Jump to content

Rosomak91

Pasjonat
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About Rosomak91

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Działoszyn

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

455 profile views
  1. Styki wyglądają ok, zamówiłem pompę ABS i kostkę stacyjki - oczywiście używki. Podmienię i sprawdzę jaki efekt. Koszt niewielki. Nim dojdą do mnie części sprawdzę IPA.
  2. Dzięki za wskazówkę, sprawdzę to. Może nawet jeszcze dzisiaj.
  3. Poprzeglądne raz jeszcze wszystkie kable, mimo iż grama wody nie zobaczyłem, anóż jakieś przetarcie będzie. Wtyczka do ABS jest ok, fakt było w niej jakby trochę tłusto. Mogę to potraktować kontakt szprejem, czy lepiej nie? Chodzi mi o kontakt przy module. ECU wyciągałem i tam już zupełnie sucho, żadnej wody, wilgoci, nic. Zamówiłem kostkę do stacyjki więc też podmienie.
  4. Kosmos z tym silnikiem Olać olej i jeździć, czasami szkoda zachodu i nerwów. W rok 30 tysięcy km, prawie co tydzień dolewam oleju i jakoś to jest. Lampa alladyna działa i to najważniejsze, jak jest za mało to zasygnalizuje. Co sobote i tak przeglądam auto więc no problemo. Poza tym sprzedam i wezmę 3 litrową benzynkę xD
  5. Wszędzie sucho a błąd się nasila - im cieplej tym częściej go widzę. Czy może to być problem związany z kostką stacyjki? Wiem, że mam walniętą, jak było zimno to musiałem robić pewien myk żeby odpalił. Chciałem ostatnio podmienić bo zimą kupiłem, ale okazało się że kupiłem nieodpowiednia. Czy może to być też wina licznika? Przy przekręceniu na zapłon pojawiają się kontrolki, między innymi żółty wykrzyknik w kółku. Ostatnio dosyć często on nie znika i się świeci cały czas - jeśli przekręcę na zapłon i ta ikonka się nie pojawi to wtedy po chwili wyskakuje czerwony błąd bremse. Już za bardzo nie wiem gdzie szukać. Trzeba będzie zacząć szukać kogoś ogarniętego...
  6. Zobacz ofertę A4 B6 Avant 2.0 benzyna +lpg Sprzedam swojego TITANICa, bo mnie [email protected]#$!. W auto jest włożone drugie tyle co za nie zapłaciłem, a chciałbym zaznaczyć, że przepłaciłem i rozumiem, że to się nie wróci. Być może jednak dla kogoś ogarniętego będzie to całkiem dobry kąsek. W aucie zrobiłem masę rzeczy, więc zacznę od plusów - jeden to ten na akumulatorze Rok temu w maju auto przeszło poważny remont - zregenerowana przekładnia kierownicza, nowe sprzęgło, nowy rozrząd (no już nie taki nowy bo prawie 30k km najechane), kupione opony vredestain. Cała masa nowych małych części (zawieszenie dopieszczone, paski, rolki, itp itd.)- łącznie zostawiłem ponad 5koła u mechaniora na dzień dobry. Z tyłu nowe amortyzatory, z przodu nowe klocki ferodo, fotele wymienione od modelu b8, stare dam w gratisie. W lutym założona instalacja lpg staga. Do butli tankuje 63 litry, więc można ładnie pojechać, a pali w granicach 9-10 litrów. Oczywiście klima sprawna, radio gra. To jest trochę bieda edyszyn, ale w sumie ma wszystko czego trzeba do jazdy na co dzień. Wymienione czujniki położenia stopu i sprzęgła, nowe palniki i odbłyśniki w lampach - święcą almost jak nowe. * Teraz napiszę coś co się bardzo rzadko zdarza w naszym świecie, otóż minusy, których jest sporo - spalanie oleju - ponad litr na 1000 km - leje olej valvoline 5w50. Od kiedy zmieniłem Castrola 10w40 spalanie systematycznie spada z 2 litrów na tysiaka powoli zbliżając się do granicy litra. Wiem, że to dużo, ale przejechałem tak 30 000 km i jakoś nie martwiło mnie to zbytnio - no może trochę na początku. Na pewno do roboty pierścienie. Do wymiany też eżektor, ten co jest jest ok, ale trzyma się na trytytce. Gruszka podciśnienia zrobiona tryktyką, działa bezproblemowo - było urwane cięgno. W zasadzie to chyba tyle z minusów, które w ogóle mi nie przeszkadzały, teraz ten, który doprowadził mnie do nerwicy - jak mu się zawidzi wywala błąd bremse, mryga wykrzyknik, trzy razy gong i świeci się abs. Przejadę kilka km błąd znika, gdy błąd jest, licznik nie wskazuje prędkości. Wyskakuje losowo, ostatnio coraz częściej. Komputer mówi, że brak połączenia z absem. Nie mam siły żeby to analizować, szkoda moich nerwów. * Wizualnie auto jest poobdzierane, ale uwaga! Jest bezwypadkowe. Wnętrze jest zadbane, ale ma 17 lat, bo titanic jest z roku 2002, rok modelowy 2003. Silnik 2.0 ALT. Oleje wymieniane co 10k km. Silnik pracuje równo, na dniach wymienię świece. Benzyny spalał 7.5 litra przy normalnej jeździe. Skończyłem kapitalny remont silnika w golfie 2, tam nie wyskakują żadne błędy, absolutnie żadne! Aaa. Zapomniałbym, przebieg tej bestii (do negocjacji) to blisko 270k km, z czego brakuje około 60k, może lekko więcej - brakuje tyle ile można zrobić w 2.5 roku. Cena nie jest do negocjacji, wad wizualnych zakrywać nie będę, ale pewnie nie będę musiał bo wielu chętnych się nie spodziewam Jeśli ktoś jednak byłby chętny to zapraszam, udzielę wszystkich informacji zgodnie ze stanem faktyczny. Cena nie jest do negocjacji. Albo się sprzeda, albo będę nim orać pole, a że to jest kombi, to i cegły na budowę pociągnie. * O wielu rzeczach zapomniałem. Cena 13.000,00 zł Dodający Rosomak91 Wysłano 17.05.2019 Kategoria Audi A4 B6
  7. Sprzedam swojego TITANICa, bo mnie [email protected]#$!. W auto jest włożone drugie tyle co za nie zapłaciłem, a chciałbym zaznaczyć, że przepłaciłem i rozumiem, że to się nie wróci. Być może jednak dla kogoś ogarniętego będzie to całkiem dobry kąsek. W aucie zrobiłem masę rzeczy, więc zacznę od plusów - jeden to ten na akumulatorze Rok temu w maju auto przeszło poważny remont - zregenerowana przekładnia kierownicza, nowe sprzęgło, nowy rozrząd (no już nie taki nowy bo prawie 30k km najechane), kupione opony vredestain. Cała masa nowych małych części (zawieszenie dopieszczone, paski, rolki, itp itd.)- łącznie zostawiłem ponad 5koła u mechaniora na dzień dobry. Z tyłu nowe amortyzatory, z przodu nowe klocki ferodo, fotele wymienione od modelu b8, stare dam w gratisie. W lutym założona instalacja lpg staga. Do butli tankuje 63 litry, więc można ładnie pojechać, a pali w granicach 9-10 litrów. Oczywiście klima sprawna, radio gra. To jest trochę bieda edyszyn, ale w sumie ma wszystko czego trzeba do jazdy na co dzień. Wymienione czujniki położenia stopu i sprzęgła, nowe palniki i odbłyśniki w lampach - święcą almost jak nowe. * Teraz napiszę coś co się bardzo rzadko zdarza w naszym świecie, otóż minusy, których jest sporo - spalanie oleju - ponad litr na 1000 km - leje olej valvoline 5w50. Od kiedy zmieniłem Castrola 10w40 spalanie systematycznie spada z 2 litrów na tysiaka powoli zbliżając się do granicy litra. Wiem, że to dużo, ale przejechałem tak 30 000 km i jakoś nie martwiło mnie to zbytnio - no może trochę na początku. Na pewno do roboty pierścienie. Do wymiany też eżektor, ten co jest jest ok, ale trzyma się na trytytce. Gruszka podciśnienia zrobiona tryktyką, działa bezproblemowo - było urwane cięgno. W zasadzie to chyba tyle z minusów, które w ogóle mi nie przeszkadzały, teraz ten, który doprowadził mnie do nerwicy - jak mu się zawidzi wywala błąd bremse, mryga wykrzyknik, trzy razy gong i świeci się abs. Przejadę kilka km błąd znika, gdy błąd jest, licznik nie wskazuje prędkości. Wyskakuje losowo, ostatnio coraz częściej. Komputer mówi, że brak połączenia z absem. Nie mam siły żeby to analizować, szkoda moich nerwów. * Wizualnie auto jest poobdzierane, ale uwaga! Jest bezwypadkowe. Wnętrze jest zadbane, ale ma 17 lat, bo titanic jest z roku 2002, rok modelowy 2003. Silnik 2.0 ALT. Oleje wymieniane co 10k km. Silnik pracuje równo, na dniach wymienię świece. Benzyny spalał 7.5 litra przy normalnej jeździe. Skończyłem kapitalny remont silnika w golfie 2, tam nie wyskakują żadne błędy, absolutnie żadne! Poza tym dostałem A6 od brata, oczywiście nie za darmo. Aaa. Zapomniałbym, przebieg tej bestii (do negocjacji) to blisko 270k km, z czego brakuje około 60k, może lekko więcej - brakuje tyle ile można zrobić w 2.5 roku. Cena nie jest do negocjacji, wad wizualnych zakrywać nie będę, ale pewnie nie będę musiał bo wielu chętnych się nie spodziewam Jeśli ktoś jednak byłby chętny to zapraszam, udzielę wszystkich informacji zgodnie ze stanem faktyczny. Cena nie jest do negocjacji. Albo się sprzeda, albo będę nim orać pole, a że to jest kombi, to i cegły na budowę pociągnie. * O wielu rzeczach zapomniałem.
  8. Nie wykluczam, może być 0,7 - też by to pasowało - nawet lepiej brzmi! Dzisiaj aż się przeraziłem - dojazd do skrzyżowania, skręt w lewo, dwójka, dosyć głęboki gaz i w lusterkach nic nie widzę... Kłęby dymu. Przepaliło co miało przepalić i spokój. Mam wrażenie, że ten olej jakby czasami się wlewał do cylindrów... Jakaś masakra. Jeszcze trochę cyknie 30k km, czyli jakieś 35 litrów oleju na dolewki poszło w piździec.
  9. Spotkaliście się może z podobnym problemem? Otóż sprawa ma się tak - jak to w ALT obroty spadają wolno, bo nie wiadomo co. W ostatni piątek miałem dłuższy wyjazd, po 200 km zauważyłem że obroty spadają nieco szybciej niż było dotychczas a zmiana biegów jest już bardziej szarpana. Raz pojawiła się kontrolka (żółta - kółko z wykrzyknikiem). Po zgaszeniu/odpaleniu zgasła i już nie wróciła. Obroty nadal spadały nieco szybciej niż było to wcześniej. Dotarłem na miejsce, było w uj gorąco, zgasiłem auto. Po godzinie odpalam wyskakuje błąd bremse. Mryga wykrzyknik czerwony i świeci ABS, sprawdziłem oczywiście hamulce wszystko w porządku, hamowały również OK, ale wtedy ujrzałem, że licznik nie pokazuje prędkości, jeździć musiałem więc jeździłem, obroty przy zmianie biegów spadały tak jak powinny opadać w sprawnym ALT, bardzo szybko, aż byłem tym mile zaskoczony. Jako, że miałem ze sobą kompa wpiąłem się ale nie mogłem się połączyć ani z klimą, ani z silnikiem, ani z absem ani z licznikiem. Dopiero jak spróbowałem połaćzyć się z Cent. Elect. (cokolwiek to jest) dowiedziałem się po części co się odwala. Stwierdziłem samo się zepsuło, samo się naprawi - i tak też się stało. Wieczorem, jak się ochłodziło wszystko wróciło do normy, nawet obroty spadają niepoprawnie wolno. Podłączyłem kompa i o takie błędy: Silnik: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded To co wyżej mam od dłuższego czasu. 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication Czujnik sprzęgła, ostatnio trochę z nim mieszałem, ogólnie jest popsuty od dawna, błąd pojawił się dopiero teraz. 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Połączenie z ABSem. 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Nieprawdopodobna prędkość. Z silnikiem nie mogłem się połączyć przy błędzie. ABS: 2 Faults Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Przerwanie, zwarcie z plusem lub ziemią w kablach 01424 - Yaw Rate Sensor (G202); Reference Wire 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent Przerwa, zwarcie z plusem lub ziemią między czujnikiem odchylenia (G202) a modułem sterującym (J104) (G202) uszkodzon ABS był niedostępny jak wyskoczył błąd. Klima: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent To jest od dawna, wiem co nie gra - z klimą też nie mogłem się połączyć. Cent. Elect. 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Uszkodzone okablowanie i / lub połączenia Moduł sterujący w systemie komfortowym nie obsługuje CAN Moduł sterujący w systemie komfortowym nie jest zainstalowany prawidłowo Podczas modyfikacji ( Adaptacja-10 ) zestawu wskaźników moduł sterujący obsługiwany przez CAN nie został prawidłowo ustawiony Nie mogłem się połączyć jak był błąd. Licznik: 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Okablowanie i / lub połączenia z / do modułu sterowania silnikiem przez magistralę CAN Databus Zainstalowano moduł sterujący, który nie jest obsługiwany przez CAN Moduł sterujący-33 Układ hamulcowy ABS utracił podstawowe ustawienia / regulację Nie mogłem się połączyć. Większość z tych błędów zwraca się na okablowanie. Czy ktoś w swojej karierze z vagami miał podobną sytuację? Prawdopodobnie błąd wyskoczy ponownie w najbliższym czasie, nie mam pojęcia na co w ogóle zwrócić uwagę. Dodam jeszcze, że wcześniej wyskakiwał błąd z radia, że coś jest z połączeniem can... Tym razem tego nie było. Najokrutniejsze było to, że praktycznie z niczym nie mogłem się podłączyć kompem, gdy błąd się wyświetlał. Może macie znacie dobrego fachowca od spraw elektronicznych? Na pewno skocze do ASO, ale to jak błąd się powtórzy, czyli pewnie szybko
  10. Nie da się określić, kto zrobił już tu nie wrócił Nie da się tego tak określić, zależy od jakości wykonanej usługi. Na pewno pomoże na dłużej niż wymiana pierścieni. Znam przypadek, że pomogło na 40k km i dalej działa.
  11. Albo puszcza gaz albo benzynka się cofa - w drugim przypadku powinno załapać po kilku obrotach. Sprawdź przekręcając kilka razy na zapłon aby podpompować paliwo. Tak czy inaczej obstawiam opcję nr 1
  12. Rosomak91

    Co to za część ?

    Bez niej można jeździć ale lepiej żeby działało. Niech jakaś złota rączka to zreperuje, wymiana jest dosyć droga. https://a4-klub.pl/topic/222174-kierownica-powietrza/page/14/
  13. Rosomak91

    Co to za część ?

    Bez niej można jeździć ale lepiej żeby działało. Niech jakaś złota rączka to zreperuje, wymiana jest dosyć droga. https://a4-klub.pl/topic/222174-kierownica-powietrza/page/14/
  14. A skąd takie informacje? W moim przypadku zużycie oleju spada. Wiem, że mam problemy z nieszczelnościami i w miarę możliwości jak je likwiduje poprawia się wszystko. Jak tak pójdzie to za 100k km oleju będzie rosło na bagnecie xDDD Maksymalnie odnotowałem 2 litry na tysiąc, teraz mam poniżej 1,2 litra. Mógłby ktoś nagrać pracę silnika z bliska - chciałbym posłuchać jak pracuje zdrowy motor, w szczególności ze zdrowym wariatorem.
  15. Działa podobnie jak u mnie, ale wydaje mi się, że powinno być bardziej czułe. Ja się swojego zbytnio nie czepiam i jeżdżę, ciągnie w miarę spoko. Jeśli masz dobre odczucia z jazdy to nie ma co drążyć. BTW Silnik pracuje identyko jak mój, nie podejrzewasz wariatora? Tak specyficznie coś rzęzi.
×
×
  • Create New...