Skocz do zawartości

Jaro37

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jaro37

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CABA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

549 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jaro37

0

Reputacja

  1. Tak jak Robero 321. pisze. Sam niedawno zmieniałem z 312 na 320 i potrzebne są nowe zaciski z jarzmami a osłony o dziwo zostają te same, nawet wcześniej miałem 288 i wtedy wystarczy tylko jarzmo wymienić pod 312 i osłona zostawała. Generalnie tarcza 312 niewiele się różni średnicą ale przy wymianie przodu i tyłu z 244 na 288 różnica jest znaczna i to zaczyna w końcu hamować a nie zwalniać.
  2. Ja jakiś czas temu wymieniałem u siebie i zdjąłem zderzak. Tak jak black4 napisał jest możliwe założenie dokładki bez zdejmowania zderzaka ale te zatrzaski przynajmniej u mnie tak łatwo nie puszczały, nie chciałem ich pouszkadzać i wolałem zdjąć zderzak co nie jest skomplikowaną sprawą.W zderzaku zawsze znajdzie się trochę syfu, który wypłukałem karcherem i założenie nowej dokładki jest łatwiejsze.
  3. Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ? A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam.
  4. Na tył nie ma czujnika zużycia klocków. Przy tym silniku to pewnie tarcze 245 mm.
  5. Potwierdzam, na samym początku po zakupie z przodu jeździłem na 288 była lipa straszna, zmieniłem na 312 i dużo się nie poprawiło , gryzę się z myślą na wymianę na 320 bo wtedy jeszcze 16 felga na zimę wejdzie bo przy 345 to już tylko chyba 17? Lub druga opcja wyrzucić tył 245 i wstawić 288 , może to coś pomoże?
  6. Jestem również chętny na jakiś spocik w Koszalinie.
  7. Witam dołączę się do tematu bo nie udało mi się zdjąć ramienia z mechanizmu(śruby) a nie chciałem na siłę bo pewnie by szyba poszła. Problem tkwi w tym że z ramienia spadła mi jakimś cudem sprężyna , która dociska je do szyby i za żadne skarby nie mogę jej tam założyć. Jest na to jakiś patent bez zdejmowania ramienia ?
  8. Tak zostały stare amorki od 1BE.
  9. Witam, po wymianie sprężyn z 1BE na sportline moim zdanie za bardzo siadł mi tył w avancie w b7. Sprężyny niby po numerach dobrane prawidłowo. Pytanko czy są może gumy pod sprężyny dedykowane do audi , które podwyższyły by mi tył ok. 2-3 cm? Czy może na tył wrzucić inne sprężyny?http://fs5.directupload.net/images/160326/vxp72th2.jpg
  10. Sorki, że tak późno. No siadło ale tył kurdę za bardzo i nie wiem co teraz, może jakieś podkładki gumowe dać, albo z tyłu wrócić do 1BE? Fotę strzelę jutro i wkleję bo dziś już ciemno. Sorki, że tak późno. No siadło ale tył kurdę za bardzo i nie wiem co teraz, może jakieś podkładki gumowe dać, albo z tyłu wrócić do 1BE? Fotę strzelę jutro i wkleję bo dziś już ciemno. http://fs5.directupload.net/images/160323/9yb7kpgg.jpg Sorki, że tak późno. No siadło ale tył kurdę za bardzo i nie wiem co teraz, może jakieś podkładki gumowe dać, albo z tyłu wrócić do 1BE? Fotę strzelę jutro i wkleję bo dziś już ciemno. Sorki, że tak późno. No siadło ale tył kurdę za bardzo i nie wiem co teraz, może jakieś podkładki gumowe dać, albo z tyłu wrócić do 1BE? Fotę strzelę jutro i wkleję bo dziś już ciemno. http://fs5.directupload.net/images/160323/9yb7kpgg.jpg Opona 235/45/17
  11. Wczoraj, złożyli to do kupy. Powiem tak jak bym wiedział, że to tyle zachodu w tym samochodzie z wymianą tych sprężyn -ruszeniem górnej śruby zwrotnicy co zaciska wahacze to bym dał sobie spokój. Auto usiadło ładnie, zrobiła się taczka. Zobaczę jak długo wytrzymam. Dzięki za odpowiedzi.
  12. Racja, ja jak zobaczyłem jak te wszystkie części od mojej audicy się walają w tym warsztacie to mi ręce opadły, pierwszy i ostatni raz robie coś u znajomego bo nawet porządnie zje...ć mi go nie wypada, miało być dobrze i tanio a wyjdzie drogo i chu...wo!
  13. No już sam nie wiem co o tym myśleć. Na zdrowy rozum napisy z oznaczeniem powinny być normalnie, bo w oryginale to tylko kropki są, a u tego mechanika znajomego to pierwszy raz coś robię więc zaufania do niego za bardzo nie mam.
  14. Wczoraj już zwrotnice były na zewnątrz. I okazało się, że wahacze też lepiej już by było wymienić bo guma nadpęknięta, końcówka kierownicza luźno chodzi, po prostu masakra jakaś. Czyli co te tylne sprężyny nap isami powinny być normalnie a nie do góry nogami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...