xsebo1

Pasjonat
  • Zawartość

    1114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O xsebo1

    Informacje

    • Imię
      Seba
    • Lokalizacja
      Konin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      2.0
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. xsebo1

      Ma ktoś jakieś pewne źródło na PWC? Niewiadome pochodzenie z allegro/ebay do mnie nie przemawia. Może chociaż jakiś zakład zajmujący się tym z dobrą opinią Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    2. xsebo1

      Mi na klapie bagażnika w c6 2011r [emoji849] pomyślałem że kupię elektryczną w kolorze - 2 tys. Wolałbym za 2 koła zmienić mmi3g Basic na high. Kolega pracuje w cynkowni w moim mieście. Ogołocic klapę, wyciąć szybę, wypiaskowac i ocynkować -to jest jakieś wyjście i poprawa fabryki. Tylko musiałbym kupić drugą. Następnym elementem jaki koroduje i to bardzo to tylna belka i przednie sanki silnika. Nie wiem czy auto nie było użytkowanie gdzieś blisko morza, ale korozja wygląda na stan zaawansowany. Poduchy w przednich powyrywałem, 2 i 3 bieg rwał asfalt. Asr nie ogarnia momentu [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    3. xsebo1

      B6 i b7 mają słabe błotniki, w c6 pojawiają się małe punktowe ogniska rdzy na klapie. Mowa oczywiście o nie naprawianych, oryginalnie pomalowanych elementach. Im nowsze tym słabsze niestety Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    4. xsebo1

      Co do spalania oleju, gdy ja jeżdżę pali minimum 1l/1000km, żonie max 0.5l na 1000km. Wynik z tras, olej 5w40. Szczerze to wiem z autopsji, ten fakt jest męczący i nie daje spać. Najlepiej to jednak olać ciepłym moczem [emoji6] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    5. xsebo1

      W b6 2.0 alt czy awa to chyba na równi z badziewiem b8 tfsi. W b7 2.0 mają 16v i są spoko. Od prawie roku jeżdżę 2.0 tdi poprawiony CR i śmiało mogę polecić, moc jest i chyba aż za dużo. Poduchy sanek silnika popekały [emoji2] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    6. xsebo1

      Pompę oleju ustawiasz razem z rozrzadem i nie będzie telepało Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    7. xsebo1

      Zawór regulacji ciśnienia na listwie, spróbuj zrobić adaptacje Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    8. xsebo1

      Zgadza się, przeoczyłem obroty. Olej w dolocie to normalka przy tym silniku, więc jeśli się pokazuje na łączeniu to prawdopodobnie tam jest nieszczelność. Są wciskane w rowki kolektora, groszowa sprawa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    9. xsebo1

      Takie obroty na ssaniu miałem przy nieszczelności kolektora. Zaraz po odpaleniu potrafiły zafalowac i były ponad 2 tys jak u cb, po wymianie kolektora 1200 równo. Wolne obroty masz równe, co by raczej nie wskazywało na nieszczelność Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    10. xsebo1

      Przepływka bardzo zaniza, sonda lambda jakoś dziwnie działa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    11. xsebo1

      Jakość screenów mizerna, ale widać że sonda szerokopasmowa wogóle nie działa działa. Kod gotowości sprawdzamy w VAG/VCDS w 01-Engine i potem wchodząc w 15-Readiness, sonda lambda leży i inne z jedyną zamiast zera Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    12. xsebo1

      Odpal link co podałem i zrób diagnostykę. Wyraźnie większe spalanie i problemy z odpalaniem na ciepłym to książkowy przypadek czujnika położenia wału (halla). By nie wymieniać w ciemno lepiej zrobić diagnostykę, kamil-vag wszystko ładnie opisał Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    13. xsebo1

      Jeżeli świece bądź cewki, powinien być błąd na desce lub diagnostyka i kanał 14-16 zliczaja wypadanie zapłonu. Strzelanie z wydechu to opóźniony zapłon. Nie zauważyłeś większego spalania? Jak z mocą? Jak czasy wtrysków? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    14. xsebo1

      To może woda w obudowie ECU? pogorszylo się po opadach? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    15. xsebo1

      https://a4-klub.pl/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/ Na początku sprawdź blok 16 readlines, objawy czujnika położenia wału Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka