aiwer

Pasjonat
  • Zawartość

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O aiwer

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Wyjdę na głupka ale w takim razie skoro zapieczone pierścienie nie przepuszczają nafty w dół to jak to się ma do wpierdzielania oleju? Skoro zapieczone to nie przepuszczają do góry i olej nie idzie w komorę spalania. Wytłumaczcie proszę człowiekowi małej wiedzy o sercu samochodu[emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    2. Jeszcze raz bo nie zrozumiałe to jest. Jeśli nafta utrzymuje się długo to źle czy dobrze?
    3. Pełna zgoda, Szybko wysłać jakies zdjęcie to albo messenger albo mms. Znajomi messenger, rodzice mms.
    4. Tez to zauważyłem, ze bardziej zamula mój ip6. Wiem, leciwa to już jednostka ale cały czas mi się podoba. Liczę na to ze z każda nowa aktualizacja wróci do dawnej szybkości. Choć wyczytałem tez, ze problemy z muleniem nasilają się wraz ze spadkiem baterii. Jeśli tez tak macie to „wystarczy” wymienić baterie i jabuszko wraca do „zywych”. Na moim iPadzie air 2 spadków prędkości nie zauważyłem bo to w sumie nowy sprzęt. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    5. Regeneracja nie wchodzi w grę, pewnie wytrzyma niecały rok i znowu będzie stukać.
    6. Moje zdanie takie: jeśli bierzesz kredyt na 30 lat czyli powiedzmy do "wczesnej starości" to lepiej wziąć ciut więcej i mieć te 3 pokoje. I tak będziesz spłacać czy to ratę 1000zł czy 1200zł. Nie jesteś w stanie przewidzieć co będzie za 15 lat. Może wpadnie jakiś extra hajs którym byś spłacił część kredytu a może nie wpadnie. Może pojawi sie dziecko, tóre od małego trzeba przyzwyczajać, że ma swój pokój (a nie od 14roku życia ).
    7. Ludzie, tak od czasu do czasu czytam te wypowiedzi w tym dziale i do głowy przychodzi mi tylko to, że ludzie szukają kilkunastoletnich perełek. Ruda na przednim nadkolu to "pryszcz". dobrze, że nie na tylnym bo tam to już trzeba ciąc blachę a przód wystarczy tylko wymienić. Obnizcie próg cenowy z 20+ na powedzmy 17+. Pojechać obejrzeć a zobaczycie, że te za 17+ wyglądają dokładnie tak samo a może nawet i lepiej od tych 20+. Wcale nie powiedziane, że powyżej 20 to już będzie "sztos". Zazwyczaj tyle wołają własnie handlarze. Ceny za B6 są tak wyśrubowane, że szkoda nawet o tym pisać.
    8. JAk sie robi z głową (nie oszczędz na tym) to przekładka wygląda jak wymiana uszkodzonej częsci. Wykręcasz jedną, wkręcasz druga.
    9. Przecież przy przekładce nie ma spawania czy tego typu akcji. Wyciągasz co angielskie i pakujesz co europejskie Trochę rozkręcania jest ale żadnych spawów.
    10. 1. Nie wiem, nie mam z tym problemu (na razie) 2. Sprawdź uszczelkę przy obudowie komputera w podszybiu - zapewne tamtędy się leje. 3. Oprócz poduszki może być jeszcze podpora skrzyni pęknięta. Jedź gdzies na kanał i szukaj. 4. Ten filc jest fabrycznie montowany i nie ma z nim żadnych problemów. Skąd pewność, że to przez to jest korozja? Z przodu masz paltikowe i z tego co piszesz masz tam rudą. 5. Fajny pomysł. Warunek taki - doprowadź auto do serii i dopiero baw się w podnoszenie mocy. Samym programem możesz zrobic ok 180-190km.
    11. No to nowa czy po przelocie 70tyś? Nowa centralka a stare wtryski? Zmień/podmień wtryski i zobacz co się będzie działo. Jestem na 90% pewny, że zalewa ci gazem. Podjedź do tych fachowców i zrób zdjęcie ustawień sterownika (3 zakładki), mapy, korekt itd. Może lepiej zacząć się tym samemu interesować? Mówie tu o strojeniu. Dopóki sam nie zacząłem ustawić instalki cały czas waliło mi chceck engine - druga sonda (wina LPG). Co chwilę jazda go gazownika. Zwalnianie się wczesniej z pracy, bo warsztat do 16:00, korki itd. Kupiłem najprostrzy interfejs za 50zł, program do ściągnięcia z oficjalnej strony AC, torchę lektury i jak się okazało, wcale to nie jest takie trudne. Check już się nie zapala, auto jeździ doskonale Jedynie co to wzrosło troszkę spalanie (ok 1l na 100km w mieście) ale to pewnie dlatego, że wczesniej było za ubogo - check na desce (wina złej mieszanki).
    12. Cześć, Mam takie cudo jak Lenovo Yoga500 (z funkcją tabletu) i problem polega na tym, że podczas przeglądania internetu strony bardzo laggują. Sam system śmiga bardzo szybko ale jak tylko odpalę przeglądarkę i wejdę na Youtube to podczas przewijania strony mam kilkusekundowe opóźnienie. Problem dotyczy praktycznie każdej strony gdzie jest ciut więcej grafiki. Bebechy w tym sprzęcie to: Procesor: AMD A8 (4 rdzenie, każdy po 2,2) Grafika: Radeon R5 (1 GB) RAM: 8GB Dysk: SSD Problem występuje zarówno na Win10 jak i na Win7 (specjalnie robiłem reinstall na win7, zeby sprawdzić. Myślałem, że laptop jest "za słaby" aby pracować pod win10). Ma ktoś jakieś sugestie, propozycje jak to przyspieszyć? Nie chce mi się wierzyć, że grafika jest za słaba do przeglądania samych stron. Tak jak pisałem wcześniej, sam system na win7 to rakieta. Może ktoś ma podobny sprzęt (chodzi tu o markę), może sterowniki nie takie ale instalowałem już tyle tych sterowników, że na prawdę nie wiem jakie moge jeszcze zainstalować...
    13. Coraz częściej klucz zapisany jest w BIOS (od Win8 do win10) i nie ma żadnych naklejek na obudowie laptopa. Tak mam np. w swoim Lenovo z Win10. Przy instalacji świeżej kopii, nie podajesz klucza, a jak się system zainstaluje to sam się aktywuje po połącznieu z netem. Win7 były tylko klucze (na naklejce).
    14. Odkąd pamiętam to zawsze po "zrzuceniu" aplikacji Youtube, musyka przestawała grać. Twoim lekarstwem będzie chyba jedynie Spotify lub też Tidal (działaja na tej samej zasadzie) skoro nie chcesz radia.
    15. tak się zapyam bo nie bardzo rozumiem co ma wspólnego pompa paliwa do jazdy na LPG? Jak jest uszkodzona pompa paliwa to problemy moga być na PB a nie LPG, tak na chłopski rozum.