Jump to content

Lukasz_mk2

Pasjonat
  • Posts

    1,566
  • Joined

  • Last visited

About Lukasz_mk2

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

3,205 profile views

Lukasz_mk2's Achievements

43

Reputation

  1. Szukaj lepiej kabel który obsługuje najnowsze vcds'y - na aledrogo można takie kupić za ok 150zl (chińskie klony), nie znam się na kablach - swój kupiłem tu na forum, ale podobno najlepsze są na chipach ATmega czy jakoś tak. Poczekaj chwilę to może się ktoś tu jeszcze wypowie na temat kabla.
  2. A4 B6 z początków lat produkcji nie mają kontrolki "check engine", ja u siebie też tej kontrolki nie posiadam. Temat był już wałkowany wielokrotnie na forum.
  3. kup ten kabel VCDS i oszczędzisz sobie nerwów i pieniędzy na mechaników - czujnik ABS łatwo sprawdzisz w blokach pomiarowych. Jeszcze jedną przyczyną zapalania się kontrolek ABS i trakcji może być taśma kierownicy (czujnik kąta skrętu), ale to też można sprawdzić VCDS. Sądzę że zakup kabla zwróci Ci się po samodzielnej naprawie obecnej usterki.
  4. To chyba wydałeś na niego majątek, ale i tak gratuluję bo na pewno było warto
  5. Jak silnik został wymieniony na taki jak był pierwotnie to licznik ma nic do tego, czujnik położenia wału raczej też. Najlepiej podłączyć vcds. A co do sprawdzenia wtyczek to licznik trzeba zdemontować - opuszczasz kierownice maksymalnie w dół, demontujesz zaślepkę z dołu licznika, odkręcasz dwa torxy i wyjmujesz licznik
  6. dla porządku dodam, że czujniki samopoziomowania są dwa, a nie jeden (jest jeden z przodu, drugi z tyłu). Na próbę możesz odłączyć od nich wtyczki i sprawdzić czy czasem problem nie leży w pinach czujników. Często przez nieszczelność wtyczek gniją piny i nic z tym nie zrobisz poza wymiana całego czujnika samopoziomu lub wtyczki, bądź czujnika i wtyczki
  7. nie - jedno i drugie nie ma nic ze sobą wspólnego
  8. podpinałeś auto pod VCDS?? Robiłeś test zegarów, odczytywałeś błędy?? Na początku sprawdź czy czasem wtyczka od zegarów się nie wypięła - choć powinna mieć zabezpieczenia przed wypięciem to "często gęsto" jak ktoś tam zaglądał, a nie miał pojęcia jak wyciągnąć wtyczki to rwał je na siłę wyłamując zabezpieczenie
  9. montowałeś ten zderzak do B6 czy B7?? Jeśli do B6 to czy udało Ci się go kupić oryginalnego, czy wierciłeś dziury pod PDC??
  10. Aby wyciągnąć moduł musisz wykręcić fotel oraz zdemontować próg, następnie podnosisz wykładzinę i wyciągasz moduł
  11. podłącz auto pod komputer i pokaż konkretne błędy - palące się ikonki na liczniku mogą wskazywać na milion rzeczy
  12. mechanizm lędźwi z niepękniętym "drutem"??
  13. A czegoś takiego próbowałeś: 1.wkladamy nasz nowy kluczyk do stacyjki przekrecamy na zaplon 2. wkladamy dobry kluczyk w drzwi kierowcy 3.przekrecamy kluczyk w drzwiach w prawo i trzymamy 4. jednoczesnie gdy kluczyk jest przekrecony w prawo w drzwiach naciskamy guzik odblokowywania drzwi kluyczyka w stacyjce na 2 sekundy... powinno mrugnac swiatlami 5. puszcamy po 2 sek i ponownie naciskamy ten sam guzik na 2 sekundy 6. mozemy juz puscic kluczyk w drzwiach i sprawdzic czy dziala pilot Źródło: https://www.google.com/amp/s/www.elektroda.pl/amp/rtvforum/topic2938065.html Hmmm - masz tylko jeden kluczyk 😭 Ale można zrobić to tak: Jednym włącz zapłon, drugim przekręcasz w drzwiach na zamknij i przytrzymaj przycisk aż mrugnie kierunkami. Jeżeli masz jeden klucz, to samym grotem włącz zapłon, wyjmij wkładkę w drzwiach kierowcy, i wkrętakiem płaskim w zamku przekręć w pozycję zamknij i jednocześnie naciśnij guzik na pilocie. A jak nie możesz wyjąć wkładki bo .... to rozbierz tapicerkę w bagażniku i tam na wkładce zamka musisz wywołać zamknięcie centralnego zamka. Źródło: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3149123.html
  14. pokaż jakieś zdjęcie. Z tego co się orientuje to przy zderzaku nie ma żadnej szczególnej regulacji.
×
×
  • Create New...