bartez80

Pasjonat
  • Zawartość

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

3 obserwujących

O bartez80

  • Urodziny 09.01.1980

Informacje

  • Imię
    bartek
  • Lokalizacja
    olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1560 wyświetleń profilu
  1. bartez80

    wydaje się tobie ,sa zapewne ori i maja na kołnierzach takie radełkowanie które zapobiega odkręcaniu się śruby i z czasem ,oraz pod wpływem korozji ,robią się takie cyrki....
  2. bartez80

    właśnie dlatego ja nie zaczynam roboty ,bez wyżej wymienionych czynności ,bo się kiedyś też tak wkopałem..... masakra ...
  3. bartez80

    ja osobiście robię to tak: (a już kilka razy to robiłem) najpierw niestety obijam to młotkiem ,potem grzeje palnikiem miejsce w które jest wkręcona śruba (i to jest problem ,że nie każdy ma palnik) ,czekam aż deko ostygnie i odkręcam ,100% sukcesu ,nie zaczynam tego robić bez tych czynności ,bo może się okazać że będzie problem..
  4. bartez80

    No to jeszcze 3 osoby i działamy...
  5. bartez80

    temat jest cały czas otwarty …
  6. bartez80

    zgadzam się z toba ,można wszystko zrobić lepiej ,po zamontowaniu takiej rury ,przydał by się wydech i tak dalej i tak dalej... downpipy wykonuje i sprzedaje (tak samo katy ) dla tego forum w naprawdę dobrych pieniądzach ,natomiast wykonanie takiego szablonu ,pod kolejny produkt ,to dla mnie koszta zedu 2000 pln ,dlatego musial bym mieć od razu pewnośc ,ze takie rury mi się zwrócą w przeciągu miesiąca ,a nie roku ,bo ja niestety po prostu z tego utrzymuje rodzine i nie robie tego w piwnicy ,po pracy.... tylko robie jeszcze inne projekty ,swapy itp.
  7. bartez80

    wysyłkowo takiej rury niestety nie ogarne ,nie ty pierwsy mnie o to pytasz ,może gdyby zebrala się pokazna ilość osob ,to wtedy bym zainwestowal kase i czas na wykonanie odpowiedniego szablonu ,żeby ,wlasnie takie cos wykonywać ,ale na obecna chwile niestety ,wysyłkowo tego nie robie.
  8. bartez80

    niestety co do uszczelek ,to nie mam na to wpływu ,czasami przychodzą z normalnymi otworami ,a czasami z deko mniejszymi ( zawsze zamawiam ten sam numer) co do otworów we flanszy ,to w jakim sensie sa przekoszone,jestes piwrwsza osoba na ponad 100 wykonanych downpipe i w tym samym katów (bo flansze ida z jednego projektu w auto cad) która ma z tym problem. srednica rury to 70x2 mm
  9. bartez80

    u mnie zrobil najpierw tak ,e jak tylko wjechałem ,na sciezke to wsiadł sam do auta i dodał mocno gazu ,i zerkna do tylu ,pod nosem sobie powiedział "oo nie jest źle" i wtedy wsadzil sonde w koncowke i już badal ten stopień zadymienia ,przy pomocy odpowiedniego urządzenia i na jego ekranie pojawil się wynik ,który spokojnie mieścił się w normie .
  10. bartez80

    Skoro już temat zszedł na przeglądy techniczne ,to ostatnio robiłem PT w swoim aucie i pierwszy raz w życiu tak mi przetrzepali auto ,a zawsze robie, od wielu lat przeglądy na jednej stacji diagnostycznej i niestety na dzień dobry idzie sonda w wydech ,w przypadku diesla badaja tylko stopień zadymienia (pogadałem sobie z diagnostą na ten temat) natomiast benzyna, skład ,sam byłem świadkiem ,jak auto które wjechało zaraz po mnie na scieżkę diagnostyczną nie przeszło przeglądu właśnie ze względu ,emisje spalin . Do tej pory na tej stacji ani razu w zadnym aucie ,nigdy mi nie badali emisji ,tak więc widać ,że naprawdę się za to zabrali …..
  11. bartez80

    Robiłem jedna sztukę.
  12. bartez80

    Raczej korekta wskazana ...
  13. bartez80

    katy do 2,0 tfsi gotowe .
  14. bartez80

    na razie się sprawuje bardzo dobrze ,objay uszkodzonego pompowtryska Siemens ,sa wlasnie takie ze jak uszkodzi się chociaż jeden ,to silkin już nie odpali ,jak chcesz zobaczyć który padl ,to zdejmij pokrywe zaworow i zdejmuj wtyczke od pompo wtrysku ,jak trafisz na ten uszkodzony to po odpięciu wtyczki silnik odpali na 3 cylindrach .