bartez90

Pasjonat
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bartez90

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    291 wyświetleń profilu
    1. 230tka może nie wejść bez rezania. Jak coś poczytaj tutaj: https://a4-klub.pl/topic/157867-montaż-fmic-do-18t/
    2. Napisalem Ci przeciez: Fmic (centralny ic) zakladasz Stockowy dsmic z bexa obsluzy 230-240hp, powyzej trzeba fmic. Przynajmniej 180tka, moze byc 230.
    3. Hybryda 1500 (np turbospec, geremi) Dp 400 Wtryski uzywka 400 Fmic 1500 maks Tip 500 Program ogarniesz za 500-1000, zalezy gdzie. Moze byc (nie musi) potrzeba wsadzenia nowego n75, dv czy przeplywki. Nawet przyjmujac pesymistyczny wariant ogarniesz te 3 rzeczy za tysiaka. Lacznie za 5-6 tys idzie zrobic 250-260 km. Tutaj racja ze zdrowego bexa w Q nie tak latwo znalezc, ja troche sie naszukalem, ale mozna probowac.
    4. Nie wiem po co tak kombinujesz. Bierzesz bexa, robisz hybryde k03s, wsadzasz dp, wtryski co najmniej 380cc, fmic, tip. Jedziesz na program i masz 250-260km. Za jakies 5tys.
    5. Widocznie jestem człowiekiem małej wiary, albo o takich ludziach nie słyszałem. Pewnie jakieś dziadki, żeby do kościoła jeździć w niedzielę.
    6. Ciekawe tylko czym udokumentowany? Pytanie czy ktoś w Niemczech kupuje diesla zeby jeździć nim 10 tys rocznie... Wspaniały znaczek s-line, od razu widać, że najbogatsza wersja.
    7. No wiadomo przy k04-64 wydatki moga wyniesc okolo 15tysi. Do tego do 300km i 400nm zaraz sprzeglo trzeba, caly wydech, kolektor, przewody wodne, olejowe, kupa kasy mowiac krotko. Dla mnie do 250km seryjna pompa powinna wystarczyc. Widzialem ze Gregor robil projekty na taka moc na ori pompie. Bardziej martwilbym sie o sprzeglo bo ori przy okolo 350nm moze sie slizgac. No ale to zobaczysz w praniu. Jak cos to obijaj kevlarem albo od razu awx + kevlar. Ogolnie wg mnie jak na 250km to hybryda, wtryski s3 (lub 440cc jesli planujesz isc kiedys wyzej), dp i tip. Sprzeglo wyjdzie w praniu.
    8. To Gregor z hybrydy robi maks do 250km teraz bo tyle bezpiecznie? Rozne opinie o hybrydach slyszalem, ogolnie srednio u nich z trwaloscia. Niektore dlugo dzialaja, a inne moga pasc po 10tys km. Jesli myslisz o 250km to oprocz hybrydy napewno dp, wtryski s3, dla mnie obowiazkowo tez tip i fmic. 2xic w bexie w upaly moze nie dac rady. O pompie sie nie wypowiem, najlepiej Gregora dopytaj.
    9. Jesli turbo z bfb w dobrym stanie to 200km obrobi. Fmic konieczny jesli w planach masz dalsze mody, jesli nie i 200km wystarczy to tanszy bedzie drugi icek.
    10. Do 200km na pewno program, dp, wtryski bex. Program od 500 zl, dp 400, wtryski 150. Przydalby sie takze prawy ic z bexa, bo jak bedzie cieplo to Ci sie zagotuje wszystko i moc spadnie. Roznice odczujesz na pewno. Gaz masz tak zalozony ze obsluzy 200 km? Przy dobrym programie spalanie powinno byc podobne.
    11. Sporo pomodzone, zbyt wiele elementów z oryginału to w nim nie ma. Zależy co lubisz i czy Ci sie podoba, dla mnie nawet z głową i wyposażenie fajne. Dowiedz się odnośnie przeszłości i ewentualnej wypadkowości, bo nic o tym nie ma. Jeżeli stan techniczny dobry to jak na to wyposażenie cena w miarę ok. Najbardziej warty obejrzenia z tego co pokazałeś.
    12. Dobrze sie wypytaj czy cos bylo/co bylo robione, bo brak jakiegokolwiek info o bezwypadkowosci.
    13. Ktore i tak sa gorsze od zimmermann sport... Zreszta koniec ot, temat dotyczy czego innego, a nie tylko tarcz hamulcowych, ktory zaczales poruszac.
    14. Tak, mam inne zdanie. Tez mam porownanie bo wymienilem na zimmermanny i ate startu do nich nie maja.
    15. Wystarczy poczytać dział o hamulcach tego forum. Nikt kto ma jakąś wiedzę Ci ate nie poleci.