kkam

Klubowicze
  • Zawartość

    1466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O kkam

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      STG

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    3049 wyświetleń profilu
    1. kkam

      Dodatkowo polecam
    2. kkam

      W module komfortu(46) na kanale 62 powinno być ustawione 255. Jeżeli jest inna wartość niż 255,to należy wpisać 255 a następnie: 1. Otwórzyć całkowicie dach. 2. Zamknąć dach 3. Opuścić całkowicie wszystkie szyby 4. Podnieść wszystkie szyby.
    3. kkam

      Już tego nie robie
    4. kkam

      W drzwiach kierowcy też musi być moduł drzwi w wersji High. Jeżeli nie masz modułu to na CAN nie sa przesyłane wszystkie sygnały. Moduł z drzwi kierowcy wysyła info do modułu drzwi pasazera o koniecznosci złożenia
    5. kkam

      Ten numer co znalezłes to pewnie dla całego lustra. Silniczki są takie same, różnica jest w aluminiowym stelarzu. W ang jest inny kąt.
    6. kkam

      Prawdopodobnie masz ledy w których ograniczenie prądu realizowane jest na rezystorze. Musisz zakupić ledy ze stabilizatorem napięcia. Jasność będzie stała, niezależna od napiecia wejściowego
    7. kkam

      Za mną jechali kilka dobrych km zaraz na wlocie do Cro. Włączyli się do ruchu po tym jak na autostradzie przejechałem koło nich tak 160-170(stali koło parkingu i obserwowali). Zauważyłem, że to policja (nieoznakowane a4 b8) więc zwolniłem i już dalej było 130. Po kilku km przepisowej jazdy wyprzedził nas passat z Pl, więc zainteresowali się nim;)
    8. kkam

      Dodatkowo po doborze lakieru musisz zrobić natrysk próbny. W zależności od ciśnienia i dyszy w pistolecie zmienia się odcień. Także nie każdy lakier bezbarwny nie jest idealnie przezroczysty i zmienia odcień. Zresztą jeżeli będziesz sam malować to powinieneś to wiedzieć;)
    9. kkam

      Dostęp jest tylko od strony nadkola. Poruszać dasz radę, do przeprowadzenia naprawy będzie za mało miejsca
    10. kkam

      Wprowadziłem Cie trochę w błąd - > błotnika nie zdemontujesz bo jedna śruba jest od strony drzwi. Jak nie pomoże ruszanie wiązką to trzeba ciąć boczek
    11. kkam

      W pierwszym etapie możesz spróbować dostać się od strony nadkola. Demontujesz koło, nadkole, tylna osłone błotnika i masz dostęp do wiązki. Musisz poruszać wiązką i spróbować otwierać drzwi. Przewody w gumowej przelotce na 99% są popękane. Istnieje szansa, że jak ruszysz na na chwile złapią. Naprawa wiązki od strony błotnika jest bardzo ciężka, bo brakuje miejsca. Jak to nie pomoże to zostaje cięcie boczka lub demontaż błotnika, aby mieć dobry dostep do wiązki.
    12. kkam

      Tak, ale to odkręcenie wszystkich śrub, bo mowa tu o śrubach pod lampą(przód błotnika) to 95% pracy potrzebnej do zdjęcia zderzaka. Bo zostają tylko 2 śruby od dołu i spinki podłogi.
    13. kkam

      Musisz odsunąć zderzak na kilka cm. Bez zdjęcia zderzaka nie wymienisz błotników.
    14. kkam

      np ja jestem;)
    15. Microswitch, do dostania w sklepach z częściami elektronicznymi