Tarantula56 Posted April 21, 2015 Posted April 21, 2015 (edited) Witam. Zakladam nowy temat z wykresem mojej a4ki. Wczoraj widzialem ze paru osobom cos nie pasowalo lub poprostu bolaly 4 litery. Mniejsza o to ma byc zgodnie z zasadami.Audi A4 b6 1.8T BEX 2004Przeprowadzone modyfikacje:-Turbo K03RS2-Uklady wydechowy: DP 3'' reszta 2,5 na 3 tlumikach przelotowych od Baq-garage-FMIC razem z kompletnym orurowaniem od GREGOR10.pl- TIP HI-FlOW zbudowany przez Gregor10- Wtryski 440cc Bosch- Kevlarowa tarcza sprzegla- Wskaznik EGTCalosc wystrojona przez GREGOR10.PLWynik to 270km i 365nm- jest to chyba najmocniejsza b6 z taka turbina w PL i nie tylkoWykres:Caly opis na stronie: http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-k03rs2-270km-370nm/Stary temat prosze skasowac. Gdyby byly jakies pytania- walic smialo Przepraszam za nie polskie znaki!Dziekuje za uwage,pozdrawiam Edited April 21, 2015 by Tarantula56
krzysiekvtec Posted April 21, 2015 Posted April 21, 2015 Widziałem juz wcześniej gratki wyniku pokaz jakis film jak to na tym wydechu pracuje
Tarantula56 Posted April 21, 2015 Author Posted April 21, 2015 Taki tam onboard trudno jest na filmiku oddac dzwiek
Flyer Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.
JUZIU Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica. nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped
Tarantula56 Posted April 23, 2015 Author Posted April 23, 2015 Kapcie 235/40/18 michelin pilot sport 3... Od 3 biegu juz jest trakcja oczywiscie jezeli bedzie tylko okazja to nagram zrzut na zegary i wrzuce.
Flyer Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica. nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped Ja miałem na myśli oczywiście rolkę, a nie sprint od 0, bo tutaj jeszce dużo zależy od samego kierowcy. Poza tym kto non stop startuje ogniem do 0... ja nie. Wolę 100-200, bo to pokazuje elastyczność na trasie/autostradzie.
Roboform550 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 na dwójce przy jakiś 5600 obr nad czym sie zastanawia?
gregor10 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 na dwójce przy jakiś 5600 obr nad czym sie zastanawia? nad trakcją ?
Roboform550 Posted April 24, 2015 Posted April 24, 2015 nie pomyślałem...a już wiadomo FWD Pytanie do stroiciela.... Czy w naszych ecu można zrobić 2 mapy? Jedna bardziej lajtowa do jazdy a druga do kilowania?
Tarantula56 Posted April 26, 2015 Author Posted April 26, 2015 Wczoraj troche polatalem z chlopakami z mk5 300km. https://m.youtube.com/watch?v=2a8OEVmF8rY https://m.youtube.com/watch?v=lQki-mVSBWU Jest bardzo ok
roman_tyk Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 (edited) ciekawe, golf jest kolo 100kg min lzejszy, ma 30ps wiecej, wydajniejsza jednostke 2.0t, lepsze turbo itp a na jednym z filmikow dostaje w dupke. Ciekawe ile by golfowi wyszlo na hamowni gregor10, ale chyba nie trzysta Edited April 26, 2015 by roman_tyk
Tarantula56 Posted April 26, 2015 Author Posted April 26, 2015 Tlumaczyc mozna to tez tym, ze rolka byla z dwojki i moje opony troche lepiej ogarnialy. W kazdym badz razie na pare prob ktore robilismy golf jest szybszy, ale myslalem ze bardziej dostane w dupe. Golf naprawde zapina. Ma dwa softy mocny jest na 360km i 520nm ale nie bylo sensu go odpalac przy probie z moja audi
Flyer Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Wbrew pozorom na tym filmie widać właśnie tą różnicę w mocy i wadze, bo Golf odchodził dość żwawo. Swoją drogą, na tym 1 filmiku - udało się wyhamować na światłach?
Tarantula56 Posted April 26, 2015 Author Posted April 26, 2015 Za kazdym razem gdy sie tam scigamy zastanawiam sie po co te swiatla tam sa. To teren portu, w nocy zero ruchu. Zawsze robimy 2-3 objazdy na zapoznanie czy nikt sie nie kreci itp i ogien. Co 200-300m sa swiatla wiec mamy klimat jak na 1/4 mili
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now