audicoman

Pasjonat
  • Zawartość

    344
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O audicoman

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Biłgoraj

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    911 wyświetleń profilu
    1. Widzę, że masz tę samą przyjemność załatwiania sprawy z tą samą firmą "krzak" co i ja. Po wpłaceniu bezspornej kwoty odszkodowania, na dalsze reklamacje nie odpisują.
    2. Wysmarowałem im wezwanie do zapłaty, zobaczymy co dalej.
    3. Po otrzymaniu kosztorysu poszedłem do niezależnego rzeczoznawcy, który to wycenił mi wartość szkody na 8200 zł. Napisałem odwołanie, załączając do niego kopię opinii niezależnego rzeczoznawcy. W odwołaniu nakreśliłem swoje stanowisko, popierając odpowiednimi argumentami. Międzyczasie otrzymałem kwotę bezsporną, co prawda kilka dni po terminie. Na odwołanie przyszła odpowiedź: "ewentualna dopłata nastąpi po przedstawieniu faktur za naprawę, z jakością użytych części". W żaden sposób nie podważyli moich argumentów i nie odnieśli się do opinii niezależnego rzeczoznawcy - jakby jej w ogóle nie było... Napisałem kolejne odwołanie, w którym także podparłem się opinią niezależnego rzeczoznawcy. Wytknąłem ubezpieczycielowi również o bezprawnym żądaniu rachunku i faktur, cytując wyroki SN. Dodatkowo zarzuciłem im nieterminowe wpłacenie bezspornej kwoty, w związku z czym zażądałem odsetek oraz zwrot kosztów poniesionych w związku z powołaniem niezależnego rzeczoznawcy, dołączając kopię faktury. Odwołanie otrzymali w dniu 22.12.2017 r., 30 dni już minęło - odpowiedzi od nich dalej brak. Z tego co udało mi się zorientować, to w przypadku braku odpowiedzi z ich strony, reklamacja jest rozpatrzona na moją korzyść. Jakie dalej kroki podjąć by wyegzekwować od nich należną kwotę?
    4. Instalka 2800 zł. Butla 55 l. Na osiągnięcie takiej mocy pozwoliło usunięcie katalizatora i zastąpienie go DP, dołączenie prawego IC z BEX, wtryski BEX. O sprzęgle też warto pomyśleć. No i hamulce większe to podstawa. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało
    5. Część bezsporna już dawno wpłynęła mi na konto. Złożyłem pisemne odwołanie, odpisali w połowie grudnia żebym przedstawił odpowiednie rachunki za naprawę z jakością użytych części wtedy nastąpi ewentualna dopłata. Wysmarowałem im pisemko o ich bezprawnym działaniu, przytaczając odpowiednie wyroki SN. Wczoraj minęło 30 dni, więc pewnie w tym tygodniu jakaś odpowiedź od nich będzie.
    6. U mnie 212 KM i 324 NM ogarnia: Stag Qbox z wtryskami Baracuda, oraz reduktorem ACR01 zasilonym grubym faro. Spalanie ośka - na oponach 225/45/17 to ok 12 litrów lpg przy mocno dynamicznej jeździe w trasie (dużo terenów zabudowanych). Obecnie na zimówkach 205/55/16 spalanie wynosi ok 10 litów, wiadomo, że jazda w obecnych warunkach jest wolniejsza.
    7. Jak temperatura na zewnątrz wzrośnie to będzie sporo mniej mocy, powyżej 30 stopni to może być nawet 10-15% mniej mocy. Uprzedzając pytania, tak miałem 1.9 TDI po chipie, co prawda AWX ale nie zmienia to faktu, że gdy temperatura była powyżej 25 stopni drastycznie czuć było spadek mocy.
    8. Można też włożyć palca w rurę wydechową, jeżeli będą na nim sadze to oznacza, że nie masz DPF.
    9. Byłem u niezależnego rzeczoznawcy i okazało się że zastosowali przy nowym błotniku 50% rabatu i na lakierowanie 60% rabatu, zaniżyli roboczogodziny i nie włączyli do kosztorysu kosztów cieniowania drzwi. Suma wyszła prawie dwukrotnie wyższa niż zaproponowana przez TU. Złożę odwołanie wraz z załączoną opinią rzeczoznawcy oraz będę żądał zwrotu koszty powołania rzeczoznawcy. Wysłali mi również pocztą pisemko o uzupełnieniu dokumentów, w tym cytuję: "Dyspozycja właściciela pojazdu do wypłaty odszkodowania, a w przypadku współwłaścicieli dyspozycja wszystkich właścicieli pojazdów (wraz z pierwszymi stronami dokumentów tożsamości w celu stwierdzenia autentyczności podpisu w dokumentach)". Jak mam to rozumieć? Mają prawo wymagać ode mnie kopi dowodów tożsamości?
    10. Panowie dzisiaj nadeszła ta długo wyczekiwana chwila - dostałem wycenę szkody. Oczywiście wycena napisana w sposób utrudniający prawidłowe zrozumienie o co dokładnie chodzi. Skrótem rzecz ujmując koszty przedstawiają się następująco: -robocizna 1320 zł (16,5 roboczogodziny x 80 zł za roboczogodzinę) -koszt części 1231 zł ( ściana boczna L - 1177 zł + klej 30 zł) -lakierowanie 1043 zł (koszty robocizny 544 zł, materiał 499 zł) Suma to 3594 zł + 826 zł VAT = 4421 zł Mam zamiar się odwoływać od wyceny, chcę w dobry sposób uzasadnić swoje argumenty. Zastanawiam się nad powołaniem niezależnego rzeczoznawcy który wycenił by dla mnie powstałą szkodę. Na podstawie tej wyceny mógłbym się odwoływać. Jeśli ktoś ma sugestie na ten temat to są bardzo mile widziane
    11. Załóż lpg i jeździj na 98 do rozruchów. Ewentualnie podskocz do jakiegoś tunera niech zobaczy co jest grzebane w sofcie.
    12. 3.2 FSI
    13. Szkoda zgłoszona, teraz tylko czekać na oględziny rzeczoznawcy. Auto jest z oryginalną powłoką lakierniczą i chciałbym żeby było naprawione na oryginalnych częściach. Firma ubezpieczeniowa sprawcy to POLINS, ma ktoś doświadczenia z tą nieznaną mi firmą? Zapewne zechcą mi wcisnąć zaniżony koszt. Będę się odwoływał.
    14. Niestety wczoraj moja A4 została uszkodzona przez cofającą babkę Mam namiary sprawcy i będę wstępował do ubezpieczyciela o zwrot kosztów naprawy. Kwestia tylko ile to może kosztować? Błotnik zamięty + odstający zderzak.
    15. Wszyscy robią swapa z 2.5 TDI na inne silniki a Ty chcesz na odwrót... znasz przysłowie: "zamienił stryjek siekierkę na kijek"? Na pewno lepszym rozwiązaniem będzie wymiana silnika na sprawny 2.8.