Skocz do zawartości

xsebo1

Pasjonat
  • Postów

    1085
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xsebo1

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia xsebo1

11

Reputacja

  1. xsebo1

    Zawór 1J0122351

    Niewiem czego oczekujesz po wymianie termostatu o jaki pytasz, jeśli dogrzewa się tylko na ostrym gazie, po zdjęciu nogi spada w oczach to trafiłeś. Od wymiany mam spokój
  2. Jakie macie przebiegi? Miałem podobny problem, krótko i często wypalało. Winny czujnik różnicy ciśnień, poza wymianą należy skasować zapisane wartości i adaptacja. Czujnik i przepływka nie pokażą błędów, mają bardzo duży wpływ na kondycję filtra więc wymieniłem profilaktycznie także przeplywke. Btw przy ok 250 tyś dobrze zrobić wypalanie serwisowe, pomoże dożyć filtrowi 400tys+ bez problemów
  3. xsebo1

    kamera cofania

    Wychodziły 3g Basic w a6 z oryginalnie zamontowaną kamerą cofania. Szukam info jaki moduł współpracuje
  4. Ma ktoś jakieś pewne źródło na PWC? Niewiadome pochodzenie z allegro/ebay do mnie nie przemawia. Może chociaż jakiś zakład zajmujący się tym z dobrą opinią Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  5. Mi na klapie bagażnika w c6 2011r [emoji849] pomyślałem że kupię elektryczną w kolorze - 2 tys. Wolałbym za 2 koła zmienić mmi3g Basic na high. Kolega pracuje w cynkowni w moim mieście. Ogołocic klapę, wyciąć szybę, wypiaskowac i ocynkować -to jest jakieś wyjście i poprawa fabryki. Tylko musiałbym kupić drugą. Następnym elementem jaki koroduje i to bardzo to tylna belka i przednie sanki silnika. Nie wiem czy auto nie było użytkowanie gdzieś blisko morza, ale korozja wygląda na stan zaawansowany. Poduchy w przednich powyrywałem, 2 i 3 bieg rwał asfalt. Asr nie ogarnia momentu [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  6. B6 i b7 mają słabe błotniki, w c6 pojawiają się małe punktowe ogniska rdzy na klapie. Mowa oczywiście o nie naprawianych, oryginalnie pomalowanych elementach. Im nowsze tym słabsze niestety Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  7. Co do spalania oleju, gdy ja jeżdżę pali minimum 1l/1000km, żonie max 0.5l na 1000km. Wynik z tras, olej 5w40. Szczerze to wiem z autopsji, ten fakt jest męczący i nie daje spać. Najlepiej to jednak olać ciepłym moczem [emoji6] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  8. xsebo1

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    W b6 2.0 alt czy awa to chyba na równi z badziewiem b8 tfsi. W b7 2.0 mają 16v i są spoko. Od prawie roku jeżdżę 2.0 tdi poprawiony CR i śmiało mogę polecić, moc jest i chyba aż za dużo. Poduchy sanek silnika popekały [emoji2] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  9. xsebo1

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    Pompę oleju ustawiasz razem z rozrzadem i nie będzie telepało Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  10. Zawór regulacji ciśnienia na listwie, spróbuj zrobić adaptacje Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  11. Zgadza się, przeoczyłem obroty. Olej w dolocie to normalka przy tym silniku, więc jeśli się pokazuje na łączeniu to prawdopodobnie tam jest nieszczelność. Są wciskane w rowki kolektora, groszowa sprawa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  12. Takie obroty na ssaniu miałem przy nieszczelności kolektora. Zaraz po odpaleniu potrafiły zafalowac i były ponad 2 tys jak u cb, po wymianie kolektora 1200 równo. Wolne obroty masz równe, co by raczej nie wskazywało na nieszczelność Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  13. Przepływka bardzo zaniza, sonda lambda jakoś dziwnie działa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  14. Jakość screenów mizerna, ale widać że sonda szerokopasmowa wogóle nie działa działa. Kod gotowości sprawdzamy w VAG/VCDS w 01-Engine i potem wchodząc w 15-Readiness, sonda lambda leży i inne z jedyną zamiast zera Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  15. Odpal link co podałem i zrób diagnostykę. Wyraźnie większe spalanie i problemy z odpalaniem na ciepłym to książkowy przypadek czujnika położenia wału (halla). By nie wymieniać w ciemno lepiej zrobić diagnostykę, kamil-vag wszystko ładnie opisał Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...