Jump to content

bartez90

Pasjonat
  • Content Count

    677
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

73

About bartez90

Informacje

  • First name
    Bartosz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,330 profile views
  1. bartez90

    A4 B8 BENZYNA

    Normalnie, w b7 zarowno 1.8t, jak i 2.0tfsi sa godne polecenia, nie biora oleju.
  2. bartez90

    A4 B8 BENZYNA

    To jesli nie chcesz diesla to poszukaj innego modelu niz a4 b8. Tu za 40 tys nie kupisz dobrej benzyny.
  3. bartez90

    A4 B8 BENZYNA

    Moze jakies cuda sie zdarzaja, ale w 90% aut nie ma na to szans bo to wada fabryczna. Sasiadka co prawda w a5 2.0tfsi dolewa 1l na 500 km, ile razy nie widze to maska w gorze i baniak w rekach. Zakrawa to na kuriozum. Kolega jedynie 1l na 1000 km czyli "norma" producenta. Drugi niedawno odebral auto po remoncie. 3.0 tdi jak najbardziej:-)
  4. bartez90

    A4 B8 BENZYNA

    Benzynowe 1.8/2.0 tfsi z przedlifta? Patykiem bym tego nie chcial dotknac. Z benzyn moze 3.2 ale nie wiem czy w tych pieniadzach bedzie cos ciekawego, jak nie to zostaje diesel.
  5. Odnosnie nowych tsi: Widzialem superba 2.0 280km bioracego 1,5L oleju na 1000 km... Cupra znajomego 2.0 290km przy przebiegu 45tys km zaczela brac 1L na 1000km. Odmy sprawdzane w obu przypadkach. Pierscienie zapchane olejem... Takze w nowszych tez historie sie zdarzaja, jednym bierze drugim nie.
  6. Nie ma szans zeby 312 zmiescil sie na felge 15 cali. 16 musi byc
  7. bartez90

    Ocena Audi A4 1,8T

    To prawda, dlatego średnio jest sens dokładać do b7, skoro b6 można kupić 10tys taniej, a technologicznie to samo. Jedyna różnica w wyglądzie zewnętrznym. Jak ma być benzyna pod lpg to faktycznie czasami a3 8p 3.2 nie jest złym wyborem.
  8. Dobrze Ci się wydaje - aeb to szeroki kanał. Różnica taka że głowica na szerokim kanale ograniczy moc z dołu, dlatego auto będzie wydawać się słabsze. Natomiast jest polecana na większe moce, tak żeby większy power dać górą. Dlatego objawy co do mocy są jak najbardziej normalne. Natomiast to że silnik pluje olejem to już normalne nie jest.
  9. Czytam ze zrozumieniem. Napisales ze zrobiles wszystko za 6k nie piszac nic o hamulcach, wiec wynika z tego ze hamulcow nie robiles. Czyli dlatego napisalem ze masz wywalone na bezpieczenstwo. Poza tym zabrzmialo tak jakbys polecal wszystkim 250 km za 5k, czyli bez hamulcow. A wiemy ze hamulce w 1.8t sa slabe nawet jak na serie i ich wymiana na 320/288 to podstawa przy podnoszeniu mocy, tym bardziej na 250 km. Bez tego to nie jest tuning, a gownotuning. Tak wiec do swoich 6k dolicz hamulce i program i masz 9k. A jak niektorym poleci sprzeglo to przekroczy 10.
  10. Jeśli masz wywalone na bezpieczeństwo swoje i innych to gratuluje. Nie chciałbym Cię spotkać na drodze. Na szczęście w Twoich rejonach PL nie bywam.
  11. 1. Auto masz po programie. 2. Turbo przeladowuje, wiec n75 z wezykami do sprawdzenia. 3. Bardzo duze spalanie stukowe, juz niebezpieczne, swiece byly wymieniane? Jesli tak to na jakie? 4. Logi robi sie do odcinki, a przynajmniej do 6tys rpm.
  12. Bardzo ladny wykres, plaski niut, dobrze jest:-) Raczej powinno byc ok, ja swoje bexowe tez sprzedawalem bo jest na nie wziecie.
  13. Tu zadnego s-line nie ma. Doklejone listwy boczne drzwi, a zderzaki zwykle. W srodku jasny sufit, siedzenia w sporcie i ogolnie pakiet sport, ale nie sline. Do tego xenonu brak (chyba ze zostal dorezany i zostal przycisk manualnej regulacji wysokosci swiatel). Fotochromatycznego lusterka wstecznego tez brak.
  14. Może 450 jak dobrze pójdzie. Kolega składał kiedyś 1.8t na k04-064 i wyszło 320 hp i 450 nm. A silnik był odprężony, głowica po regeneracji, kuta korba, nowe panewki, wałki adr.
  15. Ori garrett to to nie jest. Może wstawać przy 4k rpm. Jak chcesz gt28 to kolega wyżej dał dobrą propozycje.
×
×
  • Create New...