Jump to content

keczu

Pasjonat
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About keczu

Informacje

  • First name
    Sylwek
  • Location
    WZW/Wa-wa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

718 profile views
  1. keczu

    toczenie tarcz

    Super wykop okazało się, że klocki były niewłaściwe i blokowały ! Chociaż w niektórych miejscach w necie ten symbol był ok, ale okazało się, że to "ok" to jest do 320. Po wymianie na właściwe jest ok - nie ukrywam, że konsultowałem sprawę z DEVem - dzięki.
  2. Polecam zakupy, dobra cena, paczka dobrze zabezpieczona, szybka realizacja [poduszki do silnika BFB]. Miły kontakt !!! POLECAM
  3. Pytanie i prośba: nie ma ktoś 2 kół 16 pożyczyć na kilka dni dosłownie ? Może na spota ..
  4. Wydech seria i kat sportowy od Barteza. Co do gruszki nie wiem nie zaglądałem, turbo było robione nowe - nie na mojej starej turbinie.
  5. Dziękuję za zainteresowanie Pierwsze primo: wyciąłem tyle, bo przed przespawaniem icek był wyżej, jak ma spełniać zadanie to jego przesłonięcie nie jest dobre, Drugie [primo]: chłodnica od wspomagania i icek przed przespawaniem poniżej, Trzecie [primo]: na pewno belka w tym stanie nie jest docelowa - albo zmiana albo wzmocnienie z np. kształtownika stalowego, rury KO itp. lub wspawanie icka w nową belkę jak pokazałeś Marcinie Czwarte [primo]: Marcin a może w rozwiązaniu, które pokazałeś, skoro wspawano wloty można zmienić ich położenie. Piąte: krytyka prowadzi do przemyśleń ale nie zawsze jest potrzeba wyrażać ją w podniesionym tonie.
  6. Trochę pociętego zderzaka i przespawany fmic - ale jest Jak się komuś przyda nt. orurowania: od turbo oryginał połączony z rurą z 2,5 tdi A6 C5 [trochę trzeba się posiłować na IC]. Za kulerem rurki z Q5 gumowe i łącząca plastikowa z wejściem na mapsensor oraz kawałek kwasiaka. Jak się ociepli do wymieni się belkę.
  7. Jako że na razie wystarczy modów poniżej ich wynik: mody: turbo hybryda Geremi fmic 230 na 63 sztywny dolot wtryski szare 380 katalizator sportowy Bartez sprzęgło AWX program Łukasz13 wykresy: PB 95 i LPG
  8. Fmic 230 na miejscu - wloty przespawane, żeby było niżej.
  9. keczu

    DSMIC + FMIC 1.8t

    Sam się nad tym zastanawiałem Przygotuj się na rzeźbę i weź pod uwagę, że jak celujesz w wyższą moc to średnica orurowania przydałaby się większa. W tej chwili mam wydłubaną 230 na 63 choć wcześniej był dsmic.
  10. Ja mam założone - w porównaniu do serii czuć parę kucy, od dołu , i w środku, ... i na górze A i nikt się nie będzie czepiał.
  11. 230 kupiona - znowu będzie trochę rzeźby
  12. Jak by ktoś to mam taki IC - do B7 za duży. Są też dwie nowe kierownice 8K0121284F i 8K0121283F.
  13. A w końcu to nie wiem czy nie porezam belki - i w ogóle tak się zastanawiam czemu przy próbach jej nie odkręciłem, chyba z gorąca Tak od razu się nie poddam !
  14. proszę: https://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x180x65-2-25-i7400637271.html
×
×
  • Create New...