Jump to content

bartez90

Pasjonat
  • Content Count

    741
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

99

About bartez90

Informacje

  • First name
    Bartosz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Polecam od razu dolać miodu, pierścienie ładnie się zakleją i nie powinny puszczać.
  2. Wszystko działa dobrze. To, że u mechanika jedzie lepiej może wynikać z wagi auta bo avant jest cięższy od sedana, a do tego lpg też swoje waży.
  3. Ja również proszę o rozkodowanie Vinu o ile można z innej marki niż audi W0L0SDL08E6010872
  4. Nic by więcej nie wyszło. Akurat u Karola na fb pojawił się 1.8t mający 320 km na seryjnym wydechu z dp. Tak wiem, zaraz powiesz, że na pełnym przelocie 3 cale wyjdzie 330 km, ale przy 240 km autora wydech nie jest i nie może być żadnym ograniczeniem.
  5. Raczej pytałem skąd da hybryda, przez kogo zrobiona? Bo może się już kończy, doładowanie to na k03s bywa wyższe, więc szału nie ma. Możesz zrobić 115+118 z odpiętym n75. Jak sztanga ustawiona dobrze i dv sprawna to zajrzałbym do turbo właśnie.
  6. Nie o to chodzi, a o to jak masz sztangę ustawioną. Zrob loga j/w Plus co to za hybryda?
  7. U mnie też podobny moment, z dołu nawet mam więcej bo 300 nm przy 2600 rpm i ani razu się nie slizgnelo. A ori z przebiegiem 237 tys km. Natomiast w avj sprzęgło jest trochę słabsze niż w bfb/bexie.
  8. Nawet ładnie to wstaje jak na taką moc, no ale w sumie jest stroker. Głowica nadal wąski kanał? Czy porting był? Ładnie wysoko moc trzyma. Wałki adr?
  9. Lekkie przeładowanie jest, możesz sprawdzić n75 z wężykami, ewentualnie wyczyścić, a jak nie pomoże to do wymiany. Poza tym troche stukowe, ale może się poprawić po ogarnięciu przeładowania.
  10. To też tak na dwoje babka wróżyła. 1. Złożenie setupu na 280 km na dużej hybrydzie, wydechu, kolektorze wydechowym i przepływce 3 cale to też koszt 10 tys najmniej. 2. Wcale nie jest pewne że nieotwierany słupek przyjmie taką moc na hybrydzie, a często jest mocno wątpliwe. 3. Z dołu i tak trzeba ograniczyć, bo jak dowalisz koksu to tak samo korby polecą jak i na k04-064.
  11. To masz błąd przeładowania od n75, pewnie będzie do wymiany. Ale zrób logi
  12. Tak, tak, szukaj problemu tam gdzie go nie ma i najlepiej zamontuj k04-064 na będzie "optymalnie"
  13. Ciekawe który to wykres bo akurat ja nie widziałem. Przejrzałem cały profil Karola i nie ma takiego wykresu. Są tylko s3 8l po chipie na 250 hp. Nic z hybrydą na 260hp tam nie ma. Ok, czyli Gregor się nie zna Dobra wygrałeś, kończę ten ot.
  14. W takiej temperaturze może i jest. Przyjdzie 25 stopni na dworze to cały zapas się skończy i nawet 240 km może nie byc. Niezależnie czy jest wydech luźny czy nie. Widzisz Gregor mówił że na dsmic więcej nie będzie i wielu innych tunerów też tak twierdzi.
×
×
  • Create New...