Skocz do zawartości

bartez90

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    453
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

28

O bartez90

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Lokalizacja
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

912 wyświetleń profilu
  1. bartez90

    Audi A4 B8 Avant benzyna

    Przeczytaj sobie post autora tego tematu: Może to uświadomi Cię ile może wynieść koszt naprawy s-tronica. Szukaj z manualem jeśli ma być a4 b8 w benzynie.
  2. bartez90

    Audi A4 B8 Avant benzyna

    Dokładnie, a jak do tych 43tys autor sobie dołoży pakiet startowy, remont silnika i s-tronica, który przy tym przebiegu może być na wykończeniu to dopiero uzbiera sie sumka. Śmiem twierdzić, że znacznie przekroczy koszt zakupu polifta (ok. 60 tys zł). Warto? Jak dla mnie nie.
  3. W roczniku 2007 byly biale kierunki, a tu sa pomaranczowe. Moze byc to rocznik 2006 albo cos bylo kombinowane.
  4. bartez90

    audi a4b6 1.8t Zalesie Górne

    @Askeladden Bo kazde 1.8t w serii jezdzi srednio, z uwagi na niski moment. Na mnie seryjny bex tez wrazenia nie zrobil. Po programie na ponad 300nm to robi sie inne auto.
  5. Po logach niczego nie widac. W dolocie temperatura tez ok. Seryjne 1.8t w ciezkim b6 demonem predkosci nie jest.
  6. Podmien przeplywke i ponow logi. Na pb masz duze stuki i takie wartosci zaczynaja byc niebezpieczne. Na lpg gora na ubogo strasznie.
  7. Trudno zeby turbo k03 po takim przelocie 220km wyplulo. Program moze byc zbyt ambitny i dlatego nie trzyma doladowania. Wstaw logi 2+33 oraz 3+20
  8. Przeplywka mierzy duzo za malo. A poza tym wstaw reszte logow.
  9. Moze juz turbo byc w kiepskim stanie, najlepiej je obejrzec. Albo kat mocno zapchany.
  10. No to jak sa lekkie to jeszcze nie zle. Ale predzej czy pozniej dwumas i tak sie wykonczy przy tej mocy i tym przebiegu. Kwestia moze roku jak juz lekkie drgania sa.
  11. To dziwne żeby dwumas był sprawny po takim przebiegu.
  12. Seryjne nowe sprzęgło z bfb spokojnie ogarnia 320nm, a nawet trochę więcej. Drgania wskazują, że mógł polecieć dwumas, najlepiej wykonaj test dwumasu - rozpędź się do 50km/h, wrzuć piąty bieg i gaz w podłogę. Jak będą drgania to dwumas do wymiany.
  13. A nie prosciej do Gregora napisac? Nawet na stronie ma projekty gdzie wsadzal k04-064 do b7 tfsi.
  14. bartez90

    U kogo 250KM-300KM

    Mozesz zrobic calosc u Gregora10. Poszukaj na jego stronie lub fb. U nas na forum @Galetto wszystko Ci ogarnie rowniez, z montazem i strojeniem.
  15. bartez90

    Audi A4 B8 Sedan do 35 tyś

    Te 2 wady wystarczają w zupełności. Dla mnie te silniki to szrot, tylko niektórzy jak Ty są bardzo zapatrzeni w markę i nie dostrzegają wad. Jak znajdziesz auto z UDOKUMENTOWANYM i dobrze wykonanym załatwieniem poboru oleju za 30-35k to powodzenia życzę. I tak, zrobienie tego poprawnie kosztuje 8k conajmniej. W niejednym zakładzie taką cenę podają. Wystarczy popytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...