Jump to content

Rosomak91

Pasjonat
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22

About Rosomak91

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    AGN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,007 profile views
  1. I co? I co? Jestem ciekaw postępów.
  2. Tak bardzo bym nie liczył na odmę, ale wszystko możliwe. Ogarnij to i daj znać jaki efekt, jestem ciekaw.
  3. Kupię taśmę do kierownicy do b7
  4. Zobacz ofertę Taśma kierownicy b7 Kupię taśmę do kierownicy do b7 Dodający Rosomak91 Wysłano 04.06.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  5. Sprawdź cewki, świece, szczelność dolotu. Możesz się wpiąć komputerem?
  6. Rosomak91

    Silnik 2.0 alt

    Olej bierze?
  7. Rosomak91

    Poduszka silnika

    Nie ma żadnych czujników.
  8. Dosztukuj z czegoś, nie sądzę aby to było do kupienia.
  9. Oczywiście, zawór jest poprawiony, ale... tak jak piszesz, wszystko zależy od tego w jakiej kondycji jest silnik. W moim przypadku nie pomogło to zbyt wiele. Domyślam się jakie katungi musiał znosić mój motor. Dlatego uważam alta mimo swojej nieprzyjemnej przygody za dobry silnik. Wczoraj miałem okazje krótko pogadać z właścicielem b6, który eksploatuje ALTa od 2007 roku i oleju nie dolewa ani grama. Baa, nigdy nie słyszał żeby te silniki miały takie problemy. Prawie 400k km na blacie. Zagadałem bo końcówkę wydechu miał czystą xDDD
  10. Tak czy inaczej, problem leży w silniku, nie w odmie. Odma jest ta sama w b7 i w b6. Coś w silniku jest niehalo. Pisałem, mam odmę z ALT a silnik AGN. Jeśli winna byłaby odma, olej dalej by znikał. Mam ALTa z b6 na stole, jakby ktoś miał ALTa z b7 można byłoby zrobić porównanie czy faktycznie coś uległo zmianie.
  11. W takim razie nie widziałem zawalonych zaworów. Oglądałem takie z przebiegiem 450k km i wyglądały o niebo lepiej, a to około 120k km więcej niż mają zawory ze zdjęcia. Nie wiem co wy się tak do tej odmy uczepiliście... Olej sam płynie z dołu do góry, wpływa sobie do dolotu... czy może coś go pcha? Przy sprawnym silniku ta odma nie ma sobie nic do zarzucenia... Wiadomo, olej powinien się skroplić w czwórniku i spłynąć... i tak to działa, przy sprawnym silniku, kiedy nie pompuje tego oleju hektolitrami do odmy.
  12. Skąd te 99%? Chyba cewki u Ciebie padają co drugi tydzień... to będzie jakieś 99.9%... Jeździłem 2.0 ALT i wiem co to znaczy. Mało wiem o audi, jeżdżę nimi od 6 lat, sam sobie ogarniam w przydomowym garażu, nigdy mnie w trasie nie zawiodły, padającą cewkę i niedomagające świece wyczuwam pół roku wcześniej, a 100% przypadków mrugającego checka nie był od cewki. Mrugał tylko raz i problem był z mieszanką. No, ale Ty jeździsz 2.0 ALT i wiesz co to znaczy. Gdyby się okazało, że cewki są sprawne, że świece są sprawne. Co byś koledze doradził?
  13. Zauważ, że jak zawór się otwiera to masz albo kolektor wydechowy, albo kolektor ssący (zależnie od zaworu) jakby połączony z cylindrem, czyli jakby nie było duże, praktycznie nieograniczone przestrzenie, więc nawet przy zamkniętym zaworze, jeśli ciśnienie ucieka przez niego pójdzie w kolektor jeden czy to drugi. No mogę się mylić, ale na moją logikę tak by to wyglądało.
  14. Hej hej! Szczerze mówiąc to nie wiem czy był prawidłowy, nie ja go robiłem a mechanik. To był początek mojej przygody z tym autem Oczywiście, że nie każda usterka oznacza wymianę silnika, często da się wyremontować. Jeszcze swojego alta nie rozebrałem, bo ciągle coś. Leży i czeka, a mam ochotę go wyremontować, więc dam znać jak on wygląda w środku. Jedynie co zauważyłem do tej pory to że po zaworach ładnie sobie olej spływał. Miałem również resztki po odwiercie w kolektorze na gasssssss. Zresztą - po założeniu eLPidżi bardzo apetyt na olej wzrósł. Kompresją raczej sprawdzimy czy zawór dolega i trzyma kompresje, a nie gumowy uszczelniacz, który tylko ma zatrzymać spływający olej. Chyba, że się mylę. W swoim alt stosowałem 5w50, ale jak mam być szczery to raczej w niczym to nie pomogło, może tylko portfel odchudziło. Z tymi olejami jest masakra, stary do mnie mówił "lej mineralny, i tak go zajeździsz i będziesz wymieniać silnik... albo sprzedaj to w cholere" Jakby nie było miał rację, bo na oleju zacząłem oszczędzać kilka miesięcy przed wymianą silnika. Jeśli silnik (wolnossący) pracuje równo, ładnie, pięknie i elegancko ale przy tym bierze olej (pali, nie wypluwa uszczelkami) nie szukałbym dziury nigdzie indziej jak w pierścieniach i uszczelniaczach zaworowych.
  15. A filtr paliwa kiedyś wymieniałeś? Jaką pompę założył to nie wiem, ale jeśli odwrotnie pokazuje stan paliwa to czy nie nie była to pompa z 2.0 fsi? Nie mam bladego pojęcia czy ona podejdzie, ale jeśli miałąby to być dedykowana do ALT to raczej powinno być na cito po zamontowaniu.
×
×
  • Create New...