Skocz do zawartości

Mateusz-B6

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz-B6

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateusz-B6

  1. Jeszcze nic z tym nie robiłem, bo problem zniknął. Pojawił się przed napisaniem posta i od tamtej pory ustąpiło zarówno szarpanie na biegu jałowym jak i problem z odpalaniem. Widziałem natomiast wyciek paliwa pod pompą podciśnienia, więc najprawdopodobniej diagnoza jest trafna, jak będę mieć trochę wolnego czasu, to wymienię pompę.
  2. Możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? Co to oznacza? Kapitalny remont silnika?
  3. Cześć, mam dość dziwny problem w moim AVF, na przestrzeni ostatniego miesiąca 4 razy zdarzyło się, że natychmiast po odpaleniu zgasł i nie chciał odpalić, muszę go wtedy odpalić na plaka i po tym mogę go gasić i odpalać do bólu bez najmniejszego problemu, bez plaka mogę kręcić w nieskończoność i nie odpali. Raz na jakiś czas zdarzy się, że lekko szarpnie budą na wolnych obrotach. Zrobiłem logi wtrysków zgodnie z tym wątkiem Grupa 001 Grupa 004 Grupa 013 Tutaj na 3 zrzucie pierwszy cylinder nie pokazał żadnej wartości - błąd programu? Grupa 018 Grupa 023
  4. Wymiana kompletu sprzęgła z dwumasą rozwiązała problem w moim przypadku.
  5. Wymienię w tym tygodniu sprzęgło i edytuję post i dam znać czy drganie ustało
  6. 465k, komplet sprzęgła z dwumasą wymieniany przy 330k
  7. Ten sam przypadek w a4 b8 i nikt nie może dojść co jest jednoznacznym powodem
  8. Tak jak na filmiku można obrócić półoś razem z flanszą o jakieś pół cm, wiec to nie jest luz poprzeczny ani w osi.
  9. Tak sprawdzałem i nie drgnęło, a ten luz na flanszy to nie problem?
  10. WhatsApp Video 2023-05-29 at 14.58.22.mp4 Wygląda jak by luz był na flanszy skrzyni. W osi jest ok.
  11. Rozumiem, po południu odkręcę półosie i sprawdzę luzy na przegubach wewnętrznych.
  12. Da się sprawdzić przeguby wewnętrzne bez wymiany? Na angielskich forach piszą, że to może być napinacz rozrządu.
  13. Pod dany silnik pasuje LUK 600 0039 00, numery elementów zawartych w zestawie zgadzają się z tymi podanymi w poście, dzięki
  14. Cześć, w moim B6 fabrycznie była skrzynia GWX, teraz jest 6 biegowy manual, potrzebuję numeru zestawu sprzęgieł wraz z dwumasą. Numery spisane z części: docisk 124 0299 10 dwumas 415 0244 10 tarcza 324 0272 10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...