Jump to content

QuikSilver

Pasjonat
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About QuikSilver

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Sanok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    APY
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. QuikSilver

    Maglownica b6/7

    po jakim przebiegu ?
  2. ja miałem taka niebieską, w opisie była na 4,7 bara do 2,7T
  3. Miałem podobnie kolega mechanik zauważył na szybko że z okolic króćca z tyłu silnika że to częsta przypadłość ale po dostaniu się do niego sprawdziłem dolnego węża i to on był winowajcą z niego leciało, na zgięciu że starości ta guma popękała i się wykruszyła, przy spokojnej jeździe płyn byl wracałem tak 250km z sercem w gardle niskie obroty i dojechałem bez problemu a na drugi dzień jadąc do sklepu myśląc że jest okey przycisnąłem trochę po obrotach i cały płyn ze zbiorniczka wywalilo
  4. do nagrzewnicy jest podpięte dobrze ten z dziurką jest u góry tak jak piszesz , chyba jest wszystko dobrze bo wąż jest tak wyprofilowany że inny raczej nie podejdzie, mam nadzieje że króciec nie będzie przepuszczać bo trochę roboty z jego wyciągnięciem było gdyby nie SAI to było by szybciej
  5. Witam, mam szybkie pytanie, wymieniam króciec z tyłu silnika, bo pod autem różowa kałuża z płynu a zbiorniczek pusty, wyszło że ten dolny wąż na szybkozłączkę jest już mocno zużyty i to raczej on jest winowajcą , gdy go wyciągałem był wpięty do nagrzewnicy jako zasilanie, a patrząc na etke i po numerze na nim wychodzi że to ma być powrót i wpięty w górny króciec, czy dobrze kombinuje że coś ktoś namieszał ?
  6. QuikSilver

    8E0906201K

    co to za pompa przy niej jest jakiś filtr, wszystko nad lewym tylnym kołem, dziś wymieniałem amorki i to zobaczyłem nawet nie wiem czy to działa a filtr mega zabrudzony był
  7. nie chce tu nikogo reklamować, ale jest kilka osób na forum co sprzedają części, jak brałem przednią zawieche z lema to i śruby były i pudełka i cena podobna jak na allegro, a w razie czego łatwiej zwrócić gdyby coś nie pasowało
  8. łączniki są takie same niezależnie od grubości drążka, wraz z drążkiem zmienić trzeba obejmy gumowe, jeśli masz 18mm w b6 i wezmiesz z b7 18mm to będzie identyczny
  9. sprawa się wyjaśniła, dlatego myślałem o wymianie wtrysków, bo wymieniłem filtr na ori i ciśnienie było 4 bary tak jak ma być a komputer pokazywał że robi się ubogo że brakuje paliwa, mysłałem że coś jest z wtryskami że nie puszczają tyle paliwa ile mają zadane, wymieniłem sondę lambdę bo to ona świrowała.
  10. szybkie pytanie, mam teraz wtryski BAM 380, ale obawiam się że padają i szukam "nowych" gdy założę od SAABa 370 to będzie dalej lipa?
  11. QuikSilver

    brak paliwa

    To nie raczej układ zapłonowy, tutaj są 4 osobne cewki podmienilem na inne i dopialem kostki bo jedna jest uwalnona i trytytka trzeba ją ścisnąć i to przez nią było to wypadanie zapłonu, teraz jeździłem jakieś 40km na przemian LPG i benzyna miałem podgląd na logi i na benzynie dalej przy wciśnięciu gazu w podłogę jak turbo ciągnie to brakuje paliwa korekty zamykają się na 25, czy filtr choć nowy i trzyma ciśnienie na wolnych obrotach i przygazowce to moze w czasie jazdy jednak to ciśnienie spada
  12. QuikSilver

    brak paliwa

    Warto spróbować tylko na LPG powinno być identycznie a nie szarpało, od kilku dni tak jeżdżę i sprawdzam i tylko dziś szarpało po wykresach widać że braki paliwa są kiedy zaczyna turbo dobrze pompować i do odcinki w zasadzie
  13. QuikSilver

    brak paliwa

    mam już dość, ktoś może miał podobny problem albo doradzi, http://vaglogi.pl/log-002_033_115_4cAeX5N.html brakuje paliwa, a wymieniłem pompe paliwa na VDO, do tego filtr paliwa na MANN, mierzyłem ciśnienie i pokazuje równo 4 bary na listwie, wyciągnąłem nawet wtryski (BAM) i próbowałem je czyścić kupiłem ten srodek STP i moczyłem w tym wtryski, dalej nic, znalazłem dziś pęknięty wężyk co idzie od turbo do N75 ale to powodowało tylko przeładowanie co to benzyny bez zmian, zszedłem dziś bardzo nisko na rezerwie, gdy jechałem zatankować , auto zaczeło szarpać, każde wciśnięcie gazu powodowało szarpanie i miganie checka błędy to 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded wrzuciłem na LPG i szarpanie ustało, chwilkę tak jechałem i po przerzuceniu na Pb już szarpania ustały ale uboga mieszanka została dalej bez zmian. czy wtryski mogą być na wykończeniu ?
  14. kto wymieniał kiedyś sam filtr paliwa w benzynie wie że przy filtrze są szybko złączki, czy ktoś miał z tym problem że ze starości to się połamało nie chciały się trzymać, czy to można jakoś wymienić jest jakiś zestaw naprawczy ?
  15. z doświadczenia wiem najlepiej od razu kupić wtryski od BAMa, a co do kata predzej czy później go usuniesz
×
×
  • Create New...