Skocz do zawartości

kkam

Klubowicze
  • Postów

    1476
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O kkam

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    STG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

7991 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kkam

50

Reputacja

  1. Jeżeli kupisz gotowca, czyli juz przerobione lampy to praktycznie nie ma dużo roboty i nic trudnego. Najbardziej czasochłonne jest zdjecie zderzaka do podmiany lamp. A jeżeli sam bedziesz przerabiać lampy to najważśniejsze zachowanie czystości przy pracy, aby nie ubrudzic wnętrza lampy i nie porysować kloszy od środka.
  2. Nawet jak kupisz od anglika to nie problem - > wystarczy przelożyć ze swoich starych fragment stelaża i bedzie ok. Troche jest z tym zabawy, bo lustra trzeba rozebrać w drobny mak, ale za to wychodzi dużo taniej. 10 pin z anglika trafiają się nawet po 50 zł.
  3. inny nadruk na aluminiowym korpusie LLL vs RLL czy jakoś tak;) dodatkowo anglik często w prawym lustrze ma wkład z martwym polem
  4. Jeżeli odpiąłeś moduł składania to pamiętaj, że trzeba założyć zworki we wtyczce , bo kabel niebieski i różowy jest przecięty. (Na wypiętm module nie będzie przejscia.)? Nie szukałem wizualnie miejsc uszkodzenia, sprawdziłem miernikiem, kabel bez przejscia wymieniłem na taki w sylikonowej izolacji.
  5. Nie ma przekaźnika od lusterek. Wszystkim steruje sterownik drzwi. Do sprawdzenia przewody w samym lustrze. Miałem u siebie podobny przypadek, po prawie 7 latach codzinnego skladania i rozkladnia poddały się przewody. Nie wiem jak w exeo, ale w a4 przewody delikatnie pracują podczas składania i nie wytrzymują próby czasu.
  6. P&P nie będzie pasować. Do przerobienia mocowania(trójkąty). Ze starych luster bierzesz trójkaty z fragmentem stelaża, reszta z innych luster np a6 c6, a4 b8. Stelaże trzeba przyciąć i pospawać. Poszukaj na forum, jest kilka opisów.
  7. kkam

    A4 B6 Cabrio

    W tym przypadku były kupione nowe wtyczki z b7 (1J0973733 KOSTKA ZŁĄCZE WTYK VW AUDI 2,8mm) a potem tylko przepinowanie ze starej do nowej + rezystor, aby nie było błędu spalonej żarówki.(b6 ma 2 swiatła wsteczne a b7 tylko 1)
  8. kkam

    A4 B6 Cabrio

    hmm mam wrażenie, że już to auto gdzieś widziałem;) 1644875895105.mp4
  9. Będzie pasować. Z anglika bierzesz tylko blache, resztę przekładasz(zamek, wiązka, lusterko, klamka)
  10. kkam

    Starogard Gdański

    Hej, świetny kolor
  11. kkam

    B7 Crew

    Hej, jest ktos z klubowiczów z Radomia albo okolic? Chce kupić kierownice, ale jest tylko odbiór osobisty, a ja mam ponad 450km w jedną stronę.
  12. Jak tam przygotowania do sezonu, coś się dzieje?
  13. Do zasilenia led w blendach musisz pociagnac tylko 1 przewód (zasilanie 12V) masa jest juz w lustrze -> jeden z czarnych przewodów od podgrzewania . Trzeba zmierzyć który to masa, bo oba są czarne. Ja przewód przeciągam w taki sposób, że najpierw dlugą trytke wkladam w mechanizm(tam gdzie z osi mechanizmu wychdza przewody) jak przejdzie na druga strone to przyklejam tasma przewód i przeciągam.
  14. Próbowałeś inny aku albo sprawdzenie rozrusznika? Zwróć uwagę na odpalanie przy -10, kręci ale nie widać wzrostu obrotów. Ja u siebie jak miałem problem z pompkami(zapowietrzały sie) to od razu po przekrezeniu rozrusznika wskazówka wskakiwała na poziom 200-300obrotów. U Ciebie widać, że kreci, ale licznik nie pokazuje wzrostu obrotów. Są 2 czujniki z których jest brany sygnał obrotów, może jeden jest uszkodzony? Masz jakieś błędy po podpięciu VAGa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...