aiwer

Pasjonat
  • Zawartość

    516
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O aiwer

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Masz szare? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    2. Ceny wrocławskie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    3. A kto wpadł na taki genialny pomysł aby podginać pływak żeby więcej weszło? Nie bez powodu wchodzi mniej gazu niż jest butla. W lato jak będą duże temperatury to może być niebezpieczne. Gaz pod wpływem temperatury się rozpręża. Zmień gazownika, serio ci mówię. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    4. Od jakiegoś czasu mam problem ze wskazówka poziomu paliwa. Mam zatankowane 1/2 baku, tankuje powiedzmy 20 litrów. Normalne zachowanie to takie ze po odpaleniu czy tam zapłonie wskazówka od razu powinna pokazywać poprawny poziom. U mnie jest tak, że wskazówka pokazuje prawie cały bak a po kilku minutach spada do poprawnego poziomu. Dzisiaj miałem tak, że wsiadam patrzę a tam full bak (nie tankowałem) gdzie tego paliwa tam oczywiście tyle nie ma. Przejechałem trochę i wskazówka opadła do normalnego poziomu. Nigdy nie pokaże mniej niż jest, zazwyczaj błądzi gdzieś od poprawnego poziomu do pełnego baku. Licznik do wymiany czy sama wskazówka? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    5. Jesli pytasz o paramerty to trzeba spisac listy kodow z wlepki, a przynajmniej wypadalo by tak zrobic. Jesli jednak o firme to chyba wiekszego znaczenia nie ma: Bosch, Warta, Duracell, Centra. I tak po 5 latach trzeba podobno wymiemic a nie sadze aby ktos trzyaml auto 5 lat.
    6. U mnie siedzi stać 4 plus, barracudy 130, kme silver i butla 63l. Tankuje ok 52l. W mieście robię na tym min. 450km. W trasie ok 500km ale nie przekraczam 120km/h. Jazda z dzieckiem na więcej nie pozwala [emoji6]. Żadnego dotrysku nie mam, przełącza się na gaz przy 35st czyli niecałe 2 km przy obecnych minusowych temperaturach. Regulowałem sobie Sam lpg. ciagnie do odcinki na Samym lpg. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    7. Trzeba dobrze zgrzać silnik żeby tego syfu nie było. Albo na parking pojeździć bokami i to długo albo autostrada i ogień. Jazda po mieście się tego nie pozbędziesz. Ja miałem 20km autostrada do pracy i cały czas miałem ten syf. Dopiero wycieczka w rodzinne strony 200km sprawiła że maź zniknęła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    8. Jesli nie smierdzi spalonym olejem z wydechu na postoju (po kilku minutach) to na twoim miejscu wstrzymal bym sie z regeneracja. Sprawdzil bym natomiast tak jak pisalem wczesniej te dwa zaworki. Zawor DV - odpowiada za utrzymanie cisnienia ktore daje turbina. Jesli zawor jest niesprawny to cale cisnienie uchodzi i nie czujesz doladowania Zawor N75 steruje doladowaniem turbiny, moze sie uszkodzic ale rzadko pada. U mnie jak mi odcinalo doladowanie (ciagnie i nagle brak mocy) wymienilem DV bo juz nie trzymal, sprawdzilem N75 i okazalo sie ze sam zaworek byl sprawny tylko w kroccu byl jakis syf ktory blokowal przeplyw powietrza. Przedmuchalem i auto wrocilo do normy. Regeneracja to ok 1200zl, zawor DV ok 150, N75 najpierw do sprawdzenia.
    9. Jeżli robiłeś trasę 200km "na pełnej" to pewnie i zrobisz 400km "normalnie". Turbina raczej nie psuje się od razu, więc te 200km "na pełnej" robiłeś z turbiną rzekomo uwaloną. Jeśli nie kopci na wolnych to turbina sprawna Jeżeli nie "buja samochodem" to do sprawdzenia masz zawór DV oraz N75 (oba zawory znajdziesz w olokicach turbiny).
    10. Taki o to właśnie mamy postęp... Jak mój będzie padał i jezeli nie ma przeciwwskazań, to wymienie na stary typ.
    11. Zjecie mnie ale powiem tak: - poprzednie auto to a4 b5 1.8t ANB. LPG Lałem do tego auta przez kilka lat (ok 100K km zrobione, przy sprzedaży miał ponad 300k km) tylko i wyłącznie MOBIL i to w dodatku półsyntetyk 10W40. Auto jeździło bezawaryjnie, cuda wyprawiałem (pierwsze 1.8t) i nigdy nic się nie stało. Żadnego nagaru, żadnego brzęczenia przy porannym odpalaniu. Teraz mam 1.8t AVJ LPG i leje te cuda co tu wypisujecie Motule, LM, Valvoline i praktycznie za każdym razem z rana jest rzegot łańcuszka, wcale silnik nie chodzi ciszej. Także, możecie pisać o tych olejach w samych superlatywach, ale podejrzewam, że jeden z nielicznych mam autentyczne porównanie. Silniki praktycznie te same, różnica wg na + dla B5.
    12. Przod Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    13. Jak w temacie, kupię talerzyki amortyzatorow z a4 b5. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    14. Trochę mnie nie było na forum... Oczywiście powodem stuków był uwalony górny wahacz strona kierowcy. Po wymianie cisza. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    15. Pany, co tu jest porobione? Podszybie dobrze zamocowane a cały mechanizm wycieraczek przesunięty. Czy tam jest jakaś regulacja? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk