czy winą może być jakaś nieszczelność na wtrysku? Gniazdo wokół jednego wtryskiwacza jest jakby mokre.
    13. b.i.a.l.y

      Odkręciłem katalizator i ramię wg nie ma luzu. Na zamkniętym wg delikatny luz ma sam ten "talerzyk" tzn. mogę go palcem obracać. Podłączając sprężarkę pod sterowanie wg ładnie się otwiera i zamyka, ale sama gruszka przepuszcza - przestanę pompować to się cofa. Przy gaszeniu auta żadnego klekotu nie zaobserwowałem. N75 na napięcie reaguje, otwiera się. Delikatnie przepuszcza na zamkniętym. Czyli wychodzi na to, że turbo powinno jeszcze wcześniej osiągać zadane doładowanie? Przy jakich +/- obrotach? Na spokojnie sprawdzę jeszcze raz szczelność i chyba zamówię N75. Mam 058906283C czy 06A906283E będzie ok?
    14. b.i.a.l.y

      Panowie log 115 zrobiony z odpiętym wężykiem od sterowania WG. log [115] http://vaglogi.pl/log-115_118_001_hPq02.html W porównaniu do poprzednich logów wstaje szybciej, wiec wychodzi na to, że n75 chyba przydałoby się wymienić? Teraz pytanie czy turbina wstaje już tak jak powinna, czy jeszcze jest coś nie tak? Nie chcę wymieniać wszystkiego w ciemno jak leci, bo nie o to chodzi. W pierwszej kolejności chcę ogarnąć problem z doładowaniem a następnie zabrać się za tą nieszczęsną ubogą mieszankę. Problem w tym, że to moje pierwsze auto z turbiną i nie wiem do końca czego oczekiwać (wydaje mi się, że powinno się lepiej zbierać) Miałem okazję przejechać się kilkoma 1.8t 150KM (a4 i bora) i tak naprawdę tylko bora 1.8t zrobiona na 180KM zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Kończąc przydługi wywód. Patrząc na ten log turbina wstaje dobrze, czy jeszcze gdzieś szukać problemów?
    15. b.i.a.l.y

      Ciśnienie paliwa sprawdzone. Na zapłonie 3 bary po odpaleniu prawie 5 a pod obciążeniem bardzo blisko 4 barów (krecilem do około 6 tys.) po opuszczeniu gazu jakieś 5,5 bara wskakiwalo. Nie wiem na ile ten manometr dobrze pokazuje.