andrew01

Pasjonat
  • Zawartość

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andrew01

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Andrzej
    • Lokalizacja
      Kuj-Pom

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    275 wyświetleń profilu
    1. Wydaje mi się, że na letnich aż takiego efektu nie było, zresztą przełożę koła w najbliższy weekend dla pewności, letnie i zimowe mam na osobnych obręczach. Tak to dokładnie wygląda, samochód leci przy hamowaniu jak głupi do przodu, staram się zostawiać dużą odległość ale i tak się obawiam, czy komuś w końcu w d.... nie wjadę Pozdrawiam Andrzej
    2. To jest właśnie dziwne, ponieważ opony kupiłem 2 czy 3 lata temu (nowe, zimowe) i mają bieżnik w bardzo dobrym stanie. Pozdrawiam Andrzej
    3. Panowie, mam problem z moim autkiem polegający na tym, że w moim odczuciu skuteczność hamowania jest bardzo niska. Chodzi o to, że przy mocniejszym hamowaniu (nie awaryjnym, bez wciskania pedału hamulca w podłogę), czy to przy prędkościach miejskich rzędu 50-60, czy większych 90-100 z jakiegoś powodu włącza się ABS i znacznie wydłuża drogę hamowania. Zawieszenie sprawdzone, błędów w ABS brak, czujniki sprawdzone elektrycznie (pokazują równe prędkości obrotowe) jak i organoleptycznie - brak zanieczyszczeń (koronki również sprawdzone). Zakładając, że ABS działa prawidłowo, czyli uaktywnia się w momencie zablokowania kół, to co może być przyczyną, że się tak szybko blokują? Drugim objawem jest też to, że podczas ruszania dosyć często załącza się trakcja (auto seria) - na mokrym co prawda częściej ale i tak za szybko. Co może być powodem, że koła "nie kleją" się do asfaltu i zrywa przyczepność? Zaczynam się zastanawiać czy to nie kwestia opon (Dębica). Miał ktoś może podobny problem? Pozdrawiam Andrzej
    4. Z których aut grupy VAG podejdzie moduł bluetooth do A4 B6? Pozdrawiam Andrzej
    5. Czy podłączałeś coś Samsunga? S4, S5, S6 z najnowszymi softami? Wiesz może jaki dokładnie masz moduł bluetooth? Teoretycznie najnowsze powinny być najlepsze, tylko że one to chodzą powyżej 5'ech stówek... Pozdrawiam Andrzej
    6. Dzięki bardzo - jednakże nic to nie dało, jak rozłączało tak rozłącza, podłączałem też telefon Huawei i jest to samo Trochę słabo to wygląda z Audi, bluetooth jest ale nie działa, nawigacja jest ale nie ma map.... Pozdrawiam Andrzej
    7. Czy mógłbyś napisać co zainstalowałeś? Pozdrawiam Andrzej
    8. Kolego, czy udało Ci się zmęczyć ten temat? Mam dokładnie to samo z S5: Pozdrawiam Andrzej
    9. Panowie, ma ktoś Galaxy S5, które działa z ori Bluetooth'em AUDI? Czy mógłbym prosić o dokładny numer modułu Bluetooth? Zastanawiam się czy wymiana na inny moduł coś by pomogła. Pozdrawiam Andrzej
    10. Próbowałem S4, S5 i S6 - ten sam efekt, pamiętam że na S2 chodziło bez problemu. Pozdrawiam Andrzej
    11. Kolego, masz może jakieś dodatkowe info w tym temacie? Mam podobny problem, który opisałem tutaj: https://a4-klub.pl/forum/310-audi-a4-b6b7/?page=2 i podejrzewam, że to może być kwestia telefonu. Pozdrawiam Andrzej
    12. Panowie, mam w swoim aucie problem z fabrycznym modułem bluetooth polegający na tym, że po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach po podłączeniu telefonu połączenie bluetooth się samo rozłącza. Bluetooth jest normalnie widoczny, telefon Samsung S5 sparowany. Moduł o numerze 8P0 862 335 A, zakodowany na 0000511. Ciężko jest się też połączyć z modułem (77), udaje się raz na kilka prób, gdy już się podłączę to błędów nie ma. Resetowałem już moduł poprzez wyciągnięcie bezpiecznika numer 5, jak też poprzez zapisanie w adaptacjach w kanale 00. Z tego co pamiętam, to z telefonem Samsung S2 było wszystko OK. Czy to możliwe, że S5 jest zbyt nowym telefonem i bluetooth już się nie dogaduje? Czy jest szansa, że wymiana modułu na inny rozwiąże problem? Na jaki najlepiej wymienić? Miał w ogóle ktoś podobne problemy? Pozdrawiam Andrzej
    13. Chodziło pewnie o napinacz bez wtyczki, zwłaszcza że kolega napisał o check'u.... Pozdrawiam Andrzej
    14. Czyli, jeśli w komentarzu nie ma dodatkowo opisanych opcji/funkcji (które dostępne są np. przy MK) to należy brać ten numer z najwyższą literką na końcu, a przedziały numerów VIN są tylko podane informacyjnie? Wiem, że jestem upierdliwy ale chciałbym to w końcu dokładnie zrozumieć. Pozdrawiam Andrzej
    15. W odpowiedzi z Audi mam, że u mnie wchodzi 8E1 907 355 C (wcześniej wklejałem z wersji angielskiej). Pozdrawiam Andrzej