andrew01
Pasjonat-
Postów
235 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia andrew01
4
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
andrew01 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WF0EXXWPCEGC19786 -
Ktoś wchodzi do mojego auta. Jak go namierzyć?
andrew01 odpowiedział(a) na lukpie temat w Na Każdy Temat
Może proste rozwiązania pomogą, czyli wykodowanie kluczyków w VCDS i zakodowanie tego co fizycznie posiadasz? -
W moim przypadku wystarczył skan dowodu rejestracyjnego z Niemiec, w którym było wpisane EURO4 oraz wydruk parametrów pojazdu uzyskany z ASO Audi (ten ostatni miał pewnie mniejsze znaczenie). Myślałem, że będzie potrzebna homologacja ale w ASO powiedzieli, że wydaje się ją tylko w kraju, w którym nastąpiła sprzedaż. Wpis do dowodu i po dwóch godzinach zmiana w CEPIK była już widoczna.
-
Cześć, troszkę odkopię temat. Zanim zabiorę się za wymianę zamka albo samego mikroswitcha maski chciałbym zapytać czy jest szansa to zrobić bez odsuwania pasa przedniego? Czy nie ma się co męczyć i najpierw trzeba zrobić trochę miejsca odsuwając pas przedni?
-
andrew01 obserwuje zawartość Homelink audi i Concert 3 w B6- kierownica multifunkcja
-
Podbijam, czy ma ktoś może jakieś info w tym temacie?
-
Sprawdzałem tą moją N'ke i wydaje się być sprawna, syfu żadnego nie było, bez napięcia przejście z turbiny na WG, na TIP blokada. Pod napięciem otwiera się przejście na TIP (na WG też w tym momencie powietrza trochę idzie). Cyka ładnie. Tam w sumie nie ma się co popsuć (poza przepaleniem cewki czy zapchaniem).
-
Dzięki bardzo, spróbuję.
-
Na upartego napiszę sobie programik na Arduino, do sterowania przekaźnika, i jak będzie N75 sterowana impulsami to wtedy będę dmuchał
-
No ja właśnie przez Allegro kupowałem, zgłosiłem zapytanie mailowo z opisem problemu, wykresami itp. i oddzwonili do mnie, że zgodnie z regulaminami grupy VW powinienem udać się do ASO celem diagnozy. Chodzi pewnie o poniższy zapis:
-
Oj to sobie zareklamowałem N75, że hej... Zresztą zgodnie z przewidywaniami, trzeba z zamontowanym N75 podjechać do ASO, tam zdiagnozują i jeśli to jednak wina N'ki to w zależności od widzimisię danego ASO mogą od razu wymienić, albo czepiać się o wszystko co możliwe. Czyli możliwości są dwie (zakupu nowej N'ki na pewno już nie powtórzę) albo Pierburg z 2.0T polecany z tego co się zorientowałem dosyć często na forum, albo Mac. Odnośnie Mac'a informacji niewiele, znalazłem info, że: - trzeba go regulować po założeniu, ale jak to się robi to już nie znalazłem - wolniej buduje ciśnienie niż N75 - ale można to zniwelować robiąc program pod Mac'a Ogólnie to się zastanawiam, czy takiemu małemu Mikiemu jak ja, ledwo z programem na Stage1, nie wystarczyłby ten Pierburg A z drugiej strono to się zastanawiam, co przy wymianie turbiny mogło się stać, że uszkodziła się N'ka, taki trochę wyjątkowy zbieg okoliczności by był, że akurat w tym momencie przyszedł na nią czas.... Spróbuję może jeszcze przedmuchać sprężonym powietrzem, czy WD40.
-
Dzięki bardzo, jak mi obecny N75 padnie (przed programem trochę jego przeładowanie przeszkadzało, ale teraz nawet ujdzie) to zerknę na MAC'a.
-
Oporność problematycznej N75 to 28 Ohm, tej starej 26 Ohm. Czyli chyba w normie.
-
Jak pisałem spróbuję reklamować, choć wielkich nadziei w tym nie pokładam. Rachunków nie mam, sam to wymieniałem.
-
Oryginał ASO.
-
Teoretycznie nic dziwnego, ale żeby tak po 4 miesiącach? Trochę za szybko