Skocz do zawartości

Tarantula56

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tarantula56

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zachod

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tarantula56

0

Reputacja

  1. Witajcie, jakis czas temu zalozylem uzywany gwint bilstein b14 i mam po montazu maly problem. Podczas np wyjezdzania z miejsca parkingowego, przy skreconych kolach slychac pukniecie jakby z gornej czesci amora lub gornych wachaczy. Nie dzieje sie tak za kazdym razem ale dojsc czesto. Przelozylem tez stare poduszki ktore mialem na starym zawieszeniu ale jest bez poprawy. Wszystkie wachacze z przodu maja przebieg okolo 6tys km , po montazu gwintu zostaly popuszczone tuleje jak auto siadlo na glebe. Zbieznosc ustawiona idealnie. Auto jest dosyc mocno opuszczone , gdy kolo jest podniesione do gory to sprezyna lata luzem, ale kiedys w mk4 tez tak mialem i nie nie bylo problemow. Mieliscie taki przypadek w a4? Mam jeszcze problem z wibracjami budy przy predkosci 110-120km i tylko przy tych predkosciach. Kola wywazone na 0, opony nie pofalowane.Pomyslalem o przegubach i ze moze byc to poloczone ze stukiem , ale wg mnie dzwiek nie dochodzi z samego dolu. Pozdrawiam
  2. Przewody od zasilania sie lutuje czy sa jakies przejsciowki czy cos w tym stylu w zestawie?
  3. Witajcie. Montowal ktos z was juz pompe walbro w seryjnym koszu? Auto to b6 1.8t bex fwd. Idzie to zamontowac tak zeby dzialalo jak ma dzialac? Duzo jest komplikacji? Pozdrawiam
  4. Wiem o co chodzi z ta blacha. Mialem taki przypadek pare razy w poprzecznych tdi po wymianie sprzegla;) chwila nie uwagi, flansza od polosi zachaczy i juz jest wygieta. Jednak to nie jest to. Udalo mi sie odpalic silnik bez skrzyni biegow i dzwieku nie slychac. Zaloze teraz na probe nowe lozysko walka sprzeglowego bo ma troche luzu i zobaczymy Dla potomnych. Padl zaworek na wezu ktory idzie od kolektora ssacego chyba do systemu odmy. W silniku robilo sie cisnienie i wywalalo prawdopodobnie przez uszczelke walu za dwumasem. Stad ten pisk. Masakra, dlubie przy autach na codzien ale jeszcze dlugo bym szukal gdyby nie konsultacja z Gregorem. Plus jest taki ze w pore zobaczylem ze pompa oleju byla do wymiany...
  5. Chyba ciezko bedzie posadzic rozrusznik na dwumas zeby odpalic
  6. Tak mam mozliwosc i robilem to juz. Tak jak napisalem jest to tyl silnika lub miedzy silnikiem a skrzynia. Ten dzwiek jest taki okropny ze rozchodzi sie wszedzie i jest trudny do zlokalizowania. Najlepsze jest to ze dwumas i komplet sprzegla razem z tarcza kevlarowa byly zmieniane 2 miechy temu. Walek nasmarowany specjalnym smarem. Wszystko zgodnie ze sztuka Przez dziure w skrzyni widac ze dwumas kreci sie rowno
  7. Nie zmienia sie. Pisalem o tym wczesniej. To w sumie pierwsze co sprawdzilem no nic jutro zmierze cisnienie oleju, ew zaleje nowy i zobaczymy. To trzeba najpierw sprawdzic bo silnik najwazniejszy jednak A na wysokich obrotach cos kolo 3-3.5b tak? Witajcie musze ponowic temat bo dalej nie rozwiazane. Wiec tak: dla spokoju zmierzylem cisnienie oleju wyszedl marny wynik, ale mialem problemy ze zlaczkami bo ciekl olej miedzy nie itp ale i tak jakos nie dawalo mi to spokoju i zalozylem dla pewnosci nowa pompe, zrobilem plukanke, nowy filtr no i oczywiscie olej. Teraz cisnienie na wolnych to 1-1.1b , 2tys rpm 3bary, 3 tys rpm 3.8b. Czyli chyba w normie. Dzwiek dalej slychac. Na bank na tyle silnika lub miedzy skrzynia a silnikiem. Czy taki dzwiek moze wydawac dwumas lub jakies lozyko? Zauwazylem dzis ze gdy dodaje gazu w miejscu miedzy 1tys a 2tys rpm to slychac ten pisk mniej niz gdy robie to samo ale z zapieta jedynka lub wstecznym i zaciagnietym recznym jakbym chcial ruszac.. Wcisnienie sprzegla niczego nie poprawia. Dzwieku nie slychac w czasie jazdy autem. Brakuje mi juz pomyslow. Macie jakies sposoby na sprawdzenie tego? Pozdrawiam
  8. To na bank nie turbo dzwiek dochodzi zza silnika. Sluchalem z kazdej strony i strona turbiny odpada raczej Ma ktos jakies info jakie powinno byc cisnienie na wolnych? Jutro bym pomierzyl
  9. Witajcie. Wczoraj podczas jazdy zgrzalem troche heble i dzwiek z opisu powyzej zgrywal sie z nacisnieciami na pedal hamulca. Dzis mialem wiecej czasu zeby wjechac na garaz i wczorajsza glupia diagnoza szybko prysla zagrzalem auto w miejscu ( juz nie trzeba latac ostro zeby bylo to slychac) heble byly calkowicie zimne, no i mam to co mamy zeby wykluczyc pompe i maglowice zdemontowalem pasek. Dzwiek caly czas taki sam. Video: jakies pomysly??
  10. Okazalo sie ze to heble. Pierwszy raz slysze zeby heble wydawaly taki dzwiek nawet jak auto stoi. Zgrzalem ostro i nie ma watpliwosci. Jak otwieralem maske to nioslo sie w gore od kol i myslem ze z tylu silnika. Zmylilo mnie to ze bylo slychac nawet na postoju ;/ no nic. Kompletuje bigbrake kit
  11. Moge. Bede musial poprostu ostro obciazyc auto. Jest to identyczny dzwiek jak by tarly blaszki od klockow hamulcowych o tarcze hamulcowe.
  12. Tarantula56

    Pisk z tylu silnika

    Witajcie. Mam pewnien problem i juz sam nie mam pomyslow chodzi o b6 bex. Po ostrym palowaniu ( naprawde ostrym np 3 sprinty pod rzad do 4-5 biegu, lub jakies sciganko po miescie) slychac pisk z tylu silnika. Jest to identyczny dzwiek jak piszczace hamulce podczas hamowania. Dzwiek slychac tylko jak auto stoi odpalone. Dzwiek nie nasila sie razem z obrotami. Po wcisnieciu sprzegla dzwiek nie ustaje. Glupieje juz bo pierwszy raz slysze o takim problemie. Najgorsze jest ze trzeba ostro palowac auto zeby nasluchiwac tego dzwieku i poprostu nie mam serca juz jej tak ladowac. Pod maska dzwiek sie tak rozchodzi, ze mozna stwierdzic tylko ze dochodzi z tylu glowicy/ silnika. Podczas normalnej jazdy niczego nie slychac. Nawet po szybkiej jezdzie jest to nie slyszalne. Jedynie po naprawde ostrym traktowaniu. Mial ktos taki dzwiek przy padnietym zaworze od sai na tyle glowicy? Napinacz lancucha? Moze wydawac taki dzwiek? Slyszalem inne dzwieki z napinaczy. Jakies pomysly?
  13. Za kazdym razem gdy sie tam scigamy zastanawiam sie po co te swiatla tam sa. To teren portu, w nocy zero ruchu. Zawsze robimy 2-3 objazdy na zapoznanie czy nikt sie nie kreci itp i ogien. Co 200-300m sa swiatla wiec mamy klimat jak na 1/4 mili
  14. Tlumaczyc mozna to tez tym, ze rolka byla z dwojki i moje opony troche lepiej ogarnialy. W kazdym badz razie na pare prob ktore robilismy golf jest szybszy, ale myslalem ze bardziej dostane w dupe. Golf naprawde zapina. Ma dwa softy mocny jest na 360km i 520nm ale nie bylo sensu go odpalac przy probie z moja audi
  15. Wczoraj troche polatalem z chlopakami z mk5 300km. https://m.youtube.com/watch?v=2a8OEVmF8rY https://m.youtube.com/watch?v=lQki-mVSBWU Jest bardzo ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...