Jump to content

Mateusz-B6

Pasjonat
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

About Mateusz-B6

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Mateusz-B6's Achievements

0

Reputation

  1. Grupa 001 wolne obroty: - 0.46A - 74% - 21.50% - 5.00 bar Grupa 001 1100 obr/min: - 0.45A - 72% - 40.00% - 13.00 bar Tutaj wyszło, że zamieniona jest wtyczka poduszki silnika i kompresora (są identyczne) i to było powodowem tego, że klima startowała przy 1100 rpm. Patrzyłem u siebie i ta idąca do poduszki silnika jest krótsza niż ta idąca do kompresora, co uniemożliwia odwrotne ich podłączenie. W aucie była przekładka z automatu na manual, czy to może mieć znaczenie, że ktoś dał złą wiązkę do kompresora i poduszki silnika?
  2. Nie działa na wolnych obrotach, sprężarka jest nowa.
  3. Wentylatory podczas testu VAGiem się uruchamiają. Ciśnienie czynnika wynosi 6 bar ma wolnych obrotach, dopiero po dodaniu gazu do 1100 wzrasta do 13-15 bar i uruchamiają się wentylatory. Naprawdę powinny się oba wentylatory włączać na zimnym silniku?
  4. Cześć, po wypłukaniu układu klimatyzacji i wymianie kompletu części (kompresor, skraplacz, osuszacz, dysza rozprężna, wszystkie oringi) okazało się, że jest jeszcze problem z wentylatorem (był już przed zatarciem kompresora), mianowicie na wolnych obrotach wentylator nie startuje, dopiero po dodaniu gazu do 1100 obr/min załączają się oba wentylatory - nawet na zimnym silniku. Domyślam się, że tak być nie powinno, że powinien się włączyć tylko ten mniejszy wentylator. Rozumiem to tak, że jest zbyt mały impuls do startu obu wentylatorów i z tego powodu nie wstają one na obrotach jałowych, czy mam rację? Jest szansa powalczyć z tymi wentylatorami, czy pozostaje jedynie wymienić moduł sterujący wentylatorami? Numer modułu, który mam zamontowany na aucie, to 8E0 959 501 D, a sprzedawca w sklepie powiedział, że wg VINu pokazuje mu 8E0 959 501 AG, czy może być tak, że ktoś włożył niepasujący moduł?
  5. Cześć, uprzejmie proszę o numery sprężarki, skraplacza, osuszacza i dyszy rozprężnej, nr VIN: WAUZZZ8E45A022115
  6. Sęk w tym, że nie planuję tego auta trzymać długo, 1,5 roku - 2 lata to jest górna granica, ale jednak dobrze byłoby przejeździć ten czas z klimą, a wrzucać 3k na 1,5 roku, to tak połowicznie mi się widzi. Jasne, rozumiem co chcesz mi przekazać.
  7. Zdaję sobie sprawę, że trzeba zrobić od A do Z, sęk w tym, że szukam sposobu, by to zrobić na zamiennikach + regenerowanym kompresorze, w internecie regenerowane kompresory są do kupienia za 400-600zł, a to już znaczna różnica na samym kompresorze.
  8. @blasterpl i jak, udało Ci się rozwiązać ten problem? Jestem w identycznej sytuacji.
  9. Dzisiaj o 17 rozbierzemy kompresor i wtedy dam znać, co dalej. Aktualizacja: zatarta sprężarka, koszt całkowity na nowych częściach 2700 zł.
  10. Zadzwoniłem z prośbą o ściągnięcie czynnika, Pan zgodził się żebym przyjechał "po godzinach" i zerkniemy do tematu - dam znać dzisiaj wieczorem jak poszło. Aktualizacja: sprzęgło zerwane, wał sprężarki się obraca, ale słychać szuranie (najprawdopodobniej od sprzęgła wg Pana Wiesława), mikro wyciek przy chłodnicy, dysza w dobrym stanie, czysta, było kilka malutkich opiłków, Pan Wiesław mówił, że najprawdopodobniej wynikających z wieku auta, układ przelany olejem. Rozbierzemy kompresor aby sprawdzić jaki będzie olej i czy będzie widoczne zużycie tłoczków, aby stwierdzić, czy trzeba płukać układ. Jeśli będzie trzeba, to mam się nastawić na koszt rzędu 3000 zł, więc liczę na to, że kompresor okaże się niezatarty
  11. Niestety nie mogłem skorzystać z opcji podjechania na spot i odpowiadam z lekkim opóźnieniem, ale "Dokładnie wsadź łapę i spróbuj ruszyć środkiem" doprecyzujesz, czy trzeba do tego zdejmować pasek? Zaraz obdzwonię warsztaty, czy ktoś mi spuści czynnik i sprawdzę stan dyszy.
  12. Cześć, wygląda na to, że w moim 1.9 avf zatarła się sprężarka, czy moglibyście polecić jakiś warsztat w Gdańsku lub w okolicach, który zdiagnozuje i poprawnie naprawi klimę?
  13. Dokładnie, jeden z dwóch najgrubszych przewodów był przerwany na samym początku w drzwiach, wymieniłem go i zarówno szyba jak i lusterko działają. Dziękuję bardzo za pomoc @MaTeo85 oraz @Skowrix
  14. Kostka i przewody pomiędzy słupkiem A a drzwiami są w stanie niemalże idealnym. Bezpiecznik 22 i 37 sprawdzony, w porządku. Przypomniałem sobie jeszcze jedną rzecz, kiedyś pękła linka od mechanizmu podnoszenia szyby w drzwiach pasażera, rozebrałem boczek i okazało się, że głośnik Bose jest obłożony z tyłu taką pianką, w której stała woda, pianka dotykała linki i linka w tym miejscu zardzewiała i pękła, być może w tym miejscu wiązkę szlak trafił również od wody.
  15. Ok, zamówię. Tak się zastanawiam, bo do kostki w słupku A po stronie pasażera idą przewody od modułu komfortu? Ja w sumie wymieniałem kostkę w słupku A kierowcy, przy tym miałem rozebrane tapicerkę w okolicach nóg kierowcy, słupka A etc, może tam uszkodziłem jakiś kabel? Potwierdź mi proszę czy przewody idą z modułu komfortu do słupku A pasażera, żebym na marnę nie rozbierał strony kierowcy.
×
×
  • Create New...