Jump to content

matix608

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

53

1 Follower

About matix608

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Katowice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem rozwiązany @kamil-vag dzieki za pomoc zrobiłem tak jak napisałem wstawiłem z przodu stare żarówki potem zostawilem tylko w czerwonych lampkach stare a ledy wlozylem na dół i wszystko jak narazie gra
  2. Wyjąlem żarówki z drzwi tylnich i sprawdziłem napięcie we wtyczkach z tylu - bylo napięcie wiec wydaje mi się że z przodu również powinno być. Czyli mowisz zeby włożyć wszędzie state żarówki odłączyć aku i zobaczyć jak sprawa wygląda?
  3. Cześć, mam problem iz nie świecą mi światełka oświetlenie drzwi od dołu oraz z boku (czerwone lampka) w drzwiach kierowcy oraz drzwiach pasażera. Zacznę od początku, zaczęło się od wymiany oświetlania na ledowe. Wymieniłem bagaznik, potem drzwi tylnie (wszystko dziala pięknie drzwi świecą oraz oświetlenie pod fotelami kierowcy również) Potem zabralem sie za drzwi przednie Wyciągam lampki wkladam ledy i nic 0, wkladam stare zarowki i 0 brak swiatla (zarówno w lampkach białych u dołu oraz tych czerwonych z boku, w pasażera to samo) no nic mowie to wymieniam oswietlenke nóg z przodu - wymieniłem i wszystko dziala idealnie, Teraz to już mam problem ponieważ cala elektryka mi dziala, zamykanie z ze środka dziala, z pilota również, zamykanie i otwieranie szyb dziala, lusterka działają, drzwi (panel szyb, otwieranje i zamykanie - dziala podsiwetlanie na czerwono) ogólnie dziala wszystko tylko nie świecą te lampki. Podłączyłem kompa - 0 błędów Sprawdziłem bezpieczniki nr 2 i nr 22 - wszystko gra - są OK Zmierzyłem czy leci prąd do tych wtyczek i problem polega na tym ze z przodu w ogole nie ma napięcia w tych wtyczkach Uprzedzając pytania (wszystkie zarowki które włożyłem z przodu sa sprawne - kazda podpiąłem do działającego oświetlenia z tylu i kazda działa) powiem szczerze że nie mam pojęcia co tutaj już wymyślić... Tak to wyglada tyl świeci caly a przod tylko pod nogami Rozebrałem boczek drzwi kierowcy ale szczerze to nie wiem gdzie tam grzebać...
  4. Moim zdaniem to wybij mu to z głowy, lepiej juz dołożyć i kupić coś sprawnego u nas...
  5. Masz jakiś konkretny filtr na myśli? Podasz link? Ewentualnie dopowiesz jakbyś to dokładnie zrobił?
  6. Szumi cały czas nie ważne czy silnik jest uruchomiony czy wyłączony nie ma to żadnego znaczenia jest identycznie. To samo jeśli chodzi o światła nie mają z tym nic wspólnego czy są włączone czy nie - cały czas jest tak samo. Jedyna różnica jaką widać to taka ze na wyłączonym dźwięku (vol 0) szum jest odczuwalnie mniejszy niż na większych poziomach (vol 1, vol 2 itp..) jednak nawet na 0 jest taki że nie można wytrzymać i zebrać myśli w głowie. Będę musiał się pobawić.... co mi przychodzi do głowy to żeby poszukać masy i może pociągnąć kabel i przypiąć do radia.... Dla jasności czy radio jest włożone do tunelu czy wyjete zawsze jest identyczny szum nic sie nie zmienia. Szum nie zmienia się gdy dotke dotyku bądź wiązki z radiem. Co do tego swistu podczas cofania to mi się wydaje ze radio zbiera wszystkie odglosy z silnika i innych podzespołów pytanie jak to wyeliminować...
  7. Cześć chłopaki, stało się zostałem posiadaczem radia z androidem... miało być tak pięknie - a przyznam że już mam dość... Dodam na wstępnie że wcześniej miałem RNS-E oraz nagłośnienie BOSE Zakupiłem XTRONS 8 rdzeniowego, 4 GB RAM, 64 GB pamięci wbudowanej. Tak to wygląda: Zamontowałem radio podpinając pod tą samą wtyczkę pod które miałem podpięte RNS-E, wszystko działa, głośniki z przodu, głośniki z tyłu, subwoofer gra, jest bas, ale jest jeden ale to bardzo duży problem - STRASZNY SZUM z głośników. Tak szumi że nie można się cieszyć z tego radia jest po porażka dodaje film abyście mogli zobaczyć jak to wygląda a właściwie jak brzmi... albo i nie brzmi... 20200307_122827.mp4 Wyczytałem na jednym z forum że jest urządzenie które całkowicie likwiduje ten problem, jednak praktycznie jest już nie do kupienia wysyłam wam link - co o tym sądzicie ? http://bbs.xtrons.com/viewtopic.php?t=177904 Dodam jeszcze że: - Radio na oryginalnej antenie którą miałem podpiętą do RNS-E gra w miarę (może ciuch gorzej) jednak czy to na radiu, czy z pendriva, czy nawet bez włączonej muzyki, wystarczy że uruchomie radio - to pojawia się ten szum - Wi-Fi działa testowałem udostępnianie z telefonu i działało YT oraz Google Maps Drugi duży problem chodzi o głośność te radio od początku nawet na minimalnym poziomie głośności gra GŁOŚNO - nie można dać sobie np na vol 1 lub vol 2 i cieszyć się delikatnym poziomek głośnosci jak nie ma się ochoty na mocne brzmienie ponieważ od samego dołu gra głośno, no vol 4 lub 5 już nie można wytrzymać a skala ma 20.... Czytałem że są ustawienia fabryczne (factory setting) nawet w nie wszedłem jednak mam tam wszystko po angielsku i nie potrafię znaleźć opcji która za to odpowiada - czy ktoś potrafi mi pomóc? Przeczytałem też ten cały wątek i większość adapterów które karzecie tutaj użyć jest w celu gdy nie gra tył (a u mnie tył gra) kolega @DDK ma ten sam problem, pisałem z nim na forum i nadal nie uporał się z tym problemem całkowicie. Przyznam że jestem ciut załamany i liczę na jakąś pomoc.
  8. Mogę prosić o rozkodowanie? WAUZZZ4BZWN122653
  9. Podczas wracania z Sopotu sprawdzałem na autostradzie, włączyłem obieg wewnętrzny i nie działało - Klima nadal nie chlodzila. Kolega @countryFan napisal że brak czynnika? Ale czy brak czynnika dawał by się we znaki tylko przy dużych prędkościach podkreślam że jeżdżę teraz po mieście i Klima normalnie działa
  10. Witam wszystkim zakładam ten temat ponieważ podobny znalazłem tylko jeden aczkolwiek nie znalazłem w nim rozwiązania mojego problemu. Mianowicie w ten weekend wybrałem się nad morze (500 km) po wyjeździe z domu jakieś 50 km miałem aż wiedziałem na autostrade jechałem wioskami miastem Max 120 km/h klimatyzacja działała bez problemu. Gdy wyjechałem na autostrade lecialem średnio 160-180 km/h ogólnie wiadomo tempomat czasem trzeba było wyprzedzić ogólnie 220 też się zdarzyło. Opisuje to ponieważ może to mieć jakieś związek z moim problemem. I tak jak pisze na autostradzie przy tych prędkościach Klima nie działała dmuchal tylko nawiew ale przy takim upale jaki był bardzo uciążliwe się jechało no A przecież nie będę zwracał jakoś daliśmy radę myślałem że skończył się czynnik i wystarczy uzupełnić planowalem to zrobić nad morzem. Jednak gdy dojechaliśmy rozpakowalismy około godziny to trwało. Pojechaliśmy pozwiedzać o dziwo Klima znów działala i wiadomo że nie jechałem wiecej jak 50 po Sopocie się szybciej nie pojedzie. No to uradowany byłem że Klima się naprawiła mówię można wracać. Więc w niedzielę około 15 wyjechalismy i po 20 km przed bramkami Klima znów przestała działać leciał tylko nawiew ale to nie dawało rady przy upale 30 stopni lalo się z nas. Podczas jazdy myślałem że to przy dużej predkosci Klima nie działa więc na chwile jechałem za tirem jakieś 90 km/h przez jakieś 2-3 minuty jednak to też nie pomogło Klima nie działa. Przystanek na stacji około 5-10 minut też nie pomogł Klima dalej nie działała. Mówimy trudno zostało 250 km jakoś dojechaliśmy auto zostawiłem na noc w garażu. Rano jadę do miasta i co Klima znowu działa wiadomo nie jadę szybciej jak 120 i po mieście ale Klima działa. Moim zdaniem gaz jest bo w przeciwnym wypadku no klima nie działała by w ogóle. Nie mam pojęcia co jest grane... Nie wiem czy ten problem zaczyna się powyżej iluś tam tys obrotów czy od jakiejs prędkości nie wiem. Nie chce też jechać i bladzic żeby naciągali mnie na koszty i mówić że mam wymienić wszystko po kolei. Może ktoś z was mi pomoże. Dodam że jeden tak temat na forum już był nawet ludzie podłączali vaga i 0 błędów pokazywalo im (lecz w tamtym temacie nikt rozwiązanianie znalazł) planuje jechać w sierpniu na Chorwację i nie wyobrażam sobie żebym przy prędkościach autostardowych nie działa mi Klima. Liczę na jakieś sugestię oraz pomoc. Pozdrawiam
  11. Podpinając się do tematu pod lakier srebrny polecacie ten sam czy jakiś inny wosk ?
  12. Witam moja narzeczona w drodze do pracy musiała awaryjnie hamować a gościu za nią z tyłu nie wyrobił i uderzył ją w tył. Policja była, gość dostał mandat. Pytanie teraz Panowie jak to rozegrać mamy AC w swojej B6 ale po co z niego korzystać lepiej z OC sprawcy. Powiedzcie mi co zrobić wczoraj się to stało jeszcze nie zgłosiłem, jak lepiej to rozwiązać gotówkowo czy wyciągnąć jak najwięcej kasy od nich ? Drugie Pytanie czy warto brak auto zastępcze? Napewno ucierpiała klapa, listwa chromowana klapy, zderzak tył, zderzak z boku lewy tylni ten pod lampą. Według was warto się bawić w wycenę czy dawać na bezgotówkowy ? Ważne jest że auto było naprawdę dopieszczone wszystko oryginał, wszystko porobione pomalowane była igła. Ten element zaznaczony na zielono też jest uszkodzony. Wstawiam zdjęcia liczę na waszą pomoc.
  13. Tak, ma dwumas Ja już wyżej pisałem skup się na konkretnym egzemplarzu żeby był sprawny nie patrz na rocznik, wiadomo że fajni im młodsze i im mniejszy przebieg ale to nie może być główny argument. Ważny jest stan konkretnego egzemplarza.
  14. Dobrze to ująłeś skoro gazu nie chcesz to możesz brać śmiało pod uwagę oba te silniki a jedyne czym bym się kierował szukając takiego samochodu to stanem konkretnego egzemplarza i na tym się skup. Większość 1.8T to trupy szczególnie w budżecie od 15-25 tyś ale są wyjątki od tej reguły, mówisz o budżecie 30 tyś a więc moim zdaniem jest to już rozsądny budżet na znalezienie dobrego egzemplarza uszanowanego, jednak musisz być przygotowany że możesz szukać nawet i kilka miesięcy lecz warto czasem poczekać znaleźć auto z pewnym przebiegiem jakiś tam przyzwoitym wyposażeniem. Ogólnie jeżdżę 1.8T w Q jednak u mnie wybór był oczywisty ponieważ od razu z założenia było że będzie zagazowane a 1.8t lepiej lubią gaz. Musisz być przygotowany na to że jak lubisz sobie troche pojeździć a nie jechać jak dziadke że te 12 Litrów spali bez problemu, jak go pogonisz to nawet i 16 więc przemyśl dobrze czy nie lepiej poszukać auta do gazu szczególnie iż 1.8T kochają gaz jednak to indywidualna sprawa, ja wychodzę z założenia że wolę jeździć na gazie przynajmniej pozwolę sobie od czasu do czasu poszaleć a przy tym mój portfel tak nie ucierpi Pozdro Edit w temacie mówisz o 1.8TFSI jednak tego silnika to nie znam ja w swojej wypowiedzi mówię o zwykłym 1.8T (163 km) oznaczenie silnika BFB - to te silniki są najbardziej polecane do gazu i zachwalane w budzie B7
×
×
  • Create New...