bartez90

Pasjonat
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O bartez90

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Lokalizacja
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

484 wyświetleń profilu
  1. bartez90

    To zależy czego oczekujesz od auta. Szczególnie jeśli chodzi o osiągi. Między 1.8t a 1.9tdi jest prawie 50km różnicy, a to już przepaść. Po chipie taki tdi będzie miał pod 140km, wtedy już jakoś to jeździ, ale nadal rewelacji nie będzie. Ale to właśnie zależy kto jakiej mocy potrzebuje. Plusem tdi jest że łatwiej będzie znaleźć dobry egzemplarz w normalnej cenie, 1.8t są droższe. Jeśli chodzi o spalanie to wiadomo, że tdi zadowoli się srednio około 6l/100, z tym że jak założysz lpg do 1.8t to spali średnio z 10-11l/100 czyli i tak będzie taniej. No ale dochodzi koszt instalacji.
  2. bartez90

    Probuj szukac 1.8t z automatem, da sie znalezc takie polaczenie ale trzeba poszukac. W tych pieniadzach mozna znalezc zadbany egzemplarz. A lpg zaloz juz sama, tutaj na forum doradza Ci jakie i gdzie najlepiej.
  3. bartez90

    1. Z usa (pewnie rozbitek), 2. Brak info o bezwypadkowosci, 3. Gosc nie wie co sprzedaje (w tytule A4 b7, w opisie A6), 4. Raczej ciezko kupic dobre i sprawne 3.0 w Q z lpg za maks 15tys.
  4. bartez90

    Móc może (poza bexem), ale tu już widać lekkie spalanie stukowe, co może być od paliwa. Ja bym zalał 98 i zrobił jeszcze raz logi. Poza tym u nas w kraju pb95 bywa kiepskiej jakości i mało kiedy ma faktycznie tyle oktanów.
  5. bartez90

    N75 do sprawdzenia (możliwe że do wymiany) bo przeładowuje i dobrze nie jest. Paliwo lepiej zmień na pb98.
  6. bartez90

    Tak, przede wszystkim grupa 115+118. Tam pokaze przeladowanie jezeli jest.
  7. bartez90

    Przy instalacji brc do bexa polecam zrobic dp, do tego wlozyc wtryski z saaba brazowe i jak zdrowe turbo to powinno byc 230km/330nm. A koszt razem z programem wyniesie moze 1500zl. Zrobienie 250-260 km to dodatkowy koszt 3-4 tys + przerobka gazu. Kompletnie nieoplacalne, sam to juz przerabialem.
  8. bartez90

    Zazwyczaj nic nie trzeba przerabiać przy hybrydzie. Jak chcesz hybryde to zadzwon do Geremi Vag Garage i powiedz ze chcesz taka p&p, bez problemu zrobia, to najlepsi spece od hybryd.
  9. bartez90

    Nie, musisz zrobic nowe orurowanie i chtba tez relokacje dv. Do tego koszt nowej k04 to 4tys.
  10. bartez90

    Bzdura, w b7 2.0tfsi jest k03. K04 to audi S3 8P, Leon Cupra itp. Do autora: jesli chcesz ponad 300km to trzeba hybryde turbo lub k04 wsadzic. Wtedy dopiero wtryski z S3 i fmic. Na obecnym turbo nie ma to sensu.
  11. bartez90

    Masz przede wszystkim duze spalanie stukowe, nie moze tak zostac. Swiece kiedy wymieniane i jakie sa teraz? Kat jest jeszcze? W jakim stanie? Turbo raczej w porzadku, przeplyw trudno ocenic bo nie zrobiles logow do odcinki, ale raczej zaniza troche.
  12. bartez90

    No pewnie "tunerze", moze jeszcze robisz grube eko programy z seryjnym katem na pokladzie... Zreszta ja juz koncze zgodnie z zasada nie rozmawiaj z deb**** bo cie sprowadzi do swoje poziomu
  13. bartez90

    No przeciez ze w tym z katem bo i tak kiedys sie wypali... Zakonczcie ten temat bo nie jest on o ekologii, a tuningu (o ktorym macie zerowe pojecie).
  14. bartez90

    Zaczęły się wymysły psychopatycznych obrońców środowiska.... Szukajcie szczęścia gdzie indziej, a nie w dziale tuning, polecam udzielania się na jakimś forum ekologicznym
  15. bartez90

    Rozbieznosci sa minimalne, nie maja one zadnego znaczenia. Nigdy nie jest tak ze jak masz zadane np 1540 to zawsze turbo napompuje dokladnie 1540. Ogolnie jak nie ma roznic wiekszych niz 0,1b to jest dobrze.