Skocz do zawartości

Attis3

Pasjonat
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Attis3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Attis3

5

Reputacja

  1. Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję ) Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok. Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak: WRZUTA - MOV 0124 Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny. Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19). Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę... Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni. Bardzo Was proszę o pomoc...
  2. Dzięki bardzo. Kuźwa ale rozbierania...
  3. Spoko - szukam rozwiązania po prostu, jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo o to proszę...
  4. W pasacie b6 nie ma typowej stacyjki i z tego co wiem blokada jest elektryczna i nie ma nic wspólnego z kluczykiem.
  5. Dzięki bardzo!! :-) Już wszystko jasne! ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2012 at 08:33 ---------- Witam kolegów, mam jeszcze jedno pytanie apropo blokady kierownicy w passacie b6. W którym momencie ta blokada powinna zadziałać? Nie mam żadnych błędów, nie mruga mi nic na desce po wyjęciu kluczyka itp. ale niestety kierownica się nie blokuje. Co może być przyczyną braku blokady?? Gdzie ona powinna być zakodowana - w którym sterowniku i na jakiej pozycji??
  6. 123456 = kodowanie podstawowe 512123456 = po przekodowaniu? Dobrze rozumiem??
  7. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czy mogę jeszcze prosić o instrukcję przekodowania sterownika tak aby uaktywnić te dwie funkcje?? Nie bardzo rozumiem tego dodawania wartości - na czym to polega?? Widzę, że kierunki przy zamknięciu to +512 jak to zakodować??
  8. Witam drogich kolegów, chociaż zmieniłem niedawno auto to w grupie VAG pozostałem. Pacjent to PASSAT B6 2006 rok. Mam z nim dwa problemy i chciałbym prosić o pomoc - nie mrugają mi kierunki przy zamykaniu centralnego (co ciekawe mrugną kiedy domykam szyby z pilota) to pierwszy problem. Drugi problem to nie świecą lampki dolne w drzwiach (ostrzegawcze) - pytanie - gdzie i jak to zakodować?? Jeśli to pomoże to podam kody z miejsc, z których tylko będzie potrzeba. Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc!! Do opisu innych aut niż Audi jest taki prefix [iNNE], a nie wstawiasz [ALL B7] pytając o Passata. - poprawiłem/chudineze
  9. Sprawdziłem średnice tulei i są takie same - gdyby dać to na prasę to może dało by się to przełożyć co??
  10. Dziękuję bardzo za odpowiedź. A czy jest jakaś możliwość wstawienia np. węższej tulejki i założenie go do b6??
  11. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakie są różnice w zawieszeniu a4 b5 a b6?? Wczoraj zawiozłem komplet wahaczy lema z intercarsu do mechanika a on po godzinie mi dzwoni, że nie wymieni bo jeden z wahaczy jest o centymetr za szeroki i nie wejdzie w mocowanie przy amortyzatorze. Najgorsze jest to, że nie mam paragonu i nie mogę tego oddać. Skoro to nie pasuje to pewnie dostałem ten wahacz od b5, co myślicie?? Mogę z tego jakoś wybrnąć?? Np. wymienić samą tuleje?? Czy to zupełnie inna konstrukcja?? Mechanik twierdzi, że reszta wahaczy pasuje. Tylko ten nie jest taki jak powinien. Czy jest to możliwe??
  12. hehe - nic tam nie ma... to tylko harmonijka tak jak mówi itor.
  13. Dasz radę. Na początek możesz zdjąć boczną zaślepkę deski (klapkę bezpieczników) i tam rękę spokojnie wsadzisz - sprawdź konektory (niebieski i chyba biały) i zobacz czy nie wyjechały z szyn lub czy się nie wypięły.
  14. kurde tylko jak na dynamometr przedłużkę założyć... Myślę czy nie kupić obu czujników i nie oddać gdzieś do mechaniora na wymianę... Z drugiej strony jeśli to tylko zła siła dokręcenia czujnika to szkoda kasy...
  15. Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...