kkam

Klubowicze
  • Zawartość

    1436
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O kkam

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      STG

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    2926 wyświetleń profilu
    1. kkam

      Prawdopodobnie masz ledy w których ograniczenie prądu realizowane jest na rezystorze. Musisz zakupić ledy ze stabilizatorem napięcia. Jasność będzie stała, niezależna od napiecia wejściowego
    2. kkam

      Za mną jechali kilka dobrych km zaraz na wlocie do Cro. Włączyli się do ruchu po tym jak na autostradzie przejechałem koło nich tak 160-170(stali koło parkingu i obserwowali). Zauważyłem, że to policja (nieoznakowane a4 b8) więc zwolniłem i już dalej było 130. Po kilku km przepisowej jazdy wyprzedził nas passat z Pl, więc zainteresowali się nim;)
    3. kkam

      Dodatkowo po doborze lakieru musisz zrobić natrysk próbny. W zależności od ciśnienia i dyszy w pistolecie zmienia się odcień. Także nie każdy lakier bezbarwny nie jest idealnie przezroczysty i zmienia odcień. Zresztą jeżeli będziesz sam malować to powinieneś to wiedzieć;)
    4. kkam

      Dostęp jest tylko od strony nadkola. Poruszać dasz radę, do przeprowadzenia naprawy będzie za mało miejsca
    5. kkam

      Wprowadziłem Cie trochę w błąd - > błotnika nie zdemontujesz bo jedna śruba jest od strony drzwi. Jak nie pomoże ruszanie wiązką to trzeba ciąć boczek
    6. kkam

      W pierwszym etapie możesz spróbować dostać się od strony nadkola. Demontujesz koło, nadkole, tylna osłone błotnika i masz dostęp do wiązki. Musisz poruszać wiązką i spróbować otwierać drzwi. Przewody w gumowej przelotce na 99% są popękane. Istnieje szansa, że jak ruszysz na na chwile złapią. Naprawa wiązki od strony błotnika jest bardzo ciężka, bo brakuje miejsca. Jak to nie pomoże to zostaje cięcie boczka lub demontaż błotnika, aby mieć dobry dostep do wiązki.
    7. kkam

      Tak, ale to odkręcenie wszystkich śrub, bo mowa tu o śrubach pod lampą(przód błotnika) to 95% pracy potrzebnej do zdjęcia zderzaka. Bo zostają tylko 2 śruby od dołu i spinki podłogi.
    8. kkam

      Musisz odsunąć zderzak na kilka cm. Bez zdjęcia zderzaka nie wymienisz błotników.
    9. kkam

      np ja jestem;)
    10. Microswitch, do dostania w sklepach z częściami elektronicznymi
    11. kkam

      Zacznij od sprawdzenia kabli w gumowych przepustach, jak tam bedzie wszystko dobrze to rozbierz przełączniki i wyczyść styki.
    12. Kupie poduszki/ lub same osłony tylnych poduszek w oparcie kanapy - > tylko jasna skóra
    13. kkam

      W weekend zrobię kilka foto i Ci pokaże jak świeci
    14. kkam

      Kto robił chipa, jaką masz teraz moc? Jak jest zrobione wszystko z głową to mało prawdopodobne, że cos padnie. Ja po chipie mam zrobione już 100k km i nic się nie dzieje. Za każdym razem uszkadza się tylko cewka? W jakim stanie są końcówki?
    15. kkam

      Ja jestem ze Starogardu Gdańskiego. Jak wskoczę na A1 to do Łodzi mam około 2,5h. W Bukowinie chciałbym być pomiędzy 13 a 15, więc planuje startować około 6.30.