Skocz do zawartości

broda333

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O broda333

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    DolnyŚląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia broda333

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z moim 1.8T BEX 190km seria bez kata, chodzi o to że na biegu jałowym czy zimny czy rozgrzany wypada zapłon na pierwszym cylindrze. - wymieniłem cewkę oraz zamieniałem miejscami - wymieniałem świece - wymieniony zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej (gdzieś tam wyczytałem że też może być przyczyną) - nowe uszczelki na wtryskiwaczach Moje podejrzenia padają na przepływomierz (po odpięciu auto przechodzi w tryb serwisowy, na jałowym trochę rzuca silnikiem ale nie ma wypadania zapłonu) Proszę analizę logów, bądź sugestie co może być przyczyną wypadania tego zapłonu. (auto podczas jazdy nie szarpie, nie traci mocy tylko na jałowym wypada zapłon na pierwszym cylindrze) dynamiczny: http://vaglog.com/log-002_033_115_v8w2n8b.html na statycznym kanał 32 lambda stoi na 0 jak w logu poniżej, nie wiem o co chodzi ? http://vaglog.com/log-032_PcphMM.html Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi.
  2. U mnie też był spadek mocy, po trzech dniach walki i z pomocą kolegów okazało się że KAT się zapchał. (rozprułem, wyrzuciłem, zaspawałem i zapyla) Może u Ciebie to samo. Temat poniżej: https://a4-klub.pl/topic/394819-18t-190km-bex-błąd-p0299-prośba-o-analize-logów/
  3. Witam, nie kupiłem DP lecz rozprułem puszkę i wyrzuciłem wszystko ze środka, pospawałem do kupy, założyłem i jak dla mnie auto wróciło do siebie Zero błędów (nawet z sond). Na dwójce chce kierownice wyrwać... Poniżej logi: http://vaglog.pl/log-115_118_5iYux10.html http://vaglog.pl/log-002_033_T028pP.html Wielkie podziękowania dla kolegów powyżej za pomoc i doprowadzenie auta do użyteczności. Mam nadzieję, że nie jednej osobie przyda się ten temat.
  4. Ok dzięki za pomoc jutro kupię DP i wstawiam tak jak sugerujecie... Wielkie piwko do Was leci
  5. Witam, dziękuje koledze adrian24242 za bardzo dokładny opis i sugestie. Przed chwilą przeczyściłem dolot i rozłączyłem katalizator od turbo. Poniżej zamieszczam logi bez katalizatora, proszę o analizę czy wina leży po stronie katalizatora. (już trzeci dzień walki ) Czy faktycznie wyciągać turbinę do regeneracji ręce już opadają... http://vaglog.pl/log-002_033_Ar03O.html http://vaglog.pl/log-115_118_8K46a.html Proszę o pomoc.
  6. W załączeniu przesyłam logi o które kolega adrian242424 prosił do 6tys Bardzo proszę o analizę. (cały dzień w warsztacie i dalej autko nie chodzi tak jak powinno) http://vaglog.pl/log-002_033_u884R.html http://vaglog.pl/log-115_118_C09aK.html Czy może być że cięgno w turbinie pracuje ale łopatka jest zablokowana bądź urwana. Nie wiem czy wyciągać turbo do sprawdzenia? Proszę o jakieś rady?
  7. Sprawa wygląda następująco. Gruszka w turbo dobra (trzyma ciśnienie) Jednak mamy brak podcisnienia na zaworze n75. Może głupie pytanie ale co wytwarza podciśnienie do zaworu n75 i gdzie może uciekać ? (zmierzyliśmy przy serwie i jest podciśnienie) Ma ktoś jakies sugestie gdzie szukać braku podciśnienia?
  8. Witam, proszę o analizę logów: http://vaglog.pl/log-115_118_6eI3952.html http://vaglog.pl/log-002_033_un961lS.html Problem tego typu, że auto nie ma pełnej mocy i komputer łapie błąd P0299 ale nie przechodzi w tryb serwisowy i nie świeci się check. Szczelność układu sprawdzona pod ciśnieniem nigdzie nic. Zawór N75 pstryka i działa. Zawór DV wyciągnięty i sprawdzony działa. Ktoś ma może jakieś sugestie? Czy już pora wyciągać turbo
  9. Witam, ja w moim B6 1.8T 190km mam problem tego typu że: - uszczelka pod głowicą - zrobiona - rozrząd z pompą wody - zrobiony - czujnik temperatury cieczy wymieniony gdyż zawieszał się na 50 stopniach i błąd w kompie wskazał ten czujnik I teraz po tym wszystkim wywaliło mi wąż na spodzie przy trójniku od chłodnicy mimo wskazań 90 stopni i ani drgnie. Moja prośba to taka czy jest ktoś kto może mi dokładnie opisać jak dobrze odpowietrzyć ten układ ? Po trasie i odkręcaniu korka płyn podnosi się i jak dalej odkręcamy to wywala płyn przez korek.Niektórzy mechanicy twierdzą, że to normalne gdyż ten układ jest ciśnieniowy i tak jest. Czy to prawda? Jak sprawdzić czy termostat jest dobry? Wskazania temperatury to cały czas 90 stopni i ani drgnie. Z góry dzięki za sugestie i odpowiedzi. .
  10. Witam wszystkich użytkowników forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...