audicoman

Pasjonat
  • Zawartość

    341
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O audicoman

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Biłgoraj

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    860 wyświetleń profilu
    1. Można też włożyć palca w rurę wydechową, jeżeli będą na nim sadze to oznacza, że nie masz DPF.
    2. Byłem u niezależnego rzeczoznawcy i okazało się że zastosowali przy nowym błotniku 50% rabatu i na lakierowanie 60% rabatu, zaniżyli roboczogodziny i nie włączyli do kosztorysu kosztów cieniowania drzwi. Suma wyszła prawie dwukrotnie wyższa niż zaproponowana przez TU. Złożę odwołanie wraz z załączoną opinią rzeczoznawcy oraz będę żądał zwrotu koszty powołania rzeczoznawcy. Wysłali mi również pocztą pisemko o uzupełnieniu dokumentów, w tym cytuję: "Dyspozycja właściciela pojazdu do wypłaty odszkodowania, a w przypadku współwłaścicieli dyspozycja wszystkich właścicieli pojazdów (wraz z pierwszymi stronami dokumentów tożsamości w celu stwierdzenia autentyczności podpisu w dokumentach)". Jak mam to rozumieć? Mają prawo wymagać ode mnie kopi dowodów tożsamości?
    3. Panowie dzisiaj nadeszła ta długo wyczekiwana chwila - dostałem wycenę szkody. Oczywiście wycena napisana w sposób utrudniający prawidłowe zrozumienie o co dokładnie chodzi. Skrótem rzecz ujmując koszty przedstawiają się następująco: -robocizna 1320 zł (16,5 roboczogodziny x 80 zł za roboczogodzinę) -koszt części 1231 zł ( ściana boczna L - 1177 zł + klej 30 zł) -lakierowanie 1043 zł (koszty robocizny 544 zł, materiał 499 zł) Suma to 3594 zł + 826 zł VAT = 4421 zł Mam zamiar się odwoływać od wyceny, chcę w dobry sposób uzasadnić swoje argumenty. Zastanawiam się nad powołaniem niezależnego rzeczoznawcy który wycenił by dla mnie powstałą szkodę. Na podstawie tej wyceny mógłbym się odwoływać. Jeśli ktoś ma sugestie na ten temat to są bardzo mile widziane
    4. Załóż lpg i jeździj na 98 do rozruchów. Ewentualnie podskocz do jakiegoś tunera niech zobaczy co jest grzebane w sofcie.
    5. 3.2 FSI
    6. Szkoda zgłoszona, teraz tylko czekać na oględziny rzeczoznawcy. Auto jest z oryginalną powłoką lakierniczą i chciałbym żeby było naprawione na oryginalnych częściach. Firma ubezpieczeniowa sprawcy to POLINS, ma ktoś doświadczenia z tą nieznaną mi firmą? Zapewne zechcą mi wcisnąć zaniżony koszt. Będę się odwoływał.
    7. Niestety wczoraj moja A4 została uszkodzona przez cofającą babkę Mam namiary sprawcy i będę wstępował do ubezpieczyciela o zwrot kosztów naprawy. Kwestia tylko ile to może kosztować? Błotnik zamięty + odstający zderzak.
    8. Wszyscy robią swapa z 2.5 TDI na inne silniki a Ty chcesz na odwrót... znasz przysłowie: "zamienił stryjek siekierkę na kijek"? Na pewno lepszym rozwiązaniem będzie wymiana silnika na sprawny 2.8.
    9. Podałem metody mniej drastyczne Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.
    10. Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak. W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.
    11. Kiedyś mojemu ojcu też się zablokowały hamulce w starym C5. Winą okazały się spuchnięte gumowe uszczelnienia w pompie hamulcowej. Może tym tropem warto iść?
    12. Co do pytań: 1) Stajesz na chwilę to wrzucasz P 2) W żadnym wypadku, masz cały czas wrzucony D i wciśnięty hamulec. Po wrzuceniu na N jest gorsze smarowanie skrzyni. 3) Nie 4) Jak mróz to lepiej jechać od razu to silnik szybciej się rozgrzewa no i olej też, oczywiście noga na gazie bardzo delikatnie. 5) Nie rozumiem pytania, przecież przycisk na wybieraku jest żeby móc zmieniać tryby, a bez wciśniętego jak chcesz to zrobić? 6) Skrzynia sama dobiera biegi wg obciążenia. Wiem, że czasem jest złudzenie że tip zamula np. wrzucony 6 bieg przy 60 km/h. 7) Zatrzymywać się za każdym razem jak zmieniasz między D a R w przeciwnym wypadku uszkodzisz skrzynię.
    13. Kolego tomik77 rozmawiamy tu o modelu B8, a nie B6, więc nie widzę zasadności mącenia w temacie o spalaniu ASN. Wracając do tematu, autorowi polecałbym 2.0 TDI - silnik uchodzi za dobry, ważne żeby trafić dobry i zadbany egzemplarz. 3.0 TDI CCWA też jest godny polecenia ale to już inne koszta eksploatacji. Pozostaje też do wyboru 2.7 TDI w ośce i manualu - spalanie podejrzewam, że jest bliżej 2.0 TDI niż 3.0TDI.
    14. Panowie zakupiłem Nikona D7100 + Sigma 17-50
    15. Brak zdjęć wnętrza jednogłośnie sugeruje, że nie ma tam nic ciekawego do oglądania...