Skocz do zawartości

Ryan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ryan

Informacje

  • Imię
    Ryan
  • Miasto
    Chełm Śląski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ryan

1

Reputacja

  1. ze tak pozwole sobie wrocic do tematu , bo droga dedukcji doszedlem to pewnego wniosku generalnie przy odpalaniu pojawia sie chmura - niebieska moze uszczelniacze zaworowe są walniete ? olej sobie splywa do cylindra na postoju i przy odpaleniu ma problem zapalic , a jak juz łapie to przepala olej co by tłumaczyło podwyzszone obroty. jak wypali całosc to wszystko bangla to tez by tłumaczyło dobre jałowe obroty i brak przejscia testu przez katalizator
  2. w sumie na kolektorze mam troche syfu w okolicach wejscia do glowicy , co by moglo sugerowac jakies przedmuchy , no ale po zagrzaniu jest rowniutko i nic nie faluje.. zaniza , ale na wolnych ? bo w dynamicznych ma te 91 przy 5400obr , wiec jakiejs mega tragedii chyba nie ma niestety zeby zrobic logi do 6 - 6.5 to sie chyba musze przeprowadzic gdzie indziej btw , skoro katalizator nie przeszedł testu , to moze on ma jakis wpływ na działanie sondy ?
  3. No to jedziemy pokolei (z ciekawostek to dzis rano odpalił normalnie) 130 131 134 po nocy , przed odpaleniem READINESS po wszystkich logach i cała reszta
  4. niepotrzebnie przegazowalem wiem , zrobione na rozgrzanym jutro opanuje wszystko jeszcze raz
  5. 031 032 033 static (gdzies tam przegazowałem) 002 032 033 static (tu juz widac gdzie przegazowałem)
  6. na cieplym pali od kopa i nie swiruje ani troche , wystepuje to tylko po nocy , badz po dlugim postoju (ponad 1h)
  7. wieksze spalanie moze faktycznie wystepuje , moc raczej ok.. gdzie sprawdze czasy wtryskow ? jeszcze tego vcdsa nie ogarniam do konca a dobra widze 032 / 033 / 002 ?
  8. nie , pogorszylo sie z 2-3tyg temu tak z dnia na dzien swiece wymienialem , moze to jest jakis trop ? ale problem wystepowal juz PRZED wymiana swiec
  9. Readiness sprawdzalem 2-3 dni temu - wszystko OK
  10. co konkretnie mam zdiagnozowac ? vagiem dysponuje wiec zaraz smigne
  11. Czesc , od niedawna mam mały problem z 2.0 ALT przy kazdym odpaleniu na zimnym silniku (czy tez po godzinnym postoju) jakos tak ma problem zapalic , czasem kreci dłuzej , czasem pali niby od kopa ale startuje od 600-700 obrotów , po czym obroty rosna do np. 2000-2300 i przez pierwszy 1km jazdy przy zmianie biegu trzyma te obroty czasem wieksze czasem mniejsze mialem problem z peknietym kroccem do doloty od czwornika i myslalem ze lewe powietrze jest winowajcą , dzisiaj wymieniłem czwornik na nowy poprawiony , wymienilem cala rure dolotu z nowym kroccem - no ale problem został dodatkowo , choc moze to placebo , zaczał delikatnie hmmm "postrzeliwac" z wydechu (tak mi sie wydaje ze z wydechu) - wiec problem by kierował uwage na paliwo , ale czy moze sie tak dziac od spraw paliwowych ? (filtr , pompka , regulator) VAG bledów nie pokazywał , nawet na uwalonym króccu , wypadania zaplonów tez na VAGu nie zobaczyłem ktos ma jakis pomysł ?
  12. Czyli to ze go nie ma to zasadniczo ma na cos wpływ czy nie ? zrobiłem log 002 / 032 / 006 , ale mi sie laptop rozladował przy poczatku , natomiast zapisał log do 2300 , i po 16 sekundach na spadku do 2100 i w grupie 006 jest cos takiego jak Altitude Correction Factor i w całym zakresie wynosi -3.1 , ale zaraz po tym jak laptop wstał ponownie w 18 sek pomiaru ma wartosc 37.11 przy 2300 obrotow wiem ze musze to zlogowac jeszcze raz , ale moze to juz jakis trop btw , po 700km znow miałem 17545 aaa był bym zapomniał temp na G42 - 36 stałe na postoju , 20-24 w bucie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...