bartez90

Pasjonat
  • Zawartość

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O bartez90

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    554 wyświetleń profilu
    1. bartez90

      Swiece po logach sa ok, stukowe malutkie, moze tak zostac.
    2. bartez90

      Hybrydy: Geremi vag garage @krzysiekvtec Turbospec
    3. bartez90

      Z drugiej strony Panowie tylko lepiej dla nas, bo jak ktoś ma takie lub podobne auto to jak lokata kapitalu. I tak finansowo sie nie straci I taki bex jeździ bardzo dobrze ale dopiero po chipie, jak ma te 230km/330nm. W standardzie to normalne, przeciętne auto.
    4. bartez90

      Ktos ma jakies pomysly?
    5. bartez90

      A czytałeś pierwszy post? Oczywiście że 320 podejdą pod felgę 18''.
    6. bartez90

      Ostatnio mam taki problem z autem: podczas przejezdzania przez nierownosci i dziury na skreconych kolach w lewa strone slychac piszczenie z przodu auta (jest to bardziej piszczenie niz skrzypienie). To samo pojawia sie podczas skrecania w lewo na kostce. Jedynie podczas jazdy, gdy samochod stoi i kreci sie kierownica piszczenia nie ma. Mechanik mowil ze wszystkie wahacze sa dobre. Co to moze byc? Cos z drazkiem kierowniczym? Gumy jakies?
    7. bartez90

      Prawdopodobnie sonda lambda padła. Do tego turbo lekko przeładowuje.
    8. bartez90

      Masz pęknięcie koło klapki więc co do zasady regeneracja. Turbo może przez nie wolniej wstawać i słabiej ładować. Na razie jak nie ma luzu wzdłużnego to przez chwilę może jeszcze zostać ale w najbliższym czasie regeneracja nieunikniona.
    9. bartez90

      W moim województwie 5 na 6 kolegów mających dp (tak dp, bez żadnej puszki) nie miało żadnej analizy spalin robionej na przeglądzie. Diagności widzieli że nie ma kata a i tak wszystko puszczają. Być może w Twoich stronach jest inaczej, ale tu przeglądy to fikcja i długo sie to nie zmieni.
    10. bartez90

      K04-064 nie pasuje p&p. Wiadomo że jest z kolektorem i on będzie pasował. Ale do tego trzeba jeszcze dorobić przewody wodne i olejowe. No i oczywiście dokupić adapter do montażu tej turbiny.
    11. bartez90

      Przesadzasz trochę, nie jesteśmy w uk czy de, kontrole spalin to poki co u nas fikcja. Policja zajęła się dpf i katów nikt nie będzie sprawdzał gdy naocznie nie zobaczą że dymi. Tak samo xenony bez samopoziomu mają w d*pie. A na przeglądzie w jakieś większej stacji owszem sprawdzą skład spalin, ale jest u nas cała kupa małych stacji, które muszą z czegoś żyć. Tam w zasadzie w szopie u wuja mietka przechodzą przeglądy auta na których jest więcej rudej niż blachy, a co dpiero mają ochote jakieś spaliny sprawdzać.
    12. bartez90

      Turbo Ci przeładowuje więc n75 i wężyki do sprawdzenia. Do tego zrób jeszcze logi 002+033 oraz 003+020.
    13. bartez90

      Dokładnie, a już w szczególności gdy jeździsz na lpg. Tam często bez kata wynik mieści się normie.
    14. bartez90

      No w sumie jak policzę z nowymi przewodami, płynem i złożeniem tego wszystkiego do kupy to ze 3k wyszło.
    15. bartez90

      Np klasyk tarcze zimmermann i klocki ferodo. Ogolnie warto robic 320/288, roznica jest bardzo duza. Ale na wszystko 2k trzeba przygotowac.