Jump to content

Rosomak91

Pasjonat
  • Content Count

    284
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About Rosomak91

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    AGN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

710 profile views
  1. Lej 5w40 i masz święty spokój. Litr na tysiaka to nie jest źle. Wlej 5w40, jak będziesz widział, że pali go ewidentnie więcej to na dolewki weź 10w40 i dolewaj - ale to też jest na krótką metę bo silnik będzie coraz bardziej się nagarować. A jeszcze jak lubisz wysoko kręcić... Tego co masz w silniku już żadną płukanką, żadnym olejem nie wyleczysz, pogorszyć też nie pogorszysz. Dla Twojego spokoju fajnie jest się z tym wszystkim pogodzić i tyle.
  2. Odgrzeje kokleta. Pytanie mam jaki sygnał idzie z nastawnika do komputera? Czy jest on po prostu zero-jedynkowy typu włączone wyłączone czy tam się dzieje coś więcej? Do czego zmierzam - zmieniłem silnik z alta na agna na podzespołach alta. Oczywiście nastawniki są inne i pytanie czy ich zasada działania jest jednakowa? Czy jak przełożę wtyczkę od AGNa do alta i zepnę to ze sobą to będzie ten nastawnik działać?
  3. Skoro tak mówisz, to niech tak będzie moja wiedza chemiczno-fizyczna spalania gazu jest znikoma.
  4. Oookej, jeśli nie gaz, to dlaczego na benzynie nie kopci? Zakładając, że poziom wody sprawdzamy na zimnym silniku poziom powinien być ciągle ten sam. Jeśli jest ten sam tzn, że jest ten sam, no nic prostszego . Poza tym, jeśli nawet ubywa, nie musi to oznaczać że trafia do komory spalania. Jest milion innych dróg ucieczki. Druga sprawa, w komorze spalania jest na tyle wysokie ciśnienie, że raczej pompowałoby w drugą stronę. Ja bym nie szukał dziury w całym. Jeśli na benzynie wszystko jest OK, to i na gazie powinno być okej.
  5. Ani woda ani olej, tu cytat: Dodam że płynu nie ubywa jedynie pali olej ok 200 na 1000km Biorąc pod uwagę, że mój palił 2 litry na tysiąc i tak nie kopcił to olej odrzucam Szczerze mówiąc na pare mi to nie wygląda. Obstawiam źle wyregulowany gaz, zwłaszcza, że przy benzynie praktycznie nie kopci.
  6. Dla przykładu sprawdź jak kopci na benzynie. Na rozgrzanym jest tak samo jak na zimnym? Ewidentnie coś się źle spala i na pewno nie chodzi tu o olej.
  7. Nie olejem się ratuj: Wariator 2.0 ALT AUDI, VW, SKODA, SEAT 06B109088D Rzeszów • OLX.pl WWW.OLX.PL Przedmiotem ogłoszenia jest kompletna naprawa nastawnika/wariatora zmiennej fazy rozrządu silników grupy VW (AUDI. VW, SKODA) z silnikami... Poza tym do alta bardziej pasuje 5w40.
  8. Hula aż miło, Wszystko podłączone, w kompie przestawiło się, że zamiast z cewki będzie brać obroty z wałka. Tylko jak patrze na mapę to widzę, że jest tam kosmos
  9. Jak to jest z reguły podłączane? Gdzie szukać tego połączenia? Wielkie dzięki za pomoc! Edytka. Już ogarnę temat
  10. Racja, poszedłem sprawdzić co jest nie halo i faktycznie obroty silnika są fałszywe w LPG. 760 na vagu, około 190 w stagu... Masakra. Minimum ustawione na 600, jak przekroczę 600 w stagu, czyli blisko 3k na obrotomierzu to wtedy gaz zaczyna działać. Zna ktoś rozwiązanie? Skąd stag bierze prędkość obrotową?
  11. Po wymianie silnika nie mogę się doprosić LPG żeby zaczął działać - wymieniany tylko blok. Błędów nie mam żadnych w kompie, po włączeniu LPG (w ogóle, żeby diody się świeciły) mryga i mryga. Jak nacisne jeszcze raz to słychać że w butli cyknie, pod maską cyknie i nic się nie dzieje, a kontrolka dalej mryga. W trakcie jazdy znowu muszę włączyć manualnie, kontrolka się świeci ale czuję, że jadę na benzynie. Niby parametry i wszystko pokazuje, czas wtrysku gazu zawsze 0 - nie sprawdzałem w trakcie jazdy. Mam bodajże qboxa. Wybrałbym się do gazownika, ale do świąt nie będę mieć na to czasu. Podłączone wszystko tak jak było, gdzie może leżeć problem?
  12. ALT jest ameliniowy, a AGN żeliwo. A mogłem zajrzeć na panewki bo miałem je na wierzchu... Ogólnie na razie żadnego stukania nie mam, dbać jakoś szczególnie o niego nie zamierzam. Półtora roku niech mnie jeszcze powozi i będziemy kwita z autem
  13. Wg mnie problemem nie jest brak powietrza, chyba że przepustnica jest zamknięta i zablokowana w tej pozycji. Sonda raczej nie ma znaczenia, choć po kasacji błędu nie powinna wyrzucać od razu błędu. Dziwne że komputer nic nie wyrzuca... To trzeba usiąść, popatrzeć, pomyśleć, zapalić, wypić. Nic do głowy nie przychodzi, będę myśleć. Jak coś wpadnie w łep to podeślę.
  14. W wolnym czasie wyedytuję post i postaram się to w miarę jaśniej opisać. Ogólnie po 200 km nie widzę ubytku na bagnecie - dla mnie już jest git, nauczony byłem dolewać co 400 km... Nie wspomniałem o tym, po wymianie silnika auto usiadło dobre 2 cm co nawet mi się podoba, choć wole wyższe auta. Ale jest z tym powiązanych kilka problemów - pierwszy to moim zdaniem poduszki pod silnikiem. Ogólnie czuje drgania silnika na całym aucie, nei jest to jakoś mega uciążliwe, ale wyraźnie je czuć. Mam wrażenie, że to przez znacznie większą masę silnika i poduszki nie tłumią drgań jak wcześniej. Druga sprawa to wielowahacz, auto siedzi niżej i pracuje on w innych warunkach. Już słyszę głośne trzeszczenie z prawej strony przy skręcaniu.
  15. silnik na pewno ten sam, a zrób dziurę w dolocie, rozepnij jakiś wąż 😃 taka desperacka próba 😃 teoretycznie mogłoby to być od komputera, ale on się nie psuje tak o. Skoro działało wcześniej to i dalej powinno działać. Spróbuj nagrać jak probuje odpalić.
×
×
  • Create New...