Jump to content

audicoman

Pasjonat
  • Posts

    421
  • Joined

  • Last visited

About audicoman

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Biłgoraj

Car

  • Car model
    A6 C7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TFSI V6
  • Engine code
    CGXB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,557 profile views

audicoman's Achievements

13

Reputation

  1. Ja mam z AWX i 324 NM wytrzymuje juz bez problemu od 4 lat. Nic nie obijaj.
  2. Ja bym się nie grzał na Twoim miejscu bo oba egzemplarze, które opisujesz nie napawają optymizmem. Ja bym angola nie kupił - będziesz potem bujał się z ewentualną sprzedażą. Lepiej poczekać i kupić coś konkretnego w miarę dobrym stanie technicznym i lakierniczym.
  3. Moje pierwsze auto to A4 b7 1.8T ośka... porobiony na 212 KM i 324 NM, jakbym mógł cofnąć się w czasie to kupiłbym go jeszcze raz ale tylko i wyłącznie w Quattro. Jak jest mokro niestety radość jazdy mocnym autem dość spada, ciężko czasami dynamicznie włączyć się do ruchu. Chyba, że jeździsz dosyć spokojnie z pkt A do B to bez różnicy czy ośka czy Q. Ale skoro chcesz BEXa tzn, że patrzysz też na osiągi. Moim zdaniem BEX jest przereklamowany i lepiej kupić zwykły BFB, założyć większy IC, wtryski z bexa, zrobić program i seryjny bex nie ma startu.
  4. 220 KM w seryjnym turbo w BFB to raczej wątpliwa sprawa. W moim starym A4 BFB jest 212 KM przy założonym DP, dodatkowym IC z BEX i wtryskami.
  5. Tak zgadzam się... ale duży popyt robi wysokie ceny.... jakby 1.8t był dalej ten sam w B8 to ceny b7 na pewno byłyby sporo sporo niższe.
  6. Porównanie w tym sensie, że świat w audi nie kończy się tylko na 1.8T
  7. Panowie, nie ma co ukrywać, że ceny aut ostatnio poszły w górę. Wartość złotego w stosunku do tego co było 6-8 lat temu też jest mniejsza. Druga sprawa to, że jest bardzo duży popyt na A4 z tą wersją silnikową, napędem quattro i S-line. Legenda 1.8T robi swoje. Najbardziej poszukiwana wersja silnikowa w tej budzie zawsze będzie sporo więcej kosztować. Dla mnie już trochę nadmuchana ta legenda, obecnie przesiadłem się do C7 3.0 TFSI i jedynie koszty paliwa przemawiają za 1.8T.
  8. Mam 1.8T porobione na 212 KM i 324NM, od chip tuningu zrobione 5.5 roku - ponad 50 tys. km. Z silnikiem nic złego się nie dzieje, dbam tylko o dobry olej 5W 40 max co 10 tys. km. Moc wykorzystywana głównie w trasie np. podczas wyprzedzania. 1.8T ma spore rezerwy mocy i warto je uaktywnić. Najsłabszym elementem jest sprzęgło - ale i na to jest rozwiązanie mocniejsze z AWX.
  9. Sam się zastanawiam na ile wycenić. Na pewno nie taniej niż wartość rynkowa. Lekkie mody też mają wpływ na cenę. Prezentów nie mam zamiaru robić ale i przesadzać z cena też nie.
  10. Jeszcze nie sprzedaję - za miesiąc dopiero, z resztą pewnie przebieg 293 tys km pewnie co niektórych będzie odstraszać
  11. audicoman

    lampy tylne usa

    Tak mam wg tej tabeli. Szukałeś w google kodowań do AA4 B8? bo mogą się różnić od A6 C7.
  12. Dzięki- to mi sporo nakreśliłeś 😁
  13. Ja bym spuścił to badziewie 10w40 jak najprędzej. Co jak co ale serwis olejowy w 1.8T to newralgiczna część tego silnika... tak jak kolega wyżej wspomniał silnik ten cierpi na nadmierne odkładanie się nagaru, więc oszczędzanie na oleju może odbić się mocną czkawką.
  14. Ja mam w planach sprzedaż swoją B7 1.8T LPG, porobiona na 212 KM i 324 NM. Ale to dopiero najwcześniej za miesiąc. Jakbyś był zainteresowany to mogę więcej zdjęć podesłać.
  15. To jeździj dalej, tylko potem nie płacz na forum, że turbina padła, łańcuszek rozrządu grzechocze jak wściekły, silnik bierze olej...... Do 1.8T tylko full syntetyk 5W 40, ewentualnie 5W30.
×
×
  • Create New...