Skocz do zawartości

andrew01

Pasjonat
  • Postów

    235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrew01

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kuj-Pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2165 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrew01

4

Reputacja

  1. Może proste rozwiązania pomogą, czyli wykodowanie kluczyków w VCDS i zakodowanie tego co fizycznie posiadasz?
  2. W moim przypadku wystarczył skan dowodu rejestracyjnego z Niemiec, w którym było wpisane EURO4 oraz wydruk parametrów pojazdu uzyskany z ASO Audi (ten ostatni miał pewnie mniejsze znaczenie). Myślałem, że będzie potrzebna homologacja ale w ASO powiedzieli, że wydaje się ją tylko w kraju, w którym nastąpiła sprzedaż. Wpis do dowodu i po dwóch godzinach zmiana w CEPIK była już widoczna.
  3. Cześć, troszkę odkopię temat. Zanim zabiorę się za wymianę zamka albo samego mikroswitcha maski chciałbym zapytać czy jest szansa to zrobić bez odsuwania pasa przedniego? Czy nie ma się co męczyć i najpierw trzeba zrobić trochę miejsca odsuwając pas przedni?
  4. Podbijam, czy ma ktoś może jakieś info w tym temacie?
  5. Sprawdzałem tą moją N'ke i wydaje się być sprawna, syfu żadnego nie było, bez napięcia przejście z turbiny na WG, na TIP blokada. Pod napięciem otwiera się przejście na TIP (na WG też w tym momencie powietrza trochę idzie). Cyka ładnie. Tam w sumie nie ma się co popsuć (poza przepaleniem cewki czy zapchaniem).
  6. Dzięki bardzo, spróbuję.
  7. Na upartego napiszę sobie programik na Arduino, do sterowania przekaźnika, i jak będzie N75 sterowana impulsami to wtedy będę dmuchał
  8. No ja właśnie przez Allegro kupowałem, zgłosiłem zapytanie mailowo z opisem problemu, wykresami itp. i oddzwonili do mnie, że zgodnie z regulaminami grupy VW powinienem udać się do ASO celem diagnozy. Chodzi pewnie o poniższy zapis:
  9. Oj to sobie zareklamowałem N75, że hej... Zresztą zgodnie z przewidywaniami, trzeba z zamontowanym N75 podjechać do ASO, tam zdiagnozują i jeśli to jednak wina N'ki to w zależności od widzimisię danego ASO mogą od razu wymienić, albo czepiać się o wszystko co możliwe. Czyli możliwości są dwie (zakupu nowej N'ki na pewno już nie powtórzę) albo Pierburg z 2.0T polecany z tego co się zorientowałem dosyć często na forum, albo Mac. Odnośnie Mac'a informacji niewiele, znalazłem info, że: - trzeba go regulować po założeniu, ale jak to się robi to już nie znalazłem - wolniej buduje ciśnienie niż N75 - ale można to zniwelować robiąc program pod Mac'a Ogólnie to się zastanawiam, czy takiemu małemu Mikiemu jak ja, ledwo z programem na Stage1, nie wystarczyłby ten Pierburg A z drugiej strono to się zastanawiam, co przy wymianie turbiny mogło się stać, że uszkodziła się N'ka, taki trochę wyjątkowy zbieg okoliczności by był, że akurat w tym momencie przyszedł na nią czas.... Spróbuję może jeszcze przedmuchać sprężonym powietrzem, czy WD40.
  10. Dzięki bardzo, jak mi obecny N75 padnie (przed programem trochę jego przeładowanie przeszkadzało, ale teraz nawet ujdzie) to zerknę na MAC'a.
  11. Oporność problematycznej N75 to 28 Ohm, tej starej 26 Ohm. Czyli chyba w normie.
  12. Jak pisałem spróbuję reklamować, choć wielkich nadziei w tym nie pokładam. Rachunków nie mam, sam to wymieniałem.
  13. Teoretycznie nic dziwnego, ale żeby tak po 4 miesiącach? Trochę za szybko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...