Jump to content

kkam

Klubowicze
  • Content Count

    1,482
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About kkam

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    STG

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

3,356 profile views
  1. już ktoś na forum to robił, bo 2 lata temu brał odemnie modułu zeby takie lustra się składały postaram sie odszukac nick
  2. musisz rozebrać oba lusterka a potem obcinasz stelaz aluminiowy z a4 b6/b7 i dospawujesz stelaż z b8. Finalnie trójkąt przy szybie zostanie stary, a obudowa i mechanizm jest z b8
  3. jakie masz hamulce? seria 245? Jak wszystko będzie rozkręcone to musisz rozebrać zacisk i sprawdzić stan mechanizmu. Jeżeli nie masz szczypiec do segera to kup https://allegro.pl/oferta/szczypce-segera-do-zaciskow-hamulcowych-audi-vw-me-6946416399?snapshot=MjAxOS0wNS0wOFQyMToyMzo0NS40MzhaO2J1eWVyOzE0YzViNDBmZDEzYjA0ZGVjMjQ4ZThhYmQyZWMwZmJmNTY4NjliMWVlZmIwYzk4NTcyZGFmNDI5MTY2ODUwOGM%3D Bo ionnymi będzie cieżko podejść. Sprawdz rozmiar zacisków to podam Ci namary na zestwy naprawcze
  4. kkam

    Mokre lusterka

    ja mam teraz SOFT99 - ULTRA GLACO 70ML, zimę wytrzymało bez problemu, więc jestem zadowolony.
  5. A jakie pytanie kierujesz do nas w swoim poście?
  6. kkam

    Mokre lusterka

    Dokładnie, wszystko jest gotowe. Wystarcza wkłady, 50zł i 20 min roboty i można się cieszyć grzanymi lustrami.
  7. W obu czujnikach płytka jest taka sama. Różnica miedzy przodem, a tyłem to tylko ramie.
  8. kkam

    Mokre lusterka

    Lusterka mam posmarowane niewidzialną wycieraczką i do tego sa podgrzewane - > nie miałem jeszcze potrzeby wycierania przed jazdą, a auto mam 10 lat. Zawsze możesz też kupić wkłady podgrzewane. Instalacja jest w lusterkach, wystarczy zminić wkłady.
  9. Robie podobnego moda, ale co prawda jarzma tylko pod 300. Ja zastosowałem tulejki https://allegro.pl/oferta/tulejka-cienkoscie-do-naprawy-gwintu-m10-x1-5-l-18-7901182727?snapshot=MjAxOS0wNS0xMlQxMjo0Mzo1MC43OTFaO2J1eWVyOzEyMjUwOGY2YWQzODliNTc2NGQ4ZTNkNWM5ZWNjMjI2Njk2NWYwNDhjODY3NTVjZTMyNTgxYWM0YmNkZTgxYWE%3D Trzeba kupić nowe śruby M10x1.5. (bo stare są m10x1.25 i do tego na imbus)
  10. kkam

    Jarzma 288 tył

    W sobote zminiam jarzma z 288 na 300 z a6 c6, więc jak do tego czasu nic nie znajdziesz to się odezwij.
  11. ja bardziej zainteresowałbym sie wskazaniami z grupy 7, dlacze temp płynu masz 107stopni? za dużo, powinno byc w okolicach 90.
  12. Ja pierwszą tarcze robiłem u Skoczylasa, okładzina Luk 8090S wytrzymała 3 lata ~60kkm i zaczęła się ślizgać, więc było ok. Obecnie mam z Makland. I nie mogę powiedzieć o nich złego słowa. Drgania były przez pierwsze 100km, po mocniejszym upalaniu wszystko się ułożyło. Obecnie zrobiłem 3kkm i jest ok. Z tego co czytałem to z Maklandu jest loteria, jak im sie uda.
  13. Wiązki idzie dorobić. Kilk razy juz montowałem elektryke z tyłu. Razem z dorobieniem wiązek w dzień się ogarniesz. Brakujące kable i piny tu kupisz wtyczkolandia.pl
  14. Dlaczego nie chcesz moontować ori instalacji?
×
×
  • Create New...