xsebo1

Pasjonat
  • Zawartość

    1000
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xsebo1

  • Urodziny 25.10.1983

Informacje

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Imię
    Seba
  • Lokalizacja
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Miałem podobny dźwięk, ciche nierownomiernie stukanie po remoncie silnika. Słyszalne najlepiej na trzecim biegu z dołu obrotów. Inny mechanik rozebral silnik i znalazł bit - długą końcówke szesciokątną! Nie chciał mi powiedzieć, ale że znamy się od x czasu powiedział. Jeśli to faktycznie bulgotanie, to może jest zapowietrzony Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  2. Nie obraziłem się [emoji1] każdy ma prawo mieć własne zdanie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  3. Czwornik się poci bo plastikozłączki są jednorazowe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  4. 2.0 alt to nowszy silnik benzynowy, nie posiada silniczka krokowego. Prosty sposób pokaże nieszczelności, wszystkie węże, czwornik, eżektor owinąć kawałkiem ręcznika papierowego i skręć by nie odleciał. Mgła olejowa osiądzie po powiedzmy 5 tysiącach i pokaże piękny tłusty ślad. W tym miejscu będzie nieszczelność. Alt ma słabe punkty odmy: -kolanko gruszki olejowej, pod plecionką lubi peknąć -eżektor -czwornik i jego łączenia -plastikowe łączenie czwornik > dolot Wszystko jest tu na forum, na necie naczytasz się o innych silnikach i w sumie stracisz czas. Wkład przeplywki można spróbować przeczyscic specjalnym środkiem, zbadać ile pokazuje przed czyszczeniem i po (logi dynamiczne) Patent z nawierceniem wkładu hamujące przeplywajace powietrze włącznie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  5. Sprawdź napięcie na klemach ze zgaszonym i zapalonym silnikiem i napisz Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  6. Eżektor pełni funkcję pompki, lubi mieć nieszczelność. Wymiana zalecana na początek walki z wolno opadajacymi obrotami, wymieniałem wszystkie podcisnienia, węże, zaworki kierunkowe i elektrozawór zbiornika. Nie ma związku z pobieraniem oleju Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  7. Tylko ori bosch, 470 jakoś płaciłem i coś tam zwracali przy oddawaniu starej w gordonie. Można wymienić sam wkład, nie wiem czy to ryżowa podróbka czy ori Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  8. Oczywiście, więc coś nie tak z powietrzem. Przepływka źle liczy lub nieszczelność za przeplywomierzem Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  9. Myślę że powodem bałaganu była gęsta berbelucha zamiast oleju. Na zimnym silniku olej 10w40 przy sprawnej pompie ma ponad 4 bary na wolnych obrotach. Gestszy olej + zwiększanie obrotów silnika to większe ciśnienie... Nie miałem styczności z takim przypadkiem, ale pogadam z kolegą Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  10. Jeden doktorek nie zrobiły takich zniszczeń, może wlał jakiś gęsty olej do maszyn rolniczych [emoji33] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  11. Ciśnienie mierzone? Ma być 1-1.2 przy 80 st oleju Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  12. Miałem kontrolke ciśnienia oleju po remoncie, zaraz po wymianie podstawy filtra oleju. Ciśnienie zmierzylem i mieściło się w normie. Winny czujnik, przelozylem stary i git Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  13. Sonda lambda padła mi równo po 250 tyś, w specyfikacji nowej wyczytałem że na tyle jest obliczona jej żywotność. Błędów nie miałem, tylko wyrzucało ją w 16 - kod gotowości jako 1. Przechodziła adaptacje normalnie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  14. Zawitaj w aso, po demontażu to złom a cena była atrakcyjna z tego co pamiętam. Listwa zgarniająca czy jakoś tak Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  15. Elektrozawor odpowietrznika zbiornika paliwa sprawny? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka