bartez90

Pasjonat
  • Zawartość

    341
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

15

O bartez90

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    790 wyświetleń profilu
    1. bartez90

      Szczerze to balbym sie jezdzic przy takim stukowym.
    2. bartez90

      Po pierwsze logi bo bez tego nie ruszymy z miejsca. Tu masz wszystko opisane:
    3. bartez90

      Cos lekko powyzej 1,1b. Te logi co wstawiles wcale nie sa dobre. Turbo pozno wstaje, gora niedoladowuje i nie trzyma boosta. I to dosc mocno. Cisnienie rzeczywiste gora jest takie samo jak u autora.
    4. bartez90

      Widzisz, ale przeplyw to nie wszystko. Do osiagniecia mocy jest potrzebne jest i powietrze i paliwo. U mnie przeplyw tez ma daleko do 170 g/s, a jest dokladnie 221km. Nie sugeruj sie przeplywem bo mozesz mocno sie zdziwic na hamowni. U autora zaplon i logi paliwa wygladaja ladnie. Nie ma zadnych podstaw do twierdzenia po samych logach ze na pewno nie ma tam 220km.
    5. bartez90

      Ciekawe to co piszesz. Po czym tak twierdzisz? Masz jakos hamownie w glowie czy jak?
    6. bartez90

      Q w naszych a4 bardzo się przydaje jak robisz moce powyżej 200km. Zresztą teraz takie warunki na drogach, że jak śnieg popada to problemy z trakcją są bardzo duże. U mnie np jako jeden z nielicznych nie mam problemów żeby wyjechać z zaśnieżonego parkingu. Sprawdź też ten gaz, przede wszystkim jak długo zamontowany, czy filtry były zmieniane, instalacja poprawnie ustawiona. Bo od mocno zapuszczonego lpg w 1.8t łatwo można gniazda zaworowe wypalić i silnik do remontu.
    7. bartez90

      Dostales odpowiedz zeby sprawdzic kompresje. Wiec to sprawdz. Wszystko inne (szczelnosc dolotu, swiece, n75, dv, przeplywka itp) czy jest sprawne wyjdzie podczas robienia programu na hybrydzie.
    8. bartez90

      Wydech potrzebny przy mocach powyzej 250km, wczesniej nie ma sensu. Tip jak chcesz mozesz zalozyc, ale do 230km nie jest wymagany. Fmic mozesz zalozyc, ale do okolo 240km spokojnie starcza dsmic. Znam nawet ludzi co 250km maja na dsmic. Jak chcesz robic wiecej to wkladaj fmica od razu.
    9. bartez90

      Turbo jakie tam siedzi, masz k03s z bexa czy seryjne z bfb? Na pewno dp, prawy ic z bexa lub 2.5tdi, wtryski możesz dać z saaba 2.3t. Jak turbo z bexa to zrobisz na tym 230 km. Jak z bfb to 210 km. Wydechu nie trzeba.
    10. bartez90

      Szczerze to rozrząd do wymiany i tak bo już z 70k najechane. Do tego trzeba sprawdzić łańcuszek czy nie jest rozciągnięty, bo przy takim przebiegu też może być do wymiany. Turbo podobnie może być już trupem więc też do sprawdzenia. Z kosztownych rzeczy jeszcze dwumas i sprzęgło do sprawdzenia. Widać, że sprzedawca coś tam robił, ale droższych rzeczy nie tykał, a jak będziesz miał pecha i wszystkie te rzeczy o których pisałem będą do roboty, to na start wydasz 5k. Te cewki eldor nadają się tylko na śmietnik, od razu do wymiany na beru.
    11. bartez90

      Wg do regulacji. Powinien ładować 0,3b, a jest w peaku 0,23.
    12. bartez90

      I jedno i drugie. Na autach ze Szwecji i ogólnie skandynawii wiadomo, że częściej ruda wychodzi. Ale z generacji na generacje blacha i materiały także coraz gorsze. Takie b8 to blacharsko nie to samo co b5 czy 80tka.
    13. bartez90

      1. Turbo niedoladowuje w calym zakresie obrotow. Moze byc w kiepskim stanie albo wg zbyt malo podciagniete. 2. Gora troche na ubogo. 3. Przeplyw moglby byc troche lepszy ale tragedii nie ma.
    14. bartez90

      S3 8p również. Tylko ma inne turbo - k04-064, fajne, z potencjałem
    15. bartez90

      W a3 8p rowniez jest dobre tfsi ea113, mozna brac spokojnie.