-
Postów
330 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ELLIOTT
Informacje
-
Imię
Maniek
-
Miasto
Whitestock
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ELLIOTT
33
Reputacja
-
Tankowanie paliwa B0 bez biokomponentów do A4 B9 2.0TDI, a gwarancja producenta
ELLIOTT odpowiedział(a) na Grzechu115 temat w 2.0TDI
Lej z dodatkiem archoil 6900d-max i będziesz miał czysto w układzie oraz poprawi smarowność B0. Rolnicy do nowszych sprzętów leją B0 z wiadomych względów. -
Jeśli ogarnął tuner na start kopię cvn ori i zrobił na koniec cvn-fix. Przejdzie przegląd spokojnie. Jeśli nie, da się ogarnąć poprawkę, nawet jak nie posiada się pełnej kopii ecu. W Niemczech robi sporo firm już taki zabieg(50-150e).
-
Miałem sprawdzane cvn na samym starcie
-
Doskonale o tym wiem, tylko odniosłem się do problemu z przeglądem w Niemczech, którego tak naprawdę nie ma(o ile wyłączone wszystko zgodnie ze sztuką). Ludzie lubią siać panikę niepotrzebnie. Pozdrawiam.
-
Tankowanie paliwa B0 bez biokomponentów do A4 B9 2.0TDI, a gwarancja producenta
ELLIOTT odpowiedział(a) na Grzechu115 temat w 2.0TDI
Jak jest możliwość oczywiście, że warto. Dodatkowo można stosować Archoil 6900d-max. -
W tym tygodniu zrobiłem przegląd w Niemczech. Stage 1, adblue off zrobione. TÜV nic nie wykrył, żadnej manipulacji w sterowniku, test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k.
-
Nie koniecznie, jak pokazało życie użytkowników.
-
Korekty wtrysków delikatnie obrazują tylko komorę spalania. Znam przypadki gdzie te korekty były idealne, na maszynie wtryski okazały się śmietnikiem.
-
Wtrysków nie sprawdzisz pod vcds. To nie silniki PD.
-
Na postoju nie podaje więc, błędna teoria.
-
Słyszę te straszaki od 20 lat. Na wszystko znajdzie się sposób. Odnośnie dpf, jestem przeciwnikiem jego usunięcia.
-
Nic osobiście nie mam do systemu adblue. Jednym działa bezawaryjnie, drugim co chwilę coś. Jeśli sam sterownik jest problemem, jak najbardziej można niskim kosztem naprawić. Jak coś grubszego, warto rozważyć inną drogę. Jak wspomniałem, każdy ma możliwość wyboru opcji dla siebie.
-
Uwierz mi, świadomych jest wielu i tylko na plus przy sprzedaży auta. Oczywiście jest mniejszość, gdzie nie dopuszcza wyłączenia adblue i maja do tego prawo. Wolny rynek mamy.
-
Przegląd przechodzi nawet w DE z emisją spalin. Kupującego trzeba poinformować o zabiegu(nawet na piśmie w umowie), świadomy kupujący nie będzie robił problemów. Przepłukać układ nie ma problemu, tylko czasochłonne. Każdy robi jak uważa według swego sumienia. Putin nie tyle naszkodził w przyrodzie przez ostatnie dwa lata..
-
zawsze można wyłączyć i temat z głowy.