Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Log przepływki do oceny. Wielka prośba o pomoc.


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

ALT to nie demon prędkości :decayed: Masy powietrza z przepływki ok. Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów fachowców. Czy ktoś mógłby mi pomóc w ocenie logu przepływomierza z kanału 002. Wydaje mi się że auto nie jedzie... :wallbash:

logk.jpg

http://img830.imageshack.us/img830/9913/logk.jpg

Witam kolegów fachowców. Czy ktoś mógłby mi pomóc w ocenie logu przepływomierza z kanału 002. Wydaje mi się że auto nie jedzie... :wallbash:

logk.jpg

http://img830.imageshack.us/img830/9913/logk.jpg

daj loga dynamicznego na trojce do odcinki z grupy 001-002-031

wrzuc tez screena lub loga z grupy 032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie!!

Jak tylko jutro będę miał chwilę to zrobię te logi i wrzucę!!

Dzięki chłopaki!!

Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda?

Jest tak, że raz jedzie aż się uśmiech na twarzy pojawia :JC_fan: a raz... :(:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie!!

Jak tylko jutro będę miał chwilę to zrobię te logi i wrzucę!!

Dzięki chłopaki!!

Auto straciło na mocy czy od zawsze jest mulaste. Może logi z Lambda?

Jest tak, że raz jedzie aż się uśmiech na twarzy pojawia :JC_fan: a raz... :(:facepalm:

dawaj te logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

032qv.jpg

kolego powiem szczerze i bez ogrodek...

uklad zasilania paliwem i powietrzem masz we wzorowej kondycji, szukasz miodu tam gdzie go nie ma :decayed:

zajrzyj jeszcze raz do kierownicy powietrza...[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 18:22_________________________________________________

032qv.jpg

kolego powiem szczerze i bez ogrodek...

uklad zasilania paliwem i powietrzem masz we wzorowej kondycji, szukasz miodu tam gdzie go nie ma :decayed:

zajrzyj jeszcze raz do kierownicy powietrza...

musze kolego naniesc jednak male poprawki do twoich logow i zweryfikowac troche poprzednia wypowiedz na czarno zaznaczylem ci gdzie jest za ubogo, sterownik wydluza czas wtrysku - warto by zmierzyc cisnienie paliwa

logi2t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo!! Ja powiem szczerze, że pierwsza wypowiedź mi bardziej pasowała... :decayed:

Czyli co może być nie tak jak ciśnienie paliwa??

Pompa?? Wtryski??

Gdzie to zmierzyć?? Jakiś warsztat czy tylko ASO??

Drogo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo!! Ja powiem szczerze, że pierwsza wypowiedź mi bardziej pasowała... :decayed:

Czyli co może być nie tak jak ciśnienie paliwa??

Pompa?? Wtryski??

Gdzie to zmierzyć?? Jakiś warsztat czy tylko ASO??

Drogo??

ciezko powiedziec, bardziej stawialbym na pompe, dobry warsztat bedzie mial manometr, mysle ze usluga nie powinna przekroczyc 100 zl

sparwdzales kierownice powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownice mam w całości nową...

550 zł razem z zaworem - wszystko działa...

A taka pompa to jaki koszt??

1200 zl orginal

550 zl dobra podroba chinska

200 zl slaba podroba chinska

ale pomiar cisnienia prawde powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:(

masakra...:(

A jakieś czyszczenie nic nie pomoże?? :kox:

Okej - pomiary zrobię. Chociaż i tak go nie kręcę powyżej 4000 więc... :P

czyszczenie raczej nie pomoze

zmierz cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - nie ma problemu, jutro podjadę. Powiedzcie mi tylko jeszcze jak to powinno być wykonane?? Mierzy się na każdym wtrysku czy na listwie?? Nie chce żeby mi kity wciskali...:) Dzięki itor za pomoc!!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - nie ma problemu, jutro podjadę. Powiedzcie mi tylko jeszcze jak to powinno być wykonane?? Mierzy się na każdym wtrysku czy na listwie?? Nie chce żeby mi kity wciskali...:) Dzięki itor za pomoc!!:)

na listwe wkrecaja manometr i mierza u ciebie powinno byc 4 bary a po zadzialanu regulatora cisnienia paliwa 4,5 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj bo czegos nie rozumiem, zawsze jest tak ze pompa tloczy wiecej a regulator zbija o ok 0,5 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...