Skocz do zawartości

Turbo1990

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Turbo1990

Informacje

  • Imię
    Jura
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1004 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Turbo1990

1

Reputacja

  1. Listwa drzwi lewy tył s line A4 B7 Zobacz ogłoszenie Witam serdecznie. Chętnie kupię nie spuchniętą dolną listwę drzwi s-line lewy tył, Użytkownik Turbo1990 Data 03/20/24 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  2. @H4mm3R Gość który sprzedaje tak stwierdził. Zaciski po zdjęciach wyglądają identycznie jak pod 356mm wieć to pewnie to tylko pomyłka sprzedawcy . Dzieki wielkie
  3. @Dev zerkniesz czy to ta same zaciski co lecą pod 356 w B8 ?Ponoć siedziały na tarczy 330 mm w A6 C7 Bi Turbo.
  4. Cześć wszystkim. Mam do kupienia zaciski z A6 C7 Bi Turbo które siedziały na tarczy 330mm pytanie do was czy to te same zaciski które można ładować do A4 B8 pod tarcze 356mm ? Cena która wołają to 800 zł
  5. @Dev Dzięki wielkie za podzielenie się wiedzą .Pozdro
  6. @Dev Przewody to się ogarnie . W felgę 17" to wejdzie czy raczej czeka mnie zmiana na 18 ?
  7. @Dev Witam. W A4 B7 zmieniłem hamulce z 312 na 320 mm. Powoli tarcze i klocki do wymiany więc planuje coś większego . Mówisz że zaciski A8 D3 podchodza P&P do A4 B6 więc do B7 też, a tarcza podchodzi 360mm z A6 C6? czy jak to wygląda. Wiem że te zaciski pakują do A6 C6 pod 360mm tarcze
  8. Witam jakie modele opon w rozmiarze 235/45r17 polecicie osobie robiącej przebiegi rzędu 40 do 50 tys rocznie (realnie będzie to przebieg podzielony na pół z oponami zimowymi , wiec max do 25 tys zima i max 25 tys opony letnie. Pozdarwiam
  9. @ELLIOTT taki zestaw zamontowali mi w Silesia Cars w Katowicach elektronika KME wtryski chyba fenix a reduktor własnie compact . Uprzedzali mnie tylko że ten reduktor nadaje się do maksymalnej mocy 200 KM . Jest podwójne zasilanie listwy i na razie to jeździ . Zrobiłem 30 tys km . Niedawno padł jeden wytrysk i wymienili na gwarancji . Miałem nadzieję że to reduktor to założył bym od razu mocniejszy ale nic z tego na razie działa . Jak turbo padnie i będę chciał hybrydkę to i tak reduktor i węże do wymiany .
  10. @Łukasz13 dzięki wielkie
  11. Witam. Panowie po serwisie Instalacji LPG (wymianie wtrysków ) zostawili mi pod maska śrubokręt w śrubie prawdopodobnie do regulacji ciśnienia na reduktorze ale nie jestem pewien. Zerknie ktoś na foty od czego ta śruba ? Pozdro
  12. Opowiada takie pierdoły że ciekawe jak on te sondy sprawdził . Zrób jak kolega Langista pisze
  13. Witam serdecznie . Jak w temacie czy te zaciski na 100% podejdą P&P do A4 B7 pod tarcze 320/30 Pierwotnie kupiłem je dla siebie ale potem kupiłem zaciski z A6C6 od rs dziadek od nas z forum Mam na nie kupca i chce wiedzieć ze pewne podejdą . Podsylam zdjecia i z góry dziękuję za pomoc .Jedno zdjęcie zawiera nowy zacisk z numerem jarzma wydaje mi się ze to te same zaciski . U mnie numeru jarzma już zbytnio nie widać Pozdro
  14. @traczu_lca prawie 500 tysi na budziku . Już po remoncie czy jeszcze fabryka ? Mam od niedawna doczynienia z 1.8 T i zastanawiam się ile ten motor jeśli ktoś dba może polatać ?
  15. licznik faktycznie zajechany , może by to spróbować trochę przepolerować hmm ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...