Lukasz_mk2

Pasjonat
  • Zawartość

    1059
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O Lukasz_mk2

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Lukasz_mk2

      kolego jak masz włączony silnik i jak włączysz światła, a później je wyłączysz (przestawisz włącznik na "0") to wciśnij pokrętło parę razy i sprawdź czy światła zgasną - mam tak samo u siebie - wina raczej leży po stronie włącznika. U mnie problem powstał po wymianie włącznika który kupiłem bo mój stary był wytarty. - teraz mam nie wytarty, ale z takim problemem, dodatkowo jak mam włączone światła i wyjmę kluczyk ze stacyjki to włącza się brzęczek i co parę sekund piszczenie zanika na 1sek i przygasają zegary - sprawdź u siebie czy masz też taki problem.
    2. Lukasz_mk2

      W którym dokładnie miejscu jest ten czujnik?? W zamku w klapie, czy w "podłodze" przy zderzaku?? Mam czasem problem z brakiem światełka po otwarciu klapy i zapewne jest to związane z tym czujnikiem.
    3. Lukasz_mk2

      Wcale nie dziwne, znam parę osób które mają diesle i kontrolki tej nie mają - jak jest w benzynie to nie wiem
    4. Lukasz_mk2

      B6 z wczesnego wypustu nie mają kontrolki check - ja mam auto z 2001r i też jej nie mam. Nie wiem dokładnie od którego roku kontrolka ta się pojawiła, ale na 100% w starszych b6 jej nie było.
    5. Lukasz_mk2

      jeśli chodzi o pierwszy błąd to wypadało by wykonać nastawy podstawowe klap klimatronika ( w dziale warsztat jest to opisane), jak to nie pomoże to trzeba czyścić silniczek (też jest na ten temat opis w dziale warsztat) drugi błąd może być spowodowany połamanymi kablami między drzwiami kierowcy a karoserią (gumowa harmonijka) co do trzeciego błędu to opis znajdziesz tu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01176 - najprawdopodobniej trzeba wymienić baterie w pilocie
    6. Lukasz_mk2

      pomiędzy drzwiami kierowcy a budą jest harmonijka gumowa w której idą kable - 95%, że są one tam połamane i dlatego nie działa odblokowywanie drzwi
    7. nie wiem jakie są teraz te ładowarki indukcyjne ale jak miałem LG G3 to nawet przez oryginalne etui LG nie działało ładowanie indukcyjne, tzn. trochę działało, a trochę nie - po odłożeniu telefonu na ładowarkę ładowanie włączało się na kilka sekund po czym zostawało przerywane i tak w kółko
    8. Lukasz_mk2

      Kolego uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki model auta chodzi. Jeśli o a4 b6 to w tym modelu nie występował czujnik deszczu. Poza tym ani w b6 ani w B7 nie występował włącznik którego numer podałeś. Numer który podałeś dotyczy włącznika z a4 B8, więc pomyliłeś działy, co nie zmienia faktu, że nie da się tak porostu zmienić włącznika z auto/bez auto nawet w a4 B8.
    9. Lukasz_mk2

      Witam, Panowie znajomy jest na kupnie auta dla żony. Wczoraj byliśmy oglądać seata ibize z 2011r. 107kkm przebiegu, silnik 1.2TSI - pierwszy właściciel, salon polska, pełny serwis w aso (potwierdzony wpisami w książkę i bazie seata). Naczytałem się trochę o rozciągających się łańcuchach rozrządu w tym silniku (w tym egzemplarzu przy 60kkm łańcuch wymieniony w ASO) - czy jest się co obawiać takiego auta, czy raczej warto się nim interesować. U nas na forum ludzie piszą o 2.5tdi w B6, że to niby słabe motory, a Ci co mają to jeżdżą i jakoś nie narzekają - może z tymi 1.2TSi jest podobnie?? Auto będzie robiło średnio koło 8 - 10kkm/rok
    10. Lukasz_mk2

      Przycisk od awaryjnych powinien świecić do puki się sterowniki nie "uśpią" - jak długo świeci się u ciebie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki??
    11. Lukasz_mk2

      To że pobór prądu spada dopiero po czasie to jest ok, bo dopiero po pewnym czasie następuje "uśpienie" modułów. To że Aku ma rok i już są takie cyrki to niestety powoli staje się normą. Jak masz możliwość to sprawdź jeszcze pojemność akumulatora (jest do tego jakieś urządzenie)
    12. Pierw to może wykonaj test zegarów vcds'em i zobacz co się będzie dziać.
    13. Lukasz_mk2

      Kolego z tych zdjęć ciężko "wypatrzyć" co gdzie jest podłączone. Widać tylko, że radio które masz obecnie zamontowane nie jest oryginalnym radiem audi, więc aby go podłączyć najprościej było by podłączyć przez adapter, których na allegro jest zatrzęsienie w cenie ok. 25zł (moduł radia audi Iso). Inną kwestiąjest teraz doprowadzenie twojej obecnej instalacji do oryginału tak, aby taki moduł z allegro poprawnie zadziałał.
    14. Lukasz_mk2

      Ta strona powinna pomóc: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes Poza tym wypadało by pierw wykasować błędy i zobaczyć które powrócą, bo np. błąd " zasilanie (30)" - pojawia się po odłączeniu akumulatora