xsebo1

Pasjonat
  • Zawartość

    1081
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O xsebo1

  • Urodziny 25.10.1983

Informacje

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Imię
    Seba
  • Lokalizacja
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Cena poniżej 2 tys powinna być -warunek, wysłali 9 ofert spełniające warunki. Nie mam szafirowego w mojej adriatice, w całości z tytanu jest wprost pancerny. Uzytkuje go w pracy, zapewniam że nie ma lekko. Szkiełko nie nosi żadnej nawet najmniejszej rysy, tylko tytan podrapany. Co ok 2 lata nowa bateria + uszczelki, skórzane paski szybko się kończą. Zamienniki są porostu marne Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  2. Salon zgodnie z prośbą przysłał mi ofertę. Do 2 tys kupisz solidny, szkiełko mineralne lub szafirowe, tytanowy, wodoszczelny 10 atm i atrakcyjny zegarek. Ten najbardziej mi się spodobał. Wysłali kilka zdjęć na maila, proponują rabat itd Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  3. Jaki były objawy? Mułowaty i błąd na desce? Czy może coś innego? [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  4. Miałem po remoncie taki objaw. Na ssaniu podwyższone obroty, czasem zafalowały. Wyszła nieszczelność Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  5. Cuda nie cuda, teraz jak zalozyles to nie oczekuj cudów. Problem szybkiego brania oleju po remoncie, skutkowo idealnie pasuje do przegrzania silnika. Może występować szybciej z cienkimi pierscieniami, lub wolniej z grubszymi. W alt autorskim pomysłem stosowanym już wcześniej w BMW z podobnym skutkiem były cienkie pierścienie. O ile użytkownik miał lekką prawą nogę, problem nie występował. Podobnie z termostatem, wycofali się z tego pomysłu i do nowych konstrukcji idzie mechaniczny termostat. Myślę że tu jest pies pogrzebany Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  6. Odgrzeje kotleta, niby dużo nie bierze ale jednak. Przebieg 179 tkm, ubytek 4/4 do 2/4 na 7.5 tyś km. Olej motul specyfic 507. Sprawdzał ktoś odme? Może plukanka przy wymianie oleju? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  7. Silniki po 10.2009 mają ten sam napęd pompy, najwcześniej po ok 300 tys może siąść. Proponuję jednak wymienić przy pierwszym rozrządzie lub drugim z uwagi na wyrobienie gniazda i generowanie niepotrzebnych kosztów Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  8. Jak zaobserwowales zmianę odcieni? Czasem przy włączeniu widzę lekko różowy w prawym kilka sekund [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  9. Jednak synchronizator, tylko po cholere go piłować? Żeby wyrobił wspolpracującą zembatkę? [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  10. 1 i 3 gałka idzie do przodu, a wodziki do tyłu. Silnik jest przesunięty do przodu. Miałem taki przypadek z poduszką. Zdiagnozować trudno, obudowa była peknieta i guma wyslizgiwała się z obejmy po czym wracała na miejsce. Szczególny objaw to właśnie przesuwanie silnika z ciagnieciem gałki i problem z wrzuceniem biegu po mocniejszym przycisnieciu. Poduszki przednie olejowe też trzeba sprawdzić, przed wylaniem mają mikropekniecia. Poducha skrzyni droga, pytaj u forumowych sprzedawców o podstawę poduszki lemfordera. Kosztowała mnie 130zl, w sklepach na miejscu kompletna Torpan od 370zl. Wystarczyło łapę przekręcić ze starej. Poduszki olejowe po wylaniu dokupić i nie mieć wibracji to ciezkawy temat. Ori z aso ~470zl sztuka, z zamienników chwalili Corteco. Może coś innego na rynku, dowiesz się u chłopaków Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  11. Włącz pierwszy bieg z ręką na gałce wciskaj gaz, poczujesz jak silnik wraz z dodawaniem gazu ciągnie gałke. Poducha skrzyni trzyma silnik i skrzynie, olejowe tłumią drgania. Gdy są zgrzyty, dobrze wymienić płyn. Najlepiej podciśnieniowo i przelać porządnie siłownik sprzęgła Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  12. Poduszka skrzyni nie trzyma, ciągnie gałke biegów. Do wymiany Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  13. Przy czyszczeniu lamp ten pierdolnik plastikowy od kierunku musiałem obrócic o 180 stopni. Na drodze okazało się że nie świeci i nie chce wyjść. Kombinerkami na hama walczyłem z 15 minut, teraz widzę że to jest z całym plastikiem Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  14. Ma ktoś zbędną blaszke żarówki kierunkowskazu do A4 b6? Ułamała mi się jedna nóżka, raz działa raz nie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
  15. Mi proponowali producenta co pakuje na pierwszy montaż do Francuzów lub do niemieckich aut. Wdg nich nic innego nie ma sensu pakować, faktury w domu jak coś. Wziąłem to co do Francuzów ale ok 1500 z kolejnymi tarczami, jeżeli pamięć mnie nie zawodzi [emoji848] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka