Jump to content

kkam

Klubowicze
  • Content Count

    1,485
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47

4 Followers

About kkam

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    STG

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

5,503 profile views
  1. Próbowałeś inny aku albo sprawdzenie rozrusznika? Zwróć uwagę na odpalanie przy -10, kręci ale nie widać wzrostu obrotów. Ja u siebie jak miałem problem z pompkami(zapowietrzały sie) to od razu po przekrezeniu rozrusznika wskazówka wskakiwała na poziom 200-300obrotów. U Ciebie widać, że kreci, ale licznik nie pokazuje wzrostu obrotów. Są 2 czujniki z których jest brany sygnał obrotów, może jeden jest uszkodzony? Masz jakieś błędy po podpięciu VAGa?
  2. Polecam moda, mam u siebie to samo zrobione dla obwodów w których są ledy. Od prawie roku zero problemów, no i oczywiscie brak grzejacych się rezystorów.
  3. My startujemy 10.07. W tym roku trasa bardziej widokowa przez trase alpejska grossglockner, a potem starą Jadranką aż do Dubrovnika
  4. ja brałem do siebie z tej aukcji Audi A4 B6 B7 Cabrio 00-07 dywaniki welurowe Czarn 7764377910 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 39 zł - Audi A4 B6 B7 Cabrio 00-07 dywaniki welurowe Czarn (7764377910). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Jakość i wykonanie ok. Obecnie pozbywają sie stanów magazynowych, dlatego ceny atrakcyjne. Do b8 też u nich znajdziesz
  5. planujecie jakiś postój na wlocie na Zakopiankę? jak tak to postaram się dołączyć.
  6. Jarzmo z a6 c6 302 jest pod tarczę niewentylowaną. Pasować do niego będzie zacisk od zestawu 288(np od a4 b7 3.0 TDI)
  7. dzieki za info. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. pod koniec tygodnia bede mieć zacisk na przymiarki to wszysto zweryfikuje
  8. Czy zacisk z T5 jest żeliwny? Próbował ktoś montować zacisk alu z phaetona? Powinnien być lżejszy i ma większą średnice tłoczka. Zostaje tylko kwestia mechanizmu ręcznego
  9. To są kondensatory. U mnie jak były skorodowane to wstawiłem 1uF. Niestety nie wiem jakie były ori wstawione. U mnie po wymianie na 1u ruszyło.
  10. Miałem podobny przypadek a4 b6, gumowy przepust przez grodz się zasysał i blokował podciśnienie.
  11. już ktoś na forum to robił, bo 2 lata temu brał odemnie modułu zeby takie lustra się składały postaram sie odszukac nick
  12. musisz rozebrać oba lusterka a potem obcinasz stelaz aluminiowy z a4 b6/b7 i dospawujesz stelaż z b8. Finalnie trójkąt przy szybie zostanie stary, a obudowa i mechanizm jest z b8
  13. jakie masz hamulce? seria 245? Jak wszystko będzie rozkręcone to musisz rozebrać zacisk i sprawdzić stan mechanizmu. Jeżeli nie masz szczypiec do segera to kup https://allegro.pl/oferta/szczypce-segera-do-zaciskow-hamulcowych-audi-vw-me-6946416399?snapshot=MjAxOS0wNS0wOFQyMToyMzo0NS40MzhaO2J1eWVyOzE0YzViNDBmZDEzYjA0ZGVjMjQ4ZThhYmQyZWMwZmJmNTY4NjliMWVlZmIwYzk4NTcyZGFmNDI5MTY2ODUwOGM%3D Bo ionnymi będzie cieżko podejść. Sprawdz rozmiar zacisków to podam Ci namary na zestwy naprawcze
  14. kkam

    Mokre lusterka

    ja mam teraz SOFT99 - ULTRA GLACO 70ML, zimę wytrzymało bez problemu, więc jestem zadowolony.
×
×
  • Create New...