Jump to content

QuikSilver

Pasjonat
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About QuikSilver

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Sanok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    APY
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. udało się rozwiązać problem, przewody które były w komorze silnika są okey, zawór w kompresorze też, winny był sterownik panelu klimatyzacji, przełożyłem z innego auta i klima się włączyła, a mój rozebrałem, przeczyściłem płytkę i jak na razie działa, tak że dzięki za pomoc i podpowiedz żeby szukać w prądach
  2. dzięki, będę coś z tymi nitonakrętkami próbować może się uda, bo kleiłem ale nic nie dało zrywały się, dzięki za pomoc
  3. dzięki za podpowiedz jutro może znajdę czas, i będę sprawdzać zastanawiałem się też nad zaworem czy nie padł, a powiedz mam też błąd przy navi tuner radia satelitarnego czy to można jakoś wyłączyć?
  4. Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3C8-907-336.clb Oznaczenie elementu: 7N0 907 426 BH HW: 7N0 907 426 BH Komponent i/lub wersja: AC Manuell H20 0505 Kodowanie: 0018002002 Kod serwisu: WSC 00066 123 00118 Zbiór danych ASAM: EV_ACManueBHBVW36X A01010 (VW36) ROD: EV_ACManueBHBVW36X_VW36.rod VCID: 7BFFAA2EF2E56997F3-802E Znaleziono 1 błąd: 9480465 - Sterowanie sprężarki układu klimatyzacji B10A9 11 [009] - Zwarcie z masą Potwierdzony - Testowany od skasowan
  5. Mam problem z takim golfem, klima chłodziła aż nagle przestało, podpiąłem komputer i pokazalo błąd zwarcie z masą 9480465, sprawdziłem kostkę co idzie do kompresora i jest w niej napięcie z tego co pamiętam około 8V, po odpięciu kostki były dwa błędy zwarcie z plusem i zwarcie z masą, czyli normalny objaw odłączenia zasilania ale gdzie szukać tego zwarcia z masą, czy to może elektrozawór mógł powiedzieć papa, czujnik ciśnienia pokazuje w spoczynku 8 barów więc układ szczelny, klima zwykła manualna
  6. Witam koledzy może ktoś miał podobny problem, przy demontażu lamp, pozrywały mi się te dinksy które są w pasie przednim, nie mogę mocno dokręcić teraz lamp od góry, czy jest jakiś sposób czy tylko wymiana pasa przedniego mnie ratuje
  7. jak zaniży, a coś się z autem stanie wyjdzie jakaś wada będziesz chciał auto oddać, trzeba będzie iść do sądu, to odda tyle ile jest na fakturze
  8. wyciągnąłem całe serwo i jest sucho, nic nie słychać żeby woda była w środku, sprawdziłem ezektor czy jest szczelny i jest okey, zostaje tylko pompa hamulcowa a jeśli to nic nie da to może pompa ABS ?? tak po za tym to wczoraj auto stało cały dzień i dziś rano przepchałem go bez żadnego problemu, napompowałem hamulce bez włączonego silnika pedał zrobił się twardy ale auto też mogłem przepchać bez problemu, jeszcze jedno jak jutro będę skręcać wszystko mam drugie serwo na podmiankę trzeba będzie układ odpowietrzać ? chce to zrobić tak, żeby wlać płyn do pompy zanim przykręcę zbiornik.
  9. Kompletnie nic, płyn był wymieniany rok temu, a auto ma 360tys przejechane czy to serwo może byc winowajcą, rok temu wymieniałem ezektor, na nowym słychać syczenie, przestaje gdy ścisne przewód od kolektora do niego, nigdzie nie widać żeby powietrze uciekało bo sprawdzałem szczelność pianą do LPG, no i rok jeździłem aż do teraz. ,,
  10. koledzy, już dawno nic sie nie działo, aż do niedawna, sprawa dość uciążliwa, nie odpuszczają zaciski w kołach, przód trzyma mocniej niż tył bo tylnymi kołami można jeszcze zrobić jakiś ruch obrotowy jak auto jest podniesione, a teraz objawy: pedał hamulca twardnieje po pewnym czasie puszcza tak samo z zaciskami zdarzy się że odpuszczą, w zbiorniczku przybyło płynu, odessałem troszkę, pojeździłem i znowu podeszło do góry, na wolnych obrotach chwilami wpadnie w telepawkę, podpiąłem komputer sprawdziłem ciśnienie to wciskając pedał hamulca to robi ponad 100, a na wolnych obr czasami jest wartość
  11. często jak pada sterownik ABS to jest to chrobotanie i to że pokazuje błąd czujnika ABS jednego z kół to też norma, kontrolki ABS ESP lubią się samoistnie zapalić w czasie jazdy, a i w późniejszym etapie to pada prędkościomierz ale to od rocznika zależy
  12. no to dużo roboty, na pewno będzie inne przełożenie bo ta skrzynia to 5b i to dość krótkie przełożenia, a dyfer był spięty z tiptronic co prawda też 5b ale za to z dłuższymi przełożeniami szczególnie 5 była długa, raczej ta różnica spowodowała że zrobił się luz i słychać stuki przeszukuje internet i znalazłem zdjęcie na którym jest skrzynia z oznaczeniem jak moja czyli PHH i jest podpisane audi a4 b6 1.8T nie dało mi wziąłem latarkę i szukałem i od góry skrzyni przy łączeniu z silnikiem i tam był numer FTZ i jakiś numer i tak ręki nie dam uciąć bo wszystko skorodowane i brudne, ewent
  13. nie mogę nigdzie znaleźć, moje oznaczenie skrzyni która u mnie teraz siedzi to PHH i numery 01A 3012... nie mogłem odczytać końcówki, czyżby to była skrzyni z audi 80 z 96roku ? tylko jakie to ma przełożenie, a numer nie był na obudowie skrzyni, tylko na obudowie tego elementu co idzie napęd na tył, a moj dyfer z tyłu ma ożnaczenia ETQ i on siedzi od początku i był z automatem, ktoś by mógł sprawdzić jego przełożenie.
  14. Ktoś posiada link do strony co są oznaczenia skrzyń ich przełożenia i jaka prędkość jest na poszczególnych biegach, wiem że to gdzieś było ale szukam i wertuje temat za tematem i nie mogę znaleźć
×
×
  • Create New...