-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pawcio013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pawcio013
0
Reputacja
-
Nie u mnie zegary działały normalnie. Palący się stop to wina braku jednego zasilenia na czujniku, wystarczy dać plus po zapłonie i hula ;)
-
Cześć schematów nie mam, wszystko robiłem na "żywca" sam, bo nigdzie nie mogłem też nic znaleźć.
-
Po swapie brakowało jednego plusa na czujniku stopu. Temat ogarnięty auto jeździ :)
-
http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12172.html#1 Ktoś podpowie czy to może rozwiązać problem?
-
Witam po małej przerwie, a więc auto jeździ ? złożyłem to jednak na oryginalnej wiązce z b7 z bfb, dołożyłem przekaźnik pompy paliwa i auto ożyło. Mam tylko problem z światłami cofania i stopem. A więc po przekręceniu stacyjki na zapłon zapalają się stopy i świecą cały czas a światło cofania nie działa, stacyjka na zero światła stop działają normalnie. Po rozłączeniu pomarańczowo czarnego przewodu od ECU (komunikacja) stop gaśnie i wsteczny działa normalnie. Poza tym masy w lampach zrobione czujniki stopu podmieniane już chyba cztery. Pojawia się cały czas błąd 16955 brake switch (F) implausible signal. Ktoś się orientuje trzeba coś jeszcze przekodować ewentualnie zmienić?
-
Witam. Podjąłem się takie tematu jak w opisie, ponieważ w moim tfsi ukręcił się wałek rozrządu i silnik nadaje się śmietnik a mam całego angola a4b6 z 1.8T(BEX 190KM) wydawało mi się to rozsądnym rozwiązaniem. Silnik już siedzi w aucie i mechanicznie wszystko jest ogarnięte. Zostało spięcie wiązki silnika z wiązką pod deską rozdzielczą. Kostki na pierwszy rzut oka podobne, ale różnią się nieco, przewody też nie pokrywają się miejscami i kolorami. Może ktoś robił coś takiego lub ma rozpis pinów w tych kostkach. Pzdr.
-
Witam nazywam się Paweł jeżdżę audiczkami od kilku lat, na stanie aktualnie mam a4 b7 tfsi którą trochę będę modyfikował ? Pozdrawiam wszystkich!