Jump to content

Lukasz_mk2

Pasjonat
  • Content Count

    1,355
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32

About Lukasz_mk2

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,324 profile views
  1. Nie, błędy mam po angielsku - ich nie spolszczysz
  2. Tak, musisz mieć mapy+spolszczenie. Mam u siebie bns i tak naprawdę użyłem go może ze dwa razy odkąd mam auto, a mam je już 9 lat- ta nawigacja naprawdę jest słaba i nie ma co się nią interesować i zawracać sobie nią głowy
  3. Fis nie da się spolszczyć, co najwyżej bns
  4. U mnie 65% to jazda po zakorkowanym Krakowie. Choć muszę przyznać, że zauważyłem wzrost spalania po wymianę wytartego walka rozrządu, kiedyś te spalanie chyba miałem niższe.
  5. Mi AWX spala średnio 8,5l/100km - spalanie policzone na podstawie tankowań z ostatnich 55000km (pięćdziesiąt pięć tysięcy km), nigdy nie udało mi się zejść do poziomu 6l/100km
  6. a co świecące kontrolki na liczniku mają do przeglądu?? jak wjedziesz na rolki i hamulec będzie działał to przegląd przejdziesz, mimo tego że kontrolki świecą na blacie. Na przeglądzie nikt nie sprawdza sprawności ABS/EDS zwłaszcza, że nie wszystkie stare samochody mają takie systemy, a przeglądy przechodzą.
  7. należałoby podłączyć auto pod vcds'a i odczytać błędy z klimy oraz temperatury z czujnika. Być może wystarczy tylko wykonać nastawy podstawowe klap, ale bez podłączenia pod komputer ciężko wróżyć ze złotej kuli
  8. Mi ta robota zajęła może dwie godziny, bo nie wiedziałem jak się do tego zabrać żeby za bardzo nie uszkodzić lampy przy jej "piłowaniu".
  9. przestudiuj poniższy temat: na pewno osiągniesz lepszy efekt niż na nowych lampach z B6 - sam mam i polecam. Poniżej zdjęcie prezentujące moje "światło" po wymianie soczewki - stary żarnik, nie ustawione lampy.
  10. u siebie po przeczytaniu o tym problemie przykładałem ucho do lampy i nie słychać kompletnie nic. Być może ten moduł jest OK
  11. miałem podobny problem przy tarczach 320 - na początku wszystko było ok, po około pół roku zaczęły bić przy hamowaniu z wyższych prędkości (być może zgrzałem je na autostradzie w deszczowy dzień). Po pomiarach wyszło, że jedna tarcza ma bicie 0,09mm, druga 0,06mm - oddałem tarcze do przetoczenia i teraz jest OK.
  12. mam dokładnie ten moduł w b6 Bix i wszystko jest ok z przysłonami - z tym, że ja mam założone całe soczewki z B8 lift. Z tego co czytałem to właśnie dzięki tej zmianie soczewek nie mam problemu z przysłonami, na soczewkach z B6 problem ten podobno występuje w większości przypadków
  13. Możesz napisać w jaki sposób usunąłeś te rysy?? Mam podobne u siebie i też bym z nimi coś zrobił.
  14. z tego co kojarzę to jak dokładałem szyby do tyłu to jak nie podłączyłem wszystkich drzwi to żadne szyby nie działały - robiłem to na raty jedne drzwi w piątek drugie w sobotę - po podłączeniu jednych żadne nie działały, dopiero po spięciu drugich szyby zaczęły działać. Więc jak u ciebie któreś są źle podłączone to reszta nie będzie działać
  15. Słabe światła to raczej wina odblaśnika
×
×
  • Create New...