-
Zawartość
1059 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Komentarze sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Reputacja
7O Lukasz_mk2

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Lokalizacja
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rocznik
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kolego jak masz włączony silnik i jak włączysz światła, a później je wyłączysz (przestawisz włącznik na "0") to wciśnij pokrętło parę razy i sprawdź czy światła zgasną - mam tak samo u siebie - wina raczej leży po stronie włącznika. U mnie problem powstał po wymianie włącznika który kupiłem bo mój stary był wytarty. - teraz mam nie wytarty, ale z takim problemem, dodatkowo jak mam włączone światła i wyjmę kluczyk ze stacyjki to włącza się brzęczek i co parę sekund piszczenie zanika na 1sek i przygasają zegary - sprawdź u siebie czy masz też taki problem.
-
W którym dokładnie miejscu jest ten czujnik?? W zamku w klapie, czy w "podłodze" przy zderzaku?? Mam czasem problem z brakiem światełka po otwarciu klapy i zapewne jest to związane z tym czujnikiem.
-
Wcale nie dziwne, znam parę osób które mają diesle i kontrolki tej nie mają - jak jest w benzynie to nie wiem
-
B6 z wczesnego wypustu nie mają kontrolki check - ja mam auto z 2001r i też jej nie mam. Nie wiem dokładnie od którego roku kontrolka ta się pojawiła, ale na 100% w starszych b6 jej nie było.
-
jeśli chodzi o pierwszy błąd to wypadało by wykonać nastawy podstawowe klap klimatronika ( w dziale warsztat jest to opisane), jak to nie pomoże to trzeba czyścić silniczek (też jest na ten temat opis w dziale warsztat) drugi błąd może być spowodowany połamanymi kablami między drzwiami kierowcy a karoserią (gumowa harmonijka) co do trzeciego błędu to opis znajdziesz tu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01176 - najprawdopodobniej trzeba wymienić baterie w pilocie
-
pomiędzy drzwiami kierowcy a budą jest harmonijka gumowa w której idą kable - 95%, że są one tam połamane i dlatego nie działa odblokowywanie drzwi
-
Lukasz_mk2 odpowiedział jarko → na temat → Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
nie wiem jakie są teraz te ładowarki indukcyjne ale jak miałem LG G3 to nawet przez oryginalne etui LG nie działało ładowanie indukcyjne, tzn. trochę działało, a trochę nie - po odłożeniu telefonu na ładowarkę ładowanie włączało się na kilka sekund po czym zostawało przerywane i tak w kółko -
Ja też będę
-
Kolego uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki model auta chodzi. Jeśli o a4 b6 to w tym modelu nie występował czujnik deszczu. Poza tym ani w b6 ani w B7 nie występował włącznik którego numer podałeś. Numer który podałeś dotyczy włącznika z a4 B8, więc pomyliłeś działy, co nie zmienia faktu, że nie da się tak porostu zmienić włącznika z auto/bez auto nawet w a4 B8.
-
Witam, Panowie znajomy jest na kupnie auta dla żony. Wczoraj byliśmy oglądać seata ibize z 2011r. 107kkm przebiegu, silnik 1.2TSI - pierwszy właściciel, salon polska, pełny serwis w aso (potwierdzony wpisami w książkę i bazie seata). Naczytałem się trochę o rozciągających się łańcuchach rozrządu w tym silniku (w tym egzemplarzu przy 60kkm łańcuch wymieniony w ASO) - czy jest się co obawiać takiego auta, czy raczej warto się nim interesować. U nas na forum ludzie piszą o 2.5tdi w B6, że to niby słabe motory, a Ci co mają to jeżdżą i jakoś nie narzekają - może z tymi 1.2TSi jest podobnie?? Auto będzie robiło średnio koło 8 - 10kkm/rok
-
Przycisk od awaryjnych powinien świecić do puki się sterowniki nie "uśpią" - jak długo świeci się u ciebie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki??
-
To że pobór prądu spada dopiero po czasie to jest ok, bo dopiero po pewnym czasie następuje "uśpienie" modułów. To że Aku ma rok i już są takie cyrki to niestety powoli staje się normą. Jak masz możliwość to sprawdź jeszcze pojemność akumulatora (jest do tego jakieś urządzenie)
-
Pierw to może wykonaj test zegarów vcds'em i zobacz co się będzie dziać.
-
Kolego z tych zdjęć ciężko "wypatrzyć" co gdzie jest podłączone. Widać tylko, że radio które masz obecnie zamontowane nie jest oryginalnym radiem audi, więc aby go podłączyć najprościej było by podłączyć przez adapter, których na allegro jest zatrzęsienie w cenie ok. 25zł (moduł radia audi Iso). Inną kwestiąjest teraz doprowadzenie twojej obecnej instalacji do oryginału tak, aby taki moduł z allegro poprawnie zadziałał.
-
Ta strona powinna pomóc: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes Poza tym wypadało by pierw wykasować błędy i zobaczyć które powrócą, bo np. błąd " zasilanie (30)" - pojawia się po odłączeniu akumulatora