black4

Pasjonat
  • Zawartość

    442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

29

2 obserwujących

O black4

    Informacje

    • Imię
      Max
    • Lokalizacja
      Centrum

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BGB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. black4

      Witaj, Najprawdopodobniej olej był wcześniej wymieniany rzadko w trybie long life co mogło zapchać z czasem smok oleju. U mnie też był smok zapchany a auto miało regularnie zmieniany olej i to wysokiej jakości. Pompa oleju pracuje w twoim prawidłowo? Mechanik zmierzył ciśnienie oleju? Jakie wartości trzyma? Daj znać co ustalicie, Pozdrawiam
    2. black4

      Dawid, Sub z Q5 w jakim rozmiarze koła zapasowego masz? Nic nie wystaje ? (nie podnosi wykładziny bagażnika?) Pozdrawiam
    3. black4

      Łukasz, Powiem Ci, że nawet ten mały sub z Mazdy ładnie dmucha w sedanie. Pamiętaj, że ten mały z Mazdy ma lepszy głośnik niż ten z Q5. Z mazdy jest 5.25" z dosyć dużym i ciężkim magnesem. W Q5 siedzi lichy głośniczek z mikrym magnesem i tandetną membraną. Oczywiście ten w subie z Q5 można zastąpić głośnikiem z suba Mazdy. Pod wzmakiem bose 2 suby w sedanie dają radę. Główny walor tego z mazdy, że wchodzi nawet w zapas 16". Ten z Q5 potrzebuje min. 18" i w sedanie wystaje ponad wykładzinę bagażnika. Pozdrawiam
    4. black4

      Łukasz to prawda sub z Mazdy lepiej przenosi niższe częstotliwości w stosunku do ori suba ale cudów się nie spodziewaj, na pewno nie jest to audiofilski sub z górnej półki schodzący w ultra niskie rejestry ;D Jakość wykonania też pozostawia sporo do życzenia. O ile sam głośnik jeszcze ok, jest duży, ma solidny, ciężki magnes ale obudowa to kawałek plastiku. Głośnik przytwierdzony śrubami do plastiku. Brak pianek, wygłuszeń itp. BTW. Sub Bose z Mazdy jest made in Mexico ;D Pozdawiam
    5. black4

      Bo te nowe mają wystarczyć na 3 letni leasing a póżniej choćby potop ;D
    6. black4

      Kolego, niestety jest to problem obecny w wielu nowych modelach grupy VAG. Znajomym przecierają się skórzane boczki i siedziska np. w nowym Q7, S3, Superbie itp... Nic nie kombinuj tylko reklamuj to dziadostwo. Masz auto na gwarancji przy takim przebiegu nie mają prawa się przecierać, Daj znać co zdołałeś ustalić, Pozdrawiam
    7. black4

      Witaj, Pisz do kolegi Stanley z forum, Pozdrawiam
    8. black4

      Konrad, Przerobiłem kilka różnych kompletów i mogę polecić 2 ledowe Osram na odrębnej wiązce z rezystorami wpinanej z tyłu klapy w ori wiązkę: https://allegro.pl/lampki-rej-led-audi-a4-b7-led-osram-10w-bez-bledu-i7209604355.html Świecą bez zarzutu ponad rok, Pozdrawiam
    9. black4

      Jarek, Masz rację. Rozmawiałem ze specjalistami z Krasnobrodzkiej i przy modyfikacjach EA113 na Stage 3 zalecają dać pierścienie zgodne z ori. Podobno szersze mogą się zapiekać. W moim mimo wywalenia wcześnie Castrola i zastosowania płukanki smok był niestety zawalony. Stąd problem z ciśnieniem oleju przy strojeniu auta. Pozdrawiam
    10. black4

      Kuba to, że jak napisałeś 90% osób nie potrafi odróżnić pracy wtrysków od pracy nienapiętego łańcucha zmiennych faz to inna sprawa. Dźwięk pracy uszkodzonego napinacza/łańcucha zmiennych faz jest b.charakterystyczny. Jeżeli napinacz nie dostaje należytego ciśnienia oleju łańcuch nie pracuje poprawnie. Silnik klekocze metalicznie jak stary diesel. Widziałem przypadki, gdzie napinacz rozleciał się na części, które znajdywano w misce olejowej... Odnośnie brania oleju zgoda jeśli bierze litr między wymianami oleju co ok. 10 tys. jest to jak najbardziej ok w turbo benzynowym silniku. Niestety znam przypadki gdzie silniki w B7 tfsi brały właśnie ok. litr oleju na 1 tys.km. Np. w silnikach o kodzie BUL i to wcześnie bo przy przebiegu ok 100 tys km. Dlatego zapytałem o kod silnika. BTW. W swoim zakładam szersze pierścienie na tłokach, żeby nie mieć podobnego zaskoczenia w przyszłości. Pozdrawiam
    11. black4

      Witaj, Decydując się na A4 B7 Tfsi trzeba mieć świadomość możliwych bolączek. Wycierająca się szklanka popychacza, zawór dv itp. to najmniejszy problem. Z czasem (po ok. 60 tys) może zacząć metalicznie klekotać łańcuszek + napinacz zmiennych faz rozrządu z tyłu silnika. Zdarzają się przypadki padających wariatorów, pomp oleju itp. Niektóre silniki Tfsi potrafią po czasie brać olej. Także trzeba mieć to na uwadze. BTW. Jaki jest kod silnika sprzedawanej A4 B7? Pozdrawiam
    12. black4

      Witaj, Jeżeli nie chcesz modzić kompletnego custom wydechu już wstawienie downpipe'a i prostej rury zamiast środkowego tłumika zmieni brzmienie na bardziej rasowe, Pozdrawiam
    13. black4

      Rzecz względna ... bardzo nie ale będą...
    14. black4

      Witaj, Kolego m.kott temat omawiany kilkaset razy na forum. Wystarczy poszukać. Przy 8 cali szerokości przy 1BV mam ET30. Jest to rozmiar homologowany w TUV. Także 8 cali z et 40 wskoczy na luzie, jeszcze dystans podejdzie ;D Pozdrawiam
    15. black4

      Witaj, To jakaś okazja zakupowa? Bo wzory nieciekawe... Pozdrawiam