Jump to content

porsche199611

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About porsche199611

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rzadki i ciężki temat do dostania no i drogi, nie wiesz czy może te od 3.0tdi pasują ?
  2. Witam, posiadam A4 B7 w 2.7BiTurbo, niestety dyfer i skrzynia nadają do wymiany iż poprzednij własciciel nie dbał zbyt o jednostkę napędową... Celuje w zestaw od 2.7 tdi lub 3.0 tdi Czy będą one pasować do mojego auta? Nie chce szukać z 2.5 tdi bo najczesciej to b6 które maja narąbane dużo km, a b7 juz troszke mniej mają.
  3. Witam, otóż wymieniłem pompe wspomagania i zbiorniczek wraz z płynem na aso. Wspomaganie było z auta audi q5 3.0tdi 120k przbiegu, ogolnie pompa jak nowa. Ale mechanior mi założył to wszystko i syczy z zbiorniczka płynu wspomagania, wczesniej tego nie było.... dodam iż jak przekrecam kiero, albo jak trzymam na maksa skręcone koła to nie słychać niczego. Co moze byc przyczyną?
  4. Witam, po wymianie pompy wspomagania + Zbiorniczka + płynu wspomaganie lepiej chodzi, już nie jest sztywne jak kamień, przypomnę wczesniej podczas pierwszego rozruchu auta kierownica działała sprawnie aż do momementu rozgrzania płynu, czyli z 1.5 minuty, po tym czasie na postoju wspomaganie kamień... podczas dodawania gazu pompa odpuszczała, teraz wymieniłem podane części i jest lepiej, nie ma tego oporu, ale nadal nie działa jak musi, nie jest tak delikatne jak serwotronic u ojca a6 c6, są opory po rozgrzaniu, co moze jeszcze być odpowiedzialne za to?
  5. Witam, posiadam audi a4 b7 2.7 biturbo w quattro, skrzynia 2.5tdi. Chciałbym sie dowiedzieć jakie dyfry będa pasowały do auta ponieważ aktualny ma straszny luz. Czy dyfry z a4 b8 q5... beda pasowac? Chciałbym dorwać jak najmłodszy dyfer. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich Jestem posiadaczem audi a4 b7 z silnikiem 2.7 biturbo quattro, auto posiada wydech przelotowy 2.6 cala na 4 tłumiach, dwa środkowe i dwa końcowe. Auto w niskim zakresie obrotowych strasznie buczy, pieknie gra jak daje mu sie w gary, ale jest zbyt głośny w trasy, w wyższych momentach obrotowych nie słychać go ale przeważnie czuć te buczenie. Czy jak zastąpie dwa środkowe w jeden tłumik srodkowy to bedzie ciszej? Coś takiego?
  7. Witam, otoz mam problem z swiatlami drogowymi, otóz auto posiada bixenon skrętny i nie działaja swiatła drogowe, manetka nie reaguje ani na liczniku ani na VCDS nie widac ruchu ze przyciągam ją do siebie, co moze byc zepsute, manetka? Moze pająk? z góry dzieki
  8. Witam, otóż mam okazję kupić oryginalne poduszki silnika od audi b7 2.0tfsi w stanie idealnym z roku 2008 no i poduszki z 2.5tdi z roku 2003 stan ciężko ocenić, na pierwszy rzut oka żadnych wycieków, ale te od 2.0tfsi są w idealnym stanie jak nówki, moje pytanie, które montować do budy B7 z silnikiem 2.7 biturbo. Pozdrawiam
  9. Witam, ja mam podobny problem: Na zimnym wspomaganie chodzi ale z delikatnym oporem, nie tak jak prawdziwy serwo gdzie paluszkiem majtasz, ale jak sie rozgrzeje to porażka nie da sie przekręcic kierownicy, trzeba dać gazu zeby cos tam ruszyła, stawia strasznie moce opory.... Magiel nowy, pompa również, czy przekaźnik za to odpowiada? Ja bardziej sie zastanawiam na zaworkiem, co sądzisz OlekS
  10. Witam, panowie ja mam problemu tego typu iż serwotronic w moim aucie który był zregenerowany (pompa i magiel) strasznie sztywnieje po rozgrzaniu, na zimnym nie działa tak idealnie super jak u mojego ojca serwo w a6 c6 gdzie jednym paluszkiem krecisz.... Jak jest rozgrzane auto, to kierownicą nie da sie ruszyc, trzeba pudziana.... jak dodam wiecej gazu to jakos tam kiera odpuszcza, wtedy działa jak zwykłe wspomaganie... Płyn był zalany czerwony, strzykawką wyciągnąłem 2 razy płyn i zalałem zielony ale nadal sie robił czerwony... nie wiem czy to przez płyn, czy chłodniczkę wspomagania czy ten zawór lub sitko, co zrobić panowie, nie da sie manewrować kierownicą, porażka. Auto a4 b7 2.7Bit AGB quattro
  11. Ja mam tak samo, na postoju sztywny i pudziana trzeba żeby zakręcił kierownicą, oczywiście na zimnym też jest opór ale mniejszy, jak sie rozgrzeje to na postoju jest dramat, jak dodam gazu na jałowych to odpuszcza wspomaganie i mozna jakos krecic, ale potrzebuje wysokich obrotów... audi to audi a4 b7 z silnikie s4 agb 2.7 biturbo, co jest powodem tego zachowania. Czy to moze być ten zawór? dodam że wspomagania nie słychać nic nie wyje.
  12. Witam, otóż jestem nowym posiadczem audi a4 b7 z silnikiem 2.7biturbo z S4 B5, problem tkwi w tym iż serwotronic na ciepło w postoju sie kręci bardzo ale to bardzo cięzko, prawie nie można ruszyć kiery, ale jak sie da lekko gazu żeby złapał obroty to mozna swobodnie kierownicą operować, nic nie wyje, podczas jazdy kierownica normalnie sztywnieje jak przystaje na serwotronic, pompa wspomagania regenerowana, maglownica również, z tego co zauwazyłem to jest zalany jakis czerwony płyn wspomagania a z tego co patrze na korku jest 002000 czyli musi być zielony, czy to moze być az tak istotne?
  13. Witam, panowie wymieniłem pompke paliwa na pierburga którego chwalą wszyscy, zakupiłem go od naszego kolegi z forum, no i razem z filtrem paliwa wymieniłem na oryginał z aso... i czasem pompa wydaje piskliw dzwięki przy rozruchu auta.... a dziś zaczęła dziwnie buczeć przez moment ale ustało.... co z nią nie tak, coś słyszałem o jakichś przewodach karbowych. Popraw mnie ktoś prosze
×
×
  • Create New...