Jump to content

keczu

Pasjonat
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About keczu

Informacje

  • First name
    Sylwek
  • Location
    WZW/Wa-wa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

900 profile views
  1. keczu

    Audi A3

    Koleżanki i koledzy Znajomy planuje kupić A3 do 40k, do przemieszczania, w benzynie - jaki silnik - 1.6mpi czy jakieś tfsi ? Dzięki
  2. Koledzy Trochę pogasły linki więc pytanie, czy takie 16 podejdą pod 320 ? Aktualnie mam 312 a na zimę bym je sobie [te felgi] zostawił.
  3. Dzięki To chyba zaryzykuję od 2.0 - powinny być mocniejsze - może na początek jakaś ładna używka org. A nie wiesz jak one pasują ?
  4. Dałeś poduszki z 3.2 b7 - pasuje to bez problemu ? Mnie niedawno padła prawa - dałem oryginał. Ostatnio lewa - i nie wiem czy nie dać czegoś mocniejszego, bo parę niuta więcej jest, więc żeby zaraz znowu obydwu nie zmieniać to może chociaż lewą dam mocniejszą. Wymiary takie same ? A jak przenosi drgania na budę ? Moje auto do zwykłe daily więc nie wiem czy dać poduchy od 3.2 czy od 2.0
  5. Dzięki, łapa to najtańszy komponent tego modu, a od czegoś trzeba zacząć
  6. Sorry, ale dla jasności: łapa silnika z 2.0 tfsi 8E0199308AH, poduszka pozostaje z BFB ["bez podpory" - to jasne, rozumiem ]
  7. Czyli co ? zamiast prawej łapy z bfb pasuje z 2.0 tfsi ? I pasuje to na oryginalną poduszkę ? A podporę kolektora dawałeś ?
  8. Ja zamiast siatki mam zamiar dać plastikową kratkę - nie obejdzie z farby. Ty masz rury aluminiowe a one są chyba bardziej pod B6 [chyba bo z bliska nie widziałem]. Może jeszcze poszukaj innych łączników rur z fmicem [albo wykorzystaj odcinki oryginalnych rur] Wiadomo, że bez rzeźby nie ma przyjemności
  9. Jeżeli mnie pytasz to trochę rzeźby było. Od strony turbo sprawę załatwiła cieńsza rurka - od 2,5 tdi [nic nie dotyka], z lewej jest poustawiane na milimetry [dosłownie] - zerknij na ułożenie rury. Chciałem z lewej dać kolanko z aluminium ale standardowe się nie mieściło. Stąd wykorzystanie węży z oryginału. Nie wiem jak Ty, ja przysunąłem fmica do chłodnicy na nie więcej jak centymetr, a przespawanie dało to, że jest opuszczony jak najniżej się da [ praktycznie leży na plastikach - nawet skróciłem dolne gwinty i dałem śruby z łbem stożkowym]. Pozdrawiam
  10. Moja rzeźba z FMICem - może się komuś przyda
  11. Potwierdzam - kat sportowy zmienia przepływ, czuć różnicę. A że kontrola ma się zaostrzyć zrezygnowałem z DP i wstawiłem sportowego.
  12. Co było u mnie robione na samej górze wypisałem, a ile te zmiany dały w sensie kunia i niuta ?
  13. Z moich wyliczeń to ponad 5 jest bez hebli, jak sam wiele porobisz. Jak ktoś np fmica w warsztacie zakłada to zamiast 300 wyjdzie 1300 ;(
  14. keczu

    toczenie tarcz

    Super wykop okazało się, że klocki były niewłaściwe i blokowały ! Chociaż w niektórych miejscach w necie ten symbol był ok, ale okazało się, że to "ok" to jest do 320. Po wymianie na właściwe jest ok - nie ukrywam, że konsultowałem sprawę z DEVem - dzięki.
  15. Polecam zakupy, dobra cena, paczka dobrze zabezpieczona, szybka realizacja [poduszki do silnika BFB]. Miły kontakt !!! POLECAM
×
×
  • Create New...