Jump to content

Rosomak91

Pasjonat
  • Content Count

    382
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24

About Rosomak91

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    AGN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,219 profile views
  1. - 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent O ile dobrze pamiętam to czujnik temperatury wody przy chłodnicy, dolny gruby wąż. Szczotka druciana pomogła w moim przypadku. - 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602-002-Lower Limit Exceeded - Intermittent Słaby akumulator? Spadek napięcia poniżej 12V. Ewentualnie coś go obciąża np. przy rozruchu, albo długo grała muzyka xDD - 17927 - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction P1519-008-Impausible Signal-Intermi
  2. Przy wciśniętym sprzęgle problem może nie występować, bo gdy jest wciśnięte komputer automatycznie wydłuża czasy wtrysku. Bez sprzęgła czasu wtrysku są krótsze i wtedy silnik może faktycznie reagować na jakieś bodźce oczopląsami. Wymień świece bo jest już ich czas, możesz wyczyścić przepustnice. Możesz rzucić okiem na dolot, czy nie łapie lewego powietrza. Ogólnie posprawdzaj tego typu pierdoły. Jak nie pomoże to można myśleć co dalej.
  3. Ciągle mam silnik na stole, potrzeba głowicy i można przymierzyć, czy to będzie hulać. No moje niefachowe oko - będzie
  4. Kasowanie błędów pomaga chociaż na jakiś czas? Rzadko się to zdarza, ale nowa przepustnica też może być popsuta, choć nie sądzę aby tak się działo, jednak nie należy tego wykluczyć. Przyjrzałbym się blokom pomiarowym odnośnie przepustnicy, no i pedał bym sprawdził bo to jednak współgra i sprawdziłbym okablowanie na początek, szczególnie kostkę/i.
  5. Najprostsze i najszybsze. Najważniejsze to jeśli masz nową odmę to na pewno nie jej wina i w ogóle bym nic w niej nie modził, bo tania nie jest. Daj znać jak z tą kompresją.
  6. Nie odma jest problemem. Jak będzie w nią walić litrami oleju to nic tutaj nie pomoże. Problem jest w tym, że "coś" ten olej tam pcha i to "coś" to nie będzie nic innego jak ciśnienie przez przedmuchy - małe szanse, że to będzie coś innego. Tak naprawdę nikt nie mówi, że masz się kłócić z mechanikiem. On powinien to po prostu, najzwyczajniej w świecie poprawić. Poszukajcie przyczyny przedmuchów, a one na pewno są, bo olej nie ma właściwości, że sam z siebie płynie 30 centymetrów pionowo w górę i znajduje najkrótszą drogę do dolotu. Podam tylko swój przykład, gdzie spalanie miałem około 2
  7. Jeśli mechanik jest ogarnięty to powinien to zrobić dla Ciebie mimo poniesienia przez niego dodatkowych kosztów, bo i tak mu się w przyszłości zwrócisz. Nawet jeśli wykonał robotę dobrze, jeśli niczego nie skopał i tak dalej i tak dalej chodzi o to żebyś Ty był zadowolony, a nie on bogaty. Patologią jest to, że on po pierwszych tysiącach nie powiedział 'oddawaj auto, muszę to poprawić'. To jest patologia całego polskiego społeczeństwa serwisów. I domyślam się, że nie tylko polskiego, choć zdarzają się wyjątki. Teraz będziecie się kulturalnie kopać żeby nikt nikogo nie uraził, bo współprac
  8. Miałem ten sam problem - odpowietrzałem układ 3 razy. Na płaskim, ostro pod górkę, ostro z górki. Pomogło.
  9. Nie chce się czepiać, ale nie przesadzajmy z tymi ubytkami olejami. Ubytek 200 ml na 1700 km to jest praktycznie tyle co nic. Czasami to i nawet błąd pomiaru. Jeśli średnio na 1700 km ubywa 200 ml, to wiesz jaki będziesz miał ubytek po 400 km? 47,06 ml. Biorąc pod uwagę, że zapewne od minimum do maksimum jest około litra oleju na bagnecie, to poziom powinien spaść o około pół milimetra. Oko ludzkie jest w stanie podzielić milimetr na części dziesiętne, ale czy zobaczysz to na miarce? Nie sądzę. Na moje oko silnik Twój jest w porządku Sorry, musiałem. Byłem chwilę na forum BMW i to co si
  10. Nie bardzo jestem w stanie to ogarnąć, ale nie wiem dlaczego chcesz kombinować. Masz zapowietrzony układ dlatego słabo grzeje na postoju. Możesz mieć też gdzieś zaciśnięty przewód w drodze do nagrzewnicy. Odpowietrz dobrze i zlokalizuj wyciek.
  11. Wymiana silnika na 1.8t jest tak samo opłacalna jak zmiana auta na to z silnikiem 1.8t. Zatem lepiej kupić drugie auto, a to popędzić gdzieś w piz*u. Ale jeśli już to szukaj B7.
  12. Wymieniony licznik to taki trochę wymieniony przebieg?
  13. Pływak był wymieniany? Chyba masz od ALT a pewnie masz silnik AWA.
  14. Hmm, spróbowałbym wyciągnąć wtyczkę od zmiennych faz rozrządu. Sprawdź czy coś się zmieni.
  15. Przyczyn może być dużo. Zaczynając od przedmuchanej uszczelki pod głowicą lub nawet pęknięta głowica, albo blok silnika. Polecam kupić tester spalin w układzie chłodzenia. To w jakimś stopniu pozwoli wyeliminować lub potwierdzić problem z uszczelką. PS Spaliny wyglądają bez zmian?
×
×
  • Create New...