Attis3 5 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Witam kolegów fachowców. Czy ktoś mógłby mi pomóc w ocenie logu przepływomierza z kanału 002. Wydaje mi się że auto nie jedzie... http://img830.imageshack.us/img830/9913/logk.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 ALT to nie demon prędkości Masy powietrza z przepływki ok. Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Witam kolegów fachowców. Czy ktoś mógłby mi pomóc w ocenie logu przepływomierza z kanału 002. Wydaje mi się że auto nie jedzie... http://img830.imageshack.us/img830/9913/logk.jpg Witam kolegów fachowców. Czy ktoś mógłby mi pomóc w ocenie logu przepływomierza z kanału 002. Wydaje mi się że auto nie jedzie... http://img830.imageshack.us/img830/9913/logk.jpg daj loga dynamicznego na trojce do odcinki z grupy 001-002-031 wrzuc tez screena lub loga z grupy 032 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Dzięki wielkie!! Jak tylko jutro będę miał chwilę to zrobię te logi i wrzucę!! Dzięki chłopaki!! Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda? Jest tak, że raz jedzie aż się uśmiech na twarzy pojawia a raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Dzięki wielkie!! Jak tylko jutro będę miał chwilę to zrobię te logi i wrzucę!! Dzięki chłopaki!! Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda? Jest tak, że raz jedzie aż się uśmiech na twarzy pojawia a raz... dawaj te logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Po pracy niestety... około 18 powinny już być!! Pozdrowionka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Po pracy niestety... około 18 powinny już być!! Pozdrowionka!! ok to czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Logi na 3-ce. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale startowałem z 3-ki i do odcinki. http://img9.imageshack.us/img9/1946/logna3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Logi na 3-ce. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale startowałem z 3-ki i do odcinki. http://img9.imageshack.us/img9/1946/logna3.jpg JESZCZE LOG STATYCZNY Z 032 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 kolego powiem szczerze i bez ogrodek... uklad zasilania paliwem i powietrzem masz we wzorowej kondycji, szukasz miodu tam gdzie go nie ma zajrzyj jeszcze raz do kierownicy powietrza...[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 18:22_________________________________________________ kolego powiem szczerze i bez ogrodek... uklad zasilania paliwem i powietrzem masz we wzorowej kondycji, szukasz miodu tam gdzie go nie ma zajrzyj jeszcze raz do kierownicy powietrza... musze kolego naniesc jednak male poprawki do twoich logow i zweryfikowac troche poprzednia wypowiedz na czarno zaznaczylem ci gdzie jest za ubogo, sterownik wydluza czas wtrysku - warto by zmierzyc cisnienie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Dziękuję bardzo!! Ja powiem szczerze, że pierwsza wypowiedź mi bardziej pasowała... Czyli co może być nie tak jak ciśnienie paliwa?? Pompa?? Wtryski?? Gdzie to zmierzyć?? Jakiś warsztat czy tylko ASO?? Drogo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Dziękuję bardzo!! Ja powiem szczerze, że pierwsza wypowiedź mi bardziej pasowała... Czyli co może być nie tak jak ciśnienie paliwa?? Pompa?? Wtryski?? Gdzie to zmierzyć?? Jakiś warsztat czy tylko ASO?? Drogo?? ciezko powiedziec, bardziej stawialbym na pompe, dobry warsztat bedzie mial manometr, mysle ze usluga nie powinna przekroczyc 100 zl sparwdzales kierownice powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 kierownice mam w całości nową... 550 zł razem z zaworem - wszystko działa... A taka pompa to jaki koszt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 kierownice mam w całości nową... 550 zł razem z zaworem - wszystko działa... A taka pompa to jaki koszt?? 1200 zl orginal 550 zl dobra podroba chinska 200 zl slaba podroba chinska ale pomiar cisnienia prawde powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 masakra... A jakieś czyszczenie nic nie pomoże?? Okej - pomiary zrobię. Chociaż i tak go nie kręcę powyżej 4000 więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 masakra... A jakieś czyszczenie nic nie pomoże?? Okej - pomiary zrobię. Chociaż i tak go nie kręcę powyżej 4000 więc... czyszczenie raczej nie pomoze zmierz cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Ok - nie ma problemu, jutro podjadę. Powiedzcie mi tylko jeszcze jak to powinno być wykonane?? Mierzy się na każdym wtrysku czy na listwie?? Nie chce żeby mi kity wciskali... Dzięki itor za pomoc!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Ok - nie ma problemu, jutro podjadę. Powiedzcie mi tylko jeszcze jak to powinno być wykonane?? Mierzy się na każdym wtrysku czy na listwie?? Nie chce żeby mi kity wciskali... Dzięki itor za pomoc!! na listwe wkrecaja manometr i mierza u ciebie powinno byc 4 bary a po zadzialanu regulatora cisnienia paliwa 4,5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 czekaj bo czegos nie rozumiem, zawsze jest tak ze pompa tloczy wiecej a regulator zbija o ok 0,5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się