audicoman

Pasjonat
  • Zawartość

    353
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O audicoman

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Biłgoraj

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    1022 wyświetleń profilu
    1. audicoman

      Tak chodzi mi o mechanizm, który kolega jacek70 przedstawił na zdjęciu. Linka się rozwarstwiła na tym środkowym kółku w niebieskiej obudowie. Praktycznie padły w jednym czasie oba mechanizmy, szyb praktycznie nie otwieram, czasami jedynie żeby przetrzeć krople deszczu.
    2. Kupię prawy i lewy mechanizm otwierania/zamykania przedniej szyby do A4 B7. Oczywiście sprawny.
    3. Zobacz ofertę Mechanizm otwierania/zamykania przedniej szyby B7 Kupię prawy i lewy mechanizm otwierania/zamykania przedniej szyby do A4 B7. Oczywiście sprawny. Dodający audicoman Wysłano 21.05.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    4. audicoman

      Żenada to jest w Twoim wykonaniu, bo nie umiesz się przyznać do błędu. Pomyliłeś się z oceną, ok - ale dalsze zapieranie się i odwracanie kota ogonem jest trochę nie na miejscu. Bądź jak prawdziwy facet i weź to na klatę, a nie pie*dzielisz jak baba....
    5. audicoman

      Moce powyżej 200 KM w ośce to troszkę sprawa dyskusyjna. Sam mam 212 KM i 324 niuta, o ile na suchym jest w miarę ok, to na mokrym o szybkim starcie zapomnij, jedziesz jak serią. W trasie owszem często moment się przydaje do sprawnego wyprzedzania. Hamulce przy takich modach to podstawa i zestaw 320/288 to minimum. Zawieszenie niższe i sztywniejsze by się przydało, a do tego dobra opona. Sprzęgło z AWX też przy większym momencie jest wymagane. W dzisiejszych czasach 250 KM nie robi już, takiego wrażenia jak chociażby 8 lat temu. Dużo jest już seryjnie mocnych aut. Większa moc do łojenia kozaków z BMW to jedyny Twój priorytet? Wiesz, dużo jest mocnejszych BMW od naszych dłubniętych 1.8 T., więc można się rozczarować. Moim zdaniem to lepiej dozbierać kasy, kupić A6 C6 3.0 TFSI na kompresorze, dajesz mniejsze kółko kompresora, program i masz 450 KM i ponad 500 niuta z napędem Quattro. Uwierz, że niejeden w porządnym nowym aucie się zdziwi. Ale chyba auto nie służy do upalania na każdych światłach i ścigania się z kim popadnie na publicznych drogach.
    6. audicoman

      Dyskusja jest nie na temat mojej wiedzy, a przebarwienia na deskach. Według Ciebie nadaje się to na opał. Tylko powiedz jakie masz doświadczenie w tym temacie żeby wprowadzać ludzi w błąd? Na oko to stwierdziłeś?
    7. audicoman

      Jak czytam takie bzdury to nóż w kieszeni się otwiera... Zazwyczaj tak wyglądają dębowe deski po wysuszeniu, po oheblowaniu nie będzie po tym śladu.
    8. Jasne, 3.0 TDI i 133 tys. przebiegu Jak będzie miał 300 tys. to będzie to dobry wynik, realnie te silniki mają nalatane pół miliona. Do sprawdzenia: - rozrząd czy nie grzechocze, podczas rozruchu na zimnym jak i potem rozgrzanym silniku - wtryski CR - DPF (o ile już go ktoś nie wyciął) -automat sprawdzić czy nie szarpie podczas zmiany biegów, czy nie falują obroty podczas jazdy itp - stan oleju - podwyższony o zapachu ropy wróży problemy z DPF lub co gorsza lejącymi wtryskami Jest multum innych rzeczy do sprawdzenia w tym aucie, ale trzeba osoby która zna się na rzeczy, wnioskuję, że nie wiesz za bardzo na co patrzeć skoro pytasz co sprawdzać.
    9. audicoman

      Biedronki 16" z ET 45 wchodzą bez problemu pod zacisk 320.
    10. audicoman

      Podobnie jak kolega wyżej uważam, że problem leży w wystrojeniu instalacji, ewentualnie zamontowanych podzespołów. Jakiej firmy masz wtryski i reduktor? Ja mam podkręcone 1.8T na ponad 200 KM i różnica w lpg a pb nieodczuwalna.
    11. audicoman

      Mam podobny problem. Kierownica podczas jazdy nie wraca w pozycję 0. Chociaż różnie to jest i czasami jest normalnie. Przy zawieszeniu nic nie robione, zawiecha jeszcze po niemcu... Magiel regenerowany 15 tys. km temu. Jaka może być przyczyna? Może końcówki drążków zacierają się? co o tym myślicie?
    12. audicoman

      Zależy czego oczekujesz. Jeśli priorytetem będą niskie koszta eksploatacji to na pewno 1.8 T i możliwość założenia lpg będzie lepszym wyborem. Jeśli zaś nie obchodzą Cię zbytnio koszty benzyny to 2.0T ma większe szanse w podnoszeniu mocy przy mniejszych nakładach niż 1.8T
    13. Zobacz ofertę A6 C6 AVANT 3.0 TDI ASB Carbon, Pneumatyka Witam, Mój ojciec sprzedaje swoją A6 C6: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-c6-3-0-tdi-szwajcar-tiptronic-carbon-webasto-pelen-serwis-aso-ID6zI8Aj.html Więcej zdjęć: https://photos.app.goo.gl/onQbM3JrsSAraWYt2 Jak ktoś szuka auta z pewną historią serwisową, zadbanego na wypasie to oferta jest idealna. Chętnie odpowiem na pytania. Cena do rozsądnej negocjacji. Cena 42.900,00 zł Dodający audicoman Wysłano 16.03.2018 Kategoria Pozostałe Audi
    14. Witam, Mój ojciec sprzedaje swoją A6 C6: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-c6-3-0-tdi-szwajcar-tiptronic-carbon-webasto-pelen-serwis-aso-ID6zI8Aj.html Więcej zdjęć: https://photos.app.goo.gl/onQbM3JrsSAraWYt2 Jak ktoś szuka auta z pewną historią serwisową, zadbanego na wypasie to oferta jest idealna. Chętnie odpowiem na pytania. Cena do rozsądnej negocjacji.
    15. audicoman

      Od wymiany zrobiłem z ponad 6 tys km i bez dolewek jak do tej pory. Auto po chipie, więc często lubię sobie depnąć, zwłaszcza na trasie. Chociaż powyżej 5 tys. obrotów bardzo rzadko zaglądam, duży niut z dołu robi robotę