aiwer

Pasjonat
  • Zawartość

    540
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O aiwer

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Cześć, nie świecą mi wsteczne. Chce wymienić czujnik ale nie wiem jaki kupić. kest ktoś kto może to sprawdzić po vin? WAUZZZ8EZ1A017771
    2. aiwer

      Apropo tego paska na gorze szyby to w słońcu robi się czerwony... porażka. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    3. aiwer

      Wymieniałem we wrześniu na securita i od tamtej pory nie używałem skrobaczki. Rysek ma odziwo bardzo dużo... już zdążyła strzelić także czeka mnie kolejna wymiana. Tym razem kupię najtańsza bo idzie nie ma sensu dopłacać. Kosztowało mnie to 470 z montażem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    4. aiwer

      Powiem Ci jak jest u mnie: Na postoju nie kopci, podczas jazdy też nie ale jak zatrzymam się gdzie samochód jest przechylony w stronę pasażera to po chwili zaczyna spalać olej a to dlatego, że olej spływa z rury która jest między turgo a IC. Przy wymianie turbo widocznie mi tego nie wyczyścili i dlatego tak się dzieje. Być może u Ciebie jest podobnie. Zdejmij gumowe kolanko między turbo a rurą w zderzaku i zobacz ile oleju się wyleje.
    5. aiwer

      Mój oryginał padł, kupiłem zamiennik który po roku znowu pokazywał niski poziom oleju. Kupiłem koeljny czujnik tyle, że uzywany z jakiegoś VW i na razie jest OK. Także nie polecam zamienników, jeśli już to używany ale oryginał.
    6. aiwer

      Trochę poregulowałem mapę "na luzie" oraz poszarpałem MAP czy MAF sensorem oraz wtyczką i na razie (odpukać) jest dobrze, więc albo sensor albo regulacja.
    7. aiwer

      Nie do końca wierze w teorie „zimny vag” a to z tego względu ze przez ostatnie 80k km które zrobiłem na instalacji, nie miałem problemów z zalewaniem na zimnym. Po prostu coś się nagle zepsuło tylko nie wiem co. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    8. aiwer

      Jak sprawdzić ciśnienie w reduktorze przed przełączeniem? Bo gdy podpinam lapka pod LPG na zimnym silniku to pokazuje ostatnią zapamiętaną wartość, czyli przed odłączeniem lapka (przynajmniej tak mi się wydaje). dzisiaj rano zrobiłem inny test i najpierw rozgrzałem auto do powiedzmy 50st i przełączyłem go na LPG. Przełączył się bez najmniejszego problemu, nawet obroty nie drgnęły. O co tu chodzi???
    9. Witam, Od jakiegoś tygodnia mam niemały problem z instalacją LPG. Reduktor: KME SILVER (wymieniony w zeszłym roku także jest jeszcze gwarancja) Wtryski: Barracuda (nalatane na instalacji ok 80K km) Sterownik: Stag 4 Plus Od początku... 1. Odpalam auto po dłuższym postoju (po nocy, po pracy) i w momencie przełączenia na LPG ciśnienie w reduktorze mam jakieś 3,5 bar (sprawdziłem, bo miałem podłączony kabelek do sterownika) i od razu gaz jest upuszczany na zewnątrz przez zawór w reduktorze, auto się dusi, dławi i gaśnie. 2. Zaraz po tym odpalam (bez żadnych problemów), przełącza się na LPG, już nie gaśnie ale telepie silnikiem bo ciśnienie spada z 3,5 do 1,25 i już pracuje normalnie. 3. Podczas jazdy jest wszystko w jak najlepszym porządku, centralka LPG nie łapie żadnych błędów, jedyne błędy są w ECU Audi (wypadanie zapłonów) ale to normalne bo go zalewa. Moje pytanie jest takie, co może powodować, że w reduktorze zbiera się za dużo gazu i w momencie przełączenia z PB na LPG, puszczany jest cały zgromadzony gaz w reduktorze? Bo ja to tak rozumiem, że mam gdzieś nieszczelność i na wyłączonym silniku gaz z butli jest wpychany do reduktora. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Co i jak mam sprawdzić???
    10. aiwer

      Płaskie pióra nie nadają się do fabrycznych ramion w b6 (mowa o tych nie aero). Przerabiałem to. Jeżeli chcesz mieć płaskie pióra to tylko ramiona aero. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    11. aiwer

      No tak tyle ze wynikiem błędy sondy może być zalewanie cylindra i nie przepalenie wszystkiego. Najpierw chce sprawdzić wtryskiwacze, tylko jak? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    12. aiwer

      Cześć, Jak sprawdzić domowym sposobem wtryskiwacze benzynowe? Z rana jak odpalam strasznie śmierdzi benzyną, pewnie któryś zalewa. Dodatkowo wali mi błędami związanymi z sondami, katem, wypadaniem zapłonu, rozwala mi mapę LPG. Chciałbym zacząć od wtrysków tylko jak? Myślałem nad wyjęciem ich, podłożyć pod każdy w nich jakiś pojemniczek, zakręceniu silnikiem i sprawdzeniu ile się wyleje pb każdego. Dobry pomysł czy nic mi to nie da?
    13. aiwer

      Skoro czujesz uderzenie w nogach (podłoga) to może sanki poluzowane/ luz na tulei?
    14. Nie było nic robione z blacharką w tym aucie. Poprzednia strzeliła po 16 latach (tu akurat wiem co było powodem), ta po nie wiem jakim okresie bo tego nie widać od środka. Czy uzasadnienie odrzucenia reklamacji to nie jest jakiś "poemat" na który mogę odpowiedzieć? Jak Wy byście to załatwili?
    15. Czołem, Mam taki ciekawy przypadek, we wrześniu 2017 strzeliła mi oryginalna szyba przednia (audi z 2001 roku). Również we wrześniu wymieniłem szybę na Securit (taka też była oryginalnie). Od września minęło niecałe pół roku, patrze a tu szyba znowu pęknięta. Nie wiem ile jeżdżę z taką szybą, bo pęknięcie jest tam gdzie zaczyna się podszybie. Od strony kabiny tego w ogóle nie widać, zauważyłem to dopiero jak coś robiłem przy aku. Podjechałem tam gdzie mi wklejali nową szybę, chłopaki porobili zdjęcia i wysłali oficjalną reklamację do producenta szyb. Reklamacja oczywiście nie uznana - tego można się było spodziewać ale treść odmowy jest wg mnie dziwna. Oceńcie sami. Pytanie z mojej strony co mogę zrobić aby uznali reklamację? Wywalanie 500zł co pół roku to nie interes, bo pewności, że kolejna szyba nie strzeli nie ma.