black4

Pasjonat
  • Zawartość

    457
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

33

2 obserwujących

O black4

    Informacje

    • Imię
      Max
    • Lokalizacja
      Centrum

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BGB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. black4

      No to grubo. Loba to już górna półka. Cenowo też. Btw. Wraz z dwoma Kolegami z A4 Klub zrobiliśmy Stage 3 w A4 B7 TFSI na hybrydach od Geremi-ego. Żeby nie robić off-top'u jakby co służę info na priv, Pozdrawiam
    2. black4

      Dzięki Dominik Rzeczowo i na temat, Pozdrawiam
    3. black4

      Dzięki Jarek ;D Btw. W Twoim B7 TFSI siedzi seria LPFP? Pozdrawiam
    4. black4

      Ok, dzięki za info. Będę pamiętał
    5. black4

      Witajcie, Większość znajomych w A4 B7 TFSI ( i innych EA113) jeżdzi na PCV Delete Kit, dolot ma czyściutki i wszystko gra. W moim przy przebiegu ok. 65 tys. dolot był zaje...... na amen, jakby ktoś grubo masą bitumiczną leciał... Winowajcą był nieszczęsny zawór w odmie... Myślę, że im szybciej się tego ustrojstwa pozbędziesz i zrobisz porządne czyszczenie dolotu tym lepiej... Pozdrawiam
    6. black4

      Kuba dzięki za info odnośnie pompy lpfp z RS4. Tak mod z adapterem lpfp od JHM to już pod grube projekty ok. 400+ Jak trafisz na jakieś inne sensowne rozwiązanie prośba o info, Pozdrawiam
    7. black4

      Panowie, Odnośnie modow LPFP np. JHM oferuje adaptery /wkłady usprawnieniajace cisnienie pracy LPFP. Skoro do B7 mają to do B8 też powinni. Wklad jest nietani: https://jhmotorsports.com/jhm-fuel-pump-upgrade-kit-high-flow-340-lph-w-drop-in-adapter-and-hardware-for-b7-a4-rs4.html Pozdrawiam
    8. black4

      Witajcie, Marek to sprawdź koniecznie auto na hamowni. Już różne cuda widziałem z robieniem softu po logach. A jaki masz Downpipe? Jakiej średnicy ? 3" czy 2.75"? Ciekawe co to za tłumiki te Niemce. Masz na myśli te małe walcowate rezonatory? A tylnie przeloty jakie wrzucasz ? Pozdrawiam
    9. black4

      Grześku, Zaciski się malują. Jak założę i dotrę zestaw nowe tarcze/klocki dam znać. Nie zapomnij o oplocie ;D Pozdrawiam
    10. black4

      Marek, Dokładnie tak jak Koledzy piszą nie miałbym zaufania do "tunera", który na wstępie wyskakuje z takimi informacjami na temat opon i hamowni. Za chwilę wymyśli zapewne inne bajki. Lepiej przejechać się kawałek dalej ale do renomowanych firm a nie kombinatorów. Czyli jeszcze nie korygowałeś softu pod hybrydę? Fakt hybryda kosztowo/osiągowo jest rozsądnym rozwiązaniem. Wstaje jeszcze dosyć wcześnie co do jazdy daily jest b.istotne (Spool między 2,5 a 3 tys obr/min). Każdy większe big turbo wstaje pózno i w jeździe na codzień jest to męczące. Dlaczego robisz wydech aż na 4 tłumikach? Chcesz robić wersję na klapach? Wg. mnie 3 tłumiki w zupełności wystarczają. Nawet przy 4 w trasie między ok. 3.5 a 4 tys obr/min będzie głośniej. Po 4 tys. jest już ok. Jakie średnice przelotowe planujesz? Powodzenia
    11. black4

      Grześku, Na forum polecany jest Zimmermann gładki lub sport z perforacją + klocki Ferrodo DS. Ja przetestuje Rotinger GT + Hella Pagid, Pozdrawiam
    12. black4

      Witajcie, Marek nie ma to znaczenia, że masz zimówki, możesz śmiało hamować auto na zimówkach. Pytam bo kilku kolegów z Audi Klub Warszawa przymierza się do takiego setupu na hybrydzie w 1.8T. Tak ja mam 2.0 TFSI też na hybrydzie od Geremiego, Pozdrawiam
    13. black4

      Kolego JezakLukasz, Nie rób pls z wysmakowanego stylistycznie A4 B9 cepelii. Jeśli już załóż grill z S4, Pozdrawiam
    14. black4

      Witajcie, Audifan123 ładny wynik. Btw. Gdzie stroiłeś auto? Marecki1 miałeś już okazję być na hamowni z tym setupem na hybrydzie od Geremiego? Pozdrawiam
    15. black4

      Panowie a sprawdzaliście czy gówica nie ma pęknięć na cylindrach? Częsty problem 1.8T zwłaszcza BEX, Pozdrawiam