Skocz do zawartości

QuikSilver

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O QuikSilver

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. QuikSilver

    brak paliwa

    To nie raczej układ zapłonowy, tutaj są 4 osobne cewki podmienilem na inne i dopialem kostki bo jedna jest uwalnona i trytytka trzeba ją ścisnąć i to przez nią było to wypadanie zapłonu, teraz jeździłem jakieś 40km na przemian LPG i benzyna miałem podgląd na logi i na benzynie dalej przy wciśnięciu gazu w podłogę jak turbo ciągnie to brakuje paliwa korekty zamykają się na 25, czy filtr choć nowy i trzyma ciśnienie na wolnych obrotach i przygazowce to moze w czasie jazdy jednak to ciśnienie spada
  2. QuikSilver

    brak paliwa

    Warto spróbować tylko na LPG powinno być identycznie a nie szarpało, od kilku dni tak jeżdżę i sprawdzam i tylko dziś szarpało po wykresach widać że braki paliwa są kiedy zaczyna turbo dobrze pompować i do odcinki w zasadzie
  3. QuikSilver

    brak paliwa

    mam już dość, ktoś może miał podobny problem albo doradzi, http://vaglogi.pl/log-002_033_115_4cAeX5N.html brakuje paliwa, a wymieniłem pompe paliwa na VDO, do tego filtr paliwa na MANN, mierzyłem ciśnienie i pokazuje równo 4 bary na listwie, wyciągnąłem nawet wtryski (BAM) i próbowałem je czyścić kupiłem ten srodek STP i moczyłem w tym wtryski, dalej nic, znalazłem dziś pęknięty wężyk co idzie od turbo do N75 ale to powodowało tylko przeładowanie co to benzyny bez zmian, zszedłem dziś bardzo nisko na rezerwie, gdy jechałem zatankować , auto zaczeło szarpać, każde wciśnięcie gazu powodowało szarpanie i miganie checka błędy to 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded wrzuciłem na LPG i szarpanie ustało, chwilkę tak jechałem i po przerzuceniu na Pb już szarpania ustały ale uboga mieszanka została dalej bez zmian. czy wtryski mogą być na wykończeniu ?
  4. kto wymieniał kiedyś sam filtr paliwa w benzynie wie że przy filtrze są szybko złączki, czy ktoś miał z tym problem że ze starości to się połamało nie chciały się trzymać, czy to można jakoś wymienić jest jakiś zestaw naprawczy ?
  5. z doświadczenia wiem najlepiej od razu kupić wtryski od BAMa, a co do kata predzej czy później go usuniesz
  6. QuikSilver

    1.8T AWT

    sam zmieniałem silnik AMB na AWT w zasadzie to dół bo góra to był APY, sprawdzić możesz to w bardzo łatwy sposób w AWT był inny termostat, jeśli masz tak jak u mnie to ktoś musiał rozwiercić otwór na niego i to zdradzi czy było coś modzone
  7. QuikSilver

    analiza logów

    tak B6 ma regulator do takiego filtra jak u mnie wchodzą 4 wężyki, a pompka nowa zanim zadzwonie o gwarancje chce sprawdzić wszystkie opcje, mam jeszcze gdzieś starą pompkę która teoretycznie była dobra tylko buczała przy rozruchu i czasami się zawieszała, musze ją poszukać, a co do filtra to już wypadało by go i tak zmienić
  8. QuikSilver

    analiza logów

    ale mnie dobiłeś teraz, tak na benzynie, miałem pompę wcześniej z 2,7T która dawała wiecej niż 4bary, ale z wlasnej glupoty uwaliłem króciec i kupiłem drugą też VDO ale już 4 bary tak jaka ma iść i to jakieś 3 miesiące temu, mógłby być winny też filtr paliwa ?
  9. QuikSilver

    analiza logów

    http://vaglogi.pl/log-002_033_115_l4R1EE.html ktoś może poradzić bo auto jedzie normalnie, 2 miesiące temu logowałem auto i było idealnie
  10. ja mam taki boczek z siatka po prawej stronie, dzis specjalnie patrzyłem czy to ktoś wcześniej sztukował ale wyglada na ori
  11. koledzy czy zestaw z aledrogo https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-amortyzatory-sportowe-koni-str-4-szt-7539108030 jest godny uwagi? pierwsze posty są z roku 2014 czy teraz moda jest na coś innego ? mam zawieszenie standard 1BA w quattro, grupy wagowe to 11, nie mam też rozpórki na kielichach, chce do tego wsadzić sprężyny eibach -30 no i rozpórkę z 1be która tam była podobno seryjnie, stabilizator z tylu od RS
  12. QuikSilver

    Rurka chłodzenia turbo.

    rozwiązałeś może problem ?
  13. dziś odpiąłem kostkę, wizualnie jest okey i wiązka też pod światłami łączy się z inna wiązką tez jest okey, sprawdziłem miernikiem, jest stałe napięcie na dwóch pinach, o dziwo po założeniu kostki klima dziś działała za każdym razem jak jechałem autem *
  14. jak w temacie, pęk zbiorniczek na płyn wyżej dolnego węża, płyn się wylał, dostałem na szrocie zbiorniczek, zamontowałem go i gdy jechałem usłyszałem puknięcie, myślałem że coś uderzyło w nadkole, zatrzymałem się i okazało się że pęk drugi zbiornik tym razem u góry i wygląda tak jak by na łączeniu połówek się rozszczelnił, płynu jest na minimum, a gdy odkręcę korek to jest słyszalny syk ciśnienia a po chwili płyn idzie do góry bulgocze i i wywala poza zbiornik (na gorącym silniku) , auto nagrzewa się normalnie wentylatory się włączają, ciepłe powietrze leci z nagrzewnicy, nie ma dymu z wydechu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...