aiwer

Pasjonat
  • Zawartość

    426
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aiwer

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Cud jakiś
    2. Kupię 4 oryginalne cewki do 1.8T.
    3. A może tak jak piszesz ktoś wymontował ten czujnik i zakodował sterownik aby nie brał go pod uwage. Gdy odłączyłeś aku (a jak widać różne rzeczy tzreba robić po ponownym podłączeniu) to sterownik się rozkodował i teraz klima ci nie działa. Nie działa bo te dwie rzeczy pewnie są ze sobą powiązane.
    4. Kolego, jeśli tylko otworzysz maskę i od razu zamkniesz to kontrola oleju zostanie. Maska musi być otwarta ok 20 sekund. Przy sprawdzaniu stanu oleju, masz otwartą maskę dłużej niż 20 sekund dlatego kontrolka gasnie. Jak się jeszcze raz zapali, ppociągnij za dźwignię otwierania maski i czekaj. Możesz nawet odliczać czas Wcale nie musisz całkowice twierać maski. Wystarczy, że na FIsie będziesz miał info o otwarciu maski. Poczekasz 20 sekund i kontrolka zniknie.
    5. Regeneracja w okolicach 1000zł. Jak na postoju trochę ci kopci to pewnie pada turbina. Na razie dolewaj oleju i śmigaj.
    6. a jak mam to zrobić? Odpalam VAGA i co dalej? silnik -> bloki pomiarowe -> kanał 32 i 33. Tyle wiem wartość na -% to mieszanka uboga, na + to bogata. Ma być jak najbliżej 0, wahania od -5 do 5 jest OK. Tylko jak to przełożyć na sterownik LPG? I czy tak ustawiona sonda jest ok? Dobra Panowie, zapomnijmy o tym co było Już poczytałem dokładniej co i jak. Czeka mnie trochę jeżdżenia, muszę pożyczyć kolegę na jakiś czas Jak poustawiam wszystko, podzielę się efektem końcowym. Regulacja będzie po korektach z VAG.
    7. Świst może oznaczać też nieszczelność lub powoli umierającą turbinę. Jak macie nieszczelność to silnik może nierówno pracować - zaciąga lewe powietrze.
    8. Pobawiłem się dzisiaj trochę i tak to wygląda. Poprawiać jeszcze czy może zostać? Za parę dni podepnę ponownie kompa i sprawdzę czy coś się zmieniło. Proszę jeszcze o info czy coś zmienić w opcjach sterownika (zrzuty ekranu z pierwszego posta) czy tak może być. I co tą są te odchylenia? Dobrze to wygląda?
    9. No jeżeli masz biały nalot od płynu przy turbo to znaczy ze masz wyciek. Tak jak kolega wyżej pisze, sprawdź przewód doprowadzający płyn chłodniczy do turbo. Zawor DV znajdziesz pod rura od przepływomierza do turbo. Idą do ni go dwa grube przewody gumowy i jeden cieniutki. Dojście od dołu. Zawór n75 zobaczysz jak zdejmiesz dolot powietrza do filtra powietrza. Do zaworu idą dwa cienkie przewodu gumowe i wtyczka bo żarowe ferowanymi jest elektronicznie. Zawór jest na rurze od przepływomierza do turbo. W sumie jak ściągniesz ta rurę od przepływami do turbo to będziesz miał dostęp zarówno do DV, n75 i zobaczysz wirnik od turbo. Będziesz mógł sprawdzić czy nie ma luzów. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    10. Jak ci odcina doładowanie to do sprawdzenia n75 oraz DV. U mnie tez odcinało i n75 był zapchany syfem. Przeczyscilem i auto teraz lata jak powinno. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    11. Czujnik to zwykle dwa metalowe druty które przewodzą prąd. Jak masz mało płynu to druty nie są zamoczone w płynie i nie ma "przejścia" między nimi dlatego wywala info o zbyt małym poziomie. Odetnij wtyczkę i połącz piny jakimś kabelkiem i sprawdź czy tez wywali komunikat. Jeśli tak to szukałbym przyczyny w przetartym przewodzie. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    12. Byłem zmienić rodzaj wtryskiwacza na BRC (albo to jest skrót od baracudy albo od instalacji BRC), po auto kalibracji mnożnik od razu powędrował na wartość 1.1 wiec tak jak powinno być i jak było jeszcze jakiś czas temu. Jutro zrobię jakaś trasę po mieście na pb aby coś tam zebrało tej mapy i być może wskoczę na S8 aby zebrać wartości ze stałej prędkości. Jeżeli wykasowałem ze sterownika mapy pb i lpg to muszę mieć podpięty laptop do sterownika lpg czy on sobie sam będzie zbierał punkty i czasy wtrysku podczas jazdy samochodem? Jeszcze jedna kwestia, rozumiem, że na pb podczas zbierania mapy muszę kilka razy dobić do odcinki na tym 3 czy 4 biegu? Wiem, na lpg pewnie tak jeździć nie będę ale skoro ma być zrobione dobrze to chyba wypadałoby aby zebrał mapę z wysokich obrotów? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    13. Teraz na spokojnie myślę i taki wysoki mnożnik może być spowodowany źle ustawionymi wtryskiwaczami w opcjach. Pamietam że jak gazownik ustawiał mapę to mnożnik był w okolicach 1-1,2. Wie ktoś może jaki skrót maja barracudy w opcjach programu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    14. Czołem, Zmęczony już ciągłymi wizytami u gazownika, kupiłem interfejs aby wyregulować LPG we własnym zakresie i o porze która mnie interesuje a nie gazownika (ciągłe zwalnianie się z pracy...) Skasowałem ze sterownika LPG mapy benzynowe oraz gazu. Zrobiłem przejażdżkę aby mapy na nowo zebrać i coś tu chyba poszło nie tak... Oczywiście auto jeździ na gazie,nic nie szarpie itd. Jest tu ktoś kto pomoże, naprowadzi co i jak poprawić? Mapa gazu nie jest zebrana do końca bo przy 5 tys obr przełączyło na benzynę. Nie wiem tylko czy mało gazu czy odcina ze względu na źle ustawioną instalację. Sterownik: Stag 4 Plus Wtryski: Barracuda Reduktor: KME Silver - nowy, dzisiaj wymieniałem Wszystko na fi 8mm Co do wtryskiwaczy to na screenie widać, że są ustawione Hanny zielone, bo nie mogę znaleźć na liście moich.
    15. Być może reduktor puszcza gaz do kolektora lub któryś z wtrysków zalewa silnik. Przed końcem jazdy przełącz na PB, niech pochodzi z minutę i zgaś. Potem odpal i zobaczy czy dalej będzie długo kręcił czy odpali normalnie. Jeśli normalnie to obstawiam reduktor.