Jump to content

morelo

Pasjonat
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About morelo

Informacje

  • First name
    Rycho
  • Location
    Nowy Targ

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Cabriolet
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. EPMAN - Zwykły chiński i jeśli był założony jak fabryczny z boku tak jak oryginalnie to ten zawór puszczał ciśnienie tu gdzie jest skręcany po prostu tam nie ma żadnej uszczelki ani oringa napisałem więc do sklepu gdzie kupiłem i dostałem odpowiedź że ten zawór montuje się odwrotnie i faktycznie zamontowałem odwrotnie tak jak sugerowano i wszystko jest w porządku.
  2. DV jest ok, te modele tak się zakłada
  3. 1. Witam panowie, jako że zbieram powoli graty na stokera, proszę o informację czy tłoki BWA 2.0 TFSI nadają się na strokera oczywiście po odpowiedniej obróbce, czy koniecznie AXX 2. Jaki powinien być wał? Tak wiem 2.0 TFSI taki kupiłem i w ogóle ma inne wymiary czopów, mocowanie zębatki kompletnie się nie nadaje, mógłby ktoś podać numer? Dziękuję.
  4. Witam panie panowie jako że nie znalazłem takiego tematu na tym forum postanowiłem założyć, dobrze by było aby mądrzejsze głowy od mojej wypowiedziały się merytorycznie na ten temat o ile oczywiście mogą, od razu z góry dziękuję. Jak to jest z tym odprężeniem w silnika przy doładowaniu powyżej 1.5 bara? Czy to robić czy nie robić? Jak się to przelicza czym najlepiej odprężać? 1. czy przez grubszą uszczelkę (przekładkę) pod głowicą, wiadomo co się wiąże z tym może szybciej dmuchnąć 2. czy przez krótsze korby, o ile są dostępne 3. ewentualnie wykorbienia mniejsze na wale, o ile też jest dostępny 4. lub zebranie trochę denka tłoka, o ile jest z czego Załóżmy że mamy silnik bfb 1.8 Turbo ze stopniem sprężania 9.5:1 I teraz chcemy uzyskać 300KM 400KM 500KM I teraz O ile powinniśmy odprężyć silnik na dane moce przy suszarce, np; popularnej - K04-064 hybryda i doładowaniu 1.8bar
  5. Pokaż na tym forum chociaż jeden samochód który na hybrydzie ma więcej jak 290 km
  6. Znam ten kanał Oglądałem ten filmik i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie przy większym doładowaniu na tym filmiku też nie mówi jakie większe. Panowie jeszcze co do głowic, mam dwa silniki na oku jeden jest zwykły bfb głowica na wąskim kanale standardowa, a drugi jest bfb ale z głowicą od AGU na szerokim karę która Głowica jest lepsza?
  7. Panowie jeszcze co do głowic, mam dwa silniki na oku jeden jest zwykły bfb głowica na wąskim kanale standardowa, a drugi jest bfb ale z głowicą od AGU na szerokim karę która Głowica jest lepsza?
  8. https://sidmotorsport.pl/de/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html
  9. Kolego to K04-064, Chyba że masz w planach 500 no to już musi być jakaś większa locha. Temat wielokrotnie wałkowany na tym forum i na innych. np
  10. Ja to wszystko wiem, pytam o szlifowanie szczeliny by dopasować przy większych doładowaniach Tylko teraz pytanie jakie to jest większe doładowanie powyżej 2,5 bara ? czy jak, niech się ktoś mądrzejszy wypowie, jak to jest z dopasowaniem szczeliny w pierścieniach. Chyba że przy doładowaniu do dwóch barów i tak więcej nie osiągnie, jest to bez znaczenia, kupuje się w sklepie pod dany wymiar cylindra i tyle
  11. Co planuje zrobić, tak jak wspomniałem remont kapitalny silnika, co się uda to na oryginalnych częściach, co będzie przekraczało granice jakiegoś rozsądku (ceny) to oczywiście na zamiennikach. I teraz początkowe pytania które już mi się nasuwają i być może doświadczeni użytkownicy tego forum będą mogli mi odpowiedzieć na nie, nie błądzić i nie tracić kasy na niepotrzebne części czy usługi. Silnik 1. Blok silnika, rozumiem że muszę go wysłać gdzieś do sprawdzenia, czy nie ma jakichś pęknięć, ale czy trzeba go zabielić od strony głowicy? Czy jest potrzeba osiowania skoro silnik pracował i nic się nie działo? Oczywiście czyszczenie kanałów to zdaję sobie z tego sprawę, co jeszcze powinienem z blokiem zrobić? 2. Głowica będzie oddana do sprawdzenia i kompleksowej regeneracji, planowanie itp, co będzie potrzeba to zostanie wymienione, zawory zostaną wypolerowane. Co jeszcze powinienem zrobić z głowicą? 3. Korbowody kute PRISM ze sworzniem 19mm, z kanałem do smarowania sworznia tłoka. 4. Tłoki zostawiłbym seryjne z tego co się orientuję to bez problemu znoszą takie moce, tylko na denko tłoka będzie naniesiona powłoka ceramiczna która będzie tworzyć bariery termiczną 6. Pierścienie tłokowe proszę jeszcze o wyjaśnienie jak to jest, pierścieniami kupuję nowe oryginalne na wymiar cylindra i muszę jeszcze szlifować je by miały odpowiednią przerwę, czy one są już gotowe do montażu? 7. Wałki rozrządu czy zostawić seryjne z BFB czy szukać ADR-a J, czy jakieś inne? 8. Wał korbowy seryjny, tylko do sprawdzenia bym dał czy nie ma jakichś pęknięć i z wymiarowania. 9. Panewki korbowodu i główne czy seryjne obrobioną taką moc czy muszą być jakieś dedykowane? 10. Śruby głowicy i śruby korbowodów będą ARP, A co ze śrubami głównych panewek i wałków rozrządu, czy mogą być nowe seryjne fabryczne? 11. Turbosprężarka k04 064 Czy na takie moce i przy tych modyfikacjach muszę silnik odprężać ? Takie podzespoły jak rozrząd, pompa wody, pompa oleju itp. Jeśli cena nie będzie zabójczo wysoka to będą oryginalne części. Panowie o czym jeszcze zapomniałem, proszę zwróćcie mi uwagę i na kierujcie, na pewno będzie jeszcze tutaj wiele pytań ale na razie skupiam się na silniku, samym słupku. Dziękuje.
  12. Zobacz ofertę Kupię silnik 1.8 T BFB Witam jak w temacie Kupię silnik sprawny, cały kompletny może być nawet zakuty po remoncie. Kontakt PW Dodający morelo Wysłano 16.06.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  13. Witam jak w temacie Kupię silnik sprawny, cały kompletny może być nawet zakuty po remoncie. Kontakt PW
  14. Jestem po montażu w Audi Cabrio. FMIC - JRSPEC Wymiary rdzenia: 550x180x65mm Wymiary całkowite: 700x180x65mm Wszystko spawane na samochodzie silikony są tylko przy turbo, przepustnicy oraz gdzie wychodzi z FMIC no i zawór DV. Pomalowane na czarno zapomniałem opaski pomalować. Mi to wszystko zajęło 15 godzin doprowadzić do takiego stanu jak na zdjęciu, czyli wszystko poskręcane gotowe do jazdy, musiałem tylko belkę podrezać, intercooler wsadziłem wlotami do góry i wszystko się ładnie poskładało bez problemu to można wsadzić 230 tylko musi być wszystko spawane na samochodzie. Największym problemem jest króciec po lewej stronie na dole który idzie do chłodnicy klimatyzacji, miałem zamiar przerobić tą rurkę ale jednak udało się bez Chciałem by nie rzucało się w oczy ma wyglądać jak seria no i chyba się udało efekt oceńcie sami. Jeśli ktoś chętny na takie mody to zapraszam
×
×
  • Create New...