Jump to content

andrew01

Pasjonat
  • Posts

    185
  • Joined

  • Last visited

About andrew01

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    Kuj-Pom

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,289 profile views

andrew01's Achievements

1

Reputation

  1. Czy na obecnym sofcie robić logi dynamiczne na tych wtryskach czy poczekać na zmianę mapy? Chodzi mi teraz głównie o to aby sprawdzić te wtryski bo leżały trochę długo nieużywane.
  2. Wtryski wymienione, poszło całkiem sprawnie, silnik się uruchomił bez najmniejszego problemu, żadnego rzucania czy coś, pracował spokojnie, równomiernie. Logi zaraz po odpaleniu: http://vaglogi.pl/log-002_033_LO2Vp.html i gdy złapał 90 stopni. http://vaglogi.pl/log-002_033_eMqwV.html Przed uruchomieniem skasowałem błędy. Prośba o zerknięcie czy jest OK na razie na sofcie oryginalnym. Pozdrawiam Andrzej
  3. A czy mógłby ktoś podpowiedzieć, jak już zmienię wtryski, to w którym bloku sprawdzić wtryskiwacze i jakich wartości się spodziewać jeszcze na ORI sofcie?
  4. Panowie, jakie są szanse, że wtryskiwacze 320cc z BEX, które leżały dwa lata nieużywane będą sprawne? Czy po takim czasie można je bezpiecznie podmienić aby sprawdzić czy działają? Przymierzam się do mapy i zastanawiam się czy nie lepiej zaopatrzyć się w inny komplet. Pozdrawiam Andrzej
  5. Mam ośkę, ale że mocy dużej nie planuję oraz komfort (brak drgań) jest dla mnie bardzo ważny, to myślę, czy jednak nie iść w sprzęgło z tłumikami (BEX bez Q też już je miał) zamiast AWX, czyli w komplet dla BEX, sprzęgło 623 1157 00 i koło 415 0350 10 (zestawu sprzęgła dla BEX wraz z kołem nie znalazłem).
  6. No właśnie chciałem uniknąć skracania i pójść w komplet od AWX, ale że drgania mnie ogólnie też drażnią, to chyba lepiej jak pójdę w komplet od BEX (planuję i tak max 200KM).
  7. Czy coś się pozmieniało w zaleceniach? Od jakiegoś czasu również się przymierzam do wymiany sprzęgła i dwumasy w BFB (ośka) i na forum polecane było zawsze aby wsadzić komplet od AWX, zwłaszcza gdy są plany na wirusa. Czy jednak lepiej pozostać przy oryginale dla BEX?
  8. Panowie, a czy w Grudziądzu mógłby ktoś polecić sensowny warsztat do ustawienia geometrii?
  9. Oj długo to trwało zanim się w końcu za to zabrałem - ale zrobione i działa idealnie Pozdrawiam Andrzej
  10. Podlaczę się do pytania o trzy piknięcia, u mnie co prawda mikrofonu nie mam ale jest zrobiona zwora we wtyczce a i tak czasem (nie zawsze) z tylu samochodu słyszę trzy ciche piknięcia.
  11. Mam jeszcze jednak problem z tym delikatnym przeładowaniem (szarpnięciem przy przyspieszaniu w okolicy 2800rpm), nie powiem na tym przeładowaniu to przez chwilę ładnie idzie (błędów nie wyrzuca) ale jednak wiem, że coś jest nie tak. Najciekawsze, że to przeładowanie to tylko czasami jest, nie bardzo mogę to jakoś zlokalizować aby od czegoś zależało. Wymienić profilaktycznie N75 i wężyki czy bardziej na coś innego by to wyglądało? Przepływka? Turbo? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale może jednak Pozdrawiam Andrzej
  12. Jeśli o mnie chodzi to nadal z tym jeżdżę pojawia się bardzo sporadycznie ale faktyczne to wygląda na łożysko igiełkowe, ktoś na forum to wymieniał i pomogło. Ja zamieram wymienić to łożysko przy okazji wymiany sprzęgła/dwumasy. Pozdrawiam Andrzej
  13. Dziękuję przem8 - jesteś WIELKI !!! Teraz tylko program został do zrobienia, prawy IC'ek już siedzi a wtryski 320cc na półce czekają Pozdrawiam Andrzej
  14. Wymieniłem wężyk idący od N75 do turbiny, czy poniższe jest już akceptowalne? http://vaglogi.pl/log-115_118_M1a81A.html To jest trochę niepokojące jak 1.8T jest wrażliwe na nieszczelności, w zasadzie nie wiem czy tu była nieszczelność, jest przetarcie co prawda delikatnie aż do środkowego oplotu ale nie jest to jakaś wielka dziura. Pozdrawiam Andrzej
×
×
  • Create New...