Jump to content

black4

Pasjonat
  • Content Count

    1,013
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

87

3 Followers

Informacje

  • First name
    Max
  • Location
    Centrum

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego Marciol, Jeśli dobrze pamiętam to są felgi S line z B6: 7,5x17" ET45. Jeśli chcesz przy nich zostać przy swapie na 320 mm proponuję wrzucić dystanse. Od razu daj 15-17mm na przód i 17-20 mm na tył. Polecam Dystom.pl Zadzwoń pogadaj pomogą dobrać odpowiedni zestaw z dłuższymi śrubami. Pozdrawiam 😉
  2. Kolego, Patrzyłeś na stan przepływomierza? Warto przeczyścić: Pozdrawiam 😉
  3. Kolego zerknij tu: Pozdrawiam 😉
  4. Kolego Humptydumpty, Coś podobnego do nr. 3 czyli MAM RS4 (wzór R8) w czerni będzie rewela 👍 Pozdrawiam 😉
  5. black4

    Koła b7

    Witaj, Zależy do jakiej B7, z jakim setem hebli. Generalnie do popularnych wersji z niedużymi zaciskami powinny wejść. Pozdrawiam
  6. black4

    Zderzak RS4 do B7

    Kolego Mogiiel, Zderzak z RS4 jest szerszy pod poszerzone błotniki. Nie ma sensu kombinować z przeróbka. Jest taki aftermarket a'la RS: ZDERZAK PRZOD KPL AUDI A4 B7 8E0 04- RS4 S4 S LINE Zakroczym • OLX.pl WWW.OLX.PL ZDERZAK PRZEDNI KOMPLETNY BEZ HALOGENÓW DO AUDI A4... Znajomi takie mają. Bardzo fajnie to wygląda i dopasowany jest świetnie. Pozdrawiam 😉
  7. Przyznaję może nie do końca jasno napisałem. Nie twierdzę, że do zmodyfikowanej muszli mniejszego turbo przekładają żywcem graty z większego. A jedynie to, że rozmiary wstawionego wirnika, lekkiego kutego kompresora odpowiadają rozmiarom tym z większych turbo. A to, że zdarzają się partacze to inna sprawa. Pozdrawiam
  8. Karol1981, To jakiś ponury żart. Myślę, że czas najwyższy napisać kto Cię tak uszczęśliwił. Pozdrawiam
  9. Marcin4x4 Po pierwsze nie tym tonem. Kto pisze o przekładaniu muszli ??? Jezeli się z nie zgadzasz podziel się swoja wiedzą, doświadczeniem. Chętnie posłuchamy. Pozdrawiam
  10. Kolego Vasper, Wzór Ori S line w 7,5x17" ET43. Pierwotnie wychodził w RS4 B5 w 8,5x18" et20 Nowych raczej nie dostaniesz. A jeśli to w wysokiej cenie. Znajdziesz w stanie idealnym po regeneracji. S line 7,5x17" ET43 Alu Felgi AUDI 7,5x17 5x112 et43 S-LINE Oryginał 8308802676 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 1300 zł - Alu Felgi AUDI 7,5x17 5x112 et43... Pozdrawiam 😉
  11. Kolego Ivanovsky, Temat znany na forum. Najprawdopodobniej puszcza króciec wody (taki trójnik pod silnikiem): KRÓCIEC WODY FEBI do AUDI A4 8ED B7 1.9 TDI 8164615249 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 23,20 zł - KRÓCIEC WODY FEBI do AUDI A4... Niech Twój mechanik sprawdzi. Btw. Kupuj oryginalny króciec w ASO ok.40 płn. Pozdrawiam 😉
  12. Fakt przy podstawowych modach napewno nie. Np. Perun przy hybrydzie KO3 w 2.0TFSI na ok 300PS w A4 B7 nie zwiększa wirnika strony gorącej turbo. Modyfikuje jedynie kompresor strony zimnej. Z kolei część hybrydziarzy powyżej 300PS robi core np. z K04 064 z powiększoną stroną gorącą i zimna, Pozdrawiam
  13. Marcin4x4, W hybrydzie wirnik strony gorącej jest większy ale wykonany z lżejszych materiałów. Co nie zmienia faktu, że hybrydy wstają wyżej niż seryjne turbo. Pozdrawiam
  14. Dokładnie tak jak pisze Norbas. Dodałbym jedynie sprawdzenie napinacza wałków wraz z łańcuszkiem i ewentualnie sprawdzenie pierścieni wariatora. W razie potrzeby wymianę pierścieni na poprawioną teflonową wersję. Kolego Mati ktoś Cię wprowadził w błąd. To B7 2.0 131 ps mają problemy olejowe, podobnie jak A4/A5 B8 2.0 TFSI 211 ps z lat 2008 -2012. Wbrew pozorom bolączki 2.0 TFSI w A4 B7 są dobrze znane i nie są poważne w porównaniu z kłopotami innych silników. Jeśli wyeliminujesz opisane potencjalne źródła bolączek możesz się długo cieszyć z jazdy i niezłej ekonomii silnika w stosunku do przyzwoitych osiągów. Poza tym 2.0 TFSI w B7 jest bardzo podatny na mody. W rozsądnych pieniądzach można zrobić mod na ponad 300 ps i 400 nm. Btw. Klubowy Kolega sprzedaje aktualnie bardzo zadbane A4 B7 2.0 TFSI Avant w S line Quattro Stage 3 z ponad 300 PS i 410 nm. Jakbyś był zainteresowany więcej info na priv. Pozdrawiam 😉
  15. Kolego Mogiiel, Lotka na foto z Insta jest zintegrowana z klapą i pochodzi z RS4 B7 sedan. To co znalazłeś na allegro to imitacja tej lotki z RS4. Oryginał był bodajże Hoffele. Ta z allegro to pewnie kopia. Pozdrawiam 😉
×
×
  • Create New...