Mike690 0 Opublikowano 13 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 Witam klubowiczów mam pytanie odnośnie swapu hamulców w mojej a4 b6 na jakieś 4 lub 6 tłoczki z porsche z czego najlepiej podejdą części i czy trzeba dużo rzeźbić czy pasuje p&p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 nic nie ma tam p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike690 0 Opublikowano 13 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 1 godzinę temu, Dev napisał(a): nic nie ma tam p&p To co najlepiej pakować żeby za dużo nie rzeźbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 Serię 320 lub 345 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike690 0 Opublikowano 14 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 Godzinę temu, Dev napisał(a): Serię 320 lub 345 Mam aktualnie z s4 b6 ale to dalej mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 To daj 360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike690 0 Opublikowano 15 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2023 23 godziny temu, Dev napisał(a): To daj 360 A jaki zacisk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2023 A8 D3/Phaeton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1990 1 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego @Dev Witam. W A4 B7 zmieniłem hamulce z 312 na 320 mm. Powoli tarcze i klocki do wymiany więc planuje coś większego . Mówisz że zaciski A8 D3 podchodza P&P do A4 B6 więc do B7 też, a tarcza podchodzi 360mm z A6 C6? czy jak to wygląda. Wiem że te zaciski pakują do A6 C6 pod 360mm tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Tarcze muszą być z RS4 B5 a w zaciskach trzeba przerobić przewody hamulcowe żeby było p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1990 1 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego @Dev Przewody to się ogarnie . W felgę 17" to wejdzie czy raczej czeka mnie zmiana na 18 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Trzeba mierzyc na aucie ale ten zacisk wchodzi pod niektóre 17tki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1990 1 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego @Dev Dzięki wielkie za podzielenie się wiedzą .Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichauKR 9 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca @Dev jeśli wolno zapytać, te zaciski z tarczą z rs4b5 montowane do B6 nie będą potrzebowały zmiany piast/dziwnych dystansów pod tarczę? Rozumiem, że wysokość tarczy jest mniejsza i siada? Z tego co widzę to grubość też 2mm mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Po co Ci zaciski z RS4 B5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichauKR 9 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca 17 minut temu, Dev napisał(a): Po co Ci zaciski z RS4 B5 ? te zaciski z tarczą z rs4b5 = te zaciski z A8 D3 z tarczą z rs4b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Gdzie jest tak napisane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichauKR 9 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca W dniu 25.02.2024 o 16:38, Dev napisał(a): Tarcze muszą być z RS4 B5 a w zaciskach trzeba przerobić przewody hamulcowe żeby było p&p No tutaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Pisałem o zaciskach z Phaetona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiFfson 8 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca @Dev Duża różnica pod względem hamowania jest między 360 z A8 D3/Phaeton a 345 z S4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się