Skocz do zawartości

Krysiek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krysiek

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krysiek

0

Reputacja

  1. Cześć, Proszę o analizę poniższych logów, w aucie jest zamontowany DP ( brak katalizatora). Z góry dziękuję za pomoc. Grupa: 115, 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_3hgwpUw.html Grupa: 002, 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_1vd1JN8.html Grupa: 003, 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_ixvQ09B.html Ewentualnie jakie jeszcze logi zrobić lub sprawdzić grupy, żeby ocenić kondycję silnika. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
  2. Witam, Proszę o analizę logów: http://vaglog.pl/log-002_033_001_utIOun.html oraz http://vaglog.pl/log-115_118_vQCC9uB.html Średnio co 30-50 km zapala się błąd katalizatora: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 M Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 0011701 Shop #: WSC 63351 1 Błąd Zapis.: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 W planach jest zmiana kata na DP ale zastanawiam się czy tylko katalizator jest główna przyczyna ? Czy może turbo już kończy swój żywot ? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...