Skocz do zawartości

Imhotet

Pasjonat
  • Postów

    771
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Imhotet

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Strzegom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Imhotet

9

Reputacja

  1. z tego co pisze Geremi chciałeś sobie porobić turbo na biedaka użwając jakiś starych żeliw i masz pretensje, że sie rozjebało. jakies przerabianie turbo pod DP co to za śmiech, znowu Ci bylo szkoda kasy na porządne DP ? Jeszcze gwarancje chcesz rok na hybryde na głowe spadłeś ? gwarancja na zwykłą regenerowana turbine to mokry sen kupującego na hybryde masz gwarancje do poczty. może ta lekcja cie czegoś nauczy przestań liczyć każdą złotówkę przy tuningu kup oryginalne k04-064. ... byłbym zapomniał... jak już odłożysz na to oryginalne k04-064 to czasami nie przerabiaj go pod seryjne DP.
  2. a bo to mało ludzi bez rozumu ? co drugi nie rozumie o co tu chodzi powiedz łebkowi ze szkoda kasy na mpps me7.5 sie pięknie wgrywa soft kkl'em
  3. a to bardzo ładny prezent, kto wgrał gotowca i nawet nie zlogował ?:)
  4. turbo z bexa jest wieksze i wydajniejsze niz ori bfb.
  5. dvke podmien eventualnie podłacz pod kolektor, sprawdz szczelnosc
  6. 33 sie loguje nie 32 ;p jak wyciagałes świece to sucha byla ?
  7. piszesz tak jakby bylo jedno 2.0tfsi
  8. zgaduje że 8-8.5 trasa 11-11.5 miasto przy średnich korkach
  9. wiadomo ze moc w ośce to bezsens nie ma co dyskutowac
  10. no teraz to juz moja ese b5 na pewno poskładasz tym...
  11. o przeskurewyn ale te silniki są podatne na tuning... dość już tych starych 1.8t widać ze technologia sie ruszyła... 450nm w 2500 rpm.. widzę, że zrobiłeś piekny prezent kupującemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...