QuikSilver

Pasjonat
  • Zawartość

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O QuikSilver

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      Sanok

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      APY
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. QuikSilver

      zawsze możesz strzykawką i wężykiem wyciągnąć maksymalnie płynu ile się da i zalać odpowiednim zanim udasz się do mechanika
    2. QuikSilver

      Możliwe że jutro rano dojdę do ładu bo podmienilem czujnik temperatury ten zielony jedna już próba była możliwe że cały zabieg z wyciąganiem pompki był nie potrzebny
    3. QuikSilver

      jak jest z tym cofaniem paliwa, rok temu kupiłem wkład VDO (niebieska) do 2,7T ona daje niecałe 5 barów, i przed świętami miałem problem z odpaleniem auta, układ się zapowietrzył cofnęło paliwo, zamówiłem nowy wężyk żebrowany ale niestety coś poszło nie tak bo pęk gdy go montowałem i wsadziłem za niego gumowy paliwowy mocno skręciłem opaskami ale to nie pomogło, dołożyłem zawór kierunkowy przed pompę, wszystko mocno ścisnąłem ale nawet to nie pomogło, jak postoi kilka godzin to problem odpalenia wraca, odpalam na LPG na kilka sekund aż pompka pociągnie paliowo przepcha powietrze i wtedy odpalam już normalnie na Pb, zrobiłem logi pompa pracuje wzorowo
    4. QuikSilver

      Miałem taki problem okazała się przetarta wiązka co idzie do wtrysków benzyny jak stykało z silnikiem to paliło bezpiecznik i silnik nieodpalal
    5. QuikSilver

      a co z kolektorem zmieniałaś czy został stary ori ?
    6. QuikSilver

      Podeślij mi jak możesz na priv jakie to są sprężyny
    7. QuikSilver

      no i jak testy ?
    8. QuikSilver

      a świece irydowe FR6EI różnica jest tylko w tym ze w porównaniu do platynowych PFR6Q mają Opornik: odkłócony, 5 kOhm, czy to znaczy że cewki mają lżej ?
    9. Witam, zmieniłem silnik na AWT i mam problem z prowadnicą do bagnetu, nie mogę przełożyć mojej starej bo jest zakończona inaczej a tutaj ta rurka metalowa co wychodzi z bloku zakończona jest wielo klinem jaki numer tej rurki podchodzi
    10. QuikSilver

      a błąd z sai jest tylko w komputerze czy swieci na zegarach i w zasadzie daje to cos? silnik rozebrany, jest zmasakrowany jeden zawór się urwał i zrobił rewolucje kawałki gniazd zaworowych powpadały do turbiny, z głowicy nic nie idzie zrobić, a blok na tym cylindrze porysowany wiadomo żeby nowy silnik miał jak największy stopień sprężania, ale jak wiadomo to nie nowe sprzedają tylko z jakimś przebiegiem, czy 12 bar na cylinder to okey do jakiej dolnej granicy warto wybrać silnik
    11. QuikSilver

      Wiem że tak było by najłatwiej ale jest ciężko z dostępnością u mnie w okolicy jest jeden ADR i drugi bez SAI a stoi też od a3 w dobrej cenie i dają gwarancje, wypada wyciągnąć mój i pojechać z nim dla porównania myślałem żeby tego uniknąć, miska do przełożenia co do termostatu to raczej też chyba że właśnie jest inaczej
    12. QuikSilver

      Cześć urwał mi sie zawór i narobił bałaganu, sklepał świece uszkadzając głowice i tłok, dlatego zostaje mi wymiana całego słupka, ofert jest dużo na allegro, czego warto szukać, plus jest taki że większość silników jest wyciągnięta z anglików które nie widziały LPG, czy wszystkie słupki są identyczne Audi TT A3 itp chodzi o mocowania poszczególnych elementów , różnica jest w SAI-EGR niektóe chyba tego nie miały
    13. QuikSilver

      miałem ten sam problem, u mnie była pęknięta głowica AMB i wymieniłem od S3 APY, kupiłem ściągniętą prosto z auta wtedy na szczelność i diagnozę czy jest okey i po oględzinach zdecydowałem się, sama goła głowica 600zl plus robocizna wałki napinacz i co niektóre zawory zostały z AMB
    14. QuikSilver

      no właśnie kat jest usunięty ale sonda nie została usunięta z programu jak na razie, jutro zrobie logi na benzynie o których piszesz
    15. QuikSilver

      reduktor jest KME gold wtryski dragony więc jest nad wymiar tych 170KM, będą zmieniane świece i w piątek ma jechać na ustawienie gazu, a co z benzyną co obstawiasz co warto jeszcze sprawdzić, czy przez tą drugą sonde która jest wypięta może coś takiego się robić. był swego czasu też błąd 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications ale z tego co wiem to on nie ma żadnego modułu