Jump to content

QuikSilver

Pasjonat
  • Content Count

    214
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About QuikSilver

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Sanok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    APY
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jesli chcesz jeździć autem jeszcze kilka dobrych lat i idziesz w sztywność to pewnie, no ja osobiście do auta które ma już 16 lat jak moje nie wrzucałbym czegoś takiego drogiego, dlatego dziwi mnie ta cena dla aut które niestety juz sa w większości pełnoletnie
  2. śrubę kupiłem w sklepie kolega mi dobrał po katalogu, wiec chyba jest okey,zbytnio tania nie byla, z bardzo małego doświadczenia wiem ze jest cos takiego jak twardość i nie wstawiłbym zwyklej śruby z castoramy
  3. a co do tej śruby i nakrętki samoblokującej z ktora jest tyle problemu z odkręceniem, tez wsadziłem zwykła śrubę i nakrętkę ale miałem male obawy, ta ori śruba miała pierścień który wchodził w otwór i centrował cala śrubę teraz tego niema próbowałem złapać środek i wtedy dokręciłem.
  4. no ja z czujnikiem to zrobiłem tak, obciąłem wiązkę i zlutowałem później osłony termokurczliwe i na koniec izolacja, zrobiłem tak bo sanki dokręciłem i nie chciało mi sie ich opuszczać żeby odpiąć przewód, dzis jeździłem i nie bylo błędu,. U mnie tak mocno siedział ten czarny wahacz ze musiałem go ze zwotnica wyciągnąć i dopiero na imadle jak zwrotnice zablokowałem to go rozruszałem. sruba z mimosrodem 50zl masakra :/
  5. nie zapomniej o zaciskach i czujnikach ABS
  6. przy ściągniętych sankach to dojście jest do wszystkiego, 2 dni mi zajęło odkręcanie, teraz robiąc druga stronę na pewno bym szybciej to zrobił, jutro nabicie nowego łożyska i tulei i co niestety ale założenie nowego czujnika ABS, nie chciał wyjść a gdybym wiedział ze tak będzie to bym odpiął kostkę i nie ruszałbym go a tak to się złamał i niestety kolejny niepotrzebny wydatek, ale nie był ruszany od czasu montażu posiadał znaczki audi 16 lal miał prawo się skleić do zwrotnicy. co do tego czarnego drążka kierowniczego, nie chciał sie odłączyć od zwrotnicy dopiero odpięcie wszystkiego od sanek i w garażu na imadle pościł, niestety do wymiany choć tuleje nie wyrobione, tyle ze przy probie wybicia troszkę go zmasakrowałem i do tego guma się przecięła to wole wymienić.
  7. ehhh no dokladnie poszedl przecinak w ruch, teraz mordowanie sie z tym czarnym wahaczem bo siedzi w zwrotnicy ktos ma jakis patent na wyciagniecie tego?
  8. sanki opuszczone i zrobil sie kolejny problem, bo sruba ruszyla, ale zaczela sie obkrecac nakretka i nie wiem co jest grane bo zaden klucz mi nie chce spasowac do niej, na srubie jest 18 a tu juz sam nie wiem , jaki jest jej numer zeby kupic nowa bo to wszystko nienadaje sie do ponownego skrecenia, do tego czujnik od ABS srubka co go trzyma tez sie objechala a wyczyscilem gniazdo i wbilem bita a i tak ukrecilo, masakra!!
  9. śrubę akurat mam bo kiedyś jak brałem łożysko na przód z FAGa to była w pudelku z logiem audi wiec doczekala sie swojego zastosowania, jedynie co to odkręcenie tego wahacza zamówiłem juz tulejki koszt nie jest duży, ściągnę nadkole i będę walczyć, trzymać kciuki
  10. pożyczyłem sobie kompresor i klucz pneumatyczny od jutra ciąg dalszy, a orientujesz się czy górny wahacz łatwo odkręcić od sanek i jaka tam tuleja idzie ?
  11. Koledzy możne ktoś poradzi, wyciągam zwrotnice z tylu żeby wybić łożysko i mam problem z górnym wahaczem ten na którym jest regulacja zbieżności, nakrętka się odkręciła ale śruba nawet nie drgnie chyba od nowości nie była ruszana i teraz czy jest jakiś sposób na nią czy na tuleje jest wymienna i czy wtedy trzeba odkręcić cały wahacz?
  12. czy do skladanych el lusterek mozna wsadzic spodu z ledami z a6, czy lusterko bedzie sie normalnie skladac ?
  13. do 1.8T obowiązkowo kompresor w garażu taki urok
  14. z używka moze byc roznie jesli masz jakis szrot w okolicy zeby na miejscu podmienic chwila roboty i będziesz wiedział, a zrob tak jak ja kiedys, sciagnij weza co idzie do turbo i zakrec wirnik czy sie kreci czy ma luz itp u mnie pomoglo(opcja padniete turbo) do pierwszego zgaszenia auta, to nic nie kosztuje, a jesli chodzi o przeplywke to bosch niestety cena 350 ja 2 lata temu tyle płaciłem
  15. miałem to 2 dni temu, problem nieszczelność w dolocie, logi to podstawa i sprawdzenie szczelności
×
×
  • Create New...