Jump to content

bartez90

Pasjonat
  • Content Count

    717
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

81

About bartez90

Informacje

  • First name
    Bartosz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na hybrydzie dorzuc jeszcze obowiązkowo tip i przydałby się fmic bo w gorące dni będziesz miał piekarnik w dolocie.
  2. Przeplywka dobrze mierzy, nic się z nią nie dzieje. Poza spalaniem stukowym logi są dobre. Możesz wymienić świece na ngk pfr6q i zakładać lpg bo spalanie mieści się w normie, tym bardziej po mieście i z automatem.
  3. U mnie po mieście jest średnio 15 właśnie. Tyle że na lpg i przy 240 hp, natomiast w mieście jeżdżę raczej ekonomicznie. Na trasie 12 norma, przy pałowaniu które czasami występuje 14.
  4. Do tego musisz jeszcze dać prawa lapę silnika z tfsi wzdłużnego z b7, a także trzeba będzie dorobić dp i tipa. I to chyba wszystko. Jak coś pisz do kolegi @Kejsi on montowal u siebie to ma sporą wiedzę na ten temat.
  5. Mnóstwo tematów było o tym, wystarczy poszukać. W skrócie: adapter, fmic, tip, dp, wtryski, wydech, przepływke, pompe paliwa, sprzeglo. Droga impreza. Pasowałoby też zakuć korby.
  6. Powinieneś mieć w 3.0tdi 320 na przód i 288 na tył.
  7. Wiesz, przy tak już dosyć wysoko ustawionej odcince i dodatkowo wrzuconych walkach z adr-a, to nic dziwnego że seryjne sprężyny miały prawo się poddać. Tu już supertech by się przydał jakiś i twardsze sprężyny, kolega na 400+ na gt30 i z walkami adr tak robił. W każdym razie najważniejsze że nie było żadnych większych szkod
  8. Ciekawa sprawa, bo u mnie np na samym sprzęgle nie ruszysz nawet na płaskim. Puszczając sprzęgło bez dodania gazu od razu zgaśnie. Sprzęgło bierze wysoko, ale się nie ślizga.
  9. To może ja Ci napiszę: Swap na 2.7 bit opłaca się wtedy, kiedy zamierzasz robić go na grubsze moce. Pod pojęciem grubsze mam na myśli 400 hp min. Musisz wpakować kasy w zakup silnika lub budy z silnikiem, przełożyć wszystko, ale wcześniej jak silnik będzie wyjęty to trzeba zrobić przy nim wszstko co się da. Wszelkie zaworki na nowe, podciśnienia, rozrządy, uszczelnienie, turbiny najlepiej na hybrydy albo k04 od razu, bo jakakolwiek robota przy tym silniku oznacza jego targanie z budy. Co jak wiesz raczej tanie nie jest i nie kosztuje kilkaset zł. Pod względem osprzętu i kosztów ogarnięcie wszystkiego w 2.7 bit jest dwa razy droższe niż np w 1.8t (bo wszystkiego jest x2), a przez targanie silnika jeszcze droższe. Dlatego jeśli zamierzasz jeżdzić serią mającą 250 hp albo robić chipa na seryjnych k03 na 300-320 hp, to mija się to z celem, bo za te pieniądze które wydasz na swapa ogarniesz 2 1.8t na okolice 300 hp (zakładam brak ruszania dołu). Jeśli masz zamiar osiągnąć w jakimś aucie 400 hp zdrowej mocy to wtedy 2.7 bit ma większy sens niż 1.8t. W takim 1.8t na te moce musisz już naprawdę duże turbo (kolega np robił na gt30), które będzie wstawać przy 3500-4000 rpm, co zaczyna być trochę kiepskie w aucie daily, do tego kucie, głowica na szerokim kanale, wałki adr, pożądne odprężenie i koszty robią się bardzo wysokie. W 2.7bit ta moc będzie bez większego wysiłku bo wystarczą Ci w zasadzie hybrydy k03, fmic, dolot, większe wtryski, wydech z dp, sprzęgło w kevlar i gotowe. Tylko na ogarnięcie takiego swapa 2.7bit na 400 hp licz z głową 40 tys, ale zrobienie 1.8t na 400 hp też tyle wyniesie, co jest bez sensu. Mam nadzieję że trochę Ci wyjaśniłem.
  10. Pewnie że 230 jest realne na większych wtryskach z dp i przy zdrowym silniku. Ja w tej chwili nie mam głowy do auta bo zajęty jestem innymi sprawami, ale za 1,5-2 miesiące wlatuje tip z kwasu i wydech 2,75-2,5 cala od dp do końca środkowych tłumików wraz ze środkowymi przelotami. Korekty nie będzie ale porobie logi i zobaczymy ile dojdzie jeszcze przepływu.
  11. bartez90

    Brak mocy BFB

    Żółte wtryski z BRC które są najbardziej wydajne wystarczają ledwo do 250 km. Reduktor genius max podobnie. U Ciebie jak instalacja ma tyle lat to może być już mocno zagrzybiala, pasowałoby ja ogólnie sprawdzić czy wszystko szczelne, czy reduktor jeszcze wyrabia czy wtryski nie leja itp. Hamowales to auto na pb czy LPG? Jak na pb jest tak kiepsko to pasuje komplet logów zrobić, albo udać się w tym celu do Galetto.
  12. Jeśli faktycznie dzwonią Ci popychacze to nie jest dobrze i przejrzenie świec i cewek raczej nic nie zmieni. Świece jakie masz? Ale póki co bez paniki i najpierw komplet logów.
  13. 1. Logi nadal źle - masz zrobić 2+33, 3+20 i 115+118 wszystkie dynamiczne. Na LPG wystarczy 2+33. 2. Po logu 3+20 na pb widać że masz spalanie stukowe blisko granicy uszkodzenia silnika. 3. Przepływ jest lepszy ale jak na bexa po programie (a po doładowaniu widać że raczej na pewno jest chip) raczej mały. 4. Wykonaj jutro komplet i będziemy myśleć dalej.
  14. bartez90

    Brak mocy BFB

    Widzę właśnie. Pewnie instalacja ma już kilka lat? Teraz już takich nie montują. Będzie ciężko żeby ktoś to ogarnął, ale nie sądze żeby były jakieś zbyt wydajne do niecałych 200 km.
×
×
  • Create New...