keczu

Pasjonat
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O keczu

    Informacje

    • Imię
      Sylwek
    • Lokalizacja
      WZW/Wa-wa

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    634 wyświetleń profilu
    1. keczu

      Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.
    2. keczu

    3. keczu

      Dziękuję za zainteresowanie Pierwsze primo: wyciąłem tyle, bo przed przespawaniem icek był wyżej, jak ma spełniać zadanie to jego przesłonięcie nie jest dobre, Drugie [primo]: chłodnica od wspomagania i icek przed przespawaniem poniżej, Trzecie [primo]: na pewno belka w tym stanie nie jest docelowa - albo zmiana albo wzmocnienie z np. kształtownika stalowego, rury KO itp. lub wspawanie icka w nową belkę jak pokazałeś Marcinie Czwarte [primo]: Marcin a może w rozwiązaniu, które pokazałeś, skoro wspawano wloty można zmienić ich położenie. Piąte: krytyka prowadzi do przemyśleń ale nie zawsze jest potrzeba wyrażać ją w podniesionym tonie.
    4. keczu

      Trochę pociętego zderzaka i przespawany fmic - ale jest Jak się komuś przyda nt. orurowania: od turbo oryginał połączony z rurą z 2,5 tdi A6 C5 [trochę trzeba się posiłować na IC]. Za kulerem rurki z Q5 gumowe i łącząca plastikowa z wejściem na mapsensor oraz kawałek kwasiaka. Jak się ociepli do wymieni się belkę.
    5. Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik: mody: turbo hybryda Geremi fmic 230 na 63 sztywny dolot wtryski szare 380 katalizator sportowy Bartez sprzęgło AWX program Łukasz13 wykresy: PB 95 i LPG
    6. keczu

      Fmic 230 na miejscu - wloty przespawane, żeby było niżej.
    7. keczu

      Sam się nad tym zastanawiałem Przygotuj się na rzeźbę i weź pod uwagę, że jak celujesz w wyższą moc to średnica orurowania przydałaby się większa. W tej chwili mam wydłubaną 230 na 63 choć wcześniej był dsmic.
    8. keczu

      Ja mam założone - w porównaniu do serii czuć parę kucy, od dołu , i w środku, ... i na górze A i nikt się nie będzie czepiał.
    9. keczu

      230 kupiona - znowu będzie trochę rzeźby
    10. keczu

      Jak by ktoś to mam taki IC - do B7 za duży. Są też dwie nowe kierownice 8K0121284F i 8K0121283F.
    11. keczu

      A w końcu to nie wiem czy nie porezam belki - i w ogóle tak się zastanawiam czemu przy próbach jej nie odkręciłem, chyba z gorąca Tak od razu się nie poddam !
    12. keczu

      proszę: https://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x180x65-2-25-i7400637271.html
    13. keczu

      xx log20180803.xls
    14. keczu

      Maćku - moje próby nie były z customowym 180 tylko z ICkiem z Q5/A6 - on ma wymiary samego RDZENIA 720 x180x80 mm. A gdzie reszta. Ja pamiętam, że u Ciebie jest 230. Na razie muszę sobie od tego odpocząć - bardzo się w poniedziałek zgrzałem w garażu - dosłownie i z powodu niepowodzenia z montażem. Na upartego - bez połowy zderzaka - może by się dało, ale chyba nie o to chodzi. W tej chwili rozważam 180, 230 lub DSMIC customowy prawy, ewentualnie i lewy. Mam w garażu prawy z 2,7/3,0 BT, ale on ma króćce 44. Jak się schłodzi wrócę do sprawy. Auto na razie i tak sobie radzi Pozdrawiam
    15. keczu

      Taki żarcik ?